5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
7 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
8 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
8 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
8 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
8 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
9 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
10 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
10 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
11 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
11 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
12 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
12 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
12 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
13 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
13 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
13 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
13 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
14 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

ivon sporočil: 1.349
Tega mrcvarjenja z drugim tirom imamo zadosti in ta »streljanja« ne peljejo nikamor. Začnimo ga že enkrat gradit. Nasprotniki drugega tira, bolj natančno takšnega načrtovanega, vedo, da že zaradi premajhnega števila volivcev na referendumu ne morejo zmagati....
Zmagati mora razum!
16. aprila 2018 je bil v DS ponovno strokovni posvet (bil je že lani) o interdisciplinarnem (!) pristopu k projektu 2.tir (razprava je na ogled na spletni strani DS). Novinarjev, ki so dolžni informirati javnost (tudi sama sem jih povabila) ni bilo, čeprav je Cerar razglasil, da gre za največji razvojni projekt njegove vlade! Torej je šlo za prvovrstno tematiko, na nujnost vsestranske razjasnitve pa je opozorilo VS, zato ponavljamo referendum!

Tehnična - tehnološka plat vpliva tudi na investicijsko vrednost projekta. Vladna ocena investicije 27 km enojnega tira, od tega 21 km po tveganem kraškem podzemlju, ki naj bi bil zgrajen do 2026, je po javnih kritikah padala od okoli 1,7 mrd evrov proti 0,9 mrd (brez davka?!), kar kaže, da vlada ni sposobna niti ovrednotiti projekta (celo makete!), ki ga bo vodilo, po zakonu ZIUGDT, podjetje 2TDK v državni lasti. In gre za traso po tveganem(!) kraške6m podzemlju, je bilo jasno obrazloženo na strokovnem posvetu (geologi)!

Staro progo do Prešnice bo treba modernizirati (povezava s Pulo), od tu navzdol se stara "nevarna" proga preseka proti Rižani s tunelom in z vožnjo z lokomotivami (sistem potiskanja in zadrževanja-zaviranja) brez jeklenice!!! Tudi o tem je bili govora na predstavitviž v DS!

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen