5 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
6 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
8 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
9 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
9 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
9 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
9 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
10 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
10 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
10 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
10 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
10 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
11 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
11 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
12 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
13 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
13 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
13 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

kzupanc sporočil: 10.519
Jaz sem pa vedno bolj ZA. Ne vem še, če bom sploh glasoval, morda celo bom. In to ZA.
Zakaj:
Ker se moji argumenti približno ujemajo s tistimi domačina s Črnega Kala na sinočnjme soočenju.
Res je treba čim prej zgraditi nova oba tira. Po moje se da gradbeno dovoljenje za dodaten tir sprejeti med izgradnjo po trenutnem dovoljenju. Sama trasa je mogoče draga, ampak ni pa sicer slaba. Če začnejo od začetka, bo zamik vsaj 5 let.
Res je treba graditi racionalno in za čim manj denarja. Sam zakon bistveno ne povišuje cene (po moje). Naslednja vlada naj poskrbi za pravi nadzor.
Zakon res brez veze ustanavlja posebno podjetje. Tudi tu pa naslednja vlada lahko vse racionalizira, da ne bo bistvene razlike v ceni.
Madžari tu niso nič slabega, lahko se dela brez njih ali pa tudi s kom drugim.
Vedno sem sicer trdil, da drugega tira ne potrebujemo. Res, če bi se odpovedali povezavi KP-LJ po svojem ozemlju. V nasprotnem primeru pa je nujen.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen