moras bit pa res totalni analfabet, da 2018 kupis dieselski ali
bencinski motor. Prvic so to v primerjavi z e avti nepremicnine,
drugic so to dinozavri, ki te stanejo po TCO kalkulaciji vsaj 75%
mesecno vec kot primerljiv elektro avto, vkljucno z zacetno
investicijo... Sicer pa pripeljes se na ccs polnilnico, avto
nafilas v 30min za nadalnjih 300 km za dobra 2€ poleg pa opazujes
bedake, ki tankajo kante s skupnim izkoristkom okoli 16% za 70€ po
tanku :))) po mestu pa potem delajo zastoje s taistimi kantami, ki
imajo vgrajene vse sorte neumnosti - od start/stop avtomatike-
mehkih, plug in in kaj vem kasnih bedasti hibridi ter verbrenerji,
ki se nikamur ne premaknejo in kurijo se zmeraj isto, kot pred 20l.
razlika je samo ta, da je sedaj vgrajenih se vec gibajocih delov,
ki predstaljajo se vecjo moznost okvare zato da tehnicne analfabete
nategujejo z raznimi fintami o minimalnih porabah, ki s
termodinamicnega aspekta splah niso mogoci.. Zadnji moj verbrener
je bil A5 pri katerem je kompletni motor crknil pri 100 000km, od
takrat naprej vozim elektriko in ne poznam ne servisov in ne okvar.
V avto se enostavno vsedes in odpeljes pri izkoristku vsaj 92%.