22 min
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM
45 min
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije
2 uri
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 1
2 uri
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 3
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov
3 ure
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
3 ure
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
3 ure
Tudi poštarji bodo stavkali 1
3 ure
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad
4 ure
Nasvet: na kateri upravni enoti se najmanj čaka na osebne dokumente
5 ur
Stroški oklestili dobiček BMW
6 ur
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
6 ur
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
9 ur
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1
9 ur
German Managers Don’t See Global Upswing Boosting Their Business
9 ur
German Factory Orders Drop in Sign of Enduring Weakness
9 ur
Velika Britanija: stroški globokega geološkega odlagališča jedrskih odpadkov rastejo na 77 milijard evrov 1
11 ur
Povprečna razvitost v EU: kje je Slovenija zdaj in kje bo po napovedih MDS čez pet let
11 ur
Kako Krka in Novartis Slovenija povečujeta učinkovitost in dodano vrednost?

Strani: 1

anon-305462 sporočil: 287
[#2496863] 04.02.15 17:52
Odgovori   +    1
z metodo 20:20:5 si novega ne bo moč privoščiti, če plačamo vse davke kot nam predpiše država. Razen prve "stoterice" :)
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2496970] 05.02.15 10:11
Odgovori   +    2
Renault je po 30 letih povsem spremenil koncept velikega enoprostorca espace, saj je ta pričel močno pešati v prodaji.
Zanimivo, ker tudi drugi opuščajo velike enoprostorce. Je pa cena tega , sicer lepo zgledajočega Renaulta, absolutno zasoljena.
anon-291910 sporočil: 27
[#2496978] 05.02.15 10:33 · odgovor na: anon-305462 (#2496863)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 05.02.15 09:51
Bomo uvozili kaj starejšega, tam ene dve leti starega. Upam, da vsaj Ford z S-maxom ne bo pretiraval.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2497037] 05.02.15 12:47 · odgovor na: anon-204390 (#2496970)
Odgovori   +    1
[vickibedi]
Zanimivo, ker tudi drugi opuščajo velike enoprostorce. Je pa cena tega , sicer lepo zgledajočega Renaulta, absolutno zasoljena.
Še bolj zanimivo pa je, kaj pričakujejo, da bodo storili kupci velikih enoprostorcev, ki potrebujejo velike enoprostorce?
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2497047] 05.02.15 13:40 · odgovor na: anon-154083 (#2497037)
Odgovori   +    0
[jani1974]
> [vickibedi]
> Zanimivo, ker tudi drugi opuščajo velike enoprostorce. Je pa cena tega , sicer lepo zgledajočega Renaulta, absolutno zasoljena.

Še bolj zanimivo pa je, kaj pričakujejo, da bodo storili kupci velikih enoprostorcev, ki potrebujejo velike enoprostorce?
Gotovo se bo našel nekdo, ki bo zapolnil nišo. Najbrž pa se je trg na tem področju res skrčil. Za družine, ki imajo do dva oroka je karavan čisto dovolj, medtem ko je za večje družine (npr 4 in več otrok) kombi boljša varianta.
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2497067] 05.02.15 14:30 · odgovor na: anon-154083 (#2497037)
Odgovori   +    1
[jani1974]
> [vickibedi]
> Zanimivo, ker tudi drugi opuščajo velike enoprostorce. Je pa cena tega , sicer lepo zgledajočega Renaulta, absolutno zasoljena.

Še bolj zanimivo pa je, kaj pričakujejo, da bodo storili kupci velikih enoprostorcev, ki potrebujejo velike enoprostorce?
Hja, bodo pač kupili kaj drugega. Ali pa rabljene enoprostorce...
Saj nekaj podobnega je bilo v ZDA pred 15-20 leti, ko so recimo tudi tam proizvajalci praktično opustili full-size karavane z V8 in zadnjim pogonom, ki so bili desetletja pred tem tipično vozilo ameriških družin. Te so se potem morale odločati med enoprostorci (minivan) ali SUV-i..
notomi sporočil: 768
[#2497132] 05.02.15 16:25
Odgovori   +    1
Predrag, odločno in ne vem, če nisi kiksnili kot s sedanjim Tvingom. Po mojem "pbčutku", to ni to! Je pa lepe oblike in uporaben! Imam raje SUV!
drugmirko sporočil: 1.301
[#2497228] 05.02.15 20:32
Odgovori   +    4
kako to mislite predrag... seveda ni poceni ampak, sej gre za gromozanski crossover SUV-ja in enoprostorca D segmenta!!! ki za napovrh sploh ne zgleda slabo... pravzaprav, sodec po predstavitvenih fotkah, zgleda ze kar prestizno! recimo en razred (in vsaj pol klase) nizji Wagenov Touran z bolj "svohotno" 1.6l masino (s sicer boljsim menjalnikom) in ne glih top opremo tudi stane 29k evrov.... pa se nobenemu kej pretirano ne kolca... pa se (vsaj meni osebno) zgleda kot kotejner za "krupni otpad"... Sharana pa v nobeni verziji pod 32k evrov sploh ni, pa je 6 let star model (tehnolosko pa se debelo vec)!!!

kaj je drago, je zelo relativna stvar... zame je dat 30 jujrev za avto ne samo drago, skoraj nedosegljivo je! vendar se mi v primerjavi s ceno "slovenskega wet dreama" (prakticno "plesast" A4 2.0 TDI za pribl. 34 jurjev) cenovni raspon novega Espacea ne zdi kej posebej pretiran... se posebej glede na to koliko in kaksnega avta dobis... :/
notomi sporočil: 768
[#2497340] 06.02.15 09:18 · odgovor na: drugmirko (#2497228)
Odgovori   +    0
Se strinjam z vašo primerjavo avtomobilov in cen glede na konkurenco! Renault ima sodobne oblike in veliko tehnike,..., sem imel 3 lagune zapored in vse so bile odlične. Zadnja letnik 2008 in malo pod 200K Km tudi brez okvar! Super avto in odločen motor!
Imam pa neki limit v glavi, da je 25.000 EUR za avto dovolj, da če se vse razleti lahko naslednji dan kupim drugega! Toliko največ je ta tona pleha in nekaj čipovja, ki stane skupaj 500 EUR, tudi vredno...največ! Vse ostalo je preveč! Sploh pa ne kak BMW z zadnjim pogonom, ki je le za letne razmere, pri Audiju pa plačaš krogce! Kdor hoče, zakaj pa ne!!
anon-291910 sporočil: 27
[#2497347] 06.02.15 09:30 · odgovor na: drugmirko (#2497228)
Odgovori   +    3
čas vnosa: 06.02.15 09:13
[drugmirko]
kako to mislite predrag... seveda ni poceni ampak, sej gre za gromozanski crossover SUV-ja in enoprostorca D segmenta!!! ki za napovrh sploh ne zgleda slabo... pravzaprav, sodec po predstavitvenih fotkah, zgleda ze kar prestizno! recimo en razred (in vsaj pol klase) nizji Wagenov Touran z bolj "svohotno" 1.6l masino (s sicer boljsim menjalnikom) in ne glih top opremo tudi stane 29k evrov.... pa se nobenemu kej pretirano ne kolca... pa se (vsaj meni osebno) zgleda kot kotejner za "krupni otpad"... Sharana pa v nobeni verziji pod 32k evrov sploh ni, pa je 6 let star model (tehnolosko pa se debelo vec)!!!

kaj je drago, je zelo relativna stvar... zame je dat 30 jujrev za avto ne samo drago, skoraj nedosegljivo je! vendar se mi v primerjavi s ceno "slovenskega wet dreama" (prakticno "plesast" A4 2.0 TDI za pribl. 34 jurjev) cenovni raspon novega Espacea ne zdi kej posebej pretiran... se posebej glede na to koliko in kaksnega avta dobis... :/
res je, da je A4 gol, ampak parkiraš lahko pa na pločniku, na prostoru za invalide, prehitevaš po odstavnem ...

sem pa nekaj časa vozil espace-a 2.2 automatik, kar nekaj let nazaj, je bil kar drvarnica

jaz čakam na maxa, tudi ta zna biti čez trideset jurjev, o sharanu pa sploh ne razmišljam, ker je kot en ostarel kombi, je udoben, praktičen, prostoren, v vožnji in za pogledat pa popoln dolgčas, tako da že z novim ne bi imel veselja

Strani: 1