Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Zapomnite si Mira Cerarja

Strani: 1

crt sporočil: 27.193
[#2675017] 24.09.17 19:49
Odgovori   +    70
Zadnja sprememba: crt 24.09.2017 19:58
Zapomnite si Mira Cerarja, ko se bo pred volitvami fotografiral s prvo lopato za projekt drugi tir. Če bo karkoli narobe, bo krivda najprej njegova.
to je irrelevant, ker takrat mira cerarja vec ne bo v igri, temvec naslednji iz redundant array of inexpensive candidates in kajpada bo to cisto nov obraz.

(miro who?)

zakaj "levica" to taktiko stalno ponavlja? ja zato, ker deluje, doh.

ps.

gre lojze po gobe v gozd.
pa ga naguzi medved.
gre lojze po gobe v gozd.
pa ga naguzi medved.
gre lojze po gobe v gozd.
pa ga naguzi medved.
gre lozje po gobe v gozd.
pride medved in pravi: stari, priznaj si, ti ne prihajas zarad gob.

(kdo je zdaj tu problem? a res medved?)
anon-280680 sporočil: 3
[#2675021] 24.09.17 20:04
Odgovori   +    25
Poraženenci drugega tira so SDS, Kovačič in Finance.
Pa lep pozdrav
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2675031] 24.09.17 20:49
Odgovori   +    35
Zadnja sprememba: anon-317028 24.09.2017 20:53
Zakaj si bomo zapomnili Cerarja? Slovenija je še vedno država, ki veliko zapravlja in malo daje. Država je državni proračun, lokalni proračuni, stroški državnih podjetij in zavodov, ki svoje stroške ne pokrivajo na trgu kot so npr. Slovenske železnice, RTV, Dars, elektrarne, TEŠ 6, zdravstvo, šolstvo, komunale, državna podjetja, pokojnine, tudi 2. tir...Veliki del BDP je zagrabila Cerarjeva država, sicer ga zagrabijo tudi Skandinavske države, Francija in npr. Avstrija, samo te države za razliko od naše tudi veliko dajejo, tudi Cerarjeva nam veliko da npr. 150 kilometrske čakalne vrste na zdravnika pa tudi 8- letne čakalne dobe. Ja, takšna je Cerarjeva država in kako si ga ne bi zapomnili pa tudi Židana in Erjavca?
Polo83 sporočil: 1.177
[#2675052] 25.09.17 00:35
Odgovori   +    9
če ne drugega bodo ostale vsaj tračnice, od investicij v nlb nimamo ničesar
anon-312416 sporočil: 227
[#2675085] 25.09.17 09:18
Odgovori   +    13
čas vnosa: 24.09.17 23:27
od danes naprej ne dam niti evra več humanitarnim organizacijam. Zamaški pa so že v rumenm kontejnerju. In lahko noč Slovenci
vrac sporočil: 11.068
[#2675104] 25.09.17 10:05
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: vrac 25.09.2017 10:07
motita dve stvari: prvič, da vladajoča garnitura ni dovolila, da bi referendum potekal sočasno s predsedniškimi volitvami. In drugič, praktično celotno predreferendumsko kampanjo je bil nekako v ozadju infrastrukturni minister Peter Gašperšič.
Prvič, vladajoča garnitura ni dovolila referenduma sočasno s predsedniškimi volitvam, ker ni nora. Potemtakm bi lahko vsak referendum na tak način dosegel kvorum. Če bi državljane ta investicija zares zanimala, bi na referendum prišli, tako so se ga pa izognili v velikem loku. In drugič, Gašperšič je bil bolj v ozadju kampanje, ker je s tem Vlada preprečila mantro, ki jo ponavjate tudi v Financah, zakaj si je minister premislil. Na soočenjih bi poslušali tričetrt časa samo to.
Drugič, koliko delovnih mest bo prinesel drugi tir oziroma kako se bo poznal na našem žepu. Vlada je med referendumsko kampanjo opletala z obljubo, da bo projekt prinesel devet tisoč novih delovnih mest. Med kampanjo se je izkazalo, da je to precej iz zraka potegnjena obljuba.
Obešate se na popolnoma brezvezen argument o novih 9000 delovnih mestih, ki naj bi jih projekt 2. tir prinesel. Seveda je vsakemu, ki malo razmisli jasno, da obljubljena delovna mesta ne morejo biti razlog za infrastrukturni projekt.
In tretjič, ali se bodo uresničile predpostavke o rasti pretovora v Luki Koper. To je bil eden ključnih argumentov vlade, da se ta projekt izpelje. In to je tudi ključni podatek, od katerega je odvisno, ali se je/bo investicija splačala. Če pretovor ne bo rasel v skladu s projekcijami, bo drugi tir nasedla investicija. Podobno kot pri TEŠ 6, kjer so računali, da bodo elektriko prodajali precej dražje, kot jo danes, in zato brodijo v rdečih številkah.
Spet napačna ocena. Drugi tir je potrebno zgraditi ne samo zaradi povečanega pretovora v bodočnosti, pač pa prvenstveno zato, ker je obstoječ tir dotrajan in nevaren. Zato se tudi ne gre že kar v začetku na dokončanje obeh tirov, pač pa gre za fazni zamik, ko se bo druga proga dokončala, ko bo promet dovolj velik. Sicer se pa rentabilnost infrastrukturnih projektov ne računa na enak način kot se izračunava podjetniške projekte, pač pa je tu najbolj pomembna sinergija za celotno džavo, tako ekonomijo kot za koristi prebivalstva, ki ga tovrstni projekti prinešajo.
anon-169261 sporočil: 1.078
[#2675115] 25.09.17 10:45
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-169261 25.09.2017 10:52
To sporočilo je izbrisal avtor (03.10.2017 15:55)
kzupanc sporočil: 10.519
[#2675145] 25.09.17 12:09
Odgovori   +    2
Kaj pa vprašanje, kje in kdaj bo nova dvotirna proga namesto drugega tira? Te proge se recimo veselijo na Črnem Kalu :) In ne drugega tira. Če bo kompletna dvotirna proga za milijardo, se še podpišem pod to.
rx170 sporočil: 6.403
[#2675461] 26.09.17 22:32
Odgovori   +    1
Finance so goreče podpirale prodajo MErcatorja Agrokorju, potem hotele črnca, kriminalno prodajo NKBM...

Ko sem videl, da so goreče proti drugemu tiru, se mi ni bilo več težko odločiti. :D
zoran13 sporočil: 2.420
[#2676162] 30.09.17 15:29
Odgovori   +    0
PRIMORSKE NORICE

VEČJE ŠKODE NI BILO

Še dobro, da se je slovenski falcon pokvaril prav v trenutku, ko je imel manj pomembno nalogo. Si predstavljate, da bi do okvare letala prišlo tik pred nujnim prevozom človeških organov za presaditev, pri katerih je ključna prav hitrost.

Glede na to, da falcon opravi več kot deset takšnih nujnih prevozov na leto, je prava sreča v nesreči, da bi tokrat moral peljati v Talin zgolj predsednika vlade na eno od neobveznih debat s sebi enakimi o prihodnosti neke EU.

Večje škode res ni bilo!
petek, 29. september 2017
www.primorske.si/201...de-ni-bilo

Strani: 1