Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Slovenski avtomobilski dobavitelji bi podaljšanje zdajšnjih ukrepov, sicer je ogroženih deset tisoč delovnih mest
Strani: 1
In tega iz VELECENJENIH podjetij nihče ni videl, predvideval???
Haloooo???
[1damijan]???
In iz Lune se je videlo, pred Korono, da prihaja kriza...???
In tega iz VELECENJENIH podjetij nihče ni videl, predvideval???
Haloooo???
Česa vi ne razumete?
Za B2B dobavitelja avtomobilski industriji je čisto vseeno, kaj vidi ali česa ne vidi (v prihodnosti)...
Dobavljajo na osnovi podpisanih pogodb s svojimi kupci.
.
Imaš "običajno" 5-letno pogodbo 2018-2022 npr. z VW, BMW, MB za dobavo delov za izdelavo katerih potrebuješ npr. 300 delavcev... ...in potem se jeseni 2019 odločiš, da prihaja kriza in boš zmanjšal število zaposlenih za polovico, ter sporočiš kupcu, da od zdaj naprej boš dobavljal samo 50% dogovorjenih količin...
.
Si vi to tako predstavljate, da poteka posel dobaviteljev avtomobilski industriji??
Good luck with that!
.
Razmislite še malo.
[spiderman]Ja saj, treba je razmišljat, preden podpisuješ. Kupec lahko spreminja količine, ti pa jih ne moreš. Takega posla lahko imaš samo en del v podjetju, ne pa 90%, če hočeš kolikor toliko mirno spati.
> [1damijan]
> In iz Lune se je videlo, pred Korono, da prihaja kriza...???
> In tega iz VELECENJENIH podjetij nihče ni videl, predvideval???
> Haloooo???
???
Česa vi ne razumete?
Za B2B dobavitelja avtomobilski industriji je čisto vseeno, kaj vidi ali česa ne vidi (v prihodnosti)...
Dobavljajo na osnovi podpisanih pogodb s svojimi kupci.
.
Imaš "običajno" 5-letno pogodbo 2018-2022 npr. z VW, BMW, MB za dobavo delov za izdelavo katerih potrebuješ npr. 300 delavcev... ...in potem se jeseni 2019 odločiš, da prihaja kriza in boš zmanjšal število zaposlenih za polovico, ter sporočiš kupcu, da od zdaj naprej boš dobavljal samo 50% dogovorjenih količin...
.
Si vi to tako predstavljate, da poteka posel dobaviteljev avtomobilski industriji??
Good luck with that!
.
Razmislite še malo.
Če imaš 90% pa moraš ali toliko zaslužiti po kosu, da si lahko ustvariš dovolj velike rezerve, ali pa imeti delavce zaposlene za določen čas ali pa preko agencij in jih sproti zaposlovati in odpuščati.
Da ne govorimo o tretji možnosti, ki pa je v Sloveniji od prodaje Gorenja praktično ne poznamo več, da si ti OEM in imaš svojo blagovno znamko. Zanimiv primer pri nas je Hidrija, ki je uničila Tomos in Iskra ERO/Perles na račun dobaviteljstva.
Dobavitelj bo pač zmeraj je**na stranka, razen če bo imel res neko super izjemno tehnologijo, ki pa je mi nimamo. Oziroma če jo vsaj približno imamo, takšno podjetje hitro kak tujec kupi (glej Mahle Letrika, na primer).
Da je premalo OEM poskrbi drzava z 1001 dajatvijo. Bole: "Davcne olajsave za vlaganja ne vecajo vlaganj?" KAJ PA ??? lopov!
Pocasi bodo zaceli prihajati racuni za naso noro strukturo obdavcenja in mega plac v JS. Zdrava rast je z lastnim denarjem, tako da te taka kriza ne pokoplje. Prihodnost je pozrta.
.
Potem imaš pa specializirane dobavitelje, ki jim dobave AI predstavljajo 90%+ prometa.
In OEM-i s svojo močjo/velikostjo izsiljujejo take pogodbe, da njih pogodbene količine ne zavezujejo medtem, ko tebe seveda.
In ja, to ni "pošteno", ampak dokler se vedno najde dovolj kandidatov, ki na tak način pristajajo... ...tako pač bo.
.
Sicer si tudi OEM ne more privoščiti, da mu dobavitelj sredi projekta crkne (preveč stroškov) in se običajno le toliko potrudilo, da jim vsaj eden preživi, do konca projekta.
In kakšnega "bajnega" zaslužka tukaj res ni... :-/
.
Kljub temu, da OEM-i (npr. VW group) objavljajo fantastične dobičke, njihovi dobavitelji od tega kaj veliko nimajo... ...dobavitelji OEM-om s(m)o res je'ene stranke.
Ampak taka je pač stuktura našega gospodarstva in dobro bi bilo, da bi tovariči iz Levice to razumeli, ko bodo naslednjič razmišljali o dvigu minimalne plače.
.
Se kaj lahko hitro spet znajdemo nazaj v poljedeljsko-nabiralniški družbi :-/.
Strani: 1