47 min
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
2 uri
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
3 ure
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
3 ure
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 2
3 ure
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
3 ure
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
4 ure
Ko se upokoji vodja gradnje
5 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
5 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
6 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
6 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
6 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
6 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
7 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
7 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
8 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
8 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
9 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
9 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Škoda, ki se je znebila Volkswagnovega povodca

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-20668 sporočil: 3.976
[Avto] Tema: Škoda, ki se je znebila Volkswagnovega povodca
[#2770595] 18.04.19 12:13 · odgovor na: igor1976 (#2770551)
Odgovori   +    2
Ne gre za obračanje z ročno, ampak elektronska ročna enostavno ni ergonomska - če nisi navajen, ne veš, kako pritisnit za popustit ipd (sem enkrat imel en teden avto s to čarovnijo v rokah), pa tudi ni pri vseh proizvajalcih enako (saj o tem se je že pisalo) in je to tudi problem varnosti. Najbolj zanesljivo je, da se klasično potegne, in potem že na otip veš, ali je zategnjena ali popuščena. To so osnovne komande avta, ki morajo povsod delovati na identičen standarden način, ne pa da moraš za vsak avto študirat navodila.
Nekoliko podoben pomislek kot pri upravljanju s klimo ali glasnostjo avtoradia, kjer mora biti klasičen fizičen gumb, ne pa da se moraš sprehajat po menijih touchscreena...
Da ne govorimo, da je to še ena eletronska komponenta, ki se lahko pokvari. Klasična se pa ne more, razen če se zajla poškoduje (pa pri ročni imaš vsaj možnost da že na roki začutiš, če z ročno/parkirno zavoro ni vse OK, pri elektronski ni tega feedbacka)...

V glavnem, jaz ne vidim niti ene same prednosti elektronske ročne/pakirne zavore.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen