Strani: 1 2

anon-116402 sporočil: 4.340
[#2867806] 17.09.20 21:41
Odgovori   +    12
Tesla model 3 ni poceni. Težko bi ji določili vlogo, da bo poskrbela za preboj elektromobilnosti v Sloveniji, je pa njena cena vsekakor ugodna glede na vsebino, ki jo ponuja. Osnovna tesla model 3 standard range s 409-kilometrskim dosegom fizične osebe stane 39 tisočakov, za podjetja pa 45 tisočakov...
Ta avto torej stane 40 jurjev in naprej. Na lestvici prvih 20 najbolj prodajanih avtov v Sloveniji (link spodaj) ne vidim nobenega z osnovno ceno prek 30 jurjev. Torej je že jasno kakšna bo njegova vloga. Obrobna...


www.amzs.si/motorevi...-letu-2019
anon-293306 sporočil: 184
[#2867809] 17.09.20 21:50
Odgovori   +    18
Brez skrbi, to je le mitološko vozilo za tiste, ki pokajo od $$$$$$$$$$$
in za tiste novinarje, ki ta mit ustvarjajo.
sonce1313 sporočil: 376
[#2867837] 18.09.20 00:41
Odgovori   +    7
Avto s katerim zelo hitro prihraniš vseh 50t eur, vsakič komaj čakaš da se pelješ, neglede na namen in dolžino vožnje, avto ki ga BEV in fosilna konkurenca ter foušljivci ne ljubijo
premza sporočil: 4.276
[#2867856] 18.09.20 08:02 · odgovor na: sonce1313 (#2867837)
Odgovori   +    7
[sonce1313]
Avto s katerim zelo hitro prihraniš vseh 50t eur, vsakič komaj čakaš da se pelješ, neglede na namen in dolžino vožnje, avto ki ga BEV in fosilna konkurenca ter foušljivci ne ljubijo
Kako prihraniš teh 50.000€?

A svoj električni SUV na 10 letni kredit za 200€ na mesec še voziš ali je zdaj že Tesla v garaži?
philips sporočil: 6.715
[#2867857] 18.09.20 08:04 · odgovor na: premza (#2867856)
Odgovori   +    12
[premza]
> [sonce1313]
> Avto s katerim zelo hitro prihraniš vseh 50t eur, vsakič komaj čakaš da se pelješ, neglede na namen in dolžino vožnje, avto ki ga BEV in fosilna konkurenca ter foušljivci ne ljubijo

Kako prihraniš teh 50.000€?

A svoj električni SUV na 10 letni kredit za 200€ na mesec še voziš ali je zdaj že Tesla v garaži?
Prihraniš ker ga imaš v garaži in ga ne poškoduješ.. Prihraniš celo 100k EUR :)
comteo sporočil: 664
[#2867921] 18.09.20 10:13 · odgovor na: anon-116402 (#2867806)
Odgovori   +    5
CEna 39.000 minus subvencija je 33.000.
Odštej stroške cestne takse, servisov, goriva, parkiranja, in stroškov kredita (EKO sklad kredit po 1,3% meri) in te avto stane mesečno (pri recimo 20.000 km letno) enako, kot dizel za 20.000€ . Niti centa več. Govorim o mesečinh stroških (obrok kredita, gorivo, vzdrževanje, cestnina...).

Imaš pa boljši, bolj varen, hitrejši avto z neverjetnimi pospeški.
Baterija bo po 1 milijon km še vedno več kot uporabna....Cena bo višja, kot bi prodajal čez recimo 5 let dizla, ki si ga v štartu plačal 20.000€ in te jev teh 5 letih stal več....

Nobene primerjave z naftnimi avti. Naftni se že nekaj časa enostavno ne splačajo. ČE ceniš svoj denar.
Eni ne znate izračunati STROŠKE avtomobila, ampak gledate nalepko s ceno.
bc123a sporočil: 48.253
[#2867923] 18.09.20 10:16 · odgovor na: sonce1313 (#2867837)
Odgovori   +    13
[sonce1313]
Avto s katerim zelo hitro prihraniš vseh 50t eur, vsakič komaj čakaš da se pelješ, neglede na namen in dolžino vožnje, avto ki ga BEV in fosilna konkurenca ter foušljivci ne ljubijo
In other news, nemški elektroenergetski sistem zaradi bio eko včeraj tik pred razpadom.
ogo sporočil: 3.087
[#2867924] 18.09.20 10:17 · odgovor na: comteo (#2867921)
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: ogo 18.09.2020 10:19
[comteo]
CEna 39.000 minus subvencija je 33.000.

Tesla Model 3 ni 39 k EUR pred subvencijo, najcenejša varijanta dosegljiva v Sloveniji je 44.970 € pred subvencijo.

Tista cena 39 k EUR je marketinški nateg. Podobno kot je tričetrt stvari pri Tesli. Npr. Full self driving, ki to NIKOLI ne bo, folk pa "opljačkajo" za 7500 EUR za to.
anon-504021 sporočil: 481
[#2867931] 18.09.20 10:28 · odgovor na: anon-116402 (#2867806)
Odgovori   +    2
[usimoncic]
> Tesla model 3 ni poceni. Težko bi ji določili vlogo, da bo poskrbela za preboj elektromobilnosti v Sloveniji, je pa njena cena vsekakor ugodna glede na vsebino, ki jo ponuja. Osnovna tesla model 3 standard range s 409-kilometrskim dosegom fizične osebe stane 39 tisočakov, za podjetja pa 45 tisočakov...

Ta avto torej stane 40 jurjev in naprej. Na lestvici prvih 20 najbolj prodajanih avtov v Sloveniji (link spodaj) ne vidim nobenega z osnovno ceno prek 30 jurjev. Torej je že jasno kakšna bo njegova vloga. Obrobna...


www.amzs.si/motorevi...-letu-2019
V Sloveniji vsekakor, globalno pa je videti to the point
www.ev-volumes.com/

sicer nimam bev in ga trenutno še ne bi kupil
comteo sporočil: 664
[#2867938] 18.09.20 10:43 · odgovor na: ogo (#2867924)
Odgovori   +    1
[ogo]
> [comteo]
> CEna 39.000 minus subvencija je 33.000.


Tesla Model 3 ni 39 k EUR pred subvencijo, najcenejša varijanta dosegljiva v Sloveniji je 44.970 € pred subvencijo.

Tista cena 39 k EUR je marketinški nateg. Podobno kot je tričetrt stvari pri Tesli. Npr. Full self driving, ki to NIKOLI ne bo, folk pa "opljačkajo" za 7500 EUR za to.
Ne deluje?
www.youtube.com/watc...npiTkhISHQ
gobim sporočil: 583
[#2867939] 18.09.20 10:46 · odgovor na: comteo (#2867921)
Odgovori   +    4
[comteo]
Baterija bo po 1 milijon km še vedno več kot uporabna....Cena bo višja, kot bi prodajal čez recimo 5 let dizla, ki si ga v štartu plačal 20.000€ in te jev teh 5 letih stal več....
Pa koga nategujete s tem "podatki" ! Po 60-tih hitrih polnjenih je baterija kaput (kapaciteta pade za 40%)
comteo sporočil: 664
[#2867940] 18.09.20 10:46 · odgovor na: anon-504021 (#2867931)
Odgovori   +    4
8 let na elektriki. Vsi člani družine na električnih avtih. Prijatelji in sodelavci tudi.
Nobeden se NIKOLI ne bo vrnil na nafto, ker je to nemogoče. Enostavno, kot bi šel nazaj na konja.
Ceneje, lepše, agilnejše, boljše... Kar nekaj argumentov.
NAjbolj pa občutek instant navora. To je nezamenljivo.
philips sporočil: 6.715
[#2867942] 18.09.20 10:51 · odgovor na: comteo (#2867940)
Odgovori   +    8
[comteo]
8 let na elektriki. Vsi člani družine na električnih avtih. Prijatelji in sodelavci tudi.
Nobeden se NIKOLI ne bo vrnil na nafto, ker je to nemogoče. Enostavno, kot bi šel nazaj na konja.
Ceneje, lepše, agilnejše, boljše... Kar nekaj argumentov.
NAjbolj pa občutek instant navora. To je nezamenljivo.
Lepo subvencionirana, v osnovi zelo bogata družina.. neke vrste paratiti
shevchenko sporočil: 21.898
[#2867947] 18.09.20 10:56 · odgovor na: philips (#2867942)
Odgovori   +    9
Lepo subvencionirana, v osnovi zelo bogata družina.. neke vrste paratiti
niso oni krivi, ce jim drzava to omogoca
philips sporočil: 6.715
[#2867955] 18.09.20 11:05 · odgovor na: shevchenko (#2867947)
Odgovori   +    3
[shevchenko]
> Lepo subvencionirana, v osnovi zelo bogata družina.. neke vrste paratiti

niso oni krivi, ce jim drzava to omogoca
Mogoče pa so? Si uspešno lobirali...
comteo sporočil: 664
[#2867956] 18.09.20 11:05 · odgovor na: gobim (#2867939)
Odgovori   +    3
[gobim]
> [comteo]

> Baterija bo po 1 milijon km še vedno več kot uporabna....Cena bo višja, kot bi prodajal čez recimo 5 let dizla, ki si ga v štartu plačal 20.000€ in te jev teh 5 letih stal več....

Pa koga nategujete s tem "podatki" ! Po 60-tih hitrih polnjenih je baterija kaput (kapaciteta pade za 40%)
Moj NIssan Leaf letnih 2016 ima 3600+ hitrih polnjenj, 204.000 km in 82% začetne kapacitete. Kar popolnoma ustreza garanciji od 1500 ciklov za 80% začetne kapacitete.
Pridite preveriti v SLovensko Bistrico. Ako preverimo?
Imamo orodje preko OBD, ki kaže stanje baterije (in vse ostale podatke), a najlažje je izprazniti avto do konca in potem napolniti do 100% na polnilnici, ki ima vgrajen števec s certifikatom MID. TA števec seveda izmeri vse, skupaj z izgubami, ker je edino realno.
philips sporočil: 6.715
[#2867958] 18.09.20 11:08 · odgovor na: comteo (#2867956)
Odgovori   +    7
[comteo]
> [gobim]
> > [comteo]
>
> > Baterija bo po 1 milijon km še vedno več kot uporabna....Cena bo višja, kot bi prodajal čez recimo 5 let dizla, ki si ga v štartu plačal 20.000€ in te jev teh 5 letih stal več....
>
> Pa koga nategujete s tem "podatki" ! Po 60-tih hitrih polnjenih je baterija kaput (kapaciteta pade za 40%)

Moj NIssan Leaf letnih 2016 ima 3600+ hitrih polnjenj, 204.000 km in 82% začetne kapacitete. Kar popolnoma ustreza garanciji od 1500 ciklov za 80% začetne kapacitete.
Pridite preveriti v SLovensko Bistrico. Ako preverimo?
Imamo orodje preko OBD, ki kaže stanje baterije (in vse ostale podatke), a najlažje je izprazniti avto do konca in potem napolniti do 100% na polnilnici, ki ima vgrajen števec s certifikatom MID. TA števec seveda izmeri vse, skupaj z izgubami, ker je edino realno.
Torej si polnil 2x dnevno (vsak dan) zadnjih 5 let? Verjetno si edini ki se ne vozi ampak samo polni
Gregor1976 sporočil: 537
[#2867959] 18.09.20 11:12 · odgovor na: comteo (#2867940)
Odgovori   +    9
Zadnja sprememba: Gregor1976 18.09.2020 11:16
[comteo]
8 let na elektriki. Vsi člani družine na električnih avtih. Prijatelji in sodelavci tudi.
Nobeden se NIKOLI ne bo vrnil na nafto, ker je to nemogoče. Enostavno, kot bi šel nazaj na konja.
Ceneje, lepše, agilnejše, boljše... Kar nekaj argumentov.
NAjbolj pa občutek instant navora. To je nezamenljivo.
Vse lepo in prav, ampak dokler ni infrastrukture in dokler lahko kampiram pri polnilnici, da se baterija napolni, me ne zanima. Navor ja - to narediš nekajkrat, pa je baterija prazna. Kaj mi pomagajo pospeški in možnost športne vožnje, če se lahko vozim na tak način 150 km, po zimi pa še manj. Cenejše ne bo več dolgo, nekdo bo vso to elektriko moral plačati, na določenih polnilnicah polnjenje ni več zastonj. Mogoče sem bolj staromoden, ampak meni je pa glavni feeling poslušanje mašine, ko pohodiš gas.

Sem pa pred kratkim imel možnost videt Teslo S, mislim, da je bil letnik 2013. Avto je bil v napol razpadajočem stanju, pa ne zaradi neke prekomerne rabe, ampak enostavno zaradi slabe izdelave in cenenih materialov. En kup čričkov v avtu. Navaden krš z odličnim marketingom. Mogoče so novejši modeli boljše kvalitete, ampak kolikor imam informacij, še vedno kvaliteta ni ravno na nivoju.

To, da je pa cela družina, prijatelji in sodelavci na elektriki, pa piši komu drugemu. Dobro, da nisi še napisal, da nepoznaš nikogar, ki vozi avto na fosilna goriva. Razumem, da si pač "kupil" cel marketing elektrike, ampak pisati neumnosti pa vseeno ni treba.
premza sporočil: 4.276
[#2867960] 18.09.20 11:17 · odgovor na: comteo (#2867921)
Odgovori   +    10
[comteo]
CEna 39.000 minus subvencija je 33.000.
Odštej stroške cestne takse, servisov, goriva, parkiranja, in stroškov kredita (EKO sklad kredit po 1,3% meri) in te avto stane mesečno (pri recimo 20.000 km letno) enako, kot dizel za 20.000€ . Niti centa več. Govorim o mesečinh stroških (obrok kredita, gorivo, vzdrževanje, cestnina...).
Večino kar si naštel ni prihranek, ampak denar ukraden davkoplačevalcem.
In tudi nima nobene racionalne osnove (npr. ni cestne takse, kot da električni avti letijo).
Splača se, ker tvoj avto in stroške z njim pokrivajo davkoplačevalci.

Fuck off.
philips sporočil: 6.715
[#2867961] 18.09.20 11:17 · odgovor na: Gregor1976 (#2867959)
Odgovori   +    1
[Gregor1976]
> [comteo]
> 8 let na elektriki. Vsi člani družine na električnih avtih. Prijatelji in sodelavci tudi.
> Nobeden se NIKOLI ne bo vrnil na nafto, ker je to nemogoče. Enostavno, kot bi šel nazaj na konja.
> Ceneje, lepše, agilnejše, boljše... Kar nekaj argumentov.
> NAjbolj pa občutek instant navora. To je nezamenljivo.

Vse lepo in prav, ampak dokler ni infrastrukture in dokler lahko kampiram pri polnilnici, da se baterija napolni, me ne zanima. Navor ja - to narediš nekajkrat, pa je baterija prazna. Kaj mi pomagajo pospeški in možnost športne vožnje, če se lahko vozim na tak način 150 km, po zimi pa še manj. Cenejše ne bo več dolgo, nekdo bo vso to elektriko moral plačati, na določenih polnilnicah polnjenje ni več zastonj. Mogoče sem bolj staromoden, ampak meni je pa glavni feeling poslušanje mašine, ko pohodiš gas.

Sem pa pred kratkim imel možnost videt 10 let staro Teslo S. Avto je bil v napol razpadajočem stanju, pa ne zaradi neke prekomerne rabe, ampak enostavno zaradi slabe izdelave in cenenih materialov. En kup čričkov v avtu. Navaden krš z odličnim marketingom. Mogoče so novejši modeli boljše kvalitete, ampak kolikor imam informacij, še vedno kvaliteta ni ravno na nivoju.
Tesle so polizdelki:

..." Is...is that wooden corner molding? Like you’d buy in an eight-foot strip from Home Depot, and then cut to form protective corner covers for that condenser that’s just strapped in there? That just doesn’t look right.

Now, this is only visible if you remove the inner liner of the front trunk and is normally not something the customer would see. .."

...

"Cory from Munro thoughtfully provided us with some detail shots of the materials used on their test cars. These seem to have quickly-cut bits of plastic molding instead of wood..."

jalopnik.com/tesla-m...1844999285
shevchenko sporočil: 21.898
[#2867963] 18.09.20 11:19 · odgovor na: philips (#2867955)
Odgovori   +    1
Mogoče pa so? Si uspešno lobirali...
za tele subvencija je lobirala avtomobilska industrija, ne pa koncni potrosniki
zav sporočil: 736
[#2867966] 18.09.20 11:24 · odgovor na: philips (#2867958)
Odgovori   +    7
[philips]
> [comteo]
> > [gobim]
> > > [comteo]
> >
> > > Baterija bo po 1 milijon km še vedno več kot uporabna....Cena bo višja, kot bi prodajal čez recimo 5 let dizla, ki si ga v štartu plačal 20.000€ in te jev teh 5 letih stal več....
> >
> > Pa koga nategujete s tem "podatki" ! Po 60-tih hitrih polnjenih je baterija kaput (kapaciteta pade za 40%)
>
> Moj NIssan Leaf letnih 2016 ima 3600+ hitrih polnjenj, 204.000 km in 82% začetne kapacitete. Kar popolnoma ustreza garanciji od 1500 ciklov za 80% začetne kapacitete.
> Pridite preveriti v SLovensko Bistrico. Ako preverimo?
> Imamo orodje preko OBD, ki kaže stanje baterije (in vse ostale podatke), a najlažje je izprazniti avto do konca in potem napolniti do 100% na polnilnici, ki ima vgrajen števec s certifikatom MID. TA števec seveda izmeri vse, skupaj z izgubami, ker je edino realno.

Torej si polnil 2x dnevno (vsak dan) zadnjih 5 let? Verjetno si edini ki se ne vozi ampak samo polni
:))... torej je polnil na vsakih 57 km... uf, ne hvala.
comteo sporočil: 664
[#2867969] 18.09.20 11:27 · odgovor na: Gregor1976 (#2867959)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: comteo 18.09.2020 11:29
[Gregor1976]
> [comteo]
> 8 let na elektriki. Vsi člani družine na električnih avtih. Prijatelji in sodelavci tudi.
> Nobeden se NIKOLI ne bo vrnil na nafto, ker je to nemogoče. Enostavno, kot bi šel nazaj na konja.
> Ceneje, lepše, agilnejše, boljše... Kar nekaj argumentov.
> NAjbolj pa občutek instant navora. To je nezamenljivo.

Vse lepo in prav, ampak dokler ni infrastrukture in dokler lahko kampiram pri polnilnici, da se baterija napolni, me ne zanima.
Dobro, vi se hecate? Infrastruktura je 1000+ javnih polnilnic + cca 20.000.000 šuko vtičnic po Sloveniji.
Sploh ne razumete koncepta.
Avto je na vtičnici čez noč, čez dan v službi... v trgovini, na kosilu.... vedno, ko je avto parkiran in je to mogoče. Avto je vedno poln in vozniki NIKOLI NE ČAKAMO, DA SE AVTO POLNI. KEr opravljamo svoje opravke, avto se pa polni vmes.



Navor ja - to narediš nekajkrat, pa je baterija prazna. Kaj mi pomagajo pospeški in možnost športne vožnje, če se lahko vozim na tak način 150 km, po zimi pa še manj.

Hahahaha. očitno se polni izkušenj? Iz medijev in ne iz realnosti. Medijev, ki so polni reklam naftnih in avto oglaševalcev?


Cenejše ne bo več dolgo, nekdo bo vso to elektriko moral plačati, na določenih polnilnicah polnjenje ni več zastonj.

REs ne?
Trgovine in restavracije uporabljajo polnilnico kot reklamo za privabljanje uporabnikov/kupcev. POvprečna poraba na hitro DC polnilnici MErcator Šiška je 40 centov po uproabniku.
Doma me stane 100 km povprečno 55 centov. REs ni brezplačno.
Razen, če vam bo avto v prihodnje sodeloval v sekundarni frekvenčni regulaciji omrežja. V tem primeru boste verjetno dobili plačano,. če ga pustite na polnilnici priklopljenega.

Mogoče sem bolj staromoden, ampak meni je pa glavni feeling poslušanje mašine, ko pohodiš gas.

Super za vas. Hrup povzroča veliko stroškov in bolezni. V Sloveniji hrup iz prometa stane cca 200 milijonov € letno (Razsikava "ekterni stroški prmeta, dr LEp in MEsarec, 2010)....

Sem pa pred kratkim imel možnost videt Teslo S, mislim, da je bil letnik 2013. Avto je bil v napol razpadajočem stanju, pa ne zaradi neke prekomerne rabe, ampak enostavno zaradi slabe izdelave in cenenih materialov. En kup čričkov v avtu. Navaden krš z odličnim marketingom. Mogoče so novejši modeli boljše kvalitete, ampak kolikor imam informacij, še vedno kvaliteta ni ravno na nivoju.
LAstnike Tesla bi vprašali. Kolk vem, nobeden ne razmišlja,d a bi kdaj koli presedlala na nafto ali kakega drugega proizvajalca.

To, da je pa cela družina, prijatelji in sodelavci na elektriki, pa piši komu drugemu. Dobro, da nisi še napisal, da nepoznaš nikogar, ki vozi avto na fosilna goriva. Razumem, da si pač "kupil" cel marketing elektrike, ampak pisati neumnosti pa vseeno ni treba.

Jaz imam trenutno Leafa 2016 (204.000 km)..... Žena Kono 2019, hčerka novega eGolfa, Šogor Kono, Sesta Leafa, Sodelavci Ioniqa, iOna, ....Naj naštevam prijatelje??? Naj nadaljujem. Imate moj FB profil lahko pogledate, lahko pa se tudi osebno oglasite. Do 130 oseb sem si zapisoval, ki so prišle, se popeljale s kakim našim avtom, in kupile EV... danes več kot hvaležne....
DA ne bo pomote, ne prodajam avtov in od tega nimam nikakšne provizije ali kaj podobnega....
Bolj mi gre za čist zrak, manj hrupa in boljše življenske pogoje....In zadovoljne ljudi.
premza sporočil: 4.276
[#2867972] 18.09.20 11:39 · odgovor na: comteo (#2867969)
Odgovori   +    7
Upam, da se zavedaš, da ves ta luksuz plačujejo davkoplačevalci in da ni zastonj.

Davki bi morali biti namenjeni za javno dobro, pa v tem primeru niso. So za luksuz izbrancev, ki so dovolj bogati, da si E avto sploh lahko privoščijo.
sopranos sporočil: 11.404
[#2867973] 18.09.20 11:40 · odgovor na: comteo (#2867921)
Odgovori   +    9
Potem se pa nekomu v rit zaletiš, čisto malo, ampak avto je razglašen za totalko ker je popravilo Tesle noro drago.

Vsakič ko se peljem po avtocesti prehitim kakšno teslo, ki se vozi 100 km/h. Ker se vsi bojijo da se jim ne bo preveč baterija spraznila.


Tesla tudi ne dovoli popravil zunanjim izvajalcem, tudi glede garancije so problemi pri rabljenih avtomobilih.

Tesla je za šminkerje, ki so na easy način prišli do denarja in se hočejo malo ven metati.

Države bi morale za začetek ukiniti vse subvencije za EV.
Gregor1976 sporočil: 537
[#2867975] 18.09.20 11:45 · odgovor na: comteo (#2867969)
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: Gregor1976 18.09.2020 11:52
[comteo]
> [Gregor1976]
> > [comteo]
> > 8 let na elektriki. Vsi člani družine na električnih avtih. Prijatelji in sodelavci tudi.
> > Nobeden se NIKOLI ne bo vrnil na nafto, ker je to nemogoče. Enostavno, kot bi šel nazaj na konja.
> > Ceneje, lepše, agilnejše, boljše... Kar nekaj argumentov.
> > NAjbolj pa občutek instant navora. To je nezamenljivo.
>
> Vse lepo in prav, ampak dokler ni infrastrukture in dokler lahko kampiram pri polnilnici, da se baterija napolni, me ne zanima.

Dobro, vi se hecate? Infrastruktura je 1000+ javnih polnilnic + cca 20.000.000 šuko vtičnic po Sloveniji.
Sploh ne razumete koncepta.
Avto je na vtičnici čez noč, čez dan v službi... v trgovini, na kosilu.... vedno, ko je avto parkiran in je to mogoče. Avto je vedno poln in vozniki NIKOLI NE ČAKAMO, DA SE AVTO POLNI. KEr opravljamo svoje opravke, avto se pa polni vmes.
No, daj mi povej kako s tem avtom izgleda službena pot recimo do Munchena in nazaj?
Pa pred kratkim si imel opisano izkušnjo novinarja Financ, ki je testiral električni avto. Največje zaplete je imel s polnilnicami. Polnilnice niso vedno ob poti, da pa se peljem nekam samo zaradi polnilnice, pa ni sprejemljivo.

Da se pa avto napolni na vtičnico, pa traja cel dan.

Če se voziš 10 km na dan je OK. Sicer pa nimam ves čas enournih opravkov, da bi se avto polnil. Nimam časa za to drkarijo.



Navor ja - to narediš nekajkrat, pa je baterija prazna. Kaj mi pomagajo pospeški in možnost športne vožnje, če se lahko vozim na tak način 150 km, po zimi pa še manj.

Hahahaha. očitno se polni izkušenj? Iz medijev in ne iz realnosti. Medijev, ki so polni reklam naftnih in avto oglaševalcev?
Sam res nisem testiral tega, ampak imam prijatelje, ki imajo te avte, večinoma službeni in imajo take izkušnje.


Cenejše ne bo več dolgo, nekdo bo vso to elektriko moral plačati, na določenih polnilnicah polnjenje ni več zastonj.

REs ne?
Trgovine in restavracije uporabljajo polnilnico kot reklamo za privabljanje uporabnikov/kupcev. POvprečna poraba na hitro DC polnilnici MErcator Šiška je 40 centov po uproabniku.
Doma me stane 100 km povprečno 55 centov. REs ni brezplačno.
Razen, če vam bo avto v prihodnje sodeloval v sekundarni frekvenčni regulaciji omrežja. V tem primeru boste verjetno dobili plačano,. če ga pustite na polnilnici priklopljenega.
Elektrika pa bo prišla iz oblakov in brezplačno, a ne?

Mogoče sem bolj staromoden, ampak meni je pa glavni feeling poslušanje mašine, ko pohodiš gas.

Super za vas. Hrup povzroča veliko stroškov in bolezni. V Sloveniji hrup iz prometa stane cca 200 milijonov € letno (Razsikava "ekterni stroški prmeta, dr LEp in MEsarec, 2010)....
Ok. A si prepričan, da je hrup od avtov res tako velik problem, ali gre mogoče tukaj še za kakšen drug hrup...

>
> Sem pa pred kratkim imel možnost videt Teslo S, mislim, da je bil letnik 2013. Avto je bil v napol razpadajočem stanju, pa ne zaradi neke prekomerne rabe, ampak enostavno zaradi slabe izdelave in cenenih materialov. En kup čričkov v avtu. Navaden krš z odličnim marketingom. Mogoče so novejši modeli boljše kvalitete, ampak kolikor imam informacij, še vedno kvaliteta ni ravno na nivoju.

LAstnike Tesla bi vprašali. Kolk vem, nobeden ne razmišlja,d a bi kdaj koli presedlala na nafto ali kakega drugega proizvajalca.
Koliko pa je Teslinh avtomobilov registriranih v Sloveniji? Koliko jih poznaš? Verjetno jim je Tesla bolj zanimiva zaradi imidža, kot zaradi samega avta.
>
> To, da je pa cela družina, prijatelji in sodelavci na elektriki, pa piši komu drugemu. Dobro, da nisi še napisal, da nepoznaš nikogar, ki vozi avto na fosilna goriva. Razumem, da si pač "kupil" cel marketing elektrike, ampak pisati neumnosti pa vseeno ni treba.


Jaz imam trenutno Leafa 2016 (204.000 km)..... Žena Kono 2019, hčerka novega eGolfa, Šogor Kono, Sesta Leafa, Sodelavci Ioniqa, iOna, ....Naj naštevam prijatelje??? Naj nadaljujem. Imate moj FB profil lahko pogledate, lahko pa se tudi osebno oglasite. Do 130 oseb sem si zapisoval, ki so prišle, se popeljale s kakim našim avtom, in kupile EV... danes več kot hvaležne....
DA ne bo pomote, ne prodajam avtov in od tega nimam nikakšne provizije ali kaj podobnega....
Bolj mi gre za čist zrak, manj hrupa in boljše življenske pogoje....In zadovoljne ljudi.
Leafa, ki si ga na 204.000 km polnil 3.600 krat, torej na 57 km...? Torej si preživel več časa na polnilnicah, kot na cesti...

Čist zrak? Ponovno, elektrika ne prihaja iz oblakov, potrebe bodo pa vse večje.
anon-45881 sporočil: 7.327
[#2867977] 18.09.20 11:49 · odgovor na: comteo (#2867940)
Odgovori   +    2
[comteo]
8 let na elektriki. Vsi člani družine na električnih avtih. Prijatelji in sodelavci tudi.
Nobeden se NIKOLI ne bo vrnil na nafto, ker je to nemogoče. Enostavno, kot bi šel nazaj na konja.
Ceneje, lepše, agilnejše, boljše... Kar nekaj argumentov.
NAjbolj pa občutek instant navora. To je nezamenljivo.
Kakšno provizijo zaslužiš za vsak prodan e-avto? Očitno ne pretirano veliko, sicer ne bi prodajal svojega EV-angelija po forumih.
anon-45881 sporočil: 7.327
[#2867979] 18.09.20 11:52 · odgovor na: comteo (#2867956)
Odgovori   +    6
[comteo]
Moj NIssan Leaf letnih 2016 ima 3600+ hitrih polnjenj, 204.000 km in 82% začetne kapacitete. Kar popolnoma ustreza garanciji od 1500 ciklov za 80% začetne kapacitete.
Moj smrdljivi dizel Scenic 1.5 bo za 204.000km potreboval ca. 204 polnjenja, ki trajajo kakšno minuto + par minut za čakanje v vrsti in plačevanje.

Koliko časa boš zapravil s tem potrčkavanjem do polnilnice in nazaj (kot moj sosed, ki se s skirojem vozi po avto, ki se polni na 1km oddaljenem parkirišču), si izračunal? Razen, če ceniš svoj čas na 0 EUR, that is.
zav sporočil: 736
[#2867995] 18.09.20 12:24
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: zav 18.09.2020 12:35
"Je tesla model 3 le mit ali avto..."

Ok, uspeh (če se temu lahko tako reče) verjetno temelji na dveh zadevah, želji po popolni elektrifikaciji (kar je z vidika infrastukture in subvencioniranja popolnoma zgrešeno) in po želji, da se ameriška avtomobilska industrija po vzporedni poti (po klasični je zaradi tehnološke zaostalosti pač popolnoma nekonkurenčna) vrne v igro (ima pa Musk verjetno močno podporo tudi zaradi drugih projektov, ki niso povezani z avtomobilsko industrijo).

Je pa fascinantno, da uspe marketing (bolj komercialna propaganda) vzgojiti takšne vernike (pri Tesli jih ne moti popolnoma nič). Še nekaj o izdelku: avto ima res nekaj revolucionarnih rešitev, vendar je npr.: "modno" upravljanje klime ali radia in nekaterih drugih neumnosti (ena uporabniška) na centralnem zaslonu mukotrpno, predvsem pa bistveno bolj nevarno kot z vrtljivimi gumbi (kjer ne prihaja do nepotrebnega odmika pogleda "s ceste"), boljši, predvsem pa glede na običajne razmere nepotrebni pospeški (ki jih tako poudarjajo) imajo za posledico predvsem bistveno večjo obrabo pnevmatik in običajno dragega zavornega sistema... Glede cene popravil, čakalnih dob in zapletov v zvezi s tem raje niti ne bi... Glede na to, da ima ta avto bistveno manj sestavnih delov (motor...), je neverjetno, koliko ima okvar (govorimo o prejšnjih modelih)... V čem je tako opevana večja varnost, ne razumem... pa še ena glede "brezplačne" elektrike: naj gre kdo "polnit" v Ilirsko Bistrico... Elektrifikacija bo verjetno ostala (v zelo omejenem obsegu), večji potencial imajo hibridi ali pa vodik.
premza sporočil: 4.276
[#2868026] 18.09.20 13:15 · odgovor na: (#2867983)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: premza 18.09.2020 13:16
[icoico1]
Jutri zjutraj zacni takoj z policijo in po potrebi z vojsko pleniti Drnovskova stanovanja in jih na licitaciji prodajaj po cim vecji ceni, da bodo DAVKOPLACEVALCi dobili nazaj svoj denar, ali pa tudi ne, nje, de-de, hihihi...
To je govoril vcasih tudi kmet, ki je oral z voli, sosed pa z konjem!
???

Strani: 1 2