17 min
Ko se upokoji vodja gradnje
47 min
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier 2
1 ura
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
1 ura
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
2 uri
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
2 uri
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
3 ure
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
3 ure
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
4 ure
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
4 ure
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
4 ure
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
5 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
5 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
5 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
5 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
6 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti
7 ur
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
7 ur
Sedež združene NKBM in SKB bo v Ljubljani; Se bo izpraznila še ena velika bančna stavba v prestolnici? 1
7 ur
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu? (Oglas)

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[#2684036] 15.11.17 08:37
Odgovori   +    2
Gorivne celice na vodik res ne proizvajajo drugih izpuhov kot vodno paro. Je pa en hakeljc, novinarjem sicer nedostopen, vodik se namreč pridobiva iz ogljikovodikov, recimo metana po metodi "steam reforming", en.wikipedia.org/wik..._reforming Seveda je končni stranski produkt ravno CO2. Pa še obilno je treba "kurit" med mešanjem pare in metana, da reakcija sploh teče....
Podoben rezultat bi se dobilo, če bi vlak poganjal metan.
BlazVo sporočil: 2.599
[#2684038] 15.11.17 09:13 · odgovor na: anon-178149 (#2684036)
Odgovori   +    7
Znano je, da so Nemci idioti, domačijski mencigerjanci pa najpametnejša rasa na svetu.

Petroleum use and emissions are lower than for gasoline-powered internal combustion engine vehicles. The only product from an FCEV tailpipe is water vapor but even with the upstream process of producing hydrogen from natural gas as well as delivering and storing it for use in FCEVs, the total greenhouse gas emissions are cut in half
0221EF13 sporočil: 143
[#2684050] 15.11.17 09:56 · odgovor na: BlazVo (#2684038)
Odgovori   +    4
Mogoče bi bilo za lažje razumevanje raznih skeptikov fino dodati, da je razlog v izkoristku:
Steam reforming of natural gas is approximately 65–75% efficient.

Je pa seveda potrebno vedeti tudi izkoristek gorivnih celic, ko vozimo avto, ki je trenutno ne precej višji od bencinarja - 45%.
Skupno je izkoristek na rangu bencinarja - 22% (tank-to-wheel). Ima pa potencial, da se zviša.

Ni pa v ta ozir vzeto, koliko energije se porabi, da se pridobi bencin.

In smo zopet v začaranem mešanju megle.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2684080] 15.11.17 12:01 · odgovor na: BlazVo (#2684038)
Odgovori   +    2
[BlazVo]
Znano je, da so Nemci idioti, domačijski mencigerjanci pa najpametnejša rasa na svetu.

Petroleum use and emissions are lower than for gasoline-powered internal combustion engine vehicles. The only product from an FCEV tailpipe is water vapor but even with the upstream process of producing hydrogen from natural gas as well as delivering and storing it for use in FCEVs, the total greenhouse gas emissions are cut in half
In znano je tudi to, da se psihologi regrutirajo iz tiste sorte populacije, ki ji je naravoslovje španska vas! Pa še razumejo ne, kar je napisano.
anon-128631 sporočil: 2.624
[#2684891] 21.11.17 09:27
Odgovori   +    0
V članku je lepo prikazano, da imajo tudi naši ljudje nekaj znanja in sposobnosti. Vsako stvar je potrebno izpiliti in dodelati. Žal pa tukaj nastane problem, ker nimajo dovolj denarja. Zato bi lahko naša vrla politika iz filozofke fakultete naredila miselni preskok in ugotovila, da filozofiranje ne naredi denarja ampak nova znanja in predmeti. Če uspe ta projekt razviti do konca smo zmagali in na Slovenskih železnicah bodo vozili novi vlaki na ta pogon. Takšne ljudi je potrebno podpirati in jim ne metatipolena pod noge.

Strani: 1