Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Tri zahteve za revizijo izbora gradbincev za drugi tir
Strani: 1
sporočil: 30.415
Zakaj Slovenija deluje kot upočasnjeni film? Državno birokracijo in
birokrate sploh ne skrbijo roki, ne skrbi jih čas, ki teče nič ne
reče le njihov penzion je bližje. Če bi birokratje kakovostno in
argumentirano obrazložili odločitev, da se ne prizna usposobljenost
za gradnjo, pritožb ne bi bilo. Če bo revizija ugotovila
usposobljenost pritožnikov za gradnjo drugega tira, upajmo, da bodo
tisti, ki so napisali, da niso sposobni, takoj v postopku izredne
odpovedi pogodbe o zaposlitvi iz krivdnega razloga in seveda, takoj
suspendirani in odstranjeni z delovnih mest.
sporočil: 1.924
[rename]Železniška proga Ljubljana - Jesenice bi vsekakor morala biti dvotirna.
Yebes tistih 20km proge za milijardo pa pol...modernizirajte in pohitrote raje progo Maribor Ljubljana, pa dobova Zidani most, Kamnik in Kranj Ljubljana.
"Glavna železniška proga št. 20 Ljubljana - Jesenice je enotirna proga, zaradi česar je njena prepustnost omejena. ... Vlada Republike Slovenije je na 170. redni seji dne 1.3.2018 sprejela Sklep o pripravi državnega prostorskega načrta za nadgradnjo železniške proge Ljubljana – Kranj – Jesenice – državna meja v koridorju obstoječe proge" www.krajsamorazdalje...a-jesenice
sporočil: 4.311
[rename]Bre dovolj zmogljive proge v Koper ni potrebno vlagati v progo Maribor Ljubljana. V sedanji trasi je nekonkurenčna za medmestni potniški promet, saj je 30 AC (cca 20%) km krajša. Zmogljivosti za tovorni promet so pa več kot zadovoljive, razen odseka MB-Šentilj (meja), ki pa je že v teku obnove.... Seveda se pa brez dovolj zmogljive proge ne splača več vlagat v Luko Koper in bo začela stagnirat kot nekoč vodilna luka Rijeka in dodatni tovor se bo selil k sosedom v Trst z vsemi spremljajočimimi dobrimi in slabimi posledicami. Pa tolk smo govorili o geostratesški prednosti Butal, ki bi se ji naj po tvoje odpovedali!
Dejte ukinit ta projekt, ker se bodo revizije itak vlekle naslednjih 5 let.
Ce ne 10.
Yebes tistih 20km proge za milijardo pa pol...modernizirajte in pohitrote raje progo Maribor Ljubljana, pa dobova Zidani most, Kamnik in Kranj Ljubljana.
sporočil: 4.311
[aimon]In ko se bo začelo umeščat drugi tir Kranj-Lesce (potekal bi naj ločeno od sedanjega) v okolje bo enaka štala kot z 2TDK, torej najbolje da se ne dela, ker se bo spet samo kradloo etc.... Definitivno pa brez porasta tovornega prometa iz LKP, bi rekel rename yebeš tako progo..., drugi tir iz Kranja na Jesenice nima pomena. Ob minimalnih posegih se lahko propustnost še nekoliko dvigne. Je pa 2. tir nedvomno zelo pomemben do Kranja zaradi primestnega prometa. Pa se bojim, da bomo raje zgradili 4. pas na AC kot 2. tir, pač v stilu Yebeš tako progo.....
> [rename]
> Yebes tistih 20km proge za milijardo pa pol...modernizirajte in pohitrote raje progo Maribor Ljubljana, pa dobova Zidani most, Kamnik in Kranj Ljubljana.
Železniška proga Ljubljana - Jesenice bi vsekakor morala biti dvotirna.
"Glavna železniška proga št. 20 Ljubljana - Jesenice je enotirna proga, zaradi česar je njena prepustnost omejena. ... Vlada Republike Slovenije je na 170. redni seji dne 1.3.2018 sprejela Sklep o pripravi državnega prostorskega načrta za nadgradnjo železniške proge Ljubljana – Kranj – Jesenice – državna meja v koridorju obstoječe proge" www.krajsamorazdalje...a-jesenice
sporočil: 11.068
[MarijanMacek]Obstaja opcija izgradnje železniških tirov ob trasi AC Ljubljana - Maribor? Obstoječa trasa preko Zidanega mosta je zares popolnoma mimo za potrebe potniškega prometa. Vsaj za potnike iz Maribora in Celja. Zakaj niso teh tirov umestili v prostor že ko se je pričel program izgradnje avtocest?
> [rename]
> Dejte ukinit ta projekt, ker se bodo revizije itak vlekle naslednjih 5 let.
> Ce ne 10.
>
> Yebes tistih 20km proge za milijardo pa pol...modernizirajte in pohitrote raje progo Maribor Ljubljana, pa dobova Zidani most, Kamnik in Kranj Ljubljana.
Bre dovolj zmogljive proge v Koper ni potrebno vlagati v progo Maribor Ljubljana. V sedanji trasi je nekonkurenčna za medmestni potniški promet, saj je 30 AC (cca 20%) km krajša. Zmogljivosti za tovorni promet so pa več kot zadovoljive, razen odseka MB-Šentilj (meja), ki pa je že v teku obnove.... Seveda se pa brez dovolj zmogljive proge ne splača več vlagat v Luko Koper in bo začela stagnirat kot nekoč vodilna luka Rijeka in dodatni tovor se bo selil k sosedom v Trst z vsemi spremljajočimimi dobrimi in slabimi posledicami. Pa tolk smo govorili o geostratesški prednosti Butal, ki bi se ji naj po tvoje odpovedali!
Strani: 1