Strani: 1

FIN-205757 sporočil: 82
[#3055193] 21.01.25 15:23
Odgovori   +    52
Ne bo tako hudo. Evropejci imamo dve varianti. Ali se bomo obrnili v desno in v dobršni meri posnemali Trumpove ukrepe (ta trend se nekako nakazuje), ali pa bomo nadaljevali z zeleno - rdečimi oslarijami. V prvem primeru bomo spet zagnali energetiko in začeli delati, v drugem pa delo itak ni predvideno. Torej industrije ne potrebujemo. Živeli bomo od (mnogospolne) ljubezni.
matej22 sporočil: 40
[#3055201] 21.01.25 16:41
Odgovori   +    7
"Takole denimo pravi profesor filozofije in ekologije na Univerzi Uskudar v Turčiji Ibrahim Ozdemir" - mislim, da je s tem jasno pokazana kredibilnost teh trditev...

To ni profesor z znanjem financ, ekonomije, etc...ampak filozof :))
Endimion sporočil: 10.764
[#3055204] 21.01.25 17:15 · odgovor na: matej22 (#3055201)
Odgovori   +    18
[matej22]
"Takole denimo pravi profesor filozofije in ekologije na Univerzi Uskudar v Turčiji Ibrahim Ozdemir" - mislim, da je s tem jasno pokazana kredibilnost teh trditev...

To ni profesor z znanjem financ, ekonomije, etc...ampak filozof :))
Glede na moje dosedanje gledanje napovedi ekonomistov in finančnikov, ter posledično realizacijo, to niti ni toliko različno...

Pomisli. Z 250 ali nekod še več leti meritev temperature, vlažnosti, zračnega tlaka, pa sedaj s satelitskimi slikami, vremenskimi radarji... znamo napovedati vreme za morda teden vnaprej.

Ti mandeljci pa napovedujejo za leto ali več vnaprej.

Mislim, da je imel pred leti prav tu Tadej Kotnik članek na temo, kako grdo grešijo ekonomisti in finančniki pri napovedih bodočih ekonomskih in finančnih gibanj. Slabše kot šloganje.
rx170 sporočil: 6.610
[#3055205] 21.01.25 17:20
Odgovori   +    8
Prav najpomembnejša nemška avtomobilska industrija, ki že tako ječi, bo najbolj na udaru Trumpove trgovinske vojne.
Pohlepna nemška avtobilska industrija je tudi z manjšanjem proizvodnje nabijala cene v nebo; zdaj pa so jih zjebali Kitajci, pa to jih bo še dodatno. Če bo posledica tega padec cen avtomobilov bo to samo pozitivno.
slovenecnb1 sporočil: 6.149
[#3055211] 21.01.25 20:18 · odgovor na: rx170 (#3055205)
Odgovori   +    9
[rx170]
>Prav najpomembnejša nemška avtomobilska industrija, ki že tako ječi, bo najbolj na udaru Trumpove trgovinske vojne.

Pohlepna nemška avtobilska industrija je tudi z manjšanjem proizvodnje nabijala cene v nebo; zdaj pa so jih zjebali Kitajci, pa to jih bo še dodatno. Če bo posledica tega padec cen avtomobilov bo to samo pozitivno.
Me zanima v kakšnem stanju bodo kitajski avti po 5 letih uporabe. Nardil so poceni manekene s kratkim rokom trajanja po sistemu poceni je na koncu najdražje....
OgnjenAnto sporočil: 369
[#3055212] 21.01.25 20:37 · odgovor na: slovenecnb1 (#3055211)
Odgovori   +    15
Zadnja sprememba: OgnjenAnto 21.01.2025 20:39
[slovenecnb1]
> [rx170]
> >Prav najpomembnejša nemška avtomobilska industrija, ki že tako ječi, bo najbolj na udaru Trumpove trgovinske vojne.
>
> Pohlepna nemška avtobilska industrija je tudi z manjšanjem proizvodnje nabijala cene v nebo; zdaj pa so jih zjebali Kitajci, pa to jih bo še dodatno. Če bo posledica tega padec cen avtomobilov bo to samo pozitivno.

Me zanima v kakšnem stanju bodo kitajski avti po 5 letih uporabe. Nardil so poceni manekene s kratkim rokom trajanja po sistemu poceni je na koncu najdražje....
Te tolažbe so bile najprej pred Japonci, pa potem pred Korejci. Isto bo s Kitajci. Samo, da bo šlo precej hitreje.
Najprej bo vsega, tudi šrota, v roku 5ih let se bo pa razjasnilo, kdo je resen in kdo ne.
Volvo je pa že sedaj Kitajski, pa ni jamranja.

Ali pa si poglejmo Huawei. Najprej je kao bil šrot. Dokler ni bil več. Potem smo ga pa prepovedali. Pa ne zato, ker bi bil šrot.
FIN-544124 sporočil: 3.858
[#3055216] 21.01.25 22:05
Odgovori   +    8
Upam, da ima Trump kašno res težko macolo, da udari po Nemčiji in EU.

Fanatike je že itak težko spraviti na pravo pot.

Okoljske pa še posebej.
BineGrobelnik sporočil: 19
[#3055219] 21.01.25 23:15 · odgovor na: OgnjenAnto (#3055212)
Odgovori   +    12
Problem je ,da so tako v večini sedaj narejeni tudi evropski avtomobili.Ogromno se kvarijo zaradi pretirane uporabe elektronike,senzorjev.Tudi ostali mehanski deli so v večini narejeni samo za nekajletno uporabo. Na večini delov ,pri nemških vozilih ,ki so nad 150 čukov piše narejeno na Kitajskem.Menim. Tako, da je bolj ko ne še večinska razlika samo v ceni.Kvalitetnega nemškega avta od časov Korone naprej ni več.Pišem iz lastnih izkušenj.
XDONA1 sporočil: 1.460
[#3055222] 22.01.25 07:50 · odgovor na: FIN-544124 (#3055216)
Odgovori   +    2
[]
Upam, da ima Trump kašno res težko macolo, da udari po Nemčiji in EU.

Fanatike je že itak težko spraviti na pravo pot.

Okoljske pa še posebej.
Ne zavedaš se, da bo tako udaril tudi po tvoji buči. Čeprav ga častiš kot boga. Me zanima, kako ti bo potem všeč.
jacktheone sporočil: 91
[#3055230] 22.01.25 08:52 · odgovor na: rx170 (#3055205)
Odgovori   +    10
Bojim se, da se bo ta padec cen poznal tudi na še večjem padcu kvalitete. Nemški inženirji in managerji ter delničarji teh podjetij se bodo težko sprijaznili z znižanjem plač, dobička itd. Tipično za avtomobilsko industirjo je, da prihranke išče na dobaviteljih, ki jih z vsakim letom bolj stiska, dokler nima več kaj za stisnit. Nato iščejo alternative tako pri dobavitlejih kot tudi materialih, pri tem pa velikokrat ustrelijo v prazno, ko čez X let ugotovijo, da bodisi material, bodisi dobavitelj nista na nivoju (seveda potem vso krivdo zopet zvalijo na bogega dobavitelja, ki ima 3 cente marže na kosu). Ko sedaj gledam nove serije nemških znamk višjega razreda, ne morem verjeti, da so materiali v notranjosti avta postali ena sama (svetleča) plastika. Samo poglejte npr. novi Audi A5, ki se prodaja pri 80k€+. Absurdno, od kje oblikovalcem ideja o tej svetleči plastiki...je to res odraz trga in kupcev takih avtov? Močno dvomim. Dejansko sedaj kupec za še več denarja dobi dosti manj in slabše. Kar seveda ni težava samo pri avtomobilih...
rx170 sporočil: 6.610
[#3055231] 22.01.25 09:10 · odgovor na: jacktheone (#3055230)
Odgovori   +    4
[jacktheone]
Bojim se, da se bo ta padec cen poznal tudi na še večjem padcu kvalitete. Nemški inženirji in managerji ter delničarji teh podjetij se bodo težko sprijaznili z znižanjem plač, dobička itd. Tipično za avtomobilsko industirjo je, da prihranke išče na dobaviteljih, ki jih z vsakim letom bolj stiska, dokler nima več kaj za stisnit. Nato iščejo alternative tako pri dobavitlejih kot tudi materialih, pri tem pa velikokrat ustrelijo v prazno, ko čez X let ugotovijo, da bodisi material, bodisi dobavitelj nista na nivoju (seveda potem vso krivdo zopet zvalijo na bogega dobavitelja, ki ima 3 cente marže na kosu). Ko sedaj gledam nove serije nemških znamk višjega razreda, ne morem verjeti, da so materiali v notranjosti avta postali ena sama (svetleča) plastika. Samo poglejte npr. novi Audi A5, ki se prodaja pri 80k€+. Absurdno, od kje oblikovalcem ideja o tej svetleči plastiki...je to res odraz trga in kupcev takih avtov? Močno dvomim. Dejansko sedaj kupec za še več denarja dobi dosti manj in slabše. Kar seveda ni težava samo pri avtomobilih...
Verjentno imate prav ampka ko bo trg to spoznal, bo za evropske avte še slabše. ČE ne bo razlike do Kitajca...

Meni je na trgovec z avotomobili na vprašanje koliko je povprečna proizvodna cena SUVa dejal, da okrog 10000. Prodajjao pa se (cenejši) med 40 in 50 k (npr RAV4; razni higlanderji pa so že dražji). Razumrm, da so v končni ceni še marže, davki, carine in bog ve kaj še vse ampak vseeno tole so 4 kratniki.
Jaz sem za prvega SUVa plačal 32, potem 39; sedaj bi moral dati med 45 in 50. Toliko inflacije ni bilo.
7175S sporočil: 2.626
[#3055232] 22.01.25 09:11
Odgovori   +    11
Evropa se mora odpovedati idiotskemu zelenemu prehodu s takim tempom, kot so ga načrtovali zelenokrvavi norci, saj je dejstvo, da je Evropa v "zelenjavarstvu" vsaj 10 let pred ostalim razvitim svetom in 50 let pred državami z največ prebivalstva. Cena krvavozelenega prehoda je pač previsoka in eden od stranskih učinkov so tudi pretirane cene hrane in energije. Najhujši stranski učinek pa so apetiti lenuhov iz Afrike in bližnjega ter daljnjega vzhoda, ki v Evropo ne prihajajo zaradi potencialne zaposlitve, ampak zaradi norih socialnih podpor, ki jih trajbajo krvavozeleni zločinci. Kdaj bo mati Zemlja zakurila ali pa zamrznila planet, pa so zgolj špekulacije krvavozelenih lažnjivcev. Res je sicer, da se Zemlja trenutno segreva, a tega ne bodo preprečile veternice in električni paneli, še manj pa električni avtomobili, ki so ekološko bolj sporni kot bencinarji. Res pa je tudi, da se situacija lahko hitro obrne z izbruhom kakega od mega vulkanpov in takoj bomo v ledeni dobi in tega niti pod razno ne morejo napovedati krvavozeleni zločinci.
jacktheone sporočil: 91
[#3055242] 22.01.25 11:06 · odgovor na: rx170 (#3055231)
Odgovori   +    2
Cene avtov so res šle v absurde. Leta 2019 sem za tri leta star avto dal 21.000€, sedaj, po dobrih petih letih je tak avto, z isto opremo in kilometri, 32.000€. To je 50% višja cena, kar je absurdno!
odvisnik sporočil: 1.771
[#3055245] 22.01.25 11:15 · odgovor na: jacktheone (#3055242)
Odgovori   +    1
[jacktheone]
Cene avtov so res šle v absurde. Leta 2019 sem za tri leta star avto dal 21.000€, sedaj, po dobrih petih letih je tak avto, z isto opremo in kilometri, 32.000€. To je 50% višja cena, kar je absurdno!
Če gredo delnice,kripto,stanovanja gor.
Zakaj ne bi šli še avti?

Dacia in clio sta še vedno ugodna:)
FIN-454644 sporočil: 11.311
[#3055259] 22.01.25 13:15 · odgovor na: 7175S (#3055232)
Odgovori   +    1
Demokracija je moznost izbire. Elektricni ali bencinar. To Trump obljublja.

Strani: 1