Strani: 1

alek14 sporočil: 4.355
[#3000624] 30.06.22 07:51
Odgovori   +    9
...ki so se ukvarjali z avtopilotskim sistemom
Avtopilot je mrtev. Naj živi pilot.
Rokc5 sporočil: 2.427
[#3000629] 30.06.22 08:22 · odgovor na: alek14 (#3000624)
Odgovori   +    0
Se ti zdi, da tehnologija ni uporabna? Verjetno bo minimalno šlo v smer driver-assistant sistemov, to bi si upal trditi, zdi pa se, da so za avtopilota tehnične ovire ter predvsem zakonodajne ovire previsoke?
Froc sporočil: 852
[#3000633] 30.06.22 08:42 · odgovor na: Rokc5 (#3000629)
Odgovori   +    3
In za Teslo so pod sedanjim demokratom zelo poslabšali zakonske razmere in subvencije za prodajo Teslinih avtomobilov. Očitno dobivajo iz sedanjega voznega parka na tamkajšnjih cestah že dovolj podatkov, da taka intenzivnost razvoja tam ni več potrebna. Podatke lahko obdelujejo drugje, kjer delovna sila za povrhu ni tako draga.
Endimion sporočil: 9.274
[#3000651] 30.06.22 12:08 · odgovor na: Froc (#3000633)
Odgovori   +    9
Ko je Boeing ousourcal en kos software razvoja v Indijo, sta dve 737-ici padli dol, komplet flota je bila pa grounded tam okoli 2 leti.
alek14 sporočil: 4.355
[#3000658] 30.06.22 13:57 · odgovor na: Rokc5 (#3000629)
Odgovori   +    1
[Rokc5]
Se ti zdi, da tehnologija ni uporabna? Verjetno bo minimalno šlo v smer driver-assistant sistemov, to bi si upal trditi, zdi pa se, da so za avtopilota tehnične ovire ter predvsem zakonodajne ovire previsoke?
Dokler ne bodo na voljo dedicirani otočni, večjedreni evolucijski kompi, ki bodo v realnem času inteligentno reševali presenetljive prometne situacije - samostojna vožnja ne bo možna (brez rok ob volanu). Mogoče bi se dalo avtoceste avtomatizirat, kjer so situacije bolj predvidljive.
Rokc5 sporočil: 2.427
[#3000664] 30.06.22 14:44 · odgovor na: alek14 (#3000658)
Odgovori   +    1
Lahko kdo pojasni, kje so težave v hardveru? Ali niso današnji Intel oz. AMD procesorji več kot dovolj močni?
alek14 sporočil: 4.355
[#3000667] 30.06.22 15:14 · odgovor na: Rokc5 (#3000664)
Odgovori   +    2
[Rokc5]
Lahko kdo pojasni, kje so težave v hardveru? Ali niso današnji Intel oz. AMD procesorji več kot dovolj močni?
Ne. Še zdaleč ne. En od porblemov je, da bi tak komp rabil npr. 100kW (sto kilovatov) elektrike za 0,3 sekunde in potem bi lahko delal z 10W naprej (ko se zadeva razreši). Človekovi možgani zmorejo tako "burst" evolucijsko računanje.
Sploh pa bo treba za te procese razvit dedikejted HW, kot sem že zgoraj omenil. To je še kar daleč; morda desetletja.

Reševanje prometnih zapletov je evolucijsko računanje, ki se na Turingovih, digitalnih mašinah odvija prepočasi.
Froc sporočil: 852
[#3000671] 30.06.22 15:27 · odgovor na: Endimion (#3000651)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: Froc 30.06.2022 15:37
Najprej, prvotno zapisano velja za Kalifornijski oddelek Tesle.
Drugo pa drži, a to je Boeingov problem, ki izhaja iz njihove okostenele stare organizacijske strukture vezane na državne subvencije in povezave. Tesla pa ima sedaj svoj najnovelši in organizacijsko najnaprednejši razvojni sistem postavljen v Teksasu, kamor bodo prestavili tudi tega in ga priključili tamkajšnjemu oddelku.
Endimion sporočil: 9.274
[#3000676] 30.06.22 16:18 · odgovor na: Froc (#3000671)
Odgovori   +    4
Ko slišim, da ima nekdo najnovejši in najnaprednejši sistem ki ga nihče drug nima, se najprej za tošl primem.
ogo sporočil: 2.842
[#3000682] 30.06.22 18:27 · odgovor na: Froc (#3000633)
Odgovori   +    3
[Froc]
In za Teslo so pod sedanjim demokratom zelo poslabšali zakonske razmere in subvencije za prodajo Teslinih avtomobilov. Očitno dobivajo iz sedanjega voznega parka na tamkajšnjih cestah že dovolj podatkov, da taka intenzivnost razvoja tam ni več potrebna. Podatke lahko obdelujejo drugje, kjer delovna sila za povrhu ni tako draga.
Ne dobivajo nobenih strašnih podatkov. Cel full self driving je PR megla za nabijanje cene delnic ...
Muska sedaj samo počasi dohiteva resnica. To, da FEDopčider ustavlja mašine za tiskanje denarja tudi počasi vleče ljudi, da pazijo, kam mečejo svoj denar in seveda se je Elonu pričelo gledati pod prste.

New York Times je napravil dokumentarec Elon Musk's Crash Course, ki je vreden ogleda.
Froc sporočil: 852
[#3000683] 30.06.22 19:06 · odgovor na: Endimion (#3000676)
Odgovori   +    1
Ne pravim nikjer, da ima najnovejši oh in sploh laboratoruj. Napisal sem samo, da je združil več krajev v enega za ta namen, verjetno zanj cenejšega tudi zaradi boljše preglednosti, pa je Kalifornijski odpadel.
Froc sporočil: 852
[#3000685] 30.06.22 19:14 · odgovor na: ogo (#3000682)
Odgovori   +    1
NYT ter CNN kot uradno Demokratsko podporno trobilo Bidna ima vsekakor svoj pogled in agendo. Za boljšo sliko preveri še kak drug vir, jih je dovolj za ustvariti si skliko. Zagotovo prej ne bo več Bidna kot Muska, ki v industriji ima svoje mesto in ga bo še kar nekaj časa imel. Pa za info, nisem navdušenec nad EV. Sedanja opcija ICO z raznimi kombinacijami drugih tehnologij mi je zaenkrat še vedno veliko bolj uporabna in nezahtevna.
najobj sporočil: 30.506
[#3000688] 30.06.22 19:58 · odgovor na: Endimion (#3000651)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: najobj 30.06.2022 20:05
[Endimion]
Ko je Boeing ousourcal en kos software razvoja v Indijo, sta dve 737-ici padli dol, komplet flota je bila pa grounded tam okoli 2 leti.
... OK, sicer ne vem, če so res Indijci krivi za Boeingove težave, definitivno pa je Musk ali kdorkoli drug na svetu z avtopilotskim sistemom v samovozečih avtomobilih - vsi drugi imajo voznika in ne rabijo asistence (WTF?) avtopilotskih sistemov - že vnaprej obsojen na propad ... khmm, ker kljub prometnim predpisom promet na cestah niti približno ni isto kot zelo natančno urejen promet v zraku z vrhunsko usposobljenimi profesionalci za krmili letal, ki se za vožnjo po točno določenih koridorjih lahko poslužujejo avtomatskih pilotov ... alzo, prej kot je Musk to spoznal - vsi ostali proizvajalci avtonomne vožnje so reklamiranjem svojih "dosežkov" čisto potihnili - bolje bo za Teslo kot celoto ...
Froc sporočil: 852
[#3000691] 30.06.22 22:42 · odgovor na: Froc (#3000685)
Odgovori   +    0
n.pr. www.youtube.com/watc...uvyB5QZoXE

First, Elon already said he will lay off salaried staff.
Second, FSD is almost ready. Elon is ready for his Phase 3 plan.
I was laid off in technology sector when there’s plenty of work yet to be done. Then suddenly, they don’t need you anymore.
Elon already said FSD don’t need map data in his latest version. So it’s all about the AI technology that can do the job of humans. Then there’s the robot that will take jobs of hourly employees.
Inzeko sporočil: 203
[#3000693] 01.07.22 06:09 · odgovor na: alek14 (#3000658)
Odgovori   +    9
[alek14]
> [Rokc5]
> Se ti zdi, da tehnologija ni uporabna? Verjetno bo minimalno šlo v smer driver-assistant sistemov, to bi si upal trditi, zdi pa se, da so za avtopilota tehnične ovire ter predvsem zakonodajne ovire previsoke?

Dokler ne bodo na voljo dedicirani otočni, večjedreni evolucijski kompi, ki bodo v realnem času inteligentno reševali presenetljive prometne situacije - samostojna vožnja ne bo možna (brez rok ob volanu). Mogoče bi se dalo avtoceste avtomatizirat, kjer so situacije bolj predvidljive.

Furmanski konj je že pred 1000 leti voz, z v krčmi na mrtvo nažganim pilotom, samostojno privlekel domov.
Z 1 HP na obnovljive vire.
ogo sporočil: 2.842
[#3000747] 01.07.22 13:38 · odgovor na: Froc (#3000691)
Odgovori   +    1
[Froc]
n.pr. www.youtube.com/watc...uvyB5QZoXE

First, Elon already said he will lay off salaried staff.
Second, FSD is almost ready. Elon is ready for his Phase 3 plan.
I was laid off in technology sector when there’s plenty of work yet to be done. Then suddenly, they don’t need you anymore.
Elon already said FSD don’t need map data in his latest version. So it’s all about the AI technology that can do the job of humans. Then there’s the robot that will take jobs of hourly employees.
He, he. FSD samo što nije je že 5 let zaporedoma. Folk pa še vedno verjame.

Strani: 1