Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Nad Teslo se zgrinjajo črni oblaki, težave na kar treh področjih
Strani: 1
sporočil: 5.625
Nič bat, dokler ga vlada financira na dveh stolčkih prevozništva po
tleh in v vesolju bodo vse pokrpal...se ve kdo mu drži finance
pokonci in zakaj, upam se trditi da ena Tesla ni bila narejena z
dobičkom od kar je spustu cene, da o stroških infrastrukture ne
govorimo.
sporočil: 1.273
Musk je s Teslo, kjljub vsem težavam, le naredil uspešno
zgodbo.
Celo v tej naši mali Sloveniji opažam čedalje več teh avtomobilov, kar je gotovo dobro.
Prvič to pomeni, da je kupna moč prebivalstva dovolj visoka, drugič, da je takšna tudi ekološka ozaveščenost. Tretje (tapa je predvsem možna ) da se trendi iz Zahoda uspešno prijemljejo tudi v SLO. Pustimo ob strani tehnikalije, ampak očitno ima določen sloj dovolj denarja in je dovolj firbčen, da investira v takšen stroj.
Jaz priznam, da še nisem vozil električnega avta (tehnično gledano bi bila to gotovo zelo pozitivna izkušnja in enkrat bom zablefiral nakup in testno vožnjo enega takšnega avta :), ampak nisem prepričan da je to rešitev za ta svet, daleč od tega :)
Celo v tej naši mali Sloveniji opažam čedalje več teh avtomobilov, kar je gotovo dobro.
Prvič to pomeni, da je kupna moč prebivalstva dovolj visoka, drugič, da je takšna tudi ekološka ozaveščenost. Tretje (tapa je predvsem možna ) da se trendi iz Zahoda uspešno prijemljejo tudi v SLO. Pustimo ob strani tehnikalije, ampak očitno ima določen sloj dovolj denarja in je dovolj firbčen, da investira v takšen stroj.
Jaz priznam, da še nisem vozil električnega avta (tehnično gledano bi bila to gotovo zelo pozitivna izkušnja in enkrat bom zablefiral nakup in testno vožnjo enega takšnega avta :), ampak nisem prepričan da je to rešitev za ta svet, daleč od tega :)
sporočil: 2.029
Prav razgledan in v toku zadev pa glede na trditve nisi. Res so
stalno na robu zakonodaje in razvoja, a tako je, če utiraš pot in
so ostali sledilci, eni prej drugi kasneje, eni bolj in drugi manj.
Tako tudi zakonodaja še ne sledi. A najbolj pa si mimo glede
dobičkanosnosti. Kot čisto električna vozila so edini, ki jih
izdelujejo z dobršnjim dobičkom. Najbolj pa so v zosu vsi veliki
uveljavljeni poroizvajalci, ki razvoja ne morejo v toliki meri
usmerjati v elektrifikacijo, ker morajo najprej paziti na
proizvodnjo in razvoj iCE motorjev s hibridizacijo, zato zavirajo
razvoj električnih. Da pa okolje ne sledi pri elektrifikaciji pa je
res in tu bo še največ problemov, lahko da kakšen sploh zaenkrat
nerazrešljiv.
sporočil: 1.273
[Endimion]Najbrž podoben procent kot obstoječih nakupov tahudih Audijev :) ?
A pa si ti videl podatek, da 2/3 teh e-avtomobilov pokupijo podjetja?
sporočil: 10.312
Ne.
Ker na e-vozila ni bonitete. Pomeni, da imajo tesle "davčno spodbudo", oziroma dejansko subvencijo.
Ne le tesle. Vsi E-Avtomobili.
Ker na e-vozila ni bonitete. Pomeni, da imajo tesle "davčno spodbudo", oziroma dejansko subvencijo.
Ne le tesle. Vsi E-Avtomobili.
sporočil: 1.273
[Endimion]Sicer nimam podatkov, ampak si drznim misliti, da je pretežna večina teh službenih vozil vseeno znamke tipa Tesla :)
Ne.
Ker na e-vozila ni bonitete. Pomeni, da imajo tesle "davčno spodbudo", oziroma dejansko subvencijo.
Ne le tesle. Vsi E-Avtomobili.
Predvsem v SLO državnih podjetjih.. mislim, za managerje :)
sporočil: 10.312
[0531Zavar]Ker nimaš podatkov, si drzneš mislit...
> [Endimion]
> Ne.
>
> Ker na e-vozila ni bonitete. Pomeni, da imajo tesle "davčno spodbudo", oziroma dejansko subvencijo.
>
> Ne le tesle. Vsi E-Avtomobili.
Sicer nimam podatkov, ampak si drznim misliti, da je pretežna večina teh službenih vozil vseeno znamke tipa Tesla :)
Predvsem v SLO državnih podjetjih.. mislim, za managerje :)
Dve uri nazaj je bila tvoja teorija, da imamo LJUDJE dovolj denarja, da kupujemo e-avtomobile za 50 jurjev. No pa ti povem, da temu ni tako ( In članek na to temo je bil objavljen v pričujočem časniku), nakar prideva do "Ja kupujejo državna podjetja za svoje managerje..."
Daj mej malo konsistentnosti.
sporočil: 1.273
Zadnja sprememba: 0531Zavar 13.01.2024 17:48
[Endimion], Sorry, konsistentnost je pot k hudiču, namreč moje teorije so vedno bile bivalentne in zato vedno vodijo, k pravi poti. To pa ne pomeni, da nabijaš vsak dan drugo zgodbo, mislim takšno kot ti jo zapove šef :)
> [0531Zavar]
> > [Endimion]
> > Ne.
> >
> > Ker na e-vozila ni bonitete. Pomeni, da imajo tesle "davčno spodbudo", oziroma dejansko subvencijo.
> >
> > Ne le tesle. Vsi E-Avtomobili.
>
> Sicer nimam podatkov, ampak si drznim misliti, da je pretežna večina teh službenih vozil vseeno znamke tipa Tesla :)
> Predvsem v SLO državnih podjetjih.. mislim, za managerje :)
Ker nimaš podatkov, si drzneš mislit...
Dve uri nazaj je bila tvoja teorija, da imamo LJUDJE dovolj denarja, da kupujemo e-avtomobile za 50 jurjev. No pa ti povem, da temu ni tako ( In članek na to temo je bil objavljen v pričujočem časniku), nakar prideva do "Ja kupujejo državna podjetja za svoje managerje..."
Daj mej malo konsistentnosti.
Pa pojdiva lepo od začetka ;)
Če prav razumem, ti trdiš, da je bila večina prodanih e-avtomobilov v SLO ((mislim v minulih 12m) bilo v podjetjih ?
sporočil: 10.312
Ne da jaz to trdim. Tako je trdil članek tu. In jaz komot verjamem,
ker ima podjetje oprijemljivo korist.
Zdajle "poslujem" preko mobilca, pa ni za iskat povezavo do članka. A pisalo je, da so 60% prvih registracij e-vozil opravila podjetja, oz. Pravne osebe.
Tudi pri nas smo jih nekaj že kupili. Dve Tesli (3 in Y), in dva dostavnika. Pa če me ubiješ, ne vem zdajle iz glave znamke. Ampak za firmo je računica.
Zdajle "poslujem" preko mobilca, pa ni za iskat povezavo do članka. A pisalo je, da so 60% prvih registracij e-vozil opravila podjetja, oz. Pravne osebe.
Tudi pri nas smo jih nekaj že kupili. Dve Tesli (3 in Y), in dva dostavnika. Pa če me ubiješ, ne vem zdajle iz glave znamke. Ampak za firmo je računica.
sporočil: 5.625
[Froc]No ja tvoja razgledanost po dometu tudi ni nek presežek. Za baterije je litij ki se pridobiva z umazano tehnologijo in otroško dekovno silo in če bi se ta vidik dal v ekološki in ekonomsjmki parameter zakonodaje razvitih držav ki jo ti tako poudarjaš, bi samo baterije navile cene e avtov in ogljičnega odtisa ki ga vsi zanemarjajo v nebo da si ga bi malo kdo privoščil pa bodi dovolj o tem lahko ti pa še s čim povečam razgledanost da je trenutno e avto v opuščanju ker ni budal da bi to kupoval ker prihodnost je vodik.
Prav razgledan in v toku zadev pa glede na trditve nisi. Res so stalno na robu zakonodaje in razvoja, a tako je, če utiraš pot in so ostali sledilci, eni prej drugi kasneje, eni bolj in drugi manj. Tako tudi zakonodaja še ne sledi. A najbolj pa si mimo glede dobičkanosnosti. Kot čisto električna vozila so edini, ki jih izdelujejo z dobršnjim dobičkom. Najbolj pa so v zosu vsi veliki uveljavljeni poroizvajalci, ki razvoja ne morejo v toliki meri usmerjati v elektrifikacijo, ker morajo najprej paziti na proizvodnjo in razvoj iCE motorjev s hibridizacijo, zato zavirajo razvoj električnih. Da pa okolje ne sledi pri elektrifikaciji pa je res in tu bo še največ problemov, lahko da kakšen sploh zaenkrat nerazrešljiv.
sporočil: 1.273
[Endimion]Je računica je imenovana bulšit :)
Ne da jaz to trdim. Tako je trdil članek tu. In jaz komot verjamem, ker ima podjetje oprijemljivo korist.
Zdajle "poslujem" preko mobilca, pa ni za iskat povezavo do članka. A pisalo je, da so 60% prvih registracij e-vozil opravila podjetja, oz. Pravne osebe.
Tudi pri nas smo jih nekaj že kupili. Dve Tesli (3 in Y), in dva dostavnika. Pa če me ubiješ, ne vem zdajle iz glave znamke. Ampak za firmo je računica.
V tem primeru pa ohranjam bencinsko športno srce, z značajem "boksarja". Ker plin je za šporhet, nafta je za ogrevanje, štrom nima zvoka, bencin pa je resna zgodba.
(to je copy paste enega oglasa na avto.net :)
sporočil: 664
[slovenecnb1]Res niste razgledani.
> [Froc]
> Prav razgledan in v toku zadev pa glede na trditve nisi. Res so stalno na robu zakonodaje in razvoja, a tako je, če utiraš pot in so ostali sledilci, eni prej drugi kasneje, eni bolj in drugi manj. Tako tudi zakonodaja še ne sledi. A najbolj pa si mimo glede dobičkanosnosti. Kot čisto električna vozila so edini, ki jih izdelujejo z dobršnjim dobičkom. Najbolj pa so v zosu vsi veliki uveljavljeni poroizvajalci, ki razvoja ne morejo v toliki meri usmerjati v elektrifikacijo, ker morajo najprej paziti na proizvodnjo in razvoj iCE motorjev s hibridizacijo, zato zavirajo razvoj električnih. Da pa okolje ne sledi pri elektrifikaciji pa je res in tu bo še največ problemov, lahko da kakšen sploh zaenkrat nerazrešljiv.
No ja tvoja razgledanost po dometu tudi ni nek presežek. Za baterije je litij ki se pridobiva z umazano tehnologijo in otroško dekovno silo in če bi se ta vidik dal v ekološki in ekonomsjmki parameter zakonodaje razvitih držav ki jo ti tako poudarjaš, bi samo baterije navile cene e avtov in ogljičnega odtisa ki ga vsi zanemarjajo v nebo da si ga bi malo kdo privoščil pa bodi dovolj o tem lahko ti pa še s čim povečam razgledanost da je trenutno e avto v opuščanju ker ni budal da bi to kupoval ker prihodnost je vodik.
Tesla uporablja LFP baterije, ki nimajo kobalta in mangana, ter jih torej ne morejo kopati otroci v Afriki.
Oni kopajo kobalt, ki se največ uporablja v rafinerijah za proizvodnjo neosvinčenega bencina, ter za legiranje ventilov, ležajev in batnih obročkov na naftnih avtomobilih.
Uporablja se še na Li-Ion baterijah, ki je v mobilnih telefonih in laptopih (ker je cilj male dimenzije in še manjša teža), in ni vcilj 10 letna uporaba iste baterije. KAr pa omogoča LFP.
V AVtomobilih je LFP veliko boljša izbira, ker ima dva krat več ciklov za enako obrabo in vozila s LFP baterijami brez težav prevozijo milijoon ali milijon in pol kilometrov z isto baterijo.
Pozanimajte se malo in ne kar ponavljati laži propagandne mašinerije fosilne industrije.
sporočil: 1.747
Ta zgodba ne pije vode,ker Diesel bo vedno zakon,v 10 letih uporabe
je približno enak ogljični odtis,pa naj kdo dokaže,da ni res.Ga ni
na svetu takega mojstra.
sporočil: 27.194
Zadnja sprememba: crt 14.01.2024 08:07
[comteo]... saj je znano, da otroci v afriki kopljejo samo kobalt in mangan, litij pa jim je strogo prepovedan. right.
Tesla uporablja LFP baterije, ki nimajo kobalta in mangana, ter jih torej ne morejo kopati otroci v Afriki.
(afrika ni najvecji player v svetovnem pridobivanju litijeve rude, vendar player je; in standardi pri tem so pac... afriski - npr. insideclimatenews.or...orruption/ )
ne glede na to je seveda smiselno za vse, na celu s teslo, da uporablja namesto klasicnih li-ion take baterije, pri katerih proizvodnji je eno ozko grlo (ena redka kovina) manj.
sporočil: 1.273
Zadnja sprememba: 0531Zavar 14.01.2024 15:31
[]Prav zato je ta zgodba moralno gledano gnusna.
> [comteo]
> Tesla uporablja LFP baterije, ki nimajo kobalta in mangana, ter jih torej ne morejo kopati otroci v Afriki.
... saj je znano, da otroci v afriki kopljejo samo kobalt in mangan, litij pa jim je strogo prepovedan. right.
(afrika ni najvecji player v svetovnem pridobivanju litijeve rude, vendar player je; in standardi pri tem so pac... afriski - npr. insideclimatenews.or...orruption/ )
ne glede na to je seveda smiselno za vse, na celu s teslo, da uporablja namesto klasicnih li-ion take baterije, pri katerih proizvodnji je eno ozko grlo (ena redka kovina) manj.
Baterije niso rešitev sveta , prej nasprotno , njegov konec.
Vsak voznik baterijsko gnanega vozila je v bistvu (nasprotno od javno propagande) zastruplejvalec planeta.
To že ves čas trdim.
sporočil: 27.194
Zadnja sprememba: crt 14.01.2024 15:46
ja, zaenkrat je elektrifikacija samo prevedba problemov in ozkih
grl v druge probleme in ozka grla, ki v sestevku niti niso
kvalitativno drugacni.ampak saj ves, kako gre slogan...
komunizem = industrializacija + elektrifikacija
:))
sporočil: 2.029
[FIN-467473]Žal je Audi oz VW dokazal, da je to lahko dosegel samo z goljufanjem. Sledili so tudi ostali, le da jih Američani niso tako privili kot njih. To se še vedno dogaja z vsemi novimi standardi, tako dizelskimi kot bencinskimi. Medsebojno se dogovarjajo tako vlade kot proizvajalci in dosegajo sporazume o nenapadanju in načinih kako prikazati "napredek" in razlog za podražitve. V resnici pa se desetletja vrtimo okoli vrele kaše, pihamo, pa je še kar vroča.
Ta zgodba ne pije vode,ker Diesel bo vedno zakon,v 10 letih uporabe je približno enak ogljični odtis,pa naj kdo dokaže,da ni res.Ga ni na svetu takega mojstra.
Strani: 1