3 ure
HSE povečuje sončno elektrarno Prapretno za štirikrat in dodaja hranilnike
3 ure
Mejnik za sončno energijo: v dveh letih podvojitev zmogljivosti na dva teravata 2
3 ure
Retailers Weigh Putting Radio-Emitting Threads Into Clothes to Curb Thefts
5 ur
(Top 101) Spoznajte največja in najboljša podjetja slovenske logistike in transporta
11 ur
Volkswagen in Rivian v skupni projekt, vreden dobrih pet milijard evrov
11 ur
Carrie – robot, ki bo v prihodnosti dostavljal blago na zadnjem kilometru
12 ur
Najbolj brani članki danes
15 ur
Razvoj novega izdelka: če se izdelek ne obnese, ga raje opustite
16 ur
Middle Powers Will Make a Multipolar World
16 ur
Ameriška inflacija oktobra 2,6-odstotna
17 ur
Ali skrbite za naslednike? Kako to počnejo v Danfossu, NLB in Lidlu
17 ur
(Nov projekt Finančne šole za mlade) Finančna zvezda: od mladih finančnikov do prihodnjih poslovnežev (PRO)
17 ur
Dobra novica: 70-milijonska naložba Palfingerja v Ormožu
17 ur
Kakšen avtoelektrični prestiž so si zaželeli za šefa v državni GEN energiji 4
17 ur
Madžari usklajujejo ceno e-vinjet v 2025 z letošnjo inflacijo
18 ur
Strma rast prodaje e-avtov v svetu, skromna v Evropi 2
18 ur
Nemški BioNTech kupuje kitajski Biotheus za slabo milijardo dolarjev
18 ur
Milijonski dolg, Zavod RIS Dvorec Rakičan gre v stečaj 1
19 ur
Ajdovski sladoledar Incom v drugo izdajo obveznic: kako posluje?
19 ur
Korak v prihodnost: slovenska podjetja na globalnih prizoriščih za tehnološke inovacije (Oglas)

Strani: 1

GV-1113 sporočil: 702
[#3049604] 11.10.24 12:59
Odgovori   +    4
VW je nemško-nacionalno podjetje, ki v prvi vrsti skrbi za interese lastnika, dežele Spodnja Saška (Niedersachsen). In njih bolj kot profit zanimajo preplačana delovna mesta svojih ljudi.

Stiskajo pa seveda dobavitelje. In glede tujih tovarn, tudi čeških Škodinih, se obnašajo tržno. V bistvu celo vampirsko.

Podobnost delovanja s podjetjem Mahle ni naključna.
GV-1113 sporočil: 702
[#3049606] 11.10.24 13:05
Odgovori   +    6
Še vedno pa se ne drznejo znižati nesramno visokih plač. V nemških medijih je bil podatek, da delavec pri Mercedesu na letni ravni zasluži približno 10.000 EUR manj od delavca pri VW.

Hkrati pa je zanimivo, da nočejo dati povišic češkim delavcem in inženirjem v Škodi, pa čeprav delajo mastne dobičke, ki jih Nemci skozi transferne cene vlečejo v Nemčijo.

Čehom vedno znova grozijo, da bodo tam zaprli vse tovarne in vse skupaj preselili v Mehiko.
FIskalnaFinta2 sporočil: 178
[#3049608] 11.10.24 13:12 · odgovor na: GV-1113 (#3049606)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: FIskalnaFinta2 11.10.2024 13:14
Ja in kaj je to, manj kot 10% razlika v plači? Spet trosiš bedarije.

Kot da pri nas ni 10% in več razlike med podjetji v panogi.

USA

The average salary for Volkswagen is $126k per year, which includes an average base salary of $111k and an average bonus of $16k.

he average salary for Mercedes-Benz USA is $118k per year, which includes an average base salary of $104k and an average bonus of $14k.
GV-1113 sporočil: 702
[#3049612] 11.10.24 13:39 · odgovor na: FIskalnaFinta2 (#3049608)
Odgovori   +    0
Poglej si objave v nemščini, nanašajo se na delo delavcev za tekočim trakom. Oni so objavili razliko cca 20%.
FIskalnaFinta2 sporočil: 178
[#3049614] 11.10.24 13:54 · odgovor na: GV-1113 (#3049612)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: FIskalnaFinta2 11.10.2024 13:58
Ja pa zakaj ne bi smelo biti razlike v panogi pri plačah?

Se pravi Telekom, A1, T-2 ne smejo imeti razlike v plači 10-20%?

Zakaj ne? Zakaj to zate ni sprejemljivo?

T-2 plača tiste na slušalki minimalno, 1250 bruto, telekom pa 1400 bruto.

Tukaj sedaj ti vidiš problem, ki bo vse rešil, če se ga lotimo?

Ne moti te recimo letna nagrada za vse zaposlene 8500 EUR; moti te pa za trakom razlika 10-20%.

Strani: 1