Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Škoda, ki se je znebila Volkswagnovega povodca

Strani: 1

alek14 sporočil: 10.411
[#2769950] 15.04.19 21:01
Odgovori   +    2
Seat...
Mleben sporočil: 1.042
[#2770009] 16.04.19 08:06 · odgovor na: alek14 (#2769950)
Odgovori   +    1
[alek14]
Seat...
A narejen na Češkem. In tale razmak zadaj mi ne izgleda 7,3 cm, ampak bližje 20 cm, pa je naslonjalo prednjega sedeža celo za srednjim stebričkom?
hijena1 sporočil: 468
[#2770026] 16.04.19 09:13
Odgovori   +    2
problem rapida je bil, da če si ga samo malo opremil, je postal hudo drag glede na dejstvo, da je bil mišljen bolj kot ljudsko vozilo. in manjkal mu je en normalen bencinski motor z vsaj litrom in pol prostornine, 110KM, pa brez turbo navlake. tako si bil pa prisiljen kupit smrDIJa, ki pa ni za po mestu sploh!
igor1976 sporočil: 358
[#2770047] 16.04.19 09:42
Odgovori   +    1
Kako to, da ima še vedno klasično ročno zavoro?
3Iceman sporočil: 12
[#2770071] 16.04.19 10:29 · odgovor na: Mleben (#2770009)
Odgovori   +    0
Sedeža sta na sliki kar precej nazaj pomaknjena. 7,3 centimetra prostora bi moralo biti za kolena, ko potnik sedi.
notomi sporočil: 662
[#2770502] 17.04.19 21:34
Odgovori   +    0
Izgleda poceni plastika v notranjosti, ročna zavora izpred 20 let, enako tudi VW T-cross! Neverjetno za današnji čas, razen pri kakem klasičnem terencu! Vse armature škod in VW so enake. Ti avti nimajo čara, so samo delovna vozila, ne slaba, da ne bo pomote, ampak forma ne potegne...na žalost!
matjazfinance sporočil: 2.391
[#2770517] 18.04.19 01:16 · odgovor na: igor1976 (#2770047)
Odgovori   +    4
[igor1976]
Kako to, da ima še vedno klasično ročno zavoro?
Ker je električna navadno sranje.
Mislim, kakšno vprašanje...
matjazfinance sporočil: 2.391
[#2770518] 18.04.19 01:26 · odgovor na: notomi (#2770502)
Odgovori   +    2
[notomi]
Izgleda poceni plastika v notranjosti,
Iz česa pa naj bo notranjost? Iz slonovine in biserne matice, ki ju device izrezljajo ob polni luni?

Dajmo bit resni, za avto tega cenovnega razreda izgleda notranjost zelo dobro.
Ti avti nimajo čara, so samo delovna vozila
Ja, so delovna vozila, tako kot so iPhoni in Samsungovi smartphoni samo komunikacijski pripomočki...
shevchenko sporočil: 17.718
[#2770524] 18.04.19 06:02
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: shevchenko 18.04.2019 06:02
Ehehe, dva jurja pa je dražji. To je podražitev za več kot deset odstotkov. Pa še problem s prenizko inflacijo imamo, baje.

»Ne želimo, da scalo omenjate kot tekmico golfu,« je priznal eden od inženirjev.

Klasika. Ne verjemi ničemur, dokler ni uradno zanikano
igor1976 sporočil: 358
[#2770551] 18.04.19 09:41 · odgovor na: matjazfinance (#2770517)
Odgovori   +    0
Imamo jo pri dveh avtomobilih in me nič ne moti, prej nasprotno, res pa je, da nisem več 20 let star, da bi se z ročno obračal...
matjazfinance sporočil: 2.391
[#2770595] 18.04.19 12:13 · odgovor na: igor1976 (#2770551)
Odgovori   +    2
Ne gre za obračanje z ročno, ampak elektronska ročna enostavno ni ergonomska - če nisi navajen, ne veš, kako pritisnit za popustit ipd (sem enkrat imel en teden avto s to čarovnijo v rokah), pa tudi ni pri vseh proizvajalcih enako (saj o tem se je že pisalo) in je to tudi problem varnosti. Najbolj zanesljivo je, da se klasično potegne, in potem že na otip veš, ali je zategnjena ali popuščena. To so osnovne komande avta, ki morajo povsod delovati na identičen standarden način, ne pa da moraš za vsak avto študirat navodila.
Nekoliko podoben pomislek kot pri upravljanju s klimo ali glasnostjo avtoradia, kjer mora biti klasičen fizičen gumb, ne pa da se moraš sprehajat po menijih touchscreena...
Da ne govorimo, da je to še ena eletronska komponenta, ki se lahko pokvari. Klasična se pa ne more, razen če se zajla poškoduje (pa pri ročni imaš vsaj možnost da že na roki začutiš, če z ročno/parkirno zavoro ni vse OK, pri elektronski ni tega feedbacka)...

V glavnem, jaz ne vidim niti ene same prednosti elektronske ročne/pakirne zavore.
najobj sporočil: 26.380
[#2770678] 18.04.19 15:27 · odgovor na: matjazfinance (#2770595)
Odgovori   +    0
[matjazfinance]
Ne gre za obračanje z ročno, ampak elektronska ročna enostavno ni ergonomska - če nisi navajen, ne veš, kako pritisnit za popustit ipd (sem enkrat imel en teden avto s to čarovnijo v rokah), pa tudi ni pri vseh proizvajalcih enako (saj o tem se je že pisalo) in je to tudi problem varnosti. Najbolj zanesljivo je, da se klasično potegne, in potem že na otip veš, ali je zategnjena ali popuščena. To so osnovne komande avta, ki morajo povsod delovati na identičen standarden način, ne pa da moraš za vsak avto študirat navodila.
Nekoliko podoben pomislek kot pri upravljanju s klimo ali glasnostjo avtoradia, kjer mora biti klasičen fizičen gumb, ne pa da se moraš sprehajat po menijih touchscreena...
Da ne govorimo, da je to še ena eletronska komponenta, ki se lahko pokvari. Klasična se pa ne more, razen če se zajla poškoduje (pa pri ročni imaš vsaj možnost da že na roki začutiš, če z ročno/parkirno zavoro ni vse OK, pri elektronski ni tega feedbacka)...

V glavnem, jaz ne vidim niti ene same prednosti elektronske ročne/pakirne zavore.
... čuj, ker z elektronsko ročno zavoro zdaj lahko v hrib speljejo - ob pritisku na gas se zavora sprosti avtomatsko - tudi tisti, ki z navadno ročno zavoro ne znajo in te je stoječega zadaj lahko vedno strah, če boš pri počasnem premikanju/ustavljanju kolone v hrib ostal cel ... no, kar pa se tiče feedbacka, pa če res ne stojiš na mestu, ampak se samo rahlo premikaš, je feedback - če ne vidiš standardne rdeče lučke na armaturki - zategnjene elektronske ročne zavore preveč močan, da ne bi vedel, če je zavora zategnjena ali ne, tako da je meni elektronska ročna zavora ena redkih novotarij, ki se mi zdi OK ... aja, pokvari pa se lahko vse ...
matjazfinance sporočil: 2.391
[#2770736] 18.04.19 20:02 · odgovor na: najobj (#2770678)
Odgovori   +    2
[najobj]
... čuj, ker z elektronsko ročno zavoro zdaj lahko v hrib speljejo - ob pritisku na gas se zavora sprosti avtomatsko
To je hill hold funkcija, za katero ne rabiš elektronske ročne. Je doma avto, ki ima povsem klasično mehansko ročno zavoro s heblom med sedežema, hkrati pa ima tudi hill hold funkcijo.
najobj sporočil: 26.380
[#2770825] 19.04.19 11:05 · odgovor na: matjazfinance (#2770736)
Odgovori   +    0
[matjazfinance]
> [najobj]
> ... čuj, ker z elektronsko ročno zavoro zdaj lahko v hrib speljejo - ob pritisku na gas se zavora sprosti avtomatsko
To je hill hold funkcija, za katero ne rabiš elektronske ročne. Je doma avto, ki ima povsem klasično mehansko ročno zavoro s heblom med sedežema, hkrati pa ima tudi hill hold funkcijo.
... eh, pravzaprav sem komentiral tvoje "ne veš, kako pritisnit za popustit", ker namreč za popustit elektronsko ročno zavoro z roko ni treba nič pritiskat ... aja, in če se vrnem na tvoj zgornji komentar, sicer ne vem, kje imajo drugi avtomobili pozicioniran "gumb" za elektronsko ročno zavoro in kako jo "zategnejo", moj ima elektronsko ročno zavoro na ergonomsko idealnem mestu, ker jo s sekundnim potegom prsta desne roke na polici med sedežema "zategnem" podobno kot prej "navadno" ročno zavoro ...
matjazfinance sporočil: 2.391
[#2770833] 19.04.19 11:35 · odgovor na: najobj (#2770825)
Odgovori   +    0
[najobj]
... eh, pravzaprav sem komentiral tvoje "ne veš, kako pritisnit za popustit", ker namreč za popustit elektronsko ročno zavoro z roko ni treba nič pritiskat
Kaj pa je treba narediti, da zavora popusti?
Evo, to je problem. Ko se usedeš v avto s klasično parkirno zavoro, točno veš kako se z njo upravlja.

ne vem, kje imajo drugi avtomobili pozicioniran "gumb" za elektronsko ročno zavoro in kako jo "zategnejo", moj ima
Spet si ilustriral kje je glavni problem - ti veš za svoj avto, za druge pa ne. In točno tu je težava, to mora biti univerzalno in enako pri vse avtih, tako kot imajo vsi avti volan in pedale, pa enako razporeditev pedalov za sklopko, bremzo in gas.


Jaz bi elektronsko parkirno zavoro prepovedal. Resno.
najobj sporočil: 26.380
[#2770865] 19.04.19 13:45 · odgovor na: matjazfinance (#2770833)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 19.04.2019 13:52
[matjazfinance]
> [najobj]
> ... eh, pravzaprav sem komentiral tvoje "ne veš, kako pritisnit za popustit", ker namreč za popustit elektronsko ročno zavoro z roko ni treba nič pritiskat

Kaj pa je treba narediti, da zavora popusti?
Evo, to je problem. Ko se usedeš v avto s klasično parkirno zavoro, točno veš kako se z njo upravlja.


>ne vem, kje imajo drugi avtomobili pozicioniran "gumb" za elektronsko ročno zavoro in kako jo "zategnejo", moj ima

Spet si ilustriral kje je glavni problem - ti veš za svoj avto, za druge pa ne. In točno tu je težava, to mora biti univerzalno in enako pri vse avtih, tako kot imajo vsi avti volan in pedale, pa enako razporeditev pedalov za sklopko, bremzo in gas.
Jaz bi elektronsko parkirno zavoro prepovedal. Resno.
... OK, če se spomnim na tisti butast gumb pri službenem pasatu, ko sem se pred leti prvič vsedel za volan in sem ob parkiranju na blagem nagibu ceste iskal ročno zavoro, bi se kar strinjal s tabo ... no, ampak ker večinoma voziš avto, katerega komande poznaš, bi jaz pri toliko za promet zelo nevarnega sranja vgrajenega v nove avtomobile prepovedal vse kaj drugega kot pa elektronsko ročno zavoro ...

Strani: 1