Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Lepotica, ki ji oprostiš (skoraj) vse
Strani: 1
sporočil: 8.241
Avto bi moral biti min. 5.000 eur cenejši (ali še kakega jurja več
- cenejši). Ropotajoči dizel pa se tudi nekako ne poda športni
Alfi. Benc se ji bolj poda.
sporočil: 603
Se strinjam! Veloce z 2.0 motorjem in 280 KM je optimalna, za nas
navadne zemljane. Ampak kaj ko je tam obvezen (????) 4x4 pogon v
Europi. V USA pa ne!
Kje je tle logika ne znam
Kje je tle logika ne znam
sporočil: 33
čas vnosa: 04.09.17 11:20
Glede na to, da Giulij na cesti sploh ne vidim me zanima, če ima
kdo podatek koliko teh avtomobilov se je v Sloveniji in mogoče še
na drugih trgih prodalo.
sporočil: 32.215
Zadnja sprememba: najobj 04.09.2017 13:08
... Lepotica, ki ji oprostiš (skoraj) vse ...... eh, jebeš tako lepotico, če jo lahko samo gledaš, ne moreš pa je ... khmm, saj se ve, da ne bom zdaj glih vse napisal ...
P.S.: ker bo zgleda pol Evrope v mestih prepovedalo dizlaše, so se Italijani res hitro spomnili na svojo lepotico ...
sporočil: 21.898
Zadnja sprememba: shevchenko 04.09.2017 13:11
20 slik, pohvale in krilatice...je to placan oglas? ker izgleda ze kot prospekt
sporočil: 8.241
Zadnjič sem videl enega Ljubljančana z Gulio quadrifoglio s 510 KM
(4 izpuhi zadaj)... verjetno ni bila izvedenka q4 z 280 KM...
ahh, to je makkina... mislim obe varianti... ampak tista s 510 KM je šmensi in trga gate.
84 jurjev je resda nekoliko preveč za Alfo, ampak glede na to, da ponuja skoraj toliko kot Porsche 911 (turbo?) za skoraj 3x manjšo ceno... odtehta tudi postavljeno ceno.
Ja, saj se vprašaš, čemu sploh kupiti tako zver, ampak Alfa quadrifoglio je tiste vrste zapeljivka, ki te lahko tik tak za vsaj 10 let pomladi. :) Nevarno, a zato je to izziv.
(I tata bi sine.)
ahh, to je makkina... mislim obe varianti... ampak tista s 510 KM je šmensi in trga gate.
84 jurjev je resda nekoliko preveč za Alfo, ampak glede na to, da ponuja skoraj toliko kot Porsche 911 (turbo?) za skoraj 3x manjšo ceno... odtehta tudi postavljeno ceno.
Ja, saj se vprašaš, čemu sploh kupiti tako zver, ampak Alfa quadrifoglio je tiste vrste zapeljivka, ki te lahko tik tak za vsaj 10 let pomladi. :) Nevarno, a zato je to izziv.
(I tata bi sine.)
sporočil: 970
Meni se zdi da tudi čisto običajna izvedenka prav dobro izgleda v
poplavi Audijev A4, Passatov in beemvejev :)
sporočil: 2.568
[SimonAntolič]Po mojih podatkih lani in letos do avgusta 29 primerkov.Podobno kot audi A5.
Glede na to, da Giulij na cesti sploh ne vidim me zanima, če ima kdo podatek koliko teh avtomobilov se je v Sloveniji in mogoče še na drugih trgih prodalo.
Vir: sekcija za osebna vozila
sporočil: 33
čas vnosa: 07.09.17 08:10
Hvala za ta podatek. Kot sem že napisal glede na to, da jih na
cesti sploh ni videti me prodana količina ni presenetila.
Skratka lep avtomobil, ki ga velika večina noče. Zakaj? Vprašanje kvalitete, velika izgube vrednosti rabljenih? V čem je problem? Ker če jo cenovno primerjam, kot je bilo v tem forumu zapisano z npr. A5 je A5 po ceniku bistveno dražji.
Skratka lep avtomobil, ki ga velika večina noče. Zakaj? Vprašanje kvalitete, velika izgube vrednosti rabljenih? V čem je problem? Ker če jo cenovno primerjam, kot je bilo v tem forumu zapisano z npr. A5 je A5 po ceniku bistveno dražji.
sporočil: 970
Ker Slovenci pretežno kupujejo nove italijanske avte samo tiste z
začetka cenikov (tipa Panda, Punto). Ostale pa šele potem ko
pridejo poceni rabljeni iz Italije s "150.000" km... nemc je zakon
pa to...
Drugače se pa vsaj v Ljubljani že celo opazi kaka Giulia, pa tudi Stelvio...
Drugače se pa vsaj v Ljubljani že celo opazi kaka Giulia, pa tudi Stelvio...
sporočil: 21.898
Skratka lep avtomobil, ki ga velika večina noče. Zakaj? Vprašanje kvalitete, velika izgube vrednosti rabljenih? V čem je problem? Ker če jo cenovno primerjam, kot je bilo v tem forumu zapisano z npr. A5 je A5 po ceniku bistveno dražji.enkrat poskusi odpret prtljaznik pri kaki alfi, pa poskusi dat noter kaj drugega kot majhno vrecko, pa bos videl v cem je problem.
sporočil: 970
No ja, tudi A4 ali pa BMW 3 v limuzinski verziji nista ravno bisera
prostornosti. Je pa zgleda nekaj tudi na tem, da povprečna
slovenska familija rabi kubik prtljažnika za dnevne potrebe.
Drugače pa so v Evropi avtomobili tega ranga pretežno službeni, pri nas pa so to razne Octavie, Passati, Mondei...
Drugače pa so v Evropi avtomobili tega ranga pretežno službeni, pri nas pa so to razne Octavie, Passati, Mondei...
sporočil: 33
čas vnosa: 07.09.17 11:21
Dvomim, da je problem v prtljažniku. Čeprav je tudi ta res takšen,
da npr. "kišto pira" noter težko postaviš ne da bi si poškodoval
roke.
Ampak BMW 3, Audi 4, MB C vsi ti niso prav nič boljši. Sam še zmerom mislim, da je tu vprašanje italijanske kvalitete. Pa po drugi strani saj Nemci tudi niso bistveno boljši.
Ne razumem najbolj tega problema, zato sprašujem, ker se po 11 letih odločam za nakup novega in mi je Giulija všeč. Samo če se nova res slabo prodaja, kaj boš pa kasneje z rabljeno?
Ampak BMW 3, Audi 4, MB C vsi ti niso prav nič boljši. Sam še zmerom mislim, da je tu vprašanje italijanske kvalitete. Pa po drugi strani saj Nemci tudi niso bistveno boljši.
Ne razumem najbolj tega problema, zato sprašujem, ker se po 11 letih odločam za nakup novega in mi je Giulija všeč. Samo če se nova res slabo prodaja, kaj boš pa kasneje z rabljeno?
sporočil: 970
Jaz sem Giulio samo sprobal testno (dizel 180). V primerjavi z 159
in 156 je to čisto drug svet, povsem primerljiv z nemško
konkurenco. Prodaja rabljenega ne bi smela biti problem, saj se med
Alfa friki hitro najde kdo, ki ceni avto iz prve roke z znano
zgodovino in ne išče najnižje cene. Računaj pa, da bodo čez kaki
dve do tri leta začeli voziti zgonjene lizinge iz Italije.
Moj nasvet bi bil, pojdi na testno vožnjo (če še nisi šel), in če je/bo všeč in imaš denar zanjo, jo kupi. Je čist drugače vozit avto, ki ti je všeč, kot pa takega, ki "ga moraš"...
Moj nasvet bi bil, pojdi na testno vožnjo (če še nisi šel), in če je/bo všeč in imaš denar zanjo, jo kupi. Je čist drugače vozit avto, ki ti je všeč, kot pa takega, ki "ga moraš"...
sporočil: 2.264
Avto res izgled lep (kar je sicer subjektivno), samo tesni
rezultati so pa tako-tako. Gre kot po tračicah? C&D testni
rezultat (2.0 turbo Q4 z 280 "konji" in gumami 225/45-18) kako se
avto drži v 300 ft (91 m) ovinku: 0,79 g. Camry hibrid je dosegel
0,84 in Audi A4 2.0T Q 0,91!
Da o zavorni poti (70 mph oz. 112 km/h) ne govorim: 47 metrov za A4 in 57 metrov za Alfo. Podobno pospeški 0-60 mps, 30-50mph in 40-70 mph. Audi A4 5,2 2,9 in 3,8 sekunde, Alfa pa 5,5 3,6 in 4,7 sekunde.
Da o zavorni poti (70 mph oz. 112 km/h) ne govorim: 47 metrov za A4 in 57 metrov za Alfo. Podobno pospeški 0-60 mps, 30-50mph in 40-70 mph. Audi A4 5,2 2,9 in 3,8 sekunde, Alfa pa 5,5 3,6 in 4,7 sekunde.
Strani: 1