3 ure
Kdo ali kaj »kuri« delnice na ljubljanski borzi?
3 ure
Razmišljate, da bi kupili Nvidio, zlato ali bitcoin? Poglejte najprej na Bavarski dvor 1
8 ur
Ameriške borze dan končujejo v zelenem
10 ur
Neuspešen poskus hibridizacije motocikla – kawasaki po letu dni razprodaja modela 7 in ninja 7 hybrid 1
10 ur
Opel v Sloveniji znižuje cene električnih različic novega SUV, da bi lažje pobegnil okoljskim kaznim 2
10 ur
Najbolj brani članki danes
13 ur
Krizna shema skrajšanega delovnega časa v javni obravnavi
14 ur
Top službe – Pošta Slovenije, ARIS, Sparkasse Leasing, Medis, Henkel, Blubit ...
14 ur
Von Horvathu milijonske subvencije, njegovo nekdanje podjetje pa dolguje državi 5
14 ur
Spirit preklical sofinanciranje VonPharmi SI in Vital QI, direktor ponuja odstop 3
14 ur
Zakaj Zavarovalnica Triglav nekatere zaposlene poziva, naj odidejo 2
15 ur
Ali je že pravi trenutek za refinanciranje posojila in kako se tega lotiti v praksi?
15 ur
Trumpova macola za Nemčijo in nas: deindustrializacija in izguba standarda 8
15 ur
Evropski trgovinski komisar Šefčovič sporoča: V odnosu z ZDA bomo pragmatični, a tudi načelni 1
16 ur
Državni revizorji Paname pregledujejo kitajskega upravljavca v Panamskem prekopu
16 ur
Renault lani v svetu in Sloveniji povečal prodajo ter delež hibridov in bolje opremljenih avtov
16 ur
Slovenske banke do konca novembra z 974 milijoni evrov čistega dobička 1
17 ur
Višji sodniki ključe podjetja Nano Plus vrnili državnemu svetniku
18 ur
Prihajajo subvencije za električne polnilnice gospodinjstev in podjetij 6
18 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete

Strani: 1

FIN-205757 sporočil: 77
[#3055193] 21.01.25 15:23
Odgovori   +    28
Ne bo tako hudo. Evropejci imamo dve varianti. Ali se bomo obrnili v desno in v dobršni meri posnemali Trumpove ukrepe (ta trend se nekako nakazuje), ali pa bomo nadaljevali z zeleno - rdečimi oslarijami. V prvem primeru bomo spet zagnali energetiko in začeli delati, v drugem pa delo itak ni predvideno. Torej industrije ne potrebujemo. Živeli bomo od (mnogospolne) ljubezni.
matej22 sporočil: 32
[#3055201] 21.01.25 16:41
Odgovori   +    3
"Takole denimo pravi profesor filozofije in ekologije na Univerzi Uskudar v Turčiji Ibrahim Ozdemir" - mislim, da je s tem jasno pokazana kredibilnost teh trditev...

To ni profesor z znanjem financ, ekonomije, etc...ampak filozof :))
Endimion sporočil: 10.724
[#3055204] 21.01.25 17:15 · odgovor na: matej22 (#3055201)
Odgovori   +    7
[matej22]
"Takole denimo pravi profesor filozofije in ekologije na Univerzi Uskudar v Turčiji Ibrahim Ozdemir" - mislim, da je s tem jasno pokazana kredibilnost teh trditev...

To ni profesor z znanjem financ, ekonomije, etc...ampak filozof :))
Glede na moje dosedanje gledanje napovedi ekonomistov in finančnikov, ter posledično realizacijo, to niti ni toliko različno...

Pomisli. Z 250 ali nekod še več leti meritev temperature, vlažnosti, zračnega tlaka, pa sedaj s satelitskimi slikami, vremenskimi radarji... znamo napovedati vreme za morda teden vnaprej.

Ti mandeljci pa napovedujejo za leto ali več vnaprej.

Mislim, da je imel pred leti prav tu Tadej Kotnik članek na temo, kako grdo grešijo ekonomisti in finančniki pri napovedih bodočih ekonomskih in finančnih gibanj. Slabše kot šloganje.
rx170 sporočil: 6.592
[#3055205] 21.01.25 17:20
Odgovori   +    5
Prav najpomembnejša nemška avtomobilska industrija, ki že tako ječi, bo najbolj na udaru Trumpove trgovinske vojne.
Pohlepna nemška avtobilska industrija je tudi z manjšanjem proizvodnje nabijala cene v nebo; zdaj pa so jih zjebali Kitajci, pa to jih bo še dodatno. Če bo posledica tega padec cen avtomobilov bo to samo pozitivno.
slovenecnb1 sporočil: 6.139
[#3055211] 21.01.25 20:18 · odgovor na: rx170 (#3055205)
Odgovori   +    4
[rx170]
>Prav najpomembnejša nemška avtomobilska industrija, ki že tako ječi, bo najbolj na udaru Trumpove trgovinske vojne.

Pohlepna nemška avtobilska industrija je tudi z manjšanjem proizvodnje nabijala cene v nebo; zdaj pa so jih zjebali Kitajci, pa to jih bo še dodatno. Če bo posledica tega padec cen avtomobilov bo to samo pozitivno.
Me zanima v kakšnem stanju bodo kitajski avti po 5 letih uporabe. Nardil so poceni manekene s kratkim rokom trajanja po sistemu poceni je na koncu najdražje....
OgnjenAnto sporočil: 350
[#3055212] 21.01.25 20:37 · odgovor na: slovenecnb1 (#3055211)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: OgnjenAnto 21.01.2025 20:39
[slovenecnb1]
> [rx170]
> >Prav najpomembnejša nemška avtomobilska industrija, ki že tako ječi, bo najbolj na udaru Trumpove trgovinske vojne.
>
> Pohlepna nemška avtobilska industrija je tudi z manjšanjem proizvodnje nabijala cene v nebo; zdaj pa so jih zjebali Kitajci, pa to jih bo še dodatno. Če bo posledica tega padec cen avtomobilov bo to samo pozitivno.

Me zanima v kakšnem stanju bodo kitajski avti po 5 letih uporabe. Nardil so poceni manekene s kratkim rokom trajanja po sistemu poceni je na koncu najdražje....
Te tolažbe so bile najprej pred Japonci, pa potem pred Korejci. Isto bo s Kitajci. Samo, da bo šlo precej hitreje.
Najprej bo vsega, tudi šrota, v roku 5ih let se bo pa razjasnilo, kdo je resen in kdo ne.
Volvo je pa že sedaj Kitajski, pa ni jamranja.

Ali pa si poglejmo Huawei. Najprej je kao bil šrot. Dokler ni bil več. Potem smo ga pa prepovedali. Pa ne zato, ker bi bil šrot.
FIN-544124 sporočil: 3.776
[#3055216] 21.01.25 22:05
Odgovori   +    2
Upam, da ima Trump kašno res težko macolo, da udari po Nemčiji in EU.

Fanatike je že itak težko spraviti na pravo pot.

Okoljske pa še posebej.
BineGrobelnik sporočil: 17
[#3055219] 21.01.25 23:15 · odgovor na: OgnjenAnto (#3055212)
Odgovori   +    1
Problem je ,da so tako v večini sedaj narejeni tudi evropski avtomobili.Ogromno se kvarijo zaradi pretirane uporabe elektronike,senzorjev.Tudi ostali mehanski deli so v večini narejeni samo za nekajletno uporabo. Na večini delov ,pri nemških vozilih ,ki so nad 150 čukov piše narejeno na Kitajskem.Menim. Tako, da je bolj ko ne še večinska razlika samo v ceni.Kvalitetnega nemškega avta od časov Korone naprej ni več.Pišem iz lastnih izkušenj.

Strani: 1