Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Musk zaprl pisarno v Kaliforniji in odpustil 200 zaposlenih, ki so se ukvarjali z avtopilotskim sistemom
Strani: 1
Drugo pa drži, a to je Boeingov problem, ki izhaja iz njihove okostenele stare organizacijske strukture vezane na državne subvencije in povezave. Tesla pa ima sedaj svoj najnovelši in organizacijsko najnaprednejši razvojni sistem postavljen v Teksasu, kamor bodo prestavili tudi tega in ga priključili tamkajšnjemu oddelku.
[Froc]Ne dobivajo nobenih strašnih podatkov. Cel full self driving je PR megla za nabijanje cene delnic ...
In za Teslo so pod sedanjim demokratom zelo poslabšali zakonske razmere in subvencije za prodajo Teslinih avtomobilov. Očitno dobivajo iz sedanjega voznega parka na tamkajšnjih cestah že dovolj podatkov, da taka intenzivnost razvoja tam ni več potrebna. Podatke lahko obdelujejo drugje, kjer delovna sila za povrhu ni tako draga.
Muska sedaj samo počasi dohiteva resnica. To, da FEDopčider ustavlja mašine za tiskanje denarja tudi počasi vleče ljudi, da pazijo, kam mečejo svoj denar in seveda se je Elonu pričelo gledati pod prste.
New York Times je napravil dokumentarec Elon Musk's Crash Course, ki je vreden ogleda.
[Endimion]... OK, sicer ne vem, če so res Indijci krivi za Boeingove težave, definitivno pa je Musk ali kdorkoli drug na svetu z avtopilotskim sistemom v samovozečih avtomobilih - vsi drugi imajo voznika in ne rabijo asistence (WTF?) avtopilotskih sistemov - že vnaprej obsojen na propad ... khmm, ker kljub prometnim predpisom promet na cestah niti približno ni isto kot zelo natančno urejen promet v zraku z vrhunsko usposobljenimi profesionalci za krmili letal, ki se za vožnjo po točno določenih koridorjih lahko poslužujejo avtomatskih pilotov ... alzo, prej kot je Musk to spoznal - vsi ostali proizvajalci avtonomne vožnje so reklamiranjem svojih "dosežkov" čisto potihnili - bolje bo za Teslo kot celoto ...
Ko je Boeing ousourcal en kos software razvoja v Indijo, sta dve 737-ici padli dol, komplet flota je bila pa grounded tam okoli 2 leti.
First, Elon already said he will lay off salaried staff.
Second, FSD is almost ready. Elon is ready for his Phase 3 plan.
I was laid off in technology sector when there’s plenty of work yet to be done. Then suddenly, they don’t need you anymore.
Elon already said FSD don’t need map data in his latest version. So it’s all about the AI technology that can do the job of humans. Then there’s the robot that will take jobs of hourly employees.
[alek14]
> [Rokc5]
> Se ti zdi, da tehnologija ni uporabna? Verjetno bo minimalno šlo v smer driver-assistant sistemov, to bi si upal trditi, zdi pa se, da so za avtopilota tehnične ovire ter predvsem zakonodajne ovire previsoke?
Dokler ne bodo na voljo dedicirani otočni, večjedreni evolucijski kompi, ki bodo v realnem času inteligentno reševali presenetljive prometne situacije - samostojna vožnja ne bo možna (brez rok ob volanu). Mogoče bi se dalo avtoceste avtomatizirat, kjer so situacije bolj predvidljive.
Furmanski konj je že pred 1000 leti voz, z v krčmi na mrtvo nažganim pilotom, samostojno privlekel domov.
Z 1 HP na obnovljive vire.
[Froc]He, he. FSD samo što nije je že 5 let zaporedoma. Folk pa še vedno verjame.
n.pr. www.youtube.com/watc...uvyB5QZoXE
First, Elon already said he will lay off salaried staff.
Second, FSD is almost ready. Elon is ready for his Phase 3 plan.
I was laid off in technology sector when there’s plenty of work yet to be done. Then suddenly, they don’t need you anymore.
Elon already said FSD don’t need map data in his latest version. So it’s all about the AI technology that can do the job of humans. Then there’s the robot that will take jobs of hourly employees.
Strani: 1