1 ura
Najbolj brani članki danes
2 uri
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
3 ure
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
4 ure
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
5 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 3
5 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
5 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
5 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
6 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
7 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
7 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
7 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
8 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
8 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
9 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
9 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
9 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
9 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
10 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
10 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Strani: 1

anon-305462 sporočil: 287
[#2496863] 04.02.15 17:52
Odgovori   +    1
z metodo 20:20:5 si novega ne bo moč privoščiti, če plačamo vse davke kot nam predpiše država. Razen prve "stoterice" :)
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2496970] 05.02.15 10:11
Odgovori   +    2
Renault je po 30 letih povsem spremenil koncept velikega enoprostorca espace, saj je ta pričel močno pešati v prodaji.
Zanimivo, ker tudi drugi opuščajo velike enoprostorce. Je pa cena tega , sicer lepo zgledajočega Renaulta, absolutno zasoljena.
anon-291910 sporočil: 27
[#2496978] 05.02.15 10:33 · odgovor na: anon-305462 (#2496863)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 05.02.15 09:51
Bomo uvozili kaj starejšega, tam ene dve leti starega. Upam, da vsaj Ford z S-maxom ne bo pretiraval.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2497037] 05.02.15 12:47 · odgovor na: anon-204390 (#2496970)
Odgovori   +    1
[vickibedi]
Zanimivo, ker tudi drugi opuščajo velike enoprostorce. Je pa cena tega , sicer lepo zgledajočega Renaulta, absolutno zasoljena.
Še bolj zanimivo pa je, kaj pričakujejo, da bodo storili kupci velikih enoprostorcev, ki potrebujejo velike enoprostorce?
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2497047] 05.02.15 13:40 · odgovor na: anon-154083 (#2497037)
Odgovori   +    0
[jani1974]
> [vickibedi]
> Zanimivo, ker tudi drugi opuščajo velike enoprostorce. Je pa cena tega , sicer lepo zgledajočega Renaulta, absolutno zasoljena.

Še bolj zanimivo pa je, kaj pričakujejo, da bodo storili kupci velikih enoprostorcev, ki potrebujejo velike enoprostorce?
Gotovo se bo našel nekdo, ki bo zapolnil nišo. Najbrž pa se je trg na tem področju res skrčil. Za družine, ki imajo do dva oroka je karavan čisto dovolj, medtem ko je za večje družine (npr 4 in več otrok) kombi boljša varianta.
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2497067] 05.02.15 14:30 · odgovor na: anon-154083 (#2497037)
Odgovori   +    1
[jani1974]
> [vickibedi]
> Zanimivo, ker tudi drugi opuščajo velike enoprostorce. Je pa cena tega , sicer lepo zgledajočega Renaulta, absolutno zasoljena.

Še bolj zanimivo pa je, kaj pričakujejo, da bodo storili kupci velikih enoprostorcev, ki potrebujejo velike enoprostorce?
Hja, bodo pač kupili kaj drugega. Ali pa rabljene enoprostorce...
Saj nekaj podobnega je bilo v ZDA pred 15-20 leti, ko so recimo tudi tam proizvajalci praktično opustili full-size karavane z V8 in zadnjim pogonom, ki so bili desetletja pred tem tipično vozilo ameriških družin. Te so se potem morale odločati med enoprostorci (minivan) ali SUV-i..
notomi sporočil: 768
[#2497132] 05.02.15 16:25
Odgovori   +    1
Predrag, odločno in ne vem, če nisi kiksnili kot s sedanjim Tvingom. Po mojem "pbčutku", to ni to! Je pa lepe oblike in uporaben! Imam raje SUV!
drugmirko sporočil: 1.301
[#2497228] 05.02.15 20:32
Odgovori   +    4
kako to mislite predrag... seveda ni poceni ampak, sej gre za gromozanski crossover SUV-ja in enoprostorca D segmenta!!! ki za napovrh sploh ne zgleda slabo... pravzaprav, sodec po predstavitvenih fotkah, zgleda ze kar prestizno! recimo en razred (in vsaj pol klase) nizji Wagenov Touran z bolj "svohotno" 1.6l masino (s sicer boljsim menjalnikom) in ne glih top opremo tudi stane 29k evrov.... pa se nobenemu kej pretirano ne kolca... pa se (vsaj meni osebno) zgleda kot kotejner za "krupni otpad"... Sharana pa v nobeni verziji pod 32k evrov sploh ni, pa je 6 let star model (tehnolosko pa se debelo vec)!!!

kaj je drago, je zelo relativna stvar... zame je dat 30 jujrev za avto ne samo drago, skoraj nedosegljivo je! vendar se mi v primerjavi s ceno "slovenskega wet dreama" (prakticno "plesast" A4 2.0 TDI za pribl. 34 jurjev) cenovni raspon novega Espacea ne zdi kej posebej pretiran... se posebej glede na to koliko in kaksnega avta dobis... :/
notomi sporočil: 768
[#2497340] 06.02.15 09:18 · odgovor na: drugmirko (#2497228)
Odgovori   +    0
Se strinjam z vašo primerjavo avtomobilov in cen glede na konkurenco! Renault ima sodobne oblike in veliko tehnike,..., sem imel 3 lagune zapored in vse so bile odlične. Zadnja letnik 2008 in malo pod 200K Km tudi brez okvar! Super avto in odločen motor!
Imam pa neki limit v glavi, da je 25.000 EUR za avto dovolj, da če se vse razleti lahko naslednji dan kupim drugega! Toliko največ je ta tona pleha in nekaj čipovja, ki stane skupaj 500 EUR, tudi vredno...največ! Vse ostalo je preveč! Sploh pa ne kak BMW z zadnjim pogonom, ki je le za letne razmere, pri Audiju pa plačaš krogce! Kdor hoče, zakaj pa ne!!
anon-291910 sporočil: 27
[#2497347] 06.02.15 09:30 · odgovor na: drugmirko (#2497228)
Odgovori   +    3
čas vnosa: 06.02.15 09:13
[drugmirko]
kako to mislite predrag... seveda ni poceni ampak, sej gre za gromozanski crossover SUV-ja in enoprostorca D segmenta!!! ki za napovrh sploh ne zgleda slabo... pravzaprav, sodec po predstavitvenih fotkah, zgleda ze kar prestizno! recimo en razred (in vsaj pol klase) nizji Wagenov Touran z bolj "svohotno" 1.6l masino (s sicer boljsim menjalnikom) in ne glih top opremo tudi stane 29k evrov.... pa se nobenemu kej pretirano ne kolca... pa se (vsaj meni osebno) zgleda kot kotejner za "krupni otpad"... Sharana pa v nobeni verziji pod 32k evrov sploh ni, pa je 6 let star model (tehnolosko pa se debelo vec)!!!

kaj je drago, je zelo relativna stvar... zame je dat 30 jujrev za avto ne samo drago, skoraj nedosegljivo je! vendar se mi v primerjavi s ceno "slovenskega wet dreama" (prakticno "plesast" A4 2.0 TDI za pribl. 34 jurjev) cenovni raspon novega Espacea ne zdi kej posebej pretiran... se posebej glede na to koliko in kaksnega avta dobis... :/
res je, da je A4 gol, ampak parkiraš lahko pa na pločniku, na prostoru za invalide, prehitevaš po odstavnem ...

sem pa nekaj časa vozil espace-a 2.2 automatik, kar nekaj let nazaj, je bil kar drvarnica

jaz čakam na maxa, tudi ta zna biti čez trideset jurjev, o sharanu pa sploh ne razmišljam, ker je kot en ostarel kombi, je udoben, praktičen, prostoren, v vožnji in za pogledat pa popoln dolgčas, tako da že z novim ne bi imel veselja

Strani: 1