5 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
5 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
8 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
8 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
8 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
9 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
9 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
9 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
10 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
10 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
10 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
10 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
10 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
11 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
12 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
12 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
13 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
13 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

vrac sporočil: 11.068
[MarijanMacek]
> [rename]
> Dejte ukinit ta projekt, ker se bodo revizije itak vlekle naslednjih 5 let.
> Ce ne 10.
>
> Yebes tistih 20km proge za milijardo pa pol...modernizirajte in pohitrote raje progo Maribor Ljubljana, pa dobova Zidani most, Kamnik in Kranj Ljubljana.

Bre dovolj zmogljive proge v Koper ni potrebno vlagati v progo Maribor Ljubljana. V sedanji trasi je nekonkurenčna za medmestni potniški promet, saj je 30 AC (cca 20%) km krajša. Zmogljivosti za tovorni promet so pa več kot zadovoljive, razen odseka MB-Šentilj (meja), ki pa je že v teku obnove.... Seveda se pa brez dovolj zmogljive proge ne splača več vlagat v Luko Koper in bo začela stagnirat kot nekoč vodilna luka Rijeka in dodatni tovor se bo selil k sosedom v Trst z vsemi spremljajočimimi dobrimi in slabimi posledicami. Pa tolk smo govorili o geostratesški prednosti Butal, ki bi se ji naj po tvoje odpovedali!
Obstaja opcija izgradnje železniških tirov ob trasi AC Ljubljana - Maribor? Obstoječa trasa preko Zidanega mosta je zares popolnoma mimo za potrebe potniškega prometa. Vsaj za potnike iz Maribora in Celja. Zakaj niso teh tirov umestili v prostor že ko se je pričel program izgradnje avtocest?

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(