Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Zapomnite si Mira Cerarja

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

vrac sporočil: 11.068
[Glavni forum] Tema: Zapomnite si Mira Cerarja
[#2675104] 25.09.17 10:05
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: vrac 25.09.2017 10:07
motita dve stvari: prvič, da vladajoča garnitura ni dovolila, da bi referendum potekal sočasno s predsedniškimi volitvami. In drugič, praktično celotno predreferendumsko kampanjo je bil nekako v ozadju infrastrukturni minister Peter Gašperšič.
Prvič, vladajoča garnitura ni dovolila referenduma sočasno s predsedniškimi volitvam, ker ni nora. Potemtakm bi lahko vsak referendum na tak način dosegel kvorum. Če bi državljane ta investicija zares zanimala, bi na referendum prišli, tako so se ga pa izognili v velikem loku. In drugič, Gašperšič je bil bolj v ozadju kampanje, ker je s tem Vlada preprečila mantro, ki jo ponavjate tudi v Financah, zakaj si je minister premislil. Na soočenjih bi poslušali tričetrt časa samo to.
Drugič, koliko delovnih mest bo prinesel drugi tir oziroma kako se bo poznal na našem žepu. Vlada je med referendumsko kampanjo opletala z obljubo, da bo projekt prinesel devet tisoč novih delovnih mest. Med kampanjo se je izkazalo, da je to precej iz zraka potegnjena obljuba.
Obešate se na popolnoma brezvezen argument o novih 9000 delovnih mestih, ki naj bi jih projekt 2. tir prinesel. Seveda je vsakemu, ki malo razmisli jasno, da obljubljena delovna mesta ne morejo biti razlog za infrastrukturni projekt.
In tretjič, ali se bodo uresničile predpostavke o rasti pretovora v Luki Koper. To je bil eden ključnih argumentov vlade, da se ta projekt izpelje. In to je tudi ključni podatek, od katerega je odvisno, ali se je/bo investicija splačala. Če pretovor ne bo rasel v skladu s projekcijami, bo drugi tir nasedla investicija. Podobno kot pri TEŠ 6, kjer so računali, da bodo elektriko prodajali precej dražje, kot jo danes, in zato brodijo v rdečih številkah.
Spet napačna ocena. Drugi tir je potrebno zgraditi ne samo zaradi povečanega pretovora v bodočnosti, pač pa prvenstveno zato, ker je obstoječ tir dotrajan in nevaren. Zato se tudi ne gre že kar v začetku na dokončanje obeh tirov, pač pa gre za fazni zamik, ko se bo druga proga dokončala, ko bo promet dovolj velik. Sicer se pa rentabilnost infrastrukturnih projektov ne računa na enak način kot se izračunava podjetniške projekte, pač pa je tu najbolj pomembna sinergija za celotno džavo, tako ekonomijo kot za koristi prebivalstva, ki ga tovrstni projekti prinešajo.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen