Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Trumpova macola za Nemčijo in nas: deindustrializacija in izguba standarda
Strani: 1
sporočil: 82
Ne bo tako hudo. Evropejci imamo dve varianti. Ali se bomo obrnili
v desno in v dobršni meri posnemali Trumpove ukrepe (ta trend se
nekako nakazuje), ali pa bomo nadaljevali z zeleno - rdečimi
oslarijami. V prvem primeru bomo spet zagnali energetiko in začeli
delati, v drugem pa delo itak ni predvideno. Torej industrije ne
potrebujemo. Živeli bomo od (mnogospolne) ljubezni.
sporočil: 40
"Takole denimo pravi profesor filozofije in ekologije na Univerzi
Uskudar v Turčiji Ibrahim Ozdemir" - mislim, da je s tem jasno
pokazana kredibilnost teh trditev...
To ni profesor z znanjem financ, ekonomije, etc...ampak filozof :))
To ni profesor z znanjem financ, ekonomije, etc...ampak filozof :))
sporočil: 10.764
[matej22]Glede na moje dosedanje gledanje napovedi ekonomistov in finančnikov, ter posledično realizacijo, to niti ni toliko različno...
"Takole denimo pravi profesor filozofije in ekologije na Univerzi Uskudar v Turčiji Ibrahim Ozdemir" - mislim, da je s tem jasno pokazana kredibilnost teh trditev...
To ni profesor z znanjem financ, ekonomije, etc...ampak filozof :))
Pomisli. Z 250 ali nekod še več leti meritev temperature, vlažnosti, zračnega tlaka, pa sedaj s satelitskimi slikami, vremenskimi radarji... znamo napovedati vreme za morda teden vnaprej.
Ti mandeljci pa napovedujejo za leto ali več vnaprej.
Mislim, da je imel pred leti prav tu Tadej Kotnik članek na temo, kako grdo grešijo ekonomisti in finančniki pri napovedih bodočih ekonomskih in finančnih gibanj. Slabše kot šloganje.
sporočil: 6.610
Prav najpomembnejša nemška avtomobilska industrija, ki že tako ječi, bo najbolj na udaru Trumpove trgovinske vojne.Pohlepna nemška avtobilska industrija je tudi z manjšanjem proizvodnje nabijala cene v nebo; zdaj pa so jih zjebali Kitajci, pa to jih bo še dodatno. Če bo posledica tega padec cen avtomobilov bo to samo pozitivno.
sporočil: 6.149
[rx170]Me zanima v kakšnem stanju bodo kitajski avti po 5 letih uporabe. Nardil so poceni manekene s kratkim rokom trajanja po sistemu poceni je na koncu najdražje....
>Prav najpomembnejša nemška avtomobilska industrija, ki že tako ječi, bo najbolj na udaru Trumpove trgovinske vojne.
Pohlepna nemška avtobilska industrija je tudi z manjšanjem proizvodnje nabijala cene v nebo; zdaj pa so jih zjebali Kitajci, pa to jih bo še dodatno. Če bo posledica tega padec cen avtomobilov bo to samo pozitivno.
sporočil: 369
Zadnja sprememba: OgnjenAnto 21.01.2025 20:39
[slovenecnb1]Te tolažbe so bile najprej pred Japonci, pa potem pred Korejci. Isto bo s Kitajci. Samo, da bo šlo precej hitreje.
> [rx170]
> >Prav najpomembnejša nemška avtomobilska industrija, ki že tako ječi, bo najbolj na udaru Trumpove trgovinske vojne.
>
> Pohlepna nemška avtobilska industrija je tudi z manjšanjem proizvodnje nabijala cene v nebo; zdaj pa so jih zjebali Kitajci, pa to jih bo še dodatno. Če bo posledica tega padec cen avtomobilov bo to samo pozitivno.
Me zanima v kakšnem stanju bodo kitajski avti po 5 letih uporabe. Nardil so poceni manekene s kratkim rokom trajanja po sistemu poceni je na koncu najdražje....
Najprej bo vsega, tudi šrota, v roku 5ih let se bo pa razjasnilo, kdo je resen in kdo ne.
Volvo je pa že sedaj Kitajski, pa ni jamranja.
Ali pa si poglejmo Huawei. Najprej je kao bil šrot. Dokler ni bil več. Potem smo ga pa prepovedali. Pa ne zato, ker bi bil šrot.
sporočil: 3.858
Upam, da ima Trump kašno res težko macolo, da udari po Nemčiji in
EU.
Fanatike je že itak težko spraviti na pravo pot.
Okoljske pa še posebej.
Fanatike je že itak težko spraviti na pravo pot.
Okoljske pa še posebej.
sporočil: 19
Problem je ,da so tako v večini sedaj narejeni tudi evropski
avtomobili.Ogromno se kvarijo zaradi pretirane uporabe
elektronike,senzorjev.Tudi ostali mehanski deli so v večini
narejeni samo za nekajletno uporabo. Na večini delov ,pri nemških
vozilih ,ki so nad 150 čukov piše narejeno na Kitajskem.Menim.
Tako, da je bolj ko ne še večinska razlika samo v ceni.Kvalitetnega
nemškega avta od časov Korone naprej ni več.Pišem iz lastnih
izkušenj.
sporočil: 1.460
[]Ne zavedaš se, da bo tako udaril tudi po tvoji buči. Čeprav ga častiš kot boga. Me zanima, kako ti bo potem všeč.
Upam, da ima Trump kašno res težko macolo, da udari po Nemčiji in EU.
Fanatike je že itak težko spraviti na pravo pot.
Okoljske pa še posebej.
sporočil: 91
Bojim se, da se bo ta padec cen poznal tudi na še večjem padcu
kvalitete. Nemški inženirji in managerji ter delničarji teh
podjetij se bodo težko sprijaznili z znižanjem plač, dobička itd.
Tipično za avtomobilsko industirjo je, da prihranke išče na
dobaviteljih, ki jih z vsakim letom bolj stiska, dokler nima več
kaj za stisnit. Nato iščejo alternative tako pri dobavitlejih kot
tudi materialih, pri tem pa velikokrat ustrelijo v prazno, ko čez X
let ugotovijo, da bodisi material, bodisi dobavitelj nista na
nivoju (seveda potem vso krivdo zopet zvalijo na bogega
dobavitelja, ki ima 3 cente marže na kosu). Ko sedaj gledam nove
serije nemških znamk višjega razreda, ne morem verjeti, da so
materiali v notranjosti avta postali ena sama (svetleča) plastika.
Samo poglejte npr. novi Audi A5, ki se prodaja pri 80k€+. Absurdno,
od kje oblikovalcem ideja o tej svetleči plastiki...je to res odraz
trga in kupcev takih avtov? Močno dvomim. Dejansko sedaj kupec za
še več denarja dobi dosti manj in slabše. Kar seveda ni težava samo
pri avtomobilih...
sporočil: 6.610
[jacktheone]Verjentno imate prav ampka ko bo trg to spoznal, bo za evropske avte še slabše. ČE ne bo razlike do Kitajca...
Bojim se, da se bo ta padec cen poznal tudi na še večjem padcu kvalitete. Nemški inženirji in managerji ter delničarji teh podjetij se bodo težko sprijaznili z znižanjem plač, dobička itd. Tipično za avtomobilsko industirjo je, da prihranke išče na dobaviteljih, ki jih z vsakim letom bolj stiska, dokler nima več kaj za stisnit. Nato iščejo alternative tako pri dobavitlejih kot tudi materialih, pri tem pa velikokrat ustrelijo v prazno, ko čez X let ugotovijo, da bodisi material, bodisi dobavitelj nista na nivoju (seveda potem vso krivdo zopet zvalijo na bogega dobavitelja, ki ima 3 cente marže na kosu). Ko sedaj gledam nove serije nemških znamk višjega razreda, ne morem verjeti, da so materiali v notranjosti avta postali ena sama (svetleča) plastika. Samo poglejte npr. novi Audi A5, ki se prodaja pri 80k€+. Absurdno, od kje oblikovalcem ideja o tej svetleči plastiki...je to res odraz trga in kupcev takih avtov? Močno dvomim. Dejansko sedaj kupec za še več denarja dobi dosti manj in slabše. Kar seveda ni težava samo pri avtomobilih...
Meni je na trgovec z avotomobili na vprašanje koliko je povprečna proizvodna cena SUVa dejal, da okrog 10000. Prodajjao pa se (cenejši) med 40 in 50 k (npr RAV4; razni higlanderji pa so že dražji). Razumrm, da so v končni ceni še marže, davki, carine in bog ve kaj še vse ampak vseeno tole so 4 kratniki.
Jaz sem za prvega SUVa plačal 32, potem 39; sedaj bi moral dati med 45 in 50. Toliko inflacije ni bilo.
sporočil: 2.626
Evropa se mora odpovedati idiotskemu zelenemu prehodu s takim
tempom, kot so ga načrtovali zelenokrvavi norci, saj je dejstvo, da
je Evropa v "zelenjavarstvu" vsaj 10 let pred ostalim razvitim
svetom in 50 let pred državami z največ prebivalstva. Cena
krvavozelenega prehoda je pač previsoka in eden od stranskih
učinkov so tudi pretirane cene hrane in energije. Najhujši stranski
učinek pa so apetiti lenuhov iz Afrike in bližnjega ter daljnjega
vzhoda, ki v Evropo ne prihajajo zaradi potencialne zaposlitve,
ampak zaradi norih socialnih podpor, ki jih trajbajo krvavozeleni
zločinci. Kdaj bo mati Zemlja zakurila ali pa zamrznila planet, pa
so zgolj špekulacije krvavozelenih lažnjivcev. Res je sicer, da se
Zemlja trenutno segreva, a tega ne bodo preprečile veternice in
električni paneli, še manj pa električni avtomobili, ki so ekološko
bolj sporni kot bencinarji. Res pa je tudi, da se situacija lahko
hitro obrne z izbruhom kakega od mega vulkanpov in takoj bomo v
ledeni dobi in tega niti pod razno ne morejo napovedati
krvavozeleni zločinci.
sporočil: 91
Cene avtov so res šle v absurde. Leta 2019 sem za tri leta star
avto dal 21.000€, sedaj, po dobrih petih letih je tak avto, z isto
opremo in kilometri, 32.000€. To je 50% višja cena, kar je
absurdno!
sporočil: 1.771
[jacktheone]Če gredo delnice,kripto,stanovanja gor.
Cene avtov so res šle v absurde. Leta 2019 sem za tri leta star avto dal 21.000€, sedaj, po dobrih petih letih je tak avto, z isto opremo in kilometri, 32.000€. To je 50% višja cena, kar je absurdno!
Zakaj ne bi šli še avti?
Dacia in clio sta še vedno ugodna:)
Strani: 1