Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Zvezdniški nastop in cene najmanjšega mercedes-benza

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 2.328
[#2712447] 18.05.18 08:30
Odgovori   +    0
"Julija stečejo naročila za bencinske A 160, A 180, A 220 4MATIC..."

Zgoraj v tekstu pa piše, da so samo tri opcije strojev: A 200, A 250 in A 180 d.

Ali se jaz popil kak šnops preveč, pa ne vidim razlike, ali pa je avtor prispevka.
milos9 sporočil: 715
[#2712448] 18.05.18 08:31 · odgovor na: FIN-379669 (#2712447)
Odgovori   +    1
Oboje velja, za zadnji stavek pa ne vem :)

Sedaj so ti trije, od julija pa še naslednji stroji...
PyotrNovak sporočil: 1.171
[#2712452] 18.05.18 08:59
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: PyotrNovak 18.05.2018 09:01
"Pod 28.670 se pred jesenjo ne bo zgodilo nič."
Strizenje ovc. Ko primerjas KAJ dobis za ta denar v US se lahko samo grenko nasmehnes. Sam vozim spodnji srednji US razred, bencinar seveda, in po 9 letih NI bilo se nobenih okvar. Bencin, olje na servisu in TO JE TO. NIKOLI se kaksen Golf TDIOKL Super Duper ne bo mogel primerjati po stroskih.
vrac sporočil: 9.129
[#2712482] 18.05.18 10:30 · odgovor na: PyotrNovak (#2712452)
Odgovori   +    2
[PyotrNovak]
"Pod 28.670 se pred jesenjo ne bo zgodilo nič."
Strizenje ovc. Ko primerjas KAJ dobis za ta denar v US se lahko samo grenko nasmehnes. Sam vozim spodnji srednji US razred, bencinar seveda, in po 9 letih NI bilo se nobenih okvar. Bencin, olje na servisu in TO JE TO. NIKOLI se kaksen Golf TDIOKL Super Duper ne bo mogel primerjati po stroskih.
Mercedes je pač premijsko vozilo, ki tudi v Ameriki ni poceni. Sicer pa tudi pri nas lahko kupiš kvaliteten avto za dostojno ceno. Ne smeš pa bit mahnjen na blišč znamke.
quetal sporočil: 792
[#2712483] 18.05.18 10:31 · odgovor na: PyotrNovak (#2712452)
Odgovori   +    3
moras bit pa res totalni analfabet, da 2018 kupis dieselski ali bencinski motor. Prvic so to v primerjavi z e avti nepremicnine, drugic so to dinozavri, ki te stanejo po TCO kalkulaciji vsaj 75% mesecno vec kot primerljiv elektro avto, vkljucno z zacetno investicijo... Sicer pa pripeljes se na ccs polnilnico, avto nafilas v 30min za nadalnjih 300 km za dobra 2€ poleg pa opazujes bedake, ki tankajo kante s skupnim izkoristkom okoli 16% za 70€ po tanku :))) po mestu pa potem delajo zastoje s taistimi kantami, ki imajo vgrajene vse sorte neumnosti - od start/stop avtomatike- mehkih, plug in in kaj vem kasnih bedasti hibridi ter verbrenerji, ki se nikamur ne premaknejo in kurijo se zmeraj isto, kot pred 20l. razlika je samo ta, da je sedaj vgrajenih se vec gibajocih delov, ki predstaljajo se vecjo moznost okvare zato da tehnicne analfabete nategujejo z raznimi fintami o minimalnih porabah, ki s termodinamicnega aspekta splah niso mogoci.. Zadnji moj verbrener je bil A5 pri katerem je kompletni motor crknil pri 100 000km, od takrat naprej vozim elektriko in ne poznam ne servisov in ne okvar. V avto se enostavno vsedes in odpeljes pri izkoristku vsaj 92%.
moon sporočil: 1.195
[#2712501] 18.05.18 11:47 · odgovor na: quetal (#2712483)
Odgovori   +    1
[quetal]
moras bit pa res totalni analfabet, da 2018 kupis dieselski ali bencinski motor. Prvic so to v primerjavi z e avti nepremicnine, drugic so to dinozavri, ki te stanejo po TCO kalkulaciji vsaj 75% mesecno vec kot primerljiv elektro avto, vkljucno z zacetno investicijo... Sicer pa pripeljes se na ccs polnilnico, avto nafilas v 30min za nadalnjih 300 km za dobra 2€ poleg pa opazujes bedake, ki tankajo kante s skupnim izkoristkom okoli 16% za 70€ po tanku :))) po mestu pa potem delajo zastoje s taistimi kantami, ki imajo vgrajene vse sorte neumnosti - od start/stop avtomatike- mehkih, plug in in kaj vem kasnih bedasti hibridi ter verbrenerji, ki se nikamur ne premaknejo in kurijo se zmeraj isto, kot pred 20l. razlika je samo ta, da je sedaj vgrajenih se vec gibajocih delov, ki predstaljajo se vecjo moznost okvare zato da tehnicne analfabete nategujejo z raznimi fintami o minimalnih porabah, ki s termodinamicnega aspekta splah niso mogoci.. Zadnji moj verbrener je bil A5 pri katerem je kompletni motor crknil pri 100 000km, od takrat naprej vozim elektriko in ne poznam ne servisov in ne okvar. V avto se enostavno vsedes in odpeljes pri izkoristku vsaj 92%.
Tudi moj MB je zadnji ICE.. naslednji avto zagotovo elektricen.. v dveh do treh letih bo hitrih polnilnic dovolj za nemoteno potovanje.. 99% pa tako ali tako polnis doma na poceni tok..
LeonTosic sporočil: 112
[#2712505] 18.05.18 11:53 · odgovor na: FIN-379669 (#2712447)
Odgovori   +    1
Spet jamrajo samo tisti, ki ga ne morejo kupit. Svobodna izbira je, lahko se vozis tudi v elektro jajcu, nihce ti ne prepoveduje. Mb bodo kupili tisti, ki znajo uzivat v denarju, ne stiskaci in revezi.
nmmute sporočil: 136
[#2712508] 18.05.18 12:11 · odgovor na: LeonTosic (#2712505)
Odgovori   +    2
Nisem specialist a vendar:
-električno omrežje bi bilo preobremenjeno z uporabo hitrih elektro polnilnic v primeru masovnega prehoda na elektro avtomobile
-proizvodnja baterij, kasnejša razgradnja baterij je bistveno bolj obremenjujoča kot kot klasični avtomobili
-glede izkoristkov: kolikšen imajo izkoristek termoelektrarne, jedrska, hidro....??
LeonTosic sporočil: 112
[#2712511] 18.05.18 12:19 · odgovor na: nmmute (#2712508)
Odgovori   +    5
Itak. To je trenutno cist neuporabno. Danes po sluzbi grem v Split, krenem ob 15.30, tam moram bit ob 19.30, ker mam trajekt. Ko bodo naredili elektricen avto, s katerim bo to mogoce, ga bom kupil. Do takrat pa je to bolj igracka za pocasno primestno voznjo.
wrop sporočil: 97
[#2712543] 18.05.18 14:23 · odgovor na: quetal (#2712483)
Odgovori   +    3
92% izkoristek praviš? Ko tankam bencin imam 100% izkoristek. Kolikšen izkoristek imatvoj električar ko tankaš svojo baterijo? Lahko gremo tudi dlje ...
moon sporočil: 1.195
[#2712570] 18.05.18 19:27 · odgovor na: LeonTosic (#2712511)
Odgovori   +    1
[LeonTosic]
Itak. To je trenutno cist neuporabno. Danes po sluzbi grem v Split, krenem ob 15.30, tam moram bit ob 19.30, ker mam trajekt. Ko bodo naredili elektricen avto, s katerim bo to mogoce, ga bom kupil. Do takrat pa je to bolj igracka za pocasno primestno voznjo.
Imas prav, Tesla S ima pospeske pod 3s do 100 km/h.. prihajajoci Porsche Mission E bo krepko nascal vecino ICE avtov.. (doseg 500 km, 80% napolnjen v 15 minutah)
Zdaj, ce gledas avtke za 30kEUR imas mogoce prav, vendar tudi veliki igralci so spoznali da EV niso kr neki.. (tretina luksuznih avtomobilov prodanih letos v ZDA so teslini modeli... zaradi tega tudi svabi spreminjajo smer razvoja)..

Me prav zanima kaj boste ljubitelji ICE blebetali, ko bo cena 1l goriva preko 2 EUR ...
PyotrNovak sporočil: 1.171
[#2712585] 18.05.18 20:45 · odgovor na: moon (#2712570)
Odgovori   +    3
Od energije premoga na vhodu v termoelektrarno, dobis ti na uticnici cca 30%.
Temeljito poznavanje tehnike danes obvlada na zalost zelo malo ljudi pa se to se zadusi z nabijanji zelenih, ki racunajo ekvivalenet bencina na uticnici. Koliko vas pozna princip delovanja hladilnika, kateri naravni zakon izkorisca za delovanje? Koliko metrov max visoko lahko potegne crpalka vodo in zakaj?
Sicer pa skoda besed, danes ima prav tisti ki ima vec decibelov.
Tehnika pa sedi v kotu in tiho joka....
quetal sporočil: 792
[#2712626] 19.05.18 07:48 · odgovor na: PyotrNovak (#2712585)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: quetal 19.05.2018 07:54
Hmm, vidim, da ti gre pretvarjanje enot in poznavanje izkoristkov dobro od rok.
Tale gospod se bo s tabo def. strinjal www.youtube.com/watc..._rVu1kQhHw

Seveda je znanje nemscine dobrodoslo :))

Povzetek za ostale: razmerje izkoristka e-avta v primerjavi z dizlom je priblizno 4:1 - na "uticnici" seveda haha
radioktivec sporočil: 27
[#2712627] 19.05.18 07:53 · odgovor na: PyotrNovak (#2712585)
Odgovori   +    1
[PyotrNovak]
Od energije premoga na vhodu v termoelektrarno, dobis ti na uticnici cca 30%.
Če že navajaš takšne podatke za elektriko, bodi pošten in daj potem še podatek, kolikšen izkoristek je od naftne ploščadi do ročke na bencinski?!
quetal sporočil: 792
[#2712631] 19.05.18 08:21 · odgovor na: moon (#2712570)
Odgovori   +    1
Uff narobe. Tesla s100p ima pospesek 0-100km/h v 2,3s, izmerjeno. Podatke lahko izbrskas na youtubu. Porsche bo seveda poln v 15min na 350kw polnilnici, ki pa na zalost ne obstajajo :). Da bo Porsche izgradil vsaj v DE primerno infrastrukturo, bo Tesla polnila ze v 5min 800km (ne pozabi, da je razvoj superkondenzatorjev ze v zakljucni fazi) na vsakih 200km odsekov po celi EU. Tesla ima namrec vsaj 7 let prednosti v infrastrukturi, ki jo lahko iz danasnjih 150kw z lahkoto nadgradi do 500kw. Poleg tega so Nemci tukaj povsem pogrnili ze pri razvoju osnove- baterije. Njihove baterije bazirajo na celicah liferantov Samsung ali VW e golf Panasonic. Z lifernati pa vemo kako je ... sploh Korejci bodo najprej poskrbeli za Hyundai in Kio. BMW recimo razvija in izdeluje svoje. Ampak so precej v zaostanku za teslo. Torej DE avtomobilska industrija je postala cez noc zasledovaleec namesto inovator. In zadnjih 7 let, namesto da bi denar vlagali v razvoj e mobilnosti, vlagajo v antipropagando tesle. Also auf gut deustch gesagt - Arschloche

Kar se tice proizvodnje Modela 3 ... tesla je naredila tudi tukaj revolucijo, cesar seveda mainstream mediji, ki jih etablirani proizvajalci avtomobilov tudi najbolj financno zalagajo, ne povedo. Vas ljubi MB ima v zagonu proizvodnje dolocenega modela najprej predserijsko proizvodnjo oz. po DE Vorproduktion. Ta vzame od 6-9 mesecev. Tesla je to pri Modelu 3 preskocila in so priceli "takoj" s serijsko prizvodnjo. Prejsnji teden so prisli zee na 400 komandov na teden v vsega 1 letu po startu proizvoddnje, kar je za moje poznavanje fascinantno! Kako bodo v evropi ta zaostanek nadoknadili, mi ni jasno. Vem pa z zagotovostjo, da bo slovenska industrija, ki v vecini se zmeraj sloni na industriji 3.0 ali celo 2.0, zelo trpela in da se v SLO obetajo zelo tezki casi! Toliko o razvojno naravnani slo industriji ...
moon sporočil: 1.195
[#2712680] 19.05.18 13:54 · odgovor na: PyotrNovak (#2712585)
Odgovori   +    0
[PyotrNovak]
Od energije premoga na vhodu v termoelektrarno, dobis ti na uticnici cca 30%.
Temeljito poznavanje tehnike danes obvlada na zalost zelo malo ljudi pa se to se zadusi z nabijanji zelenih, ki racunajo ekvivalenet bencina na uticnici. Koliko vas pozna princip delovanja hladilnika, kateri naravni zakon izkorisca za delovanje? Koliko metrov max visoko lahko potegne crpalka vodo in zakaj?
Sicer pa skoda besed, danes ima prav tisti ki ima vec decibelov.
Tehnika pa sedi v kotu in tiho joka....
OK.. ko bodo arabci nehali crpati nafto (ker je ne bo vec) se boste vozili na lesni plin...
Bazirati razvoj na omejenih virih je malo mimo, se ti ne zdi?
Ce ne bi bilo Muska, povprecen evropejec sploh ne bi razmisljali o cem drugem, kot o nemskem dizlu..
abrame sporočil: 1.128
[#2712686] 19.05.18 14:28 · odgovor na: moon (#2712680)
Odgovori   +    3
In Nemci so z razvojem njihovega dizla prišli do tam kjer je bil Fiat že v preteklem stoletju, tam nekako leta 2014. In tedaj so jih bila polna usta lastne hvale.
Imeli so pa ideje kot "AdBlu" in opodonbe bedarije. Če ne bi bilo srhljivo ko gledaš dim ki se vali za nihovimi preplačanimi kantami, bi se od smeha držal za trebuh ....
pobalin sporočil: 11.445
[#2712702] 19.05.18 16:36
Odgovori   +    0
Komunikacija poteka le v angleščini.
Absolutno verjamem, da Mercedes v Nemčiji prodaja komunikacijo samo v angleščini.
Prva dva stroja imata francoske korenine, tretji je le Mercedes-Benzov.
V nemške über klein avte jih pa vgrajujejo pri Orbanovih.
media.daimler.com/ma...d=40389072
abrame sporočil: 1.128
[#2712717] 19.05.18 18:04 · odgovor na: pobalin (#2712702)
Odgovori   +    0
Nateguni. Ampak še vedno imajo precej vernikov.
pobalin sporočil: 11.445
[#2712793] 20.05.18 13:41 · odgovor na: abrame (#2712717)
Odgovori   +    1
[abrame]
Nateguni. Ampak še vedno imajo precej vernikov.
Meni se Švabi ne zdijo tttaki nateguni, saj objavljajo podatke o proizvodnji. Orto nateguni so "strokovni novinarji", ki take malenkosti sistematično in načrtno zanemarjajo. Izjeme so določeni primeri, v katerih se jim iz nepojasnjenih razlogov zdi nujno potrebno brez izjeme izpostaviti, da znamka X nek svoj avto proizvaja v ("manjvredni") državi Y.
moon sporočil: 1.195
[#2712949] 21.05.18 12:17 · odgovor na: abrame (#2712686)
Odgovori   +    1
[abrame]
In Nemci so z razvojem njihovega dizla prišli do tam kjer je bil Fiat že v preteklem stoletju, tam nekako leta 2014. In tedaj so jih bila polna usta lastne hvale.
Imeli so pa ideje kot "AdBlu" in opodonbe bedarije. Če ne bi bilo srhljivo ko gledaš dim ki se vali za nihovimi preplačanimi kantami, bi se od smeha držal za trebuh ....
Ma vem.. za mojim MB-jem se nic ne kadi... Je pa res, da je 99% VAG vozil pri nas iz uvoza, s precej prevozenimi km, potrebni zamenjave marsikaterega dela, kar se potem resi po domace. Posledica: crn dim iz izpuha.

Strani: 1