Zasebnost
53 min
Rezultati Telekoma v prvem četrtletju: višji prihodki in krepka rast dobička po lanskem upadu
1 ura
V Portorožu ena največjih evropskih konferenc o Microsoftovih poslovnih aplikacijah (Oglas)
2 uri
Na jubilejnem 20. gourmet večeru na Bledu bomo gostili Aleša Kristančiča in Danila Steyerja
2 uri
Kolumna o vinu: Odraščanje vinske regije
2 uri
Ekonomičen, a športnega videza 7
2 uri
(intervju) Jan Štefe, Eurosender: Naš glavni segment je postala digitalna špedicija
6 ur
Kakšna bo prihodnost slovenskih letališč? 4
7 ur
Zemljišča na dražbi: kje bo mogoče graditi hiše, apartmaje in hotele
11 ur
Trenutno najboljši električni volkswagen
12 ur
Pozeba v Podravju povsem uničila vinograde, zavarovalnice se umikajo
14 ur
Najbolj brani članki danes
16 ur
Povpraševanje po redkih kovinah bo eksplodiralo. So rudarji dobra naložba? 4
18 ur
Pred SMK: v B2B-marketingu je najpomembnejše zaupanje
18 ur
Finančni in karierni nasveti za mlade (in njihove starše)
19 ur
Hibridno delo: glavni izzivi pri njegovi organizaciji (Oglas)
19 ur
V Kopru je pristala druga ladja na utekočinjen zemeljski plin, ki je v Kopru naložila 3.500 avtomobilov 9
19 ur
Omejitve pri Airbnbju: župani ploskajo, dobili bodo absolutno oblast, sobodajalci pa nove ovire 15
19 ur
Perutnina Ptuj: Želimo postati najuspešnejše živilsko podjetje v širši regiji 1
20 ur
Podaljšan brezcarinski uvoz iz Ukrajine, a z "zasilno zavoro"
20 ur
Zakaj je evropski komisar za notranji trg obiskal Magnete

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Lepotica, ki ji oprostiš (skoraj) vse

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.990
[#2670812] 04.09.17 08:24
Odgovori   +    4
Avto bi moral biti min. 5.000 eur cenejši (ali še kakega jurja več - cenejši). Ropotajoči dizel pa se tudi nekako ne poda športni Alfi. Benc se ji bolj poda.
berneticd sporočil: 603
[#2670818] 04.09.17 08:59 · odgovor na: FIN-379669 (#2670812)
Odgovori   +    2
Se strinjam! Veloce z 2.0 motorjem in 280 KM je optimalna, za nas navadne zemljane. Ampak kaj ko je tam obvezen (????) 4x4 pogon v Europi. V USA pa ne!
Kje je tle logika ne znam
SimonAntolič sporočil: 33
[#2670870] 04.09.17 11:49 · odgovor na: berneticd (#2670818)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 04.09.17 11:20
Glede na to, da Giulij na cesti sploh ne vidim me zanima, če ima kdo podatek koliko teh avtomobilov se je v Sloveniji in mogoče še na drugih trgih prodalo.
najobj sporočil: 31.947
[#2670879] 04.09.17 13:07
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: najobj 04.09.2017 13:08
... Lepotica, ki ji oprostiš (skoraj) vse ...

... eh, jebeš tako lepotico, če jo lahko samo gledaš, ne moreš pa je ... khmm, saj se ve, da ne bom zdaj glih vse napisal ...

P.S.: ker bo zgleda pol Evrope v mestih prepovedalo dizlaše, so se Italijani res hitro spomnili na svojo lepotico ...
shevchenko sporočil: 21.898
[#2670882] 04.09.17 13:11
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: shevchenko 04.09.2017 13:11
20 slik, pohvale in krilatice...

je to placan oglas? ker izgleda ze kot prospekt
FIN-379669 sporočil: 7.990
[#2670932] 04.09.17 16:54 · odgovor na: SimonAntolič (#2670870)
Odgovori   +    1
Zadnjič sem videl enega Ljubljančana z Gulio quadrifoglio s 510 KM (4 izpuhi zadaj)... verjetno ni bila izvedenka q4 z 280 KM...
ahh, to je makkina... mislim obe varianti... ampak tista s 510 KM je šmensi in trga gate.
84 jurjev je resda nekoliko preveč za Alfo, ampak glede na to, da ponuja skoraj toliko kot Porsche 911 (turbo?) za skoraj 3x manjšo ceno... odtehta tudi postavljeno ceno.

Ja, saj se vprašaš, čemu sploh kupiti tako zver, ampak Alfa quadrifoglio je tiste vrste zapeljivka, ki te lahko tik tak za vsaj 10 let pomladi. :) Nevarno, a zato je to izziv.

(I tata bi sine.)
anon-202165 sporočil: 970
[#2671015] 05.09.17 08:32 · odgovor na: FIN-379669 (#2670932)
Odgovori   +    3
Meni se zdi da tudi čisto običajna izvedenka prav dobro izgleda v poplavi Audijev A4, Passatov in beemvejev :)
klemenstp sporočil: 2.568
[#2671168] 05.09.17 17:05 · odgovor na: SimonAntolič (#2670870)
Odgovori   +    0
[SimonAntolič]
Glede na to, da Giulij na cesti sploh ne vidim me zanima, če ima kdo podatek koliko teh avtomobilov se je v Sloveniji in mogoče še na drugih trgih prodalo.
Po mojih podatkih lani in letos do avgusta 29 primerkov.Podobno kot audi A5.

Vir: sekcija za osebna vozila
SimonAntolič sporočil: 33
[#2671541] 07.09.17 09:01 · odgovor na: klemenstp (#2671168)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 07.09.17 08:10
Hvala za ta podatek. Kot sem že napisal glede na to, da jih na cesti sploh ni videti me prodana količina ni presenetila.
Skratka lep avtomobil, ki ga velika večina noče. Zakaj? Vprašanje kvalitete, velika izgube vrednosti rabljenih? V čem je problem? Ker če jo cenovno primerjam, kot je bilo v tem forumu zapisano z npr. A5 je A5 po ceniku bistveno dražji.
anon-202165 sporočil: 970
[#2671544] 07.09.17 09:15 · odgovor na: SimonAntolič (#2671541)
Odgovori   +    1
Ker Slovenci pretežno kupujejo nove italijanske avte samo tiste z začetka cenikov (tipa Panda, Punto). Ostale pa šele potem ko pridejo poceni rabljeni iz Italije s "150.000" km... nemc je zakon pa to...

Drugače se pa vsaj v Ljubljani že celo opazi kaka Giulia, pa tudi Stelvio...
shevchenko sporočil: 21.898
[#2671552] 07.09.17 10:01 · odgovor na: SimonAntolič (#2671541)
Odgovori   +    0
Skratka lep avtomobil, ki ga velika večina noče. Zakaj? Vprašanje kvalitete, velika izgube vrednosti rabljenih? V čem je problem? Ker če jo cenovno primerjam, kot je bilo v tem forumu zapisano z npr. A5 je A5 po ceniku bistveno dražji.
enkrat poskusi odpret prtljaznik pri kaki alfi, pa poskusi dat noter kaj drugega kot majhno vrecko, pa bos videl v cem je problem.
anon-202165 sporočil: 970
[#2671578] 07.09.17 10:58 · odgovor na: shevchenko (#2671552)
Odgovori   +    0
No ja, tudi A4 ali pa BMW 3 v limuzinski verziji nista ravno bisera prostornosti. Je pa zgleda nekaj tudi na tem, da povprečna slovenska familija rabi kubik prtljažnika za dnevne potrebe.

Drugače pa so v Evropi avtomobili tega ranga pretežno službeni, pri nas pa so to razne Octavie, Passati, Mondei...
SimonAntolič sporočil: 33
[#2671615] 07.09.17 12:07 · odgovor na: shevchenko (#2671552)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 07.09.17 11:21
Dvomim, da je problem v prtljažniku. Čeprav je tudi ta res takšen, da npr. "kišto pira" noter težko postaviš ne da bi si poškodoval roke.

Ampak BMW 3, Audi 4, MB C vsi ti niso prav nič boljši. Sam še zmerom mislim, da je tu vprašanje italijanske kvalitete. Pa po drugi strani saj Nemci tudi niso bistveno boljši.

Ne razumem najbolj tega problema, zato sprašujem, ker se po 11 letih odločam za nakup novega in mi je Giulija všeč. Samo če se nova res slabo prodaja, kaj boš pa kasneje z rabljeno?
anon-202165 sporočil: 970
[#2671627] 07.09.17 12:30 · odgovor na: SimonAntolič (#2671615)
Odgovori   +    1
Jaz sem Giulio samo sprobal testno (dizel 180). V primerjavi z 159 in 156 je to čisto drug svet, povsem primerljiv z nemško konkurenco. Prodaja rabljenega ne bi smela biti problem, saj se med Alfa friki hitro najde kdo, ki ceni avto iz prve roke z znano zgodovino in ne išče najnižje cene. Računaj pa, da bodo čez kaki dve do tri leta začeli voziti zgonjene lizinge iz Italije.

Moj nasvet bi bil, pojdi na testno vožnjo (če še nisi šel), in če je/bo všeč in imaš denar zanjo, jo kupi. Je čist drugače vozit avto, ki ti je všeč, kot pa takega, ki "ga moraš"...
dz1975 sporočil: 2.264
[#2672294] 10.09.17 23:28
Odgovori   +    0
Avto res izgled lep (kar je sicer subjektivno), samo tesni rezultati so pa tako-tako. Gre kot po tračicah? C&D testni rezultat (2.0 turbo Q4 z 280 "konji" in gumami 225/45-18) kako se avto drži v 300 ft (91 m) ovinku: 0,79 g. Camry hibrid je dosegel 0,84 in Audi A4 2.0T Q 0,91!
Da o zavorni poti (70 mph oz. 112 km/h) ne govorim: 47 metrov za A4 in 57 metrov za Alfo. Podobno pospeški 0-60 mps, 30-50mph in 40-70 mph. Audi A4 5,2 2,9 in 3,8 sekunde, Alfa pa 5,5 3,6 in 4,7 sekunde.

Strani: 1