19 min
Kaj bo za odjemalce drugače po novem aktu o omrežninah?
7 ur
Francoski premier posvaril, "da Francijo lahko čaka usoda Grčije". Najavil je milijardne varčevalne ukrepe 2
7 ur
Sprejet je podnebni zakon, od leta 2027 do 2032 dobimo dve milijardi evrov 1
7 ur
Najbolj brani članki danes
8 ur
Reuters: Putin, ki ga Trump ne moti, bi lahko zavzel še več Ukrajine
8 ur
Slovenija z novim razpisom za subvencioniranje letalskih povezav
9 ur
Pričakovano: predlog NSi glede normirancev ni bil sprejet
10 ur
Potrjen je zakon o uporabi konoplje v medicinske namene; alkohola se na veselicah še ne bo smelo točiti na dvoriščih sicer zaprtih šol
10 ur
Kdo bo lahko dostopal do registra dejanskih lastnikov?
10 ur
Top službe: NLB, evropska komisija, Intesa Sanpaolo, Hisense ...
12 ur
Vložena obtožnica zoper avstrijskega nepremičninarja Reneja Benka
12 ur
Zunanji ministri EU brez dogovora o ukrepanju proti Izraelu 3
12 ur
Ameriška inflacija junija v skladu s pričakovanji na 2,7 odstotka
13 ur
Trump v intervjuju za BBC: Sem razočaran nad Putinom, a z njim še nisem opravil
13 ur
Dinamično omejevanje hitrosti – kakšna neumnost! 6
13 ur
Država dokapitalizirala invalidsko podjetje CSS
13 ur
Na Hrvaškem na vidiku že prve težave v zvezi z elektronskim cestninjenjem
13 ur
FMCG konferenca 2025: Prodaja in marketing pred izzivi nove realnosti
14 ur
Vrednost gradbenih del: rast v primerjavi z aprilom in lanskim majem
14 ur
Ljubljanska borza ob 13.30: delnice večinoma navzgor

Strani: 1

GV-1113 sporočil: 1.562
[#3049604] 11.10.24 12:59
Odgovori   +    4
VW je nemško-nacionalno podjetje, ki v prvi vrsti skrbi za interese lastnika, dežele Spodnja Saška (Niedersachsen). In njih bolj kot profit zanimajo preplačana delovna mesta svojih ljudi.

Stiskajo pa seveda dobavitelje. In glede tujih tovarn, tudi čeških Škodinih, se obnašajo tržno. V bistvu celo vampirsko.

Podobnost delovanja s podjetjem Mahle ni naključna.
GV-1113 sporočil: 1.562
[#3049606] 11.10.24 13:05
Odgovori   +    6
Še vedno pa se ne drznejo znižati nesramno visokih plač. V nemških medijih je bil podatek, da delavec pri Mercedesu na letni ravni zasluži približno 10.000 EUR manj od delavca pri VW.

Hkrati pa je zanimivo, da nočejo dati povišic češkim delavcem in inženirjem v Škodi, pa čeprav delajo mastne dobičke, ki jih Nemci skozi transferne cene vlečejo v Nemčijo.

Čehom vedno znova grozijo, da bodo tam zaprli vse tovarne in vse skupaj preselili v Mehiko.
FIskalnaFinta2 sporočil: 389
[#3049608] 11.10.24 13:12 · odgovor na: GV-1113 (#3049606)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: FIskalnaFinta2 11.10.2024 13:14
Ja in kaj je to, manj kot 10% razlika v plači? Spet trosiš bedarije.

Kot da pri nas ni 10% in več razlike med podjetji v panogi.

USA

The average salary for Volkswagen is $126k per year, which includes an average base salary of $111k and an average bonus of $16k.

he average salary for Mercedes-Benz USA is $118k per year, which includes an average base salary of $104k and an average bonus of $14k.
GV-1113 sporočil: 1.562
[#3049612] 11.10.24 13:39 · odgovor na: FIskalnaFinta2 (#3049608)
Odgovori   +    0
Poglej si objave v nemščini, nanašajo se na delo delavcev za tekočim trakom. Oni so objavili razliko cca 20%.
FIskalnaFinta2 sporočil: 389
[#3049614] 11.10.24 13:54 · odgovor na: GV-1113 (#3049612)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: FIskalnaFinta2 11.10.2024 13:58
Ja pa zakaj ne bi smelo biti razlike v panogi pri plačah?

Se pravi Telekom, A1, T-2 ne smejo imeti razlike v plači 10-20%?

Zakaj ne? Zakaj to zate ni sprejemljivo?

T-2 plača tiste na slušalki minimalno, 1250 bruto, telekom pa 1400 bruto.

Tukaj sedaj ti vidiš problem, ki bo vse rešil, če se ga lotimo?

Ne moti te recimo letna nagrada za vse zaposlene 8500 EUR; moti te pa za trakom razlika 10-20%.

Strani: 1