Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

comteo sporočil: 664
Zadnja sprememba: comteo 18.09.2020 11:29
[Gregor1976]
> [comteo]
> 8 let na elektriki. Vsi člani družine na električnih avtih. Prijatelji in sodelavci tudi.
> Nobeden se NIKOLI ne bo vrnil na nafto, ker je to nemogoče. Enostavno, kot bi šel nazaj na konja.
> Ceneje, lepše, agilnejše, boljše... Kar nekaj argumentov.
> NAjbolj pa občutek instant navora. To je nezamenljivo.

Vse lepo in prav, ampak dokler ni infrastrukture in dokler lahko kampiram pri polnilnici, da se baterija napolni, me ne zanima.
Dobro, vi se hecate? Infrastruktura je 1000+ javnih polnilnic + cca 20.000.000 šuko vtičnic po Sloveniji.
Sploh ne razumete koncepta.
Avto je na vtičnici čez noč, čez dan v službi... v trgovini, na kosilu.... vedno, ko je avto parkiran in je to mogoče. Avto je vedno poln in vozniki NIKOLI NE ČAKAMO, DA SE AVTO POLNI. KEr opravljamo svoje opravke, avto se pa polni vmes.



Navor ja - to narediš nekajkrat, pa je baterija prazna. Kaj mi pomagajo pospeški in možnost športne vožnje, če se lahko vozim na tak način 150 km, po zimi pa še manj.

Hahahaha. očitno se polni izkušenj? Iz medijev in ne iz realnosti. Medijev, ki so polni reklam naftnih in avto oglaševalcev?


Cenejše ne bo več dolgo, nekdo bo vso to elektriko moral plačati, na določenih polnilnicah polnjenje ni več zastonj.

REs ne?
Trgovine in restavracije uporabljajo polnilnico kot reklamo za privabljanje uporabnikov/kupcev. POvprečna poraba na hitro DC polnilnici MErcator Šiška je 40 centov po uproabniku.
Doma me stane 100 km povprečno 55 centov. REs ni brezplačno.
Razen, če vam bo avto v prihodnje sodeloval v sekundarni frekvenčni regulaciji omrežja. V tem primeru boste verjetno dobili plačano,. če ga pustite na polnilnici priklopljenega.

Mogoče sem bolj staromoden, ampak meni je pa glavni feeling poslušanje mašine, ko pohodiš gas.

Super za vas. Hrup povzroča veliko stroškov in bolezni. V Sloveniji hrup iz prometa stane cca 200 milijonov € letno (Razsikava "ekterni stroški prmeta, dr LEp in MEsarec, 2010)....

Sem pa pred kratkim imel možnost videt Teslo S, mislim, da je bil letnik 2013. Avto je bil v napol razpadajočem stanju, pa ne zaradi neke prekomerne rabe, ampak enostavno zaradi slabe izdelave in cenenih materialov. En kup čričkov v avtu. Navaden krš z odličnim marketingom. Mogoče so novejši modeli boljše kvalitete, ampak kolikor imam informacij, še vedno kvaliteta ni ravno na nivoju.
LAstnike Tesla bi vprašali. Kolk vem, nobeden ne razmišlja,d a bi kdaj koli presedlala na nafto ali kakega drugega proizvajalca.

To, da je pa cela družina, prijatelji in sodelavci na elektriki, pa piši komu drugemu. Dobro, da nisi še napisal, da nepoznaš nikogar, ki vozi avto na fosilna goriva. Razumem, da si pač "kupil" cel marketing elektrike, ampak pisati neumnosti pa vseeno ni treba.

Jaz imam trenutno Leafa 2016 (204.000 km)..... Žena Kono 2019, hčerka novega eGolfa, Šogor Kono, Sesta Leafa, Sodelavci Ioniqa, iOna, ....Naj naštevam prijatelje??? Naj nadaljujem. Imate moj FB profil lahko pogledate, lahko pa se tudi osebno oglasite. Do 130 oseb sem si zapisoval, ki so prišle, se popeljale s kakim našim avtom, in kupile EV... danes več kot hvaležne....
DA ne bo pomote, ne prodajam avtov in od tega nimam nikakšne provizije ali kaj podobnega....
Bolj mi gre za čist zrak, manj hrupa in boljše življenske pogoje....In zadovoljne ljudi.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen