Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Vsemogočna tehnika, ki motoriste varuje pred padci

Strani: 1

bigl sporočil: 12.835
[#2718652] 15.06.18 08:08
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: bigl 15.06.2018 08:10
Pri textu pod prvo fotografijo gre za učinek zelo podoben zaviranju z zadnjo zavoro v ovinkih, v nagibih, kar je že sedaj pomemben element varnje vožnje, ki pa ga pozna in prakticira, premalo motoristov.
Efekt prikazan na fotki z dodatnim pritiskom pa deluje le, če se gas (plin) ne popušča. Če se ga, sledi pri drsenju zadnjega kolesa naprej zaradi krčenja - stiska -amortizerja, high side, "raketa " je 100% - na. Verjetno so tudi to rešili? Lep dan.
abrame sporočil: 1.128
[#2718803] 15.06.18 21:10 · odgovor na: bigl (#2718652)
Odgovori   +    0
Tudi pri zaviraju z zadnjo zavoro v zavoju se plina ne spušča, da ne bi prišlo do blokade kolesa in posledično zdrsa.
Ob primerno odprtem plinu in ob kontrolirani uporabi zadnje zavore motocikel spraviš v ekstremni manever (pri nižjih hitrostih), npr. zavoj za 180 stopinj na majhnem prstoru, oz. v t.i. U-Turn.
bigl sporočil: 12.835
[#2719012] 18.06.18 08:56 · odgovor na: abrame (#2718803)
Odgovori   +    1
[abrame]
Tudi pri zaviraju z zadnjo zavoro v zavoju se plina ne spušča, da ne bi prišlo do blokade kolesa in posledično zdrsa.
Ob primerno odprtem plinu in ob kontrolirani uporabi zadnje zavore motocikel spraviš v ekstremni manever (pri nižjih hitrostih), npr. zavoj za 180 stopinj na majhnem prstoru, oz. v t.i. U-Turn.

Tako je!!! Lep dan.
abrame sporočil: 1.128
[#2719143] 18.06.18 19:41 · odgovor na: bigl (#2719012)
Odgovori   +    0
Problem se pojavi, če je zadnja zavora slabo "naštelana", oz. pri nekaterih proizvajalcih slabo = neprecizno delujoča. Med posameznimi proizvajalci so precejšne razlike in odstopanja.
Sicer si pa motorist bistveno poveča možnosti preživetja, ko se resnično nauči uporabljati zadnjo zavoro!
Najbolje se je obrniti na kakšno šolo varne vožnje, potem se pa to vadi in vadi in vadi.

Strani: 1