Strani: 1

slovenecnb1 sporočil: 5.625
[#3034326] 13.01.24 12:20
Odgovori   +    3
Nič bat, dokler ga vlada financira na dveh stolčkih prevozništva po tleh in v vesolju bodo vse pokrpal...se ve kdo mu drži finance pokonci in zakaj, upam se trditi da ena Tesla ni bila narejena z dobičkom od kar je spustu cene, da o stroških infrastrukture ne govorimo.
0531Zavar sporočil: 1.273
[#3034328] 13.01.24 13:55
Odgovori   +    1
Musk je s Teslo, kjljub vsem težavam, le naredil uspešno zgodbo.
Celo v tej naši mali Sloveniji opažam čedalje več teh avtomobilov, kar je gotovo dobro.
Prvič to pomeni, da je kupna moč prebivalstva dovolj visoka, drugič, da je takšna tudi ekološka ozaveščenost. Tretje (tapa je predvsem možna ) da se trendi iz Zahoda uspešno prijemljejo tudi v SLO. Pustimo ob strani tehnikalije, ampak očitno ima določen sloj dovolj denarja in je dovolj firbčen, da investira v takšen stroj.
Jaz priznam, da še nisem vozil električnega avta (tehnično gledano bi bila to gotovo zelo pozitivna izkušnja in enkrat bom zablefiral nakup in testno vožnjo enega takšnega avta :), ampak nisem prepričan da je to rešitev za ta svet, daleč od tega :)
Froc sporočil: 2.029
[#3034334] 13.01.24 14:23 · odgovor na: slovenecnb1 (#3034326)
Odgovori   +    3
Prav razgledan in v toku zadev pa glede na trditve nisi. Res so stalno na robu zakonodaje in razvoja, a tako je, če utiraš pot in so ostali sledilci, eni prej drugi kasneje, eni bolj in drugi manj. Tako tudi zakonodaja še ne sledi. A najbolj pa si mimo glede dobičkanosnosti. Kot čisto električna vozila so edini, ki jih izdelujejo z dobršnjim dobičkom. Najbolj pa so v zosu vsi veliki uveljavljeni poroizvajalci, ki razvoja ne morejo v toliki meri usmerjati v elektrifikacijo, ker morajo najprej paziti na proizvodnjo in razvoj iCE motorjev s hibridizacijo, zato zavirajo razvoj električnih. Da pa okolje ne sledi pri elektrifikaciji pa je res in tu bo še največ problemov, lahko da kakšen sploh zaenkrat nerazrešljiv.
Endimion sporočil: 10.312
[#3034338] 13.01.24 15:13 · odgovor na: 0531Zavar (#3034328)
Odgovori   +    2
A pa si ti videl podatek, da 2/3 teh e-avtomobilov pokupijo podjetja?
0531Zavar sporočil: 1.273
[#3034339] 13.01.24 15:21 · odgovor na: Endimion (#3034338)
Odgovori   +    4
[Endimion]
A pa si ti videl podatek, da 2/3 teh e-avtomobilov pokupijo podjetja?
Najbrž podoben procent kot obstoječih nakupov tahudih Audijev :) ?
Endimion sporočil: 10.312
[#3034340] 13.01.24 15:24 · odgovor na: 0531Zavar (#3034339)
Odgovori   +    9
Ne.

Ker na e-vozila ni bonitete. Pomeni, da imajo tesle "davčno spodbudo", oziroma dejansko subvencijo.

Ne le tesle. Vsi E-Avtomobili.
0531Zavar sporočil: 1.273
[#3034344] 13.01.24 15:58 · odgovor na: Endimion (#3034340)
Odgovori   +    0
[Endimion]
Ne.

Ker na e-vozila ni bonitete. Pomeni, da imajo tesle "davčno spodbudo", oziroma dejansko subvencijo.

Ne le tesle. Vsi E-Avtomobili.
Sicer nimam podatkov, ampak si drznim misliti, da je pretežna večina teh službenih vozil vseeno znamke tipa Tesla :)
Predvsem v SLO državnih podjetjih.. mislim, za managerje :)
Endimion sporočil: 10.312
[#3034345] 13.01.24 16:31 · odgovor na: 0531Zavar (#3034344)
Odgovori   +    7
[0531Zavar]
> [Endimion]
> Ne.
>
> Ker na e-vozila ni bonitete. Pomeni, da imajo tesle "davčno spodbudo", oziroma dejansko subvencijo.
>
> Ne le tesle. Vsi E-Avtomobili.

Sicer nimam podatkov, ampak si drznim misliti, da je pretežna večina teh službenih vozil vseeno znamke tipa Tesla :)
Predvsem v SLO državnih podjetjih.. mislim, za managerje :)
Ker nimaš podatkov, si drzneš mislit...

Dve uri nazaj je bila tvoja teorija, da imamo LJUDJE dovolj denarja, da kupujemo e-avtomobile za 50 jurjev. No pa ti povem, da temu ni tako ( In članek na to temo je bil objavljen v pričujočem časniku), nakar prideva do "Ja kupujejo državna podjetja za svoje managerje..."

Daj mej malo konsistentnosti.
0531Zavar sporočil: 1.273
[#3034347] 13.01.24 17:41 · odgovor na: Endimion (#3034345)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: 0531Zavar 13.01.2024 17:48
[Endimion]
> [0531Zavar]
> > [Endimion]
> > Ne.
> >
> > Ker na e-vozila ni bonitete. Pomeni, da imajo tesle "davčno spodbudo", oziroma dejansko subvencijo.
> >
> > Ne le tesle. Vsi E-Avtomobili.
>
> Sicer nimam podatkov, ampak si drznim misliti, da je pretežna večina teh službenih vozil vseeno znamke tipa Tesla :)
> Predvsem v SLO državnih podjetjih.. mislim, za managerje :)

Ker nimaš podatkov, si drzneš mislit...

Dve uri nazaj je bila tvoja teorija, da imamo LJUDJE dovolj denarja, da kupujemo e-avtomobile za 50 jurjev. No pa ti povem, da temu ni tako ( In članek na to temo je bil objavljen v pričujočem časniku), nakar prideva do "Ja kupujejo državna podjetja za svoje managerje..."

Daj mej malo konsistentnosti.
, Sorry, konsistentnost je pot k hudiču, namreč moje teorije so vedno bile bivalentne in zato vedno vodijo, k pravi poti. To pa ne pomeni, da nabijaš vsak dan drugo zgodbo, mislim takšno kot ti jo zapove šef :)

Pa pojdiva lepo od začetka ;)
Če prav razumem, ti trdiš, da je bila večina prodanih e-avtomobilov v SLO ((mislim v minulih 12m) bilo v podjetjih ?
Endimion sporočil: 10.312
[#3034349] 13.01.24 17:55 · odgovor na: 0531Zavar (#3034347)
Odgovori   +    1
Ne da jaz to trdim. Tako je trdil članek tu. In jaz komot verjamem, ker ima podjetje oprijemljivo korist.

Zdajle "poslujem" preko mobilca, pa ni za iskat povezavo do članka. A pisalo je, da so 60% prvih registracij e-vozil opravila podjetja, oz. Pravne osebe.

Tudi pri nas smo jih nekaj že kupili. Dve Tesli (3 in Y), in dva dostavnika. Pa če me ubiješ, ne vem zdajle iz glave znamke. Ampak za firmo je računica.
slovenecnb1 sporočil: 5.625
[#3034350] 13.01.24 17:58 · odgovor na: Froc (#3034334)
Odgovori   +    2
[Froc]
Prav razgledan in v toku zadev pa glede na trditve nisi. Res so stalno na robu zakonodaje in razvoja, a tako je, če utiraš pot in so ostali sledilci, eni prej drugi kasneje, eni bolj in drugi manj. Tako tudi zakonodaja še ne sledi. A najbolj pa si mimo glede dobičkanosnosti. Kot čisto električna vozila so edini, ki jih izdelujejo z dobršnjim dobičkom. Najbolj pa so v zosu vsi veliki uveljavljeni poroizvajalci, ki razvoja ne morejo v toliki meri usmerjati v elektrifikacijo, ker morajo najprej paziti na proizvodnjo in razvoj iCE motorjev s hibridizacijo, zato zavirajo razvoj električnih. Da pa okolje ne sledi pri elektrifikaciji pa je res in tu bo še največ problemov, lahko da kakšen sploh zaenkrat nerazrešljiv.
No ja tvoja razgledanost po dometu tudi ni nek presežek. Za baterije je litij ki se pridobiva z umazano tehnologijo in otroško dekovno silo in če bi se ta vidik dal v ekološki in ekonomsjmki parameter zakonodaje razvitih držav ki jo ti tako poudarjaš, bi samo baterije navile cene e avtov in ogljičnega odtisa ki ga vsi zanemarjajo v nebo da si ga bi malo kdo privoščil pa bodi dovolj o tem lahko ti pa še s čim povečam razgledanost da je trenutno e avto v opuščanju ker ni budal da bi to kupoval ker prihodnost je vodik.
0531Zavar sporočil: 1.273
[#3034351] 13.01.24 18:19 · odgovor na: Endimion (#3034349)
Odgovori   +    3
[Endimion]
Ne da jaz to trdim. Tako je trdil članek tu. In jaz komot verjamem, ker ima podjetje oprijemljivo korist.

Zdajle "poslujem" preko mobilca, pa ni za iskat povezavo do članka. A pisalo je, da so 60% prvih registracij e-vozil opravila podjetja, oz. Pravne osebe.

Tudi pri nas smo jih nekaj že kupili. Dve Tesli (3 in Y), in dva dostavnika. Pa če me ubiješ, ne vem zdajle iz glave znamke. Ampak za firmo je računica.
Je računica je imenovana bulšit :)

V tem primeru pa ohranjam bencinsko športno srce, z značajem "boksarja". Ker plin je za šporhet, nafta je za ogrevanje, štrom nima zvoka, bencin pa je resna zgodba.

(to je copy paste enega oglasa na avto.net :)
comteo sporočil: 664
[#3034353] 13.01.24 21:44 · odgovor na: slovenecnb1 (#3034350)
Odgovori   +    5
[slovenecnb1]
> [Froc]
> Prav razgledan in v toku zadev pa glede na trditve nisi. Res so stalno na robu zakonodaje in razvoja, a tako je, če utiraš pot in so ostali sledilci, eni prej drugi kasneje, eni bolj in drugi manj. Tako tudi zakonodaja še ne sledi. A najbolj pa si mimo glede dobičkanosnosti. Kot čisto električna vozila so edini, ki jih izdelujejo z dobršnjim dobičkom. Najbolj pa so v zosu vsi veliki uveljavljeni poroizvajalci, ki razvoja ne morejo v toliki meri usmerjati v elektrifikacijo, ker morajo najprej paziti na proizvodnjo in razvoj iCE motorjev s hibridizacijo, zato zavirajo razvoj električnih. Da pa okolje ne sledi pri elektrifikaciji pa je res in tu bo še največ problemov, lahko da kakšen sploh zaenkrat nerazrešljiv.

No ja tvoja razgledanost po dometu tudi ni nek presežek. Za baterije je litij ki se pridobiva z umazano tehnologijo in otroško dekovno silo in če bi se ta vidik dal v ekološki in ekonomsjmki parameter zakonodaje razvitih držav ki jo ti tako poudarjaš, bi samo baterije navile cene e avtov in ogljičnega odtisa ki ga vsi zanemarjajo v nebo da si ga bi malo kdo privoščil pa bodi dovolj o tem lahko ti pa še s čim povečam razgledanost da je trenutno e avto v opuščanju ker ni budal da bi to kupoval ker prihodnost je vodik.
Res niste razgledani.
Tesla uporablja LFP baterije, ki nimajo kobalta in mangana, ter jih torej ne morejo kopati otroci v Afriki.
Oni kopajo kobalt, ki se največ uporablja v rafinerijah za proizvodnjo neosvinčenega bencina, ter za legiranje ventilov, ležajev in batnih obročkov na naftnih avtomobilih.
Uporablja se še na Li-Ion baterijah, ki je v mobilnih telefonih in laptopih (ker je cilj male dimenzije in še manjša teža), in ni vcilj 10 letna uporaba iste baterije. KAr pa omogoča LFP.

V AVtomobilih je LFP veliko boljša izbira, ker ima dva krat več ciklov za enako obrabo in vozila s LFP baterijami brez težav prevozijo milijoon ali milijon in pol kilometrov z isto baterijo.
Pozanimajte se malo in ne kar ponavljati laži propagandne mašinerije fosilne industrije.
FIN-467473 sporočil: 1.747
[#3034356] 13.01.24 21:58
Odgovori   +    0
Ni težav,samo novi izzivi.
FIN-467473 sporočil: 1.747
[#3034358] 14.01.24 00:02
Odgovori   +    1
Ta zgodba ne pije vode,ker Diesel bo vedno zakon,v 10 letih uporabe je približno enak ogljični odtis,pa naj kdo dokaže,da ni res.Ga ni na svetu takega mojstra.
crt sporočil: 27.194
[#3034363] 14.01.24 08:05 · odgovor na: comteo (#3034353)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: crt 14.01.2024 08:07
[comteo]
Tesla uporablja LFP baterije, ki nimajo kobalta in mangana, ter jih torej ne morejo kopati otroci v Afriki.
... saj je znano, da otroci v afriki kopljejo samo kobalt in mangan, litij pa jim je strogo prepovedan. right.

(afrika ni najvecji player v svetovnem pridobivanju litijeve rude, vendar player je; in standardi pri tem so pac... afriski - npr. insideclimatenews.or...orruption/ )

ne glede na to je seveda smiselno za vse, na celu s teslo, da uporablja namesto klasicnih li-ion take baterije, pri katerih proizvodnji je eno ozko grlo (ena redka kovina) manj.
0531Zavar sporočil: 1.273
[#3034380] 14.01.24 15:29 · odgovor na: crt (#3034363)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: 0531Zavar 14.01.2024 15:31
[]
> [comteo]
> Tesla uporablja LFP baterije, ki nimajo kobalta in mangana, ter jih torej ne morejo kopati otroci v Afriki.

... saj je znano, da otroci v afriki kopljejo samo kobalt in mangan, litij pa jim je strogo prepovedan. right.

(afrika ni najvecji player v svetovnem pridobivanju litijeve rude, vendar player je; in standardi pri tem so pac... afriski - npr. insideclimatenews.or...orruption/ )

ne glede na to je seveda smiselno za vse, na celu s teslo, da uporablja namesto klasicnih li-ion take baterije, pri katerih proizvodnji je eno ozko grlo (ena redka kovina) manj.
Prav zato je ta zgodba moralno gledano gnusna.
Baterije niso rešitev sveta , prej nasprotno , njegov konec.
Vsak voznik baterijsko gnanega vozila je v bistvu (nasprotno od javno propagande) zastruplejvalec planeta.
To že ves čas trdim.
crt sporočil: 27.194
[#3034382] 14.01.24 15:43 · odgovor na: 0531Zavar (#3034380)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: crt 14.01.2024 15:46
ja, zaenkrat je elektrifikacija samo prevedba problemov in ozkih grl v druge probleme in ozka grla, ki v sestevku niti niso kvalitativno drugacni.

ampak saj ves, kako gre slogan...

komunizem = industrializacija + elektrifikacija

:))
Froc sporočil: 2.029
[#3034394] 14.01.24 19:03 · odgovor na: FIN-467473 (#3034358)
Odgovori   +    2
[FIN-467473]
Ta zgodba ne pije vode,ker Diesel bo vedno zakon,v 10 letih uporabe je približno enak ogljični odtis,pa naj kdo dokaže,da ni res.Ga ni na svetu takega mojstra.
Žal je Audi oz VW dokazal, da je to lahko dosegel samo z goljufanjem. Sledili so tudi ostali, le da jih Američani niso tako privili kot njih. To se še vedno dogaja z vsemi novimi standardi, tako dizelskimi kot bencinskimi. Medsebojno se dogovarjajo tako vlade kot proizvajalci in dosegajo sporazume o nenapadanju in načinih kako prikazati "napredek" in razlog za podražitve. V resnici pa se desetletja vrtimo okoli vrele kaše, pihamo, pa je še kar vroča.

Strani: 1