Strani: 1

FIN-311684 sporočil: 19.113
[#2674572] 21.09.17 18:41
Odgovori   +    42
Zadnja sprememba: FIN-311684 21.09.2017 18:48
Zakaj proti 2. tiru? Kitajci so dejali, da se 2. tir da izgraditi za 700 milijonov upoštevajoč 100 milijonov za lokalne običaje oz. po domače za lokalne lopove. Cerarjeva politika motenega centra je ceno 2. tira določila po formuli, ki jo za prodajo stentov UKCL imajo posredniki, ki upoštevajo 100% korupcijski bonus. Sicer, tudi Kitajci imajo lokalne običaje oz. lokalne lopove s svojimi korupcijskimi bonusi z razliko, da naši lokalni lopovi postanejo po izvedbi projekta ugledni in bogati ljudje, Kitajci pa svoje lokalne lopove postavijo v vrsto enega zraven drugega in preprosto postrelijo.
FIN-505995 sporočil: 162
[#2674585] 21.09.17 19:48
Odgovori   +    32
Z argumenti se lahko strinjam ali pa ne, vendar to ni bistveno. Bistveno je, kdo je odgovorna oseba? Kdo bo nosil posledice dobre ali slabe odločitve?
Ko so grofje in monarhi gradili ceste in železnice, so vedeli zakaj jih gradijo. Posledice dobrih ali slabih odločitev so pripadale njim in njihovim potomcem. Oblast in premoženje so jim lahko prepustili v dobrem ali slabem stanju.
V podjetju imamo razmerje Lastnik in Direktor. Direktor vodi podjetje in je udeležen tako pri dobrih rezultatih (nagrada), kot pri slabih rezultatih, ko lastnik odloči, NE ŽELIM TE NIKOLI VEČ VIDETI V MOJEM PODJETJU, če slučajno ne zahteva še odškodnine za slabe odločitve.
V demokraciji za vodenje države ni, ne nagrad za dobre rezultate, ne kazni za slabe rezultate. Ali je to prav ali narobe, ne bom razpravljal. Kar lahko zaključim je le, da si morajo voditelji sami priskrbeti nagrade, za napake pa itak ne odgovarjajo.
Če bi sledili monarhom, bi morali za napake odgovarjati vladarji in njihovi potomci, če bi sledili podjetju, potem vladarji (morda njihovi potomci) ne bi več smeli delati za državo. Namesto spremembe ustave v tej smeri, bi lahko sprejeli ustavno določilo, da se država ne sme ukvarjati s podjetniškimi investicijami (kar pomeni popolno privatizacijo vseh gospodarskih dejavnosti). AUUUUČČČČHHHH , kako boli!
Ali bo Cerarjeva vlada, on in njegovi ministri odgovarjali za slabo naložbo? Ali bodo otroci in vnuki ministrov cerarjeve vlade odgovarjali za slabo naložbo? Odgovor na to je film Danny de Vita, ko vpraša: Do you know what OPM holding stands for? Other Peoples Money! Po naše bi se to reklo: s tujim K.... po koprivah!

Nimam nič proti drugemu tiru! Iščem pa odgovorno osebo, ali odgovorne osebe. Da so si dali sprejeti Zakon, kaže na to, da so odgovornost iz vlade prenesli na parlament. Ta po definiciji ni nikoli za nič odgovoren. Kar seveda pomeni, da se izmikajo kakršnekoli odgovornosti. Če tega ne bi naredili, bi jim mogoče še verjel, tako pa so si moje zaupanje ZAPRAVILI.
denac sporočil: 22.684
[#2674633] 21.09.17 23:13
Odgovori   +    26
Ne zaupamo vladi in ljudem okoli Mira Cerarja.
Tako je! Pri meni gre ravno za to. Zato me trenutno neki "tir" sploh ne zanima. Gre za ZAUPANJE! Prevečkrat smo bili že nategnejni. Tudi pri Magni gre za isti problem. Zaupanje. In seveda - ODGOVORNOST. Nekdo je tule napisal, da so si spisali zakon o 2. tiru zato, ker ga morajo obravnavati (in potrditi) poslanci. In s tem s sebe preložili odgovornost na poslance. Jugovići lepo povedo: "Brigo moja, pređi na drugog!"
Zato vsekakor - PROTI.
schodr sporočil: 2.564
[#2674637] 22.09.17 04:39
Odgovori   +    23
Strinjam se z vsemi argumenti in na referendumu bom "proti", bebavo in arogantno politikanstvo na včerajšnjem soočenju na TV SLO je podkrepil in utrdil še koprski župan s svojo "argumentacijo" .
0121ZA1 sporočil: 884
[#2674643] 22.09.17 07:41
Odgovori   +    3
Hmmm ... vsi sosedje gradijo le mi bomo ostali v Dolini Šentflorjanski... mar ne
MarijanMacek sporočil: 2.189
[#2674644] 22.09.17 07:44
Odgovori   +    6
"@Zakaj pri drugem tiru ne zaupamo vladi Mira Cerarja?"

Bom odgovoril zelo podobno:

Zakaj pri drugem tiru ne zaupamo Financam in Simoni Toplak?."

Preprosto zato, ker se je stvar sprevrgla v ideologijo, ki z 2TDK nima prav nobene zveze. Najlepši primer so bili včerajšni blebetači na TV soočenju
FIN-542579 sporočil: 329
[#2674650] 22.09.17 08:14
Odgovori   +    1
"Luka je državna – v vsakem primeru bodo plačali davkoplačevalci."
Ga. Toplak, vsaj od vas bi pričakoval, da veste, kakšna je struktura lastništva LKPG.
Viljem sporočil: 1.401
[#2674667] 22.09.17 09:09
Odgovori   +    1
Odgovorna urednica, ki se obnaša kot neodgovorna urednica. #fail
0612LESKO sporočil: 1.067
[#2674688] 22.09.17 10:34
Odgovori   +    12
Vlada naj pojasni, zakaj v najbolj transparentnem poslu v zgodovini Slovenije (stenti) še vedno na javnih razpisih dobiva ponudbe, ki so proti vsakemu zdravemu razumu in zakaj je nadzorni svet državne banke, ki ga je sama imenovala, dopustil, da se terjatve do fizičnih oseb pri švicarskih frankih, zavarovane po najvišjih standardih, prodaja z 80%(!) diskontom.

Dokler tega ne bo storila, bom na vsakem referendumu glasoval proti kakršnikoli "investiciji" (v njihove privatne žepe).
ironi sporočil: 1.399
[#2674697] 22.09.17 10:54
Odgovori   +    2
Dr. Cerar, kaj razmišljate o teh večnih OČITKIH gospe Toplak, ki so vseskozi vidni v vsakodnevnem življenju. A se ne da te grde medijske podobe, popraviti, zakonsko v Vašem mandatu, da ne bilo več toliko DVORAZREDNOSTI v naši ljubi. In tudi Vaše volitve, ker Ste še mladi, ne bi bile več tako vprašljive.

Ti Vaši izračuni tukaj, oz. Vaših svetovalcev, so pa res od hudiča, ker vse predvidevajo od leta 2018 dalje. Kaj pa vemo, kaj bo takrat, a davkoplačevalski denar pa se že uporablja danes oz. že včeraj.
A tabela lepo prikazuje, da z leti ne bo kaj več prevozov na železnici, kot danes, kar smo že včeraj tukaj omenili, da to realizacijo pri vsaki vladi omejujeta gospoda Pinter in Klobasa. A s temi privilegiji vlečeta na Slovensko cesto (vzhod-zahod) še izvrstne ronunske in bolgarske kamionžije, ki tod počnejo še kaj drugega za naš ugled.

Če omenjenih "anomalij" ne bi bilo, bi se Slovenija lepo razvijala brez večjega zadolževanja v tujini.
Dr. Premier, samo dobro Vam hočemo,"Državljani", ker že iz zgodovine vemo, da Vam zaposleni okoli Vas, ne dajejo vedno "objektivnih" informacij, a to poštenost v srcu posameznika, morate pa le sami ugotoviti, in se ustrezno "odločati" v korist vseh Državljank in Državljanov.
V nadalje Vam (VSI) želimo še Veliko sreče na tem delovnme mestu!!!!
FIN-546161 sporočil: 3
[#2674719] 22.09.17 12:36
Odgovori   +    0
Z
denac sporočil: 22.684
[#2674728] 22.09.17 13:02
Odgovori   +    4
Kako gre zadeva, kaže incident v studiu, ki ga še nihče ne omenja:
reporter.si/clanek/s...dia-535576

Ljudje imajo dovolj!
Sicer me pa tele debate spominjajo na predreferendumska dogajanja pri družinskem zakoniku.
Po forumih so se pojavljale aktivistke AFŽ, ki so s "fake news" zavajale ljudi. Enako je z nekaterimi na tem forumu.
Na referendumu MORAMO biti PROTI!
anon-112088 sporočil: 1
[#2674862] 23.09.17 10:01
Odgovori   +    3
čas vnosa: 22.09.17 15:49
Država ne more bit uspešna, če je predsednik vlade pravnik in finančna ministrica tudi pravnik. Žal.
rename sporočil: 12.097
[#2711138] 10.05.18 18:15
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: rename 10.05.2018 18:16
Simona: se enkrat - Standing ovations!
Vsekakor bom sel na referendum in glasoval PROTI, ceprav sem sprva mislil nedeljo bolje izkoristiti.
kzupanc sporočil: 8.212
[#2711217] 11.05.18 10:00
Odgovori   +    1
Jaz sem pa vedno bolj ZA. Ne vem še, če bom sploh glasoval, morda celo bom. In to ZA.
Zakaj:
Ker se moji argumenti približno ujemajo s tistimi domačina s Črnega Kala na sinočnjme soočenju.
Res je treba čim prej zgraditi nova oba tira. Po moje se da gradbeno dovoljenje za dodaten tir sprejeti med izgradnjo po trenutnem dovoljenju. Sama trasa je mogoče draga, ampak ni pa sicer slaba. Če začnejo od začetka, bo zamik vsaj 5 let.
Res je treba graditi racionalno in za čim manj denarja. Sam zakon bistveno ne povišuje cene (po moje). Naslednja vlada naj poskrbi za pravi nadzor.
Zakon res brez veze ustanavlja posebno podjetje. Tudi tu pa naslednja vlada lahko vse racionalizira, da ne bo bistvene razlike v ceni.
Madžari tu niso nič slabega, lahko se dela brez njih ali pa tudi s kom drugim.
Vedno sem sicer trdil, da drugega tira ne potrebujemo. Res, če bi se odpovedali povezavi KP-LJ po svojem ozemlju. V nasprotnem primeru pa je nujen.
tone45 sporočil: 395
[#2711276] 11.05.18 11:38
Odgovori   +    7
Tukaj moramo biti previdni pri ekonomskih računicah, saj imamo prestavljeno traso enotirne proge. Stara trasa pa se odstrani. To so izjave magistra LEBANA in CERARJA. tako dobimo v bistvu prestavljeno traso enotirne proge. Posledično dobimo samo prestavljeno traso in nič novih zaposlitev in izredno malo povečanja propustnosti od sedanje stare trase.

Proti takšni politiki zavajanja je potrebno ostro ukrepati in takšne nagnati, saj delajo več škode kot koristi.
picikato sporočil: 4.551
[#2711466] 12.05.18 08:09
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: picikato 12.05.2018 08:17
Ali kratica družbe 2TDK pomeni drugi tir Divača Koper ali dva tira Divača Koper?
Ne gre za izgradnjo (enega) drugega tira obstoječe proge ampak popolnoma nove (dvotirne) proge in bi se morala družba 2TDK pravilno imenovati NPDK.

Ali potrebujemo ZIUGDT zakon o izgradnji, upravljanju in gospodarjenju z drugim tirom Divača–Koper?
Zakon ni nič čudnega kajti, ko je davnega leta 1839 dobil koncesijo za gradnjo proge z Dunaja proti jugu bančnik Georg Sina je že 23. decembra 1841 država izdala dvorni dekret – država bo sama gradila večje železnice. V tem dekretu (zakonu) je bila prvič predvidena proga Dunaj – Trst. Novo dvotirno progo Divača Koper pa bi morala sama financirati naša država brez Madžarov.

Ali res potrebujemo družbo 2TDK lahko primerjamo z vprašanjem kdo je pametnejši, pes ali rep?
Pes, sicer bi rep mahal s psom.

PS: potrebujemo novo moderno dvotirno progo za doseganje evropskih standardov potovalnih hitrosti vse od Maribora do Kopra. Danes se na vlakih za Dunaj Avstrijci opravičujejo potnikom zaradi polurnih zamud na slovenskih železnicah.
robi2107 sporočil: 700
[#2711470] 12.05.18 08:42
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: robi2107 12.05.2018 09:01
Pred dobrega pol leta sem v zvezi z enim drugim člankom na to temo tu na forumu zapisal:"... glede na to, da pri nas nobena javna investicija ne gre mimo brez tega da si razni prijatelji, strici, zeti, svaki, tasti in kar je še tega z davkoplačevalskimi milijoni izdatno nabašejo svoje žepe, jaz tej državi ne bi dal postaviti niti pasje ute za 200 eur. Zato bom glasoval proti." Tukaj pa dodajam še to, da je država poleg tega verjetno tudi popolnoma nesposobna. Da ne bom kar takoj čisto vsega pripisal korupciji. Kako prav sem imel takrat, je že kmalu lepo pokazal primer makete 2TDK, ki je bila preplačana za 100%, pa še izvajalec je bil izbran v nasprotju z zakonom. Pa je šlo SAMO ZA MAKETO!!! Napaka v Excelu, je bil izgovor. Da dol padeš. Kaj bo šele, ko bojo začeli zares delati drugi tir. To bo veselica, ko bodo milijoni kar frčali levo in desno. Milijonček meni, milijonček tebi, 10 Božotu, ne pozabimo moža - pardon, partnerja - od Simonce, ki mu firma nekaj šepa zadnje čase, aja pa unemu sto, dvesto jurčkov za "študijo".... mastno se bo jedlo in pilo, končni strošek pa bo na koncu kakšno milijardo in pol ali dve, če je soditi po tem, kako so rasli stroški pri TEŠ6. Potem bodo pa spet debelo gledali in se praskali za ušesi, kako je to mogoče. Nihče ne bo za nič kriv, ustanavljali bojo parlamentarne preiskovalne komisije kjer potem nihče ne bo nič vedel in se ničesar spomnil, vsi se bodo zgovarjali eden na drugega, zgodilo pa se ne bo nič. Aja, se bo - to, da bomo davkoplačevalci na račun tega, da so nekateri izbranci debelo profitirali, pri javnih storitvah siromašnejši še za kakšne pol milijarde. In spet bomo poslušali, da nam zato, ker ni denarja, razpada zdravstvo, podirajo mostovi in cvetijo ceste. In da bo zato treba povečati davke in prispevne stopnje. Mi gre na kozlanje.

Strani: 1