Strani: 1

spiderman sporočil: 1.189
[#2727509] 09.08.18 07:20
Odgovori   +    0
Nekoč je za rekorderja med "prestižnimi izgubaši" veljal Bugatti, ki je z vsakim avtom s prodajno ceno tam ca. 1,5 mio € naredil ca. 2 mio € izgube.
.
Razumem, da Bugatti, v primerjavi z v članku naštetimi znamkami, izdela mnogo, mnogo manj vozil. Ali še vedno tako epsko kurijo denar?
hansi sporočil: 856
[#2727516] 09.08.18 07:58
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: hansi 09.08.2018 07:59
Podatki verjetno držijo, se pa sprašujem, če je avtor pogledal globje v bilance, kje posameznim podjetjem denar uhaja. Tesla kljub izgubi pošilja vozila v vesolje, verjetno tu nekaj ne "štima". Verjetno so stroški lastnika previsoki.
To je le v nebo vpijoče dejstvo!
Ker poznam stroške izdelave posameznih sestavnih delov vozil, bi dobiček na vozilo moral biti višji (oz. izguba manjša), tudi ob upoštevanju stroškov razvoja in vodstva. Ker večino sestavnih delov izdelajo podizvajalci, ki prav tako delajo za dobiček, je dejanski dobiček na vozilo (kumulativno) precej večji.
Morda pa lastniki preko podizvajalcev zmanjšujejo dobiček, oz. ga parkirajo v oaze.
murje sporočil: 3.481
[#2727529] 09.08.18 10:06
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: murje 09.08.2018 10:17
FERRARI S.p.A.

RACE US FERRARI

ISIN: NL0011585146

* 21.10.2015 - $55,00 - IPO
* 21.10.2015 - 48,53 € - Milano
* 11.02.2016 - 28,00 € - minimalna cena - Milano
* 14.06.2018 - $151,22 - maksimalna cena
* 15.06.2018 - 129,35 € - maksimalna cena - Milano
* 18.07.2018 - $144,69
* 19.07.2018 - $141,07
* 20.07.2018 - $139,99
* 23.07.2018 - $139,95
* 24.07.2018 - $133,29
* 25.07.2018 - $133,25
* 26.07.2018 - $131,37
* 27.07.2018 - $130,44
* 30.07.2018 - $129,90
* 31.07.2018 - $133,86
* 01.08.2018 - $116,54
* 02.08.2018 - $121,64
* 03.08.2018 - $130,28
* 06.08.2018 - $122,76
* 08.08.2018 - $125,84

TOP 10

* EXOR S.p.A. - 44.4M - $1,767,191,086 +50% 23.5% Moderate
* Ferrari (Piero) - 18.9M - $751,341,203 +21% 10.0% Low
* T. Rowe Price ... - 7.6M - $363,236,496 +9% 4.0% Low
* The Vanguard ... - 2.3M - $87,729,774 +3% 1.2% Low
* Lansdowne ... - 1.9M - $90,228,480 +2% 1.0% Low
* Baillie Gifford ... - 1.0M - $40,765,204 +1% 0.5% Low
* Samlyn Capital, LLC - 977.6 - $46,924,560 +1% 0.5% High
* BlackRock ... - 895.8K - $37,356,862 +1% 0.5% Low
* Fideuram ... - 875.0K - $33,234,209 +1% 0.5% Moderate
* Soros Fund ...- 850.0K - $40,800,000 +1% 0.5% Moderate
data.cnbc.com/quotes...RACE/tab/8

TOP 10 (Institucionalni vlagatelji)

* Exor N.V. - 44.4M - $2,583,467,179 +32% - 23.5% - Low
* Ferrari (Piero) - 18.9M - $1,098,390,182 +13% - 10.0% - Low
* Baillie Gifford -18.2M - $1,055,588,270 +13% - 9.6% - Low
* T. Rowe Price - 17.1M - $996,513,146 +12% - 9.1% - Low
* AKO Capital LLP - 4.2M - $241,357,977 +3% - 2.2% - Moderate
* The Vanguard - 3.0M - $173,523,481 +2% - 1.6% - Low
* Norges Bank - 2.5M - $146,201,170 +2% - 1.3% - Low
* Samlyn Capital, LLC - 1.7M - $98,666,138 +1% - 0.9% - High
* Marchionne (Sergio) - 1.5M - $85,000,680 +1% - 0.8% - Low
* Capital Research - 1.2M - $67,304,783 +1% - 0.6% - Low
Stanje: 04.02.2017

TOP 10 (Institucionalni vlagatelji)

* Exor N.V. - 44.4M - $2,890,959,317 +32% - 23.5% - Low
* Ferrari (Piero) - 18.9M - $1,229,230,498 +14% - 10.0% - Low
* Baillie Gifford ...15.3M - $1,687,743,743 +11% - 8.1% - Low
* T. Rowe Price ...12.4M - $1,375,273,380 +9% - 6.6% - Low
* AKO Capital LLP .4.2M - $462,664,277 +3% - 2.2% - Low
* The Vanguard ... 3.2M - $357,109,807 +2% - 1.7% - Low
* Norges Bank ......2.5M - $146,201,170 +2% - 1.3% - Low
* Winslow Capital ...1.7M - $185,996,947 +1% - 0.9% - Moderate
* Marchionne (Sergio) . 1.5M - $95,117,720 +1% - 0.8% - Low
* Waddell & Reed ...1.3M - $140,290,818 +1% - 0.7% - Low
Stanje: 05.01.2018

TOP 10 (Institucionalni vlagatelji)

* Giovanni Agnelli B V.... 44.4M- $2,890,959,317 +32% - 23.5% - Low
* Ferrari (Piero)..... 18.9M - $1,229,230,498 +14% - 10.0% --
* Baillie Gifford .... 14.5M - $1,951,456,952 +10% - 7.7% - Low
* T. Rowe Price .... 6.1M - $733,098,453 +4% - 3.2% - Low
* AKO Capital LLP .... 4.0M - $477,466,374 +3% - 2.1% - Low
* The Vanguard .... 3.4M - $412,719,896 +2% - 1.8% - Low
* Wellington .... 2.6M - $315,914,737 +2% - 1.4% - Low
* CPP Investment Board.... 2.2M - $270,061,819 +2% - 1.2% - Low
* Norges Bank .... 1.8M - $191,347,782 +1% - 1.0% - Low
* Darsana Capital ....1.5M - $180,780,000 +1% - 0.8% - Moderate
Stanje: 24.07.2018
www.cnbc.com/quotes/...=ownership

DOBA SERGIA MARCHIONNEJA

V času prihoda Sergia Marchionneja najprej na čelo Fiata in potem Fca leta 2004, so imele družbe v njihovi sestavi(Fca,Exor N.V.,Cnh,Ferrari) 5,5mlrd€ kapitalizacije, v letu 2018 pa vse družbe skupaj že 60.mlrd€, prihodki v letu 2004 iz 47,4.mlrd€ na 141.mlrd€ v letu 2017, čisti dobiček iz negative -1,5.mlrd€ je uspel realizirati na 5,5.mlrd€ v letu 2017.

Poleg javne prodaje IPO oktobra 2015 delnic Ferrari(Race Us), NYSE in Borza v Milanu, ki so dosegle v letošnjem juniju rekordne vrednosti na $151,22 z enormnim povečanjem izdelave in prodaje avtomobilov ter prihodnjimi načrti v Formuli 1, je uspel v Formulo 1 povrniti tudi legendarno Alfa Romeo, ki tvori s Sauberjem dokaj uspešno novo moštvo.
Ne glede na vse, pa bo ostal zapisan z zlatimi črkami v zgodovini koncerna Fiat, Fca, Jeep, Ferrari in Alfa Romeo.
Večja nihanja na borzi so nastala ob objavljeni smrti Sergia Marchionneja in po prevzemu novega predsednika Louis Camilleri ter orgovornega za Evropo Manleya.
www.tgcom24.mediaset...802a.shtml
www.tgcom24.mediaset...802a.shtml
www.tgcom24.mediaset...802a.shtml
www.tgcom24.mediaset...802a.shtml
www.nasdaq.com/symbo.../real-time
www.bloomberg.com/qu...te/RACE:US
www.milanofinanza.it...ri-2ae106d
www.milanofinanza.it...1239172818
autosprint.corriered...rty_media/
www.ferrari.com/en-US
formula1.ferrari.com/it/
portofino.ferrari.co...ing-design
slovenecnb1 sporočil: 2.855
[#2727536] 09.08.18 11:00
Odgovori   +    0
Kdaj so še američani znal delat avte???
Froc sporočil: 293
[#2727565] 09.08.18 12:37 · odgovor na: slovenecnb1 (#2727536)
Odgovori   +    0
[slovenecnb1]
Kdaj so še američani znal delat avte???
Od nekdaj in jih še. Tudi BMW, Audi in Mercedes imajo tam tovarne nekaterih modelov, ki jih kupujemo tudi v Evropi.
Njihova percepcija kaj naj bi dober avto bil, je drugačna od Evropske.
Pa nismo še nič rekli o Japoncih.
vrac sporočil: 9.163
[#2727937] 12.08.18 05:33 · odgovor na: slovenecnb1 (#2727536)
Odgovori   +    1
[slovenecnb1]
Kdaj so še američani znal delat avte???
Henry Ford je sploh začetnik množične proizvodnje avtomobilov in on je seveda bil Američan. GM, Chrysler in Ford, sedaj tudi Tesla so avtomobilski velikani, ki jih pozna čisto vsak Zemljan, zato bi bila trditev, da Američani ne znajo delati avtomobilov popoln debilizem.

Strani: 1