20 min
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
1 ura
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
2 uri
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
2 uri
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
2 uri
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
2 uri
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
3 ure
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb
3 ure
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
3 ure
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
3 ure
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 2
3 ure
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
4 ure
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
4 ure
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
5 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
6 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
6 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
6 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1
6 ur
Primerjava: v kateri banki imajo najvišje plače
7 ur
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico (Oglas)
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-154083 sporočil: 6.570
[spiderman]
> [1damijan]
> In iz Lune se je videlo, pred Korono, da prihaja kriza...???
> In tega iz VELECENJENIH podjetij nihče ni videl, predvideval???
> Haloooo???

???
Česa vi ne razumete?
Za B2B dobavitelja avtomobilski industriji je čisto vseeno, kaj vidi ali česa ne vidi (v prihodnosti)...
Dobavljajo na osnovi podpisanih pogodb s svojimi kupci.
.
Imaš "običajno" 5-letno pogodbo 2018-2022 npr. z VW, BMW, MB za dobavo delov za izdelavo katerih potrebuješ npr. 300 delavcev... ...in potem se jeseni 2019 odločiš, da prihaja kriza in boš zmanjšal število zaposlenih za polovico, ter sporočiš kupcu, da od zdaj naprej boš dobavljal samo 50% dogovorjenih količin...
.
Si vi to tako predstavljate, da poteka posel dobaviteljev avtomobilski industriji??
Good luck with that!
.
Razmislite še malo.
Ja saj, treba je razmišljat, preden podpisuješ. Kupec lahko spreminja količine, ti pa jih ne moreš. Takega posla lahko imaš samo en del v podjetju, ne pa 90%, če hočeš kolikor toliko mirno spati.
Če imaš 90% pa moraš ali toliko zaslužiti po kosu, da si lahko ustvariš dovolj velike rezerve, ali pa imeti delavce zaposlene za določen čas ali pa preko agencij in jih sproti zaposlovati in odpuščati.
Da ne govorimo o tretji možnosti, ki pa je v Sloveniji od prodaje Gorenja praktično ne poznamo več, da si ti OEM in imaš svojo blagovno znamko. Zanimiv primer pri nas je Hidrija, ki je uničila Tomos in Iskra ERO/Perles na račun dobaviteljstva.
Dobavitelj bo pač zmeraj je**na stranka, razen če bo imel res neko super izjemno tehnologijo, ki pa je mi nimamo. Oziroma če jo vsaj približno imamo, takšno podjetje hitro kak tujec kupi (glej Mahle Letrika, na primer).

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen