Strani: 1 2

ivon sporočil: 1.347
[#2709983] 01.05.18 23:08
Odgovori   +    27
Zakaj je smiselno primerjati »vladni projekt drugi tir« s TEŠ6? V Teš6 je leta 2003 kot direktor nastopil mlad in nov obraz, magister strojništva U. Rotnik, ki pa je danes prepoznan kot ambiciozen preračunljivec in skorumpiranec, 2TDK pa vodi star obraz kontinuitete in lobijev M. Dragonja (nekdanji član LDS, tudi minister, od 2009-2016 pa je vodil rusko podružnico NLB). O več sto milijonski škodi, ki jo plačujemo davkoplačevalci v primeru TEŠ6, se država (preiskovalna komisija, kriminalisti, tožilstvo) ukvarja post festum, pri gradnji drugega tira pa imamo volivci možnost preventive!Gre za milijarde, če bi se zgodila nepotrebna gradnja viaduktov in vrtanje množice predorov saj obstajajo alternative, tudi posodobljena inovativna rešitev dvotirne(!) proge z uporabo sistema potiskanja in zadrževanja-zaviranja v le 6 km tunelu, s preostalim posodobljenim obstoječim tirom in dodanim drugim tirom (z izmeničnim tokom!), vse dokončano v 4 letih za največ 800 milijonov. In, proga bi bila namenjena tudi potniškemu prometu. Tako bi lahko ljudje (tudi tuji turisti) potovali z moderno železnico do morja. Prihranjen denar bi porabili za posodobitev celotnega železniškega omrežja.
GLASUJMO PROTI!
MarijanMacek sporočil: 1.453
[#2709992] 02.05.18 08:21 · odgovor na: ivon (#2709983)
Odgovori   +    3
[ivon]
Zakaj je smiselno primerjati »vladni projekt drugi tir« s TEŠ6? V Teš6 je leta 2003 kot direktor nastopil mlad in nov obraz, magister strojništva U. Rotnik, ki pa je danes prepoznan kot ambiciozen preračunljivec in skorumpiranec, 2TDK pa vodi star obraz kontinuitete in lobijev M. Dragonja (nekdanji član LDS, tudi minister, od 2009-2016 pa je vodil rusko podružnico NLB). O več sto milijonski škodi, ki jo plačujemo davkoplačevalci v primeru TEŠ6, se država (preiskovalna komisija, kriminalisti, tožilstvo) ukvarja post festum....
Lepo prosim za detaljni prikaz več stomljijonskih stroškov davkoplačevalcev. Kolikor vem, je do sedaj dala država le garancije za kredite. Vljudno prosim!


, pri gradnji drugega tira pa imamo volivci možnost preventive!Gre za milijarde, če bi se zgodila nepotrebna gradnja viaduktov in vrtanje množice predorov saj obstajajo alternative, tudi posodobljena inovativna rešitev dvotirne(!) proge z uporabo sistema potiskanja in zadrževanja-zaviranja v le 6 km tunelu,...
Zanimivo, še dr. D se je menda poslovil od svoje ideje, proizvajalec žičniških naparav Dopplelmayer Garawenta je pa o ideji zadržan. In oprosti, po značilnostih to ni železnica ampak žičnica, in verjemi mi, EU ne bi sofinancirala žičnice, razen v okviru kakšnega raziskovalnega projekta.


...s preostalim posodobljenim obstoječim tirom in dodanim drugim tirom (z izmeničnim tokom!),
Napajanje z izmeničnim 1F, 25 kV, 50 Hz (obstaja tudi 15 kV, 16 2/3 Hz), ali starejšim enosmernim sistemok 3 kV se razlikujeta samo v tem, da je pri prvem moč lokomotiv za ščepec večja, potrebno je manj bakra in napajalnih postaj, zmožnost vleke v kanec je pa 100% identična. Da se pa povečati obremenitev vkakov v okviru sedanjih tehnoloških rešitev na zahodno evropskih železnica (odbojniki omejujeo silo potiskanja, spenjače vlečno silo) za 25% na 2.000 t z uvedbo modernih 6 osnih lokomotiv, ki so na trgu, vendar jih kupujejo bolj eksotični prevozniki. Toda vse železnice v tem koncu E vztrajajo na 4 osnih, in poudarjajo prevsem hitrost vožnje koridorskih vlakov in manj bruto maso prepljenih vlakov in je vprašanje ali bi Avstrijci sprejemali tako težke vlake. kaj hočemo, rak rana železnic je nacionalna razdrobljenost

> vse dokončano v 4 letih za največ 800 milijonov. In, proga bi bila namenjena tudi potniškemu prometu. Tako bi lahko ljudje (tudi tuji turisti) potovali z moderno železnico do morja. Prihranjen denar bi porabili za posodobitev celotnega železniškega omrežja.
In za 200 M manj bi dobili progo s progovno hitrostjo 65-75 km/h, kakšnih 20 km daljšo od nove, ni kaj, baš primerno za potniški promet in rastoč tovorni promet. Na žičniškem delu bi se nabirali vlaki, potrebna je namreč uravnoteženost, število vlakov pa še približno ni enko gor ali dol. In ta rešitev bi preprečila vožnjo težjih vlakov, ki so že sedaj mogoči. če ne verjameš, da bi se vlaki nabirali in bi bili zastoji si poglej kakšne so bile razmere po žledu, vse lepo organizirano, le vlaki so bolj ali manj čakali na prosto lokomotivo.

GLASUJMO PROTI!
In še vedno ne veš, da se ne glasuje proti 2TDK ampak proti načinu vodenja gradnje z firmo 2TDK. 2 tir se bo gradil ali preko firme 2TDK ali pa direktno preko DRI, ki je že sedaj investitor obsežnih del v žel. infrastrukturo.
FIN-311684 sporočil: 15.116
[#2710000] 02.05.18 09:27 · odgovor na: MarijanMacek (#2709992)
Odgovori   +    2
[MarijanMacek]
> [ivon]
> Zakaj je smiselno primerjati »vladni projekt drugi tir« s TEŠ6? V Teš6 je leta 2003 kot direktor nastopil mlad in nov obraz, magister strojništva U. Rotnik, ki pa je danes prepoznan kot ambiciozen preračunljivec in skorumpiranec...

> GLASUJMO PROTI!

In še vedno ne veš, da se ne glasuje proti 2TDK ampak proti načinu vodenja gradnje z firmo 2TDK. 2 tir se bo gradil ali preko firme 2TDK ali pa direktno preko DRI, ki je že sedaj investitor obsežnih del v žel. infrastrukturo.
Tega mrcvarjenja z drugim tirom imamo zadosti in ta »streljanja« ne peljejo nikamor. Začnimo ga že enkrat gradit. Nasprotniki drugega tira, bolj natančno takšnega načrtovanega, vedo, da že zaradi premajhnega števila volivcev na referendumu ne morejo zmagati. Torej, proga se bo gradila mi pa bomo še desetletja modrovali o raznih opcijah za gradnjo. Bolje bi se bilo skoncentrirati na obvladovanje stroškov pri gradnji, sicer se zdi, da je javnost tako nabrita in naelektrena, da do tešovskega nekontroliranega zapravljanja denarja preprosto ne more več priti.
ivon sporočil: 1.347
[#2710007] 02.05.18 09:57 · odgovor na: MarijanMacek (#2709992)
Odgovori   +    17
prosim za detaljni prikaz več stomljijonskih stroškov davkoplačevalcev. Kolikor vem, je do sedaj dala država le garancije za kredite. Vljudno prosim!
A ni neka H. parlamentarna komisija, koliko časa že (?), raziskovala "TEŠ6 luknjo" ? Kdo jo bo pokril? In novinar C. je celo napisal knjigo, kjer je zapisal " ... U. Rotnik, ki pa je danes prepoznan kot ambiciozen preračunljivec in skorumpiranec, ...". Namesto U. Rotnik sem vstavila Dragonja&Co. No, za protihrupne ograje se je strošek skoraj podvojil !

Če razvoj Slovenije temelji (tako Cerar&Co.) na 27 km enojnega(!) tira (ZIUGDT), ki bo zgrajen do 2026, potem se Sloveniji slabo piše, posebej še, ker niti uboge makete ne znajo realno ovrednotiti in jo večkratno preplačajo in vse še dodatno propagirajo za cca 30 tisočakov.

Obkrožimo PROTI !!!

topnews.si/2018/04/2...opnews-si/
ivon sporočil: 1.347
[#2710014] 02.05.18 10:26 · odgovor na: FIN-311684 (#2710000)
Odgovori   +    7
Tega mrcvarjenja z drugim tirom imamo zadosti in ta »streljanja« ne peljejo nikamor. Začnimo ga že enkrat gradit. Nasprotniki drugega tira, bolj natančno takšnega načrtovanega, vedo, da že zaradi premajhnega števila volivcev na referendumu ne morejo zmagati....
Zmagati mora razum!
16. aprila 2018 je bil v DS ponovno strokovni posvet (bil je že lani) o interdisciplinarnem (!) pristopu k projektu 2.tir (razprava je na ogled na spletni strani DS). Novinarjev, ki so dolžni informirati javnost (tudi sama sem jih povabila) ni bilo, čeprav je Cerar razglasil, da gre za največji razvojni projekt njegove vlade! Torej je šlo za prvovrstno tematiko, na nujnost vsestranske razjasnitve pa je opozorilo VS, zato ponavljamo referendum!

Tehnična - tehnološka plat vpliva tudi na investicijsko vrednost projekta. Vladna ocena investicije 27 km enojnega tira, od tega 21 km po tveganem kraškem podzemlju, ki naj bi bil zgrajen do 2026, je po javnih kritikah padala od okoli 1,7 mrd evrov proti 0,9 mrd (brez davka?!), kar kaže, da vlada ni sposobna niti ovrednotiti projekta (celo makete!), ki ga bo vodilo, po zakonu ZIUGDT, podjetje 2TDK v državni lasti. In gre za traso po tveganem(!) kraške6m podzemlju, je bilo jasno obrazloženo na strokovnem posvetu (geologi)!

Staro progo do Prešnice bo treba modernizirati (povezava s Pulo), od tu navzdol se stara "nevarna" proga preseka proti Rižani s tunelom in z vožnjo z lokomotivami (sistem potiskanja in zadrževanja-zaviranja) brez jeklenice!!! Tudi o tem je bili govora na predstavitviž v DS!
jani1974 sporočil: 3.031
[#2710023] 02.05.18 12:13
Odgovori   +    25
Počasi. Logika in zdrav razum pomagata tudi v tem primeru:

1. Pristanišče Koper še ni doseglo maksimalne kapacitete, ki jo obstoječi tir ponuja. Doseglo jo bo MOGOČE v prihodnosti, ČE bo mednarodna pomorska trgovina še naprej rasla.
2. Da bi izkoristili kapacitete nove proge v celoti, bi bilo v Kopru potrebno zgraditi vsaj tretji pomol, čemur Ankarančani NASPROTUJEJO. Pa tudi v Kopru so že protestirali proti prevelikemu hrupu iz pristanišča.
3. Tudi če bi se oboje navedeno zgodilo, so prevozniki že povedali, da za prevoz skozi luko Koper in po drugem tiru NISO PRIPRAVLJENI plačevati več. Pa tudi v pristanišču imajo neznanske TEŽAVE z normalnim ZAPOSLOVANJEM delavcev, kar pomeni, da vse skupaj že sedaj in bo tudi v prihodnosti dejansko funkcioniralo z izgubo.
4. Pri tem še sploh nihče ni upošteval, da bodo Avstrijci in Italijani razvijali Trst in da se bo posledično kvečjemu še več tekmovalo tudi s cenami, da o kakšni Reki ali Solunu sploh ne govorimo. Pri tem, da lahko vsi navedeni pristanišča poljubno širijo, mi pa ne moremo.
5. Nepristranska analiza geografskih danosti bi posledično pokazala, da lokacija Kopra za izvajanje pristaniške dejavnosti ni optimalna. Da je fino, da imamo Slovenci pristanišče za svoje potrebe, na lahko najdemo tudi kakšno nišo, kjer bomo dobro delali, da tekmovati na globalnem trgu s količinami pač ne moremo, ker nimamo niti prostora ob morju niti prave poti v notranjost.
6. In pri vsem tem se pozablja, kaj vse se da z milijardo evrov NAREDITI DRUGEGA. Koliko tujih investicij v industrijo in turizem lahko spodbudimo ali celo sami izvedemo. Koliko delovnih mest bi to prineslo in koliko denarja v proračun.
7. Tudi za same Primorce ne verjamem, da se odpovejo delu denarja iz proračuna, da bi se lahko preusmeril v investicijo v drugi tir. Luka Koper pa je že jasno povedala, da svojega denarja tudi NE DA. Kar bi že samo po sebi bilo dovolj za glasovanje proti.
MarijanMacek sporočil: 1.453
[#2710024] 02.05.18 13:38 · odgovor na: ivon (#2710014)
Odgovori   +    2
[ivon]
>In gre za traso po tveganem(!) kraške6m podzemlju, je bilo jasno obrazloženo na strokovnem posvetu (geologi)!
Polovica Slovenije je tako rekoč na tveganem kraškem ozemlju. Ne tako dolgo nazaj se je po 160 letih zgodil udor na območju postaje Postojna. Pač Kras, in n to je potrebno računat.
Staro progo do Prešnice bo treba modernizirati (povezava s Pulo)
Proga v Pulo je povsem nepomembna, še tovornega prometa nima že nekaj let, potniškega pa za vzorček!
>, od tu navzdol se stara "nevarna" proga preseka proti Rižani s tunelom in z vožnjo z lokomotivami (sistem potiskanja in zadrževanja-zaviranja) brez jeklenice!!! Tudi o tem je bili govora na predstavitviž v DS!
Čuj pametnjakovič, ki se napajaš iz idej nekega dr. šalabajzarja, ki že 50 let ni videl železnice. Že sedaj vlaki vozijo na principu potiskanja in porivanja, seveda brez jeklenice. Zanimivo, kako hitro je dr. D vrgel svoj enkratni patent. Še dobro da nismo začeli graditi njegove vzpenjače. Le koliko škode bi povrnila firma dr. Duhovnik, če bi šli v ta njegov nateg? kapitalsko ravno ni preveč močna.

In sem lepo napisal, da bi se težo vlakov na obstoječi progi dalo povečati na 2.000 ton. Po progi z večjim uporom, če se ne motim na stari progi največ 27 daN/tono, se tako težkih vlakov (in tudi s trenutno težo) z obstoječo železniško tehnologijo ne da prevažat. Spenjača ima omejeno vlečno silo (300 kN, izjemoma 360 kN, oziroma 450 med speljavo), prav tako je omejena sila potiskanja na 150 kN, izjemoma 240 N. In na enako vsoto je omejena sila elektrodinamičnega zaviranja. Ko bo tvoj dr. D spoznal zakonitosti trenutnih parametrov bo pa lahko filozofiral naprej, trenutno se pa njegovo poznavanje (iz osebnih komunikacij) neha nekako z uvedbo zračnih zavor, on še vedno sanja o polno naloženih vagonih na sklepu, mogoče celo z zaviračem.

Sedaj pa vzami v roke kalkulator in zračunaj!Seveda obstajajo "triki", kako se da te pomanjkljivosti zaobiti, toda vlaki niso namenjeni samo prevozu v Sloveniji, večina jih gre v tujino in morajo ustrezati mednarodnim predpisom. Princip distribuiranega pogona, praksa v Ameriki, Avstraliji in nerazviti Afriki, je torej težko izvedljiv, še zlasti, ker večino vožnje ni potrebe bo silni vlečni moči. se pa nekaj dela v okviro evropskih projektov na združevanj vlakov na dvojno dovoljeno dolžino.

Kar je pa dr. D nakladal med laiki v DS je pa naklon prog za izključno potniški promet, kjer premagovanje vzponov v glavnem ni omejeno z adhezijo. Hitri vlaki, vsaj tisti ki so nekoliko boljši od Nemških, namreč imajo velik delež pogonskih osi. Podobno kot recimo slovenske garniture za regionalni in primestni promet. In Francozi tako grade proge LGV z naklonom 40 ‰ že vsaj 40 let od prve namenske proge Paris-Lyon, Nemci so pa to spoznali šele ob gradnji zadnjega odsečka hitre proge pred nekaj leti. Toda še enkrat pozor, na teh progah ni tovornega prometa.
MarijanMacek sporočil: 1.453
[#2710025] 02.05.18 13:48 · odgovor na: ivon (#2710007)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: MarijanMacek 02.05.2018 13:50
[ivon]
> prosim za detaljni prikaz več stomljijonskih stroškov davkoplačevalcev. Kolikor vem, je do sedaj dala država le garancije za kredite. Vljudno prosim!

A ni neka H. parlamentarna komisija, koliko časa že (?), raziskovala "TEŠ6 luknjo" ? Kdo jo bo pokril?
Trenutno vse stroške še vedno pokriva HSE, davkoplačevalci smo samo dali garancije za kredite. Pokažo nasprotno ali pa utihni!

In novinar C. je celo napisal knjigo, kjer je zapisal " ... U. Rotnik, ki pa je danes prepoznan kot ambiciozen preračunljivec in skorumpiranec, ...". Namesto U. Rotnik sem vstavila Dragonja&Co. No, za protihrupne ograje se je strošek skoraj podvojil !
Novinarji, predvsem anonimneži, so na splošno napisali že toliko sranja, da se ravno ni potrebno sklicevati na njih. Z imeno na dan, da bomo vedeli ali je zaupanja vreden, ali prazen drekač. O UR pa ni potrebno govoriti, je v preiskavi, preti mu menda zaplemba premoženja. falot, na nepravem mestu v nepravem času. In proti temu se je potrebno borit. zakaj se je strošek protihrupnih ograj skoraj podvojil je pa potrebno utemeljiti, kaj pa če so bili načrti nerealni, in so se morali spreminjati? Vem samo to, da je naročnik imel nazarensko smolo z dobaviteljem, vsaj deloma so dobavili nekurantno robo, ki ni ustrezala pogodbi. Podobno se je zgodilo z deli na remontu proge Poljačne-Dolga gora. Izvajalec, češka firma OHL-ŽS, ki je že izginila iz slovenskega trga, je vgradila tirnice napačne kvalitete. K sreči so bile po nekaj mesecih še lahko zamenjane na njihov račun..... Poceni izvajalci pač niso garancija za dobro opravljeno delo.


Novinarji
depersin sporočil: 9.404
[#2710027] 02.05.18 14:22 · odgovor na: MarijanMacek (#2710025)
Odgovori   +    8
[MarijanMacek]
Trenutno vse stroške še vedno pokriva HSE, davkoplačevalci smo samo dali garancije za kredite. Pokažo nasprotno ali pa utihni!
Ti bi najraje vtišal vse drugače misleče. Plačujemo vsi odjemalci elektrike tako ali drugače.
zakaj se je strošek protihrupnih ograj skoraj podvojil je pa potrebno utemeljiti, kaj pa če so bili načrti nerealni, in so se morali spreminjati?
Seveda vse, da bi se izognili odgovornosti. Pri nas je taka navada, da osnovno ceno postavijo nizko, da se znebijo konkurence, potem pa z dodatnimi deli bogato služijo.

Če pa slučajno tuji konkurent dobi posel, ga pa stiskajo, da na koncu konča z izgubo.
MarijanMacek sporočil: 1.453
[#2710032] 02.05.18 15:11 · odgovor na: depersin (#2710027)
Odgovori   +    4
[depersin]
> [MarijanMacek]
> Trenutno vse stroške še vedno pokriva HSE, davkoplačevalci smo samo dali garancije za kredite. Pokažo nasprotno ali pa utihni!

Ti bi najraje vtišal vse drugače misleče. Plačujemo vsi odjemalci elektrike tako ali drugače.
In to plačujemo tako mastno, da je elektrika v Nemčiji približno 50% dražja, kjer se trudijo zapreti vse TE na premog, vsaj tako se je pisalo na Financah forumu. In kakor kažejo projekcije cen el. energije se skorajda ni bati, da TEŠ VI ne bi deloval z pozitivno ničlo, kljub draženju (a počasnejšem) emisijskih kuponov.

> zakaj se je strošek protihrupnih ograj skoraj podvojil je pa potrebno utemeljiti, kaj pa če so bili načrti nerealni, in so se morali spreminjati?

Seveda vse, da bi se izognili odgovornosti. Pri nas je taka navada, da osnovno ceno postavijo nizko, da se znebijo konkurence, potem pa z dodatnimi deli bogato služijo.

Če pa slučajno tuji konkurent dobi posel, ga pa stiskajo, da na koncu konča z izgubo.
In vsi boste rekli, kako se je podražil šentviški predor. Noben pa ne pove, da se je iz prvotnega 2x2 cevnega spremenil v 2x3 cevni. So pač rezulati vrtanj pokazali, da se da zgraditi v večjem preseku. Seveda je posledica višja cena, no ti bi mogoče gradil za isto ceno dogovorjeno za 2x2 cevni in potem bi bili vsi drugi krivi da si finančno škripnil. Skratka, potrebno je poznati ozadje podražitve, ali gre za Zidarjev način dela, izka ponudba, izžemanje z aneksi, ali je v ozadju kakšna sprememba. Sicer se pa ne preveč pritoževat, predvidevam, da ti je SDS svetla zvezda. In firma Rafael, v lasti njihovega člana je bila glavni izvajalec posla z ograjami.

Ko sem pa omenil, da primer češke firme OHL-ŽS in nekvalitetnega dela, pa še vedno menim, da je edino pravilno da je spokala iz Slovenije. Če goljufajo pri vgrajenem materialu, da je naknadno, sicek k sreči na njihove stroške vgraditi novega, si pač zaslužijo prepoved del. In tu ni nobenega stiskanja tujcev!
MarijanMacek sporočil: 1.453
[#2710034] 02.05.18 15:36 · odgovor na: depersin (#2710027)
Odgovori   +    1
[depersin]
> [MarijanMacek]
> Trenutno vse stroške še vedno pokriva HSE, davkoplačevalci smo samo dali garancije za kredite. Pokažo nasprotno ali pa utihni!

Ti bi najraje vtišal vse drugače misleče. Plačujemo vsi odjemalci elektrike tako ali drugače.

> zakaj se je strošek protihrupnih ograj skoraj podvojil je pa potrebno utemeljiti, kaj pa če so bili načrti nerealni, in so se morali spreminjati?

Seveda vse, da bi se izognili odgovornosti. Pri nas je taka navada, da osnovno ceno postavijo nizko, da se znebijo konkurence, potem pa z dodatnimi deli bogato služijo.
sem prej spregledal, če hočemo verjeti, da se je cena podvojila, bi lahko podal kakšno povezavo (pa ne kašno Orbanova TV 24 v službi laži ali Požarja), poročilo investotorja ali vsaj članek v resnem mediju z ustreznimi referencami. Sam kaj takega ad hoc ne njdem. Najdem samo to, da je investitor prekinil pogodbe z lažnivimi dobavitelji, www.rtvslo.si/gospod...dbe/388295
0430ABAKU sporočil: 739
[#2710039] 02.05.18 18:13
Odgovori   +    8
Zakaj sploh nihče več ne pomišlja o tem www.finance.si/99832
Proga Koper-Trst bi bila za drobiž. Kot je mogoče razbrati z google maps, imajo Italijani tire že praktično do meje. Ker so ti verjetno precej zanikrni, bi bilo treba tisto slepo črevo le zmodernizirati. Teren ni kraški, morda le tunelček, da ne bo treba delati useka in plezati za nekaj 10m.

Pa zelo verjetno bi dodatni potniški del prinesel precej evrov. Nenazadnje je pivo pri nas po polovični ceni in bi bilo tole vabljivo tudi za tržaške mulce za vikend žure. :-)
MarijanMacek sporočil: 1.453
[#2710041] 02.05.18 19:00 · odgovor na: 0430ABAKU (#2710039)
Odgovori   +    2
[0430ABAKU]
Zakaj sploh nihče več ne pomišlja o tem www.finance.si/99832
Proga Koper-Trst bi bila za drobiž. Kot je mogoče razbrati z google maps, imajo Italijani tire že praktično do meje. Ker so ti verjetno precej zanikrni, bi bilo treba tisto slepo črevo le zmodernizirati. Teren ni kraški, morda le tunelček, da ne bo treba delati useka in plezati za nekaj 10m.
Potrebna bi bila vsaj dva tunelčka od samo po približno 750 m dolžine, pod Škofijami in pri Orehu. Seveda bi bilo veliko lažje podreti naselje Štramar in speljati progo skozi Žavlje, vprašanje je le, kdo bi ti to dopustil. Železniška infrastruktura v tem koncu je žalost, zanemarjeni industrijski tiri, torej bi bila potreba novogradnja. Umestitev v prostor v povsem pozidani pokrajini je povsem preprosta, vse podreš...., se prebijem mimo postaje San Sabba (v. Sobota) in prideš do Škednja. še malo podiraš po industrijskih conah, malo improviziraš in že si prišel do obvoznega tunela. Na drugi strani pa povsem zasedena proga, rabiš 3. tir do Tržiča. Kam pa potem, okoli riti v žep (pardon Sežano), ali pa kar lepo po progi proti Tablji, samo ta ne gravitira v smeri SV Evrope, Madžarske recimo, do Avstrije in Češke in zlasti Slovaške tudi precejšen ovinek..... Ja, in Italijani bodo kar vrgli nekaj 100 M€ Slovencem na ljubo v infrastrukturo.
ta tvoja ideja me sponja na ono, ko sosed ugotovi, da bi moral precej plačati za cesto do svoje parcele in mirne duše sklene, bo vozil kar po sosedovi sicer malo naokoli, ampak zastonj.
vrac sporočil: 9.124
[#2710048] 02.05.18 19:36 · odgovor na: 0430ABAKU (#2710039)
Odgovori   +    1
[0430ABAKU]
Zakaj sploh nihče več ne pomišlja o tem www.finance.si/99832
Proga Koper-Trst bi bila za drobiž. Kot je mogoče razbrati z google maps, imajo Italijani tire že praktično do meje. Ker so ti verjetno precej zanikrni, bi bilo treba tisto slepo črevo le zmodernizirati. Teren ni kraški, morda le tunelček, da ne bo treba delati useka in plezati za nekaj 10m.

Pa zelo verjetno bi dodatni potniški del prinesel precej evrov. Nenazadnje je pivo pri nas po polovični ceni in bi bilo tole vabljivo tudi za tržaške mulce za vikend žure. :-)
Ni stvar tako enostavna. Brez povezave Koper - Divača se poruši poslovanje Slovenskih železnic, ker bi te ostale brez tovora iz Luke Koper, samo poslovanje Luke pa bilo ogroženo, če bi Italijani sabotirali vlake iz Slovenije v korist lastnega pristanišča Trst. Poleg tega je ta pot daljša za tovore za Bavarsko, Madžarsko, Slovaško in Ukrajino. Seveda je pa ena možnost tudi ukinitev Luke in odločitev samo za turizem, potem proge niti ne potrebujemo. Je pa ta rešitev seveda skrajno slaba.
depersin sporočil: 9.404
[#2710055] 02.05.18 20:05 · odgovor na: MarijanMacek (#2710032)
Odgovori   +    11
[MarijanMacek]
In to plačujemo tako mastno, da je elektrika v Nemčiji približno 50% dražja, kjer se trudijo zapreti vse TE na premog, vsaj tako se je pisalo na Financah forumu.
Primerjaj nas s Poljsko, kjer je elektrika cenejša, ne pa z Nemčijo, ki absolutno pretirava s svojo zelenostjo.

Mi plačujemo dražjo elektriko zaradi prevelikih stroškov.
In vsi boste rekli, kako se je podražil šentviški predor.
Ja.
Noben pa ne pove, da se je iz prvotnega 2x2 cevnega spremenil v 2x3 cevni.
Morda je bil pa to celoten namen. Malo prirediš, potem spremeniš - ostane isti izvajalec, samo navije ceno.
So pač rezulati vrtanj pokazali, da se da zgraditi v večjem preseku.
Vse te analize se naredijo prej, ne kar nekje vmes.
ali gre za Zidarjev način dela, izka ponudba, izžemanje z aneksi, ali je v ozadju kakšna sprememba.
Gre za Zidarjev način dela, ki mu je ustregla politika.
Ko sem pa omenil, da primer češke firme OHL-ŽS in nekvalitetnega dela, pa še vedno menim, da je edino pravilno da je spokala iz Slovenije.
Morda je bila prisiljena v to, saj je morala konkurirati slovenskim tajkunom z dumpinškimi cenami - ni bila edina.

Šlo je za stiskanje drugih - da so lahko tajkuni dobro živeli.
depersin sporočil: 9.404
[#2710056] 02.05.18 20:06 · odgovor na: MarijanMacek (#2710034)
Odgovori   +    9
[MarijanMacek]
Najdem samo to, da je investitor prekinil pogodbe z lažnivimi dobavitelji, www.rtvslo.si/gospod...dbe/388295
Če zate desni mediji niso verodostojni, zame levi niso verodostojni.
depersin sporočil: 9.404
[#2710057] 02.05.18 20:07 · odgovor na: 0430ABAKU (#2710039)
Odgovori   +    4
[0430ABAKU]
Zakaj sploh nihče več ne pomišlja o tem www.finance.si/99832
Proga Koper-Trst bi bila za drobiž. Kot je mogoče razbrati z google maps, imajo Italijani tire že praktično do meje. Ker so ti verjetno precej zanikrni, bi bilo treba tisto slepo črevo le zmodernizirati. Teren ni kraški, morda le tunelček, da ne bo treba delati useka in plezati za nekaj 10m.
Za nas bi bila to najcenejša rešitev, ampak saj veš - nacionalni interes.
MarijanMacek sporočil: 1.453
[#2710067] 02.05.18 21:51 · odgovor na: depersin (#2710055)
Odgovori   +    2
[depersin]
> [MarijanMacek]
> In to plačujemo tako mastno, da je elektrika v Nemčiji približno 50% dražja, kjer se trudijo zapreti vse TE na premog, vsaj tako se je pisalo na Financah forumu.

Primerjaj nas s Poljsko, kjer je elektrika cenejša, ne pa z Nemčijo, ki absolutno pretirava s svojo zelenostjo.
Zdaj mi pa ti zaupaj majhno pomembnost, ali ti v svoji vsemogočnoti kupuješ elektriko pri HSE ali pri enem od trgovcev, Energija Plus, GEN-I, Petrol,... namreč HSE prodaja elektriko iz elektrarn, trgvci pa potrošnikom. za prenos pa skrbi sistemski operater ELES in distributerji na nižjem nivoju. In če je cena elektrike iz HSE previsoka, jih nihče ne sili kupovati, seveda če je na voljo na borzi, kar pa v mrzlih zimah ni nujno..... In v svoji veliki modrosti nedvomno veš da je preko 50% računa vse kaj drugega kot poraba energije. Ali se pa v svoji skromnosti mogoče motim?

Mi plačujemo dražjo elektriko zaradi prevelikih stroškov.
Lahko tudi tako razumeš, ampak ustanovi firmo in začni prodajati elektriko, pa boš videl, blebetati je pač zelo lahko. O tem kakšni so stroški za distribucijo se pa da razpravljat. Ampak kdo te sili, da si priklopljen na omrežje. Postavi si FV elektrarno, nabavi si baterije, pa boš videl kako "poceni" bo zastonj energija.
> In vsi boste rekli, kako se je podražil šentviški predor.

Ja.

> Noben pa ne pove, da se je iz prvotnega 2x2 cevnega spremenil v 2x3 cevni.

Morda je bil pa to celoten namen. Malo prirediš, potem spremeniš - ostane isti izvajalec, samo navije ceno.
Tako sklepaš ti, ki si priznan graditelj tunelov.
> So pač rezulati vrtanj pokazali, da se da zgraditi v večjem preseku.
Vse te analize se naredijo prej, ne kar nekje vmes.
To seveda trdiš, ker si zgradil že ne vem koliko tunelov, meni je znano samo to kar mi je povedal sin, ki se na te stvari nekoliko poklicno spozna, njemu je pa marsikaj povedal službeni kolega, ki je vrtal Šentvid in na podlagi referenc postal v uranovem rudniku v Kanadi mednarodno priznan strokovnjak... No upam, da boš postal glavni inženir v Karavankah, omenjeni iz Kanade ima dovolj takšnihle "vsevednežev" kakor si ti in ni zanesljivo, če bo prevzel posel.

> ali gre za Zidarjev način dela, izka ponudba, izžemanje z aneksi, ali je v ozadju kakšna sprememba.

Gre za Zidarjev način dela, ki mu je ustregla politika.
in se že dolgo ne izvaja več, pravzaprav se ne more, ker smo gradbeništvo skorajda likvidirali.
> Ko sem pa omenil, da primer češke firme OHL-ŽS in nekvalitetnega dela, pa še vedno menim, da je edino pravilno da je spokala iz Slovenije.

Morda je bila prisiljena v to, saj je morala konkurirati slovenskim tajkunom z dumpinškimi cenami - ni bila edina.
Nihče jih ni silil v nizke cene v ponudbi. So sami dali najnižjo in se izkazali za zaupanja ne vredno. In so pač spokali..... Sicer mi pa ni jasno, tički kot si ti, bi zgradili tir v Koper s Kitajci za zelo majhne denar, sedaj pa jamraš o dumpinških cenah, saj prav za nje navijaš.
Šlo je za stiskanje drugih - da so lahko tajkuni dobro živeli.
Ko so pred nekaj leti delali omenjeni remont, ni bilo več pri koritu nobenega od znanih tykunov, pravzaprav so v glavnem živeli na naše stroške v kehi. vsekakor pa sreča, da se je vsaj nekaj ohranilo.

Skratka nehaj pisati o stvareh, o kateri pojma nimaš in ponavljaš določene politične floskule. Sicer boš obveljal v moih pa še kakšnih očeh za enega navadnega drekača. No dopuščam pa možnost, da se motim in si res gradbeni strokovnjak za vrtanje tunelov. V tem primeru se pa prav ponižno opravičujem, sam namreč nisem gradbenik in vem samo toliko, kolkor slišim med nedeljskim družinskim kosilom.
andrej71 sporočil: 1.393
[#2710072] 02.05.18 23:01 · odgovor na: MarijanMacek (#2710024)
Odgovori   +    0
To sporočilo je izbrisal avtor (02.05.2018 23:40)
andrej71 sporočil: 1.393
[#2710074] 02.05.18 23:41 · odgovor na: MarijanMacek (#2710024)
Odgovori   +    1
[MarijanMacek]
Hitri vlaki, vsaj tisti ki so nekoliko boljši od Nemških, namreč imajo velik delež pogonskih osi. Podobno kot recimo slovenske garniture za regionalni in primestni promet. In Francozi tako grade proge LGV z naklonom 40 ‰ že vsaj 40 let od prve namenske proge Paris-Lyon, Nemci so pa to spoznali šele ob gradnji zadnjega odsečka hitre proge pred nekaj leti. Toda še enkrat pozor, na teh progah ni tovornega prometa.
No ja, poleg Pendolinov je bil ICE 3 po mojem prvi evropski hitri vlak z razdeljenim pogonom, se pravi 50% gnanih osi. Vsi TGVji imajo lokomotive, Alstom AGV so doslej prodali le v Italijo.

Proga Frankfurt-Köln je tudi edina, ki je s svojimi 40 promili res prestrma za vlake z lokomotivami. In je bila zgrajena pred kakšnimi 20 leti. Nikakor ni to "zadnji odseček" nemških prog.
MarijanMacek sporočil: 1.453
[#2710077] 03.05.18 07:46 · odgovor na: depersin (#2710056)
Odgovori   +    2
[depersin]
> [MarijanMacek]
> Najdem samo to, da je investitor prekinil pogodbe z lažnivimi dobavitelji, www.rtvslo.si/gospod...dbe/388295

Če zate desni mediji niso verodostojni, zame levi niso verodostojni.
Mene ne motijo desni medij, mene motijo "lažnivi" mediji, ali pa generatorji "fake news" da bomo modernejši. In Orbanova TV24 si dogodke dokazano izmišljuje. Primer posilstva v OŠ Kočevje s strani manjšinskega učenca. In tudi mediju, katerega vsak naslov se začne "strašljivo", "grozno", je a priori nezanesljiv vir. Tudi Finance sodijo v "desno" kategorijo, pa jih redno spremljal in še nisem opazil da bi bile vir lažnih novic. Še enkrat, levo ali desno, gor ali dol, važna je verodostojnost.

Ti kar verjami tračem, ampak še sedaj nisi podal verodostojnega vira, ki je napisal, da so se ograje podražile za 100%. Na hitro sem samo našel, RTV SVN, link v enem od prejšnih postov, da so pogodbo prekinili po 87% realizaciji. In še nekaj, plusi, ki jih dobiš za svoje blebetanje me nič ne motijo, so pač odraz povprečnega duševnega stanja sloveskega naroda in kot taki zelo povedni.
MarijanMacek sporočil: 1.453
[#2710079] 03.05.18 08:33 · odgovor na: andrej71 (#2710074)
Odgovori   +    3
[andrej71]
> [MarijanMacek]
>
No ja, poleg Pendolinov je bil ICE 3 po mojem prvi evropski hitri vlak z razdeljenim pogonom, se pravi 50% gnanih osi. Vsi TGVji imajo lokomotive, Alstom AGV so doslej prodali le v Italijo.
Nekaj imaš prav, nekaj pa tudi ne. ICE 3 res nima pogonskih vozov, ampak tudi TGV TMS (Eurostar) jih nima. In oba sta iz leta 1999.

Proga Frankfurt-Köln je tudi edina, ki je s svojimi 40 promili res prestrma za vlake z lokomotivami. In je bila zgrajena pred kakšnimi 20 leti. Nikakor ni to "zadnji odseček" nemških prog.
Spet je nekaj res, vse pa ne. Proga Frankfurt- Köln je bila do nedavna prva in edina (2002) nemška hitra proga (recimo za V>280 km/h), sedaj je nekako 1/2 med Nurnebergom in Munchnom, pa ne dolgo, pred 3-4 leti je bilo tam gradbišče, videlo lastnoočno. In predlani so odprli del hitre proge Mu-Berlin v okolici Erfurta, Jene..., tudi preiskušeno. Točne kilometraže ne vem, dejtvo pa je, da so Nemci od vsega začetka (po uvedbo LGV Paris-Lyon davnega leta 1981) stavili na napačnega konja. Niso se odločili za posebne proge za hitre vlake. In rezultat je ta, da imajo mogoče 500 km hitrih prog po zgorji definiciji, nekajkrat manj kot Francozi, Španci in celo Italijani. Posledično so se seveda držali majhnih naklonov, Francozi so pa začeli z 40‰ nakloni, kar je zaelo olajšalo delo na progi LGV Sud proti Marseillu. Šele z veliko zamudo so spoznali, da tovor in hitri vlaki ne morejo sobivat na isti progi, končno tlačni udar med srečanje razbije občutljiv tovor v hermetično nezaprtih tovornih vagonih, da ne govorimo o nevarnosti pri srečanju z vlakom z razsutim tovorom. Še pri hitrostih dosti manjših, so potrebne omejitve pri srečevanju vlakov z razsutim tovorom.
Skratka, posledica zablode se kaže v kratkem omrežju hitrih prog in "nizkih" potovalnih hitrostih. prvi vlaki ICE-1 so tako imeli med hamburgom in Mu potovalno hitrost celih 127 km/h. Pa tudi predlani ni bila primerljiva s potovalno hitrostjo vlaka TGV, predlani je tako ICE premagal 780 km pot Ham Hbf-Mu HBf v 6:22, ali celih 126 km/h in z najhitrejšim odsekom Fulda-Wurzburg (93 km) s povprečno hitrostjo piškavih 180 km/h. Primerja to z najstarejšo hitro progo (LGV) v Evropi iz leta 1981, ki je hkrati najprometnejša, progo Paris-Lyon, po kateri dnevno vozi kakšnih 250 TGV vlakov. 405 km dolgo progo premaga zastareli TGV Sud (1978-1988) v piškavih 2:05 ali 195 km/h.
MarijanMacek sporočil: 1.453
[#2710080] 03.05.18 08:35 · odgovor na: depersin (#2710057)
Odgovori   +    1
[depersin]
> [0430ABAKU]
> Zakaj sploh nihče več ne pomišlja o tem www.finance.si/99832
> Proga Koper-Trst bi bila za drobiž. Kot je mogoče razbrati z google maps, imajo Italijani tire že praktično do meje. Ker so ti verjetno precej zanikrni, bi bilo treba tisto slepo črevo le zmodernizirati. Teren ni kraški, morda le tunelček, da ne bo treba delati useka in plezati za nekaj 10m.

Za nas bi bila to najcenejša rešitev, ampak saj veš - nacionalni interes.
Sem ti že povedal, da je pot preko sosedove parcele po njegovi poti običajno cenejša kot gradnja lastne poti!
andrej71 sporočil: 1.393
[#2710088] 03.05.18 11:05 · odgovor na: MarijanMacek (#2710079)
Odgovori   +    2
[MarijanMacek]
Nekaj imaš prav, nekaj pa tudi ne. ICE 3 res nima pogonskih vozov, ampak tudi TGV TMS (Eurostar) jih nima. In oba sta iz leta 1999.
Nekaj imaš prav, nekaj pa tudi ne. Vsi TGVji imajo lokomotive (ali kakorkoli se že imenujejo). Tudi vsi Eurostari. Nekateri imajo zraven lokomotive še en pogonski voziček. Noben nima 50% gnanih osi. Zakaj se AGV v Franciji ni prijel, ne vem. Mogoče pri takih razdaljah med postajami pospešek ni pomemben.

LGV so trasirane za 35 promilov, kar očitno še zmorejo brez distribuiranega pogona. O zablodah je težko govoriti, ker je Nemčija gosteje poseljena kot Francija ali Španija, več je gričevnatega terena in ni velikega mesta, kamor bi se stekali prometni tokovi (kot Pariz ali London). Končni uspeh je podoben: v obeh državah je modal split potniškega prometa tam pri 10%, v Franciji je malenkost višji. Obe sta uspešnejši od Španije in Italije in hkrati precej za Švico in Avstrijo. Ki tudi postopoma gradita zmerno hitre proge.

Tovornega prometa gre v Nemčiji na tire več kot v Franciji, pa še zmeraj precej manj kot v alpskih državah (vključno s Slovenijo).
depersin sporočil: 9.404
[#2710096] 03.05.18 12:28 · odgovor na: MarijanMacek (#2710067)
Odgovori   +    3
Spet jeznoritiš, ker nimaš argumentov.
depersin sporočil: 9.404
[#2710098] 03.05.18 12:29 · odgovor na: MarijanMacek (#2710077)
Odgovori   +    2
[MarijanMacek]
Mene ne motijo desni medij, mene motijo "lažnivi" mediji, ali pa generatorji "fake news"
Praviš torej, da te motijo levi mediji in jih citiraš.
In Orbanova TV24 si dogodke dokazano izmišljuje.
Ne, si ne.
Ti kar verjami tračem, ampak še sedaj nisi podal verodostojnega vira,
Ti tudi ne, zakaj potem od mene zahtevaš?
depersin sporočil: 9.404
[#2710099] 03.05.18 12:31 · odgovor na: MarijanMacek (#2710080)
Odgovori   +    2
[MarijanMacek]
> Za nas bi bila to najcenejša rešitev, ampak saj veš - nacionalni interes.
Sem ti že povedal, da je pot preko sosedove parcele po njegovi poti običajno cenejša kot gradnja lastne poti!
Nič nisi povedal, kar bi bilo relevantnega.
0430ABAKU sporočil: 739
[#2710100] 03.05.18 12:35 · odgovor na: MarijanMacek (#2710041)
Odgovori   +    3
[MarijanMacek]
Ja, in Italijani bodo kar vrgli nekaj 100 M€ Slovencem na ljubo v infrastrukturo.
ta tvoja ideja me sponja na ono, ko sosed ugotovi, da bi moral precej plačati za cesto do svoje parcele in mirne duše sklene, bo vozil kar po sosedovi sicer malo naokoli, ampak zastonj.
Kolikor se spomnim sta za progo Koper-Trst navijala oba, Popovič in Illy. Nismo si je torej samo mi zamislili. Bolj je problem, ker zadeva ne vodi v Ljubljano, kjer se o tem odloča. Zato se ves čas ustanavlja le povezavo Ljubljana-Trst, ki pa je skoraj nihče ne rabi.

Ljudje iz Kopra in ne iz Ljubljane hodijo vsakodnevno v službo v Trst in ljudje iz Trsta hodijo redno v Koper (Piran, Portorož) na lepše. Iz Ljubljane nihče ne hodi redno v Trst in obratno tudi ne.

Verjetno EU ureja in (z večjo vnemo) sofinancira izgradnjo in souporabo mednarodnih javnih infrastruktur. Seveda se uporabo običajno na nek način tudi plača in se ponavadi tudi splača, če je v redni uporabi.
MarijanMacek sporočil: 1.453
[#2710107] 03.05.18 13:23 · odgovor na: depersin (#2710098)
Odgovori   +    0
[depersin]
> [MarijanMacek]
> Mene ne motijo desni medij, mene motijo "lažnivi" mediji, ali pa generatorji "fake news"

Praviš torej, da te motijo levi mediji in jih citiraš.

> In Orbanova TV24 si dogodke dokazano izmišljuje.

Ne, si ne.

> Ti kar verjami tračem, ampak še sedaj nisi podal verodostojnega vira,
Dokazano v primeru neobstoječega posilstva na OŠ Kočevje s strani romskega fanta. So se oh in ah opravičevali, da ne morejo preverjtati vsake anonimke. Čeprav so Finance desni medij sem jih že nebrojkrat citiral. Za enkrat si noivic še ne zmišljujejo, res pa je da včasin ne odgovarjajo mojim pogledom. Toda to je osebno mennje o poštenosti pa ni dvoma. Noben pošten desni politk me en moti, motijo me desni blebetači.
Ti tudi ne, zakaj potem od mene zahtevaš?
Poglej moj post forum.finance.si/?m=...034&single in boš našel povezavo, ki jo pogrešaš, Sem pričakoval, da si funkcionalno pismen, pa me je nivo komentatorjev na Financah ponovno razočaral.
depersin sporočil: 9.404
[#2710127] 03.05.18 17:10 · odgovor na: MarijanMacek (#2710107)
Odgovori   +    2
[MarijanMacek]
Dokazano v primeru neobstoječega posilstva na OŠ Kočevje s strani romskega fanta. So se oh in ah opravičevali, da ne morejo preverjtati vsake anonimke.
Če so se opravičili pomeni, da so se zmotili in priznali napako. Torej so verodostojni.
Poglej moj post forum.finance.si/?m=...034&single in boš našel povezavo,
...ki pa ni verodostojna. Torej nimaš verodostojnih virov.

Strani: 1 2