Strani: 1

jeanmark sporočil: 2.849
[#2706636] 10.04.18 09:34
Odgovori   +    3
Sicer lep zapis ampak ena ključnih sprememb po moje bo, da se bo lastništvo avtomobila v glavnem zamenjalo z najemom. In da se bodo tudi vozila krepko spremenila, ker ne bo več potrebe, da voznik (in ostali) gledajo naprej.
bc123a sporočil: 44.939
[#2706648] 10.04.18 10:22
Odgovori   +    9
Joj, sanjate in gledate 10,20 let v prihodnost. A lahko se jaz dobim to kristalno kroglo.

Zaradi taksnih clankov potem ljudje mislijo, da so samovozeci avti ravno za ovinkom. In se razkantajo ko avtopilot odpove.

In uber... kje pa bo Uber cez 10 let... ob prvi krizi ga bo odplaknilo, ali pa se prej.
bc123a sporočil: 44.939
[#2706649] 10.04.18 10:25 · odgovor na: jeanmark (#2706636)
Odgovori   +    10
[jeanmark]
Sicer lep zapis ampak ena ključnih sprememb po moje bo, da se bo lastništvo avtomobila v glavnem zamenjalo z najemom.
Zakaj se potem ne vozis z vlakom?

Morda zato, ker je umazan, smrdi, marsikaj polomljeno?

No, tako bo izgledal tudi "souporabljen" avto. Ko bo nekdo pokozlal zadnje sedeze, poizkusil pocistiti, ti bos pa naslednji.

Svetujem preizkus, hodi prat v javno samopostrezno pralnico, pa bos videl, kako izgleda souporaba. Jaz hodim ze nekaj let. Ni treba zaceti ravno z avtom.

Je bila zadnjic v pralnici ena koza, ki je mirne duse v stroj vgrla blatno pasjo opremo. Stroj ni bil vec za uporabo, dokler ga niso lastniki pralnice ocistili, oprali, posesali, in razkuzili.
tstih sporočil: 5.136
[#2706658] 10.04.18 10:54 · odgovor na: jeanmark (#2706636)
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: tstih 10.04.2018 11:12
[jeanmark]
Sicer lep zapis ampak ena ključnih sprememb po moje bo, da se bo lastništvo avtomobila v glavnem zamenjalo z najemom. In da se bodo tudi vozila krepko spremenila, ker ne bo več potrebe, da voznik (in ostali) gledajo naprej.
Tole moje razmisljanje niso napovedi. Bolj provokacije za siritev razmisljanja izven okvirov clanka.

Kot supply sider sem preprican, da je zasedenost parkirisc na dobrih lokacijah posledica dejstva, da obstajajo. Vsako praznjenje parkirisca naredi parkirisce bolj privlacno za uporabo; nekako tako, kot vsako kapljico nafte, ki jo zahodnjaki trajnostno in krozno prihranimo, z veseljem porabijo Kitajci. PROVOKACIJA: Prijetnejsih parkirisc ne bo.

Podobno supply side je tudi moje razmisljanje o izposoji vozil, ki v Londonu nadomesca lastnistvo. Po moje le do trenutka, ko London postane prometno prijetnejsi. PROVOKACIJA: Prijetnejsega prometa ne bo.

Slovenija je prometno zelo prijetna. In prebivalstvo ne raste. Nasa edina prava motnja je (prometno) precej neprijeten in nekompetentnen zupan glavnega mesta. Tako, da si zlahka predstavljam tudi trend v drugo smer. Zaradi varnejsega in hitrejsega prometa se zna transport celo individualizirati in dobimo vsak svojo kapsulo. PROVOKACIJA: Manj vozil ne bo.

Je pa seveda zanimiv razmislek, ali se gospodarstvo sploh usmeri v drugacno resitev za mesta s 60.000 prebivalci na km2 in za mesta s 600 prebivalci na km2 - ali pa nadaljujejo s prakso one size fits all. Ce to slednje, potem smo obsojeni na sprejemanje prakse velikih mest, pa ceprav je nasa glavna (in edina) prednost, da to nismo in da nam tega ni treba. In bomo na koncu vsi vozili kolesa, kot v Pekingu. PROVOKACIJA: Politiki bodo neprijetnosti (deljenje, drazje parkiranje in voznja v mestu) skusali razglasili za prijetne in jih zapisati v zakone.
jeanmark sporočil: 2.849
[#2706660] 10.04.18 10:59 · odgovor na: bc123a (#2706649)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> [jeanmark]
> Sicer lep zapis ampak ena ključnih sprememb po moje bo, da se bo lastništvo avtomobila v glavnem zamenjalo z najemom.

Zakaj se potem ne vozis z vlakom?
Ker imam najprej 2km do vlaka, in nato 200 metrov več do službe, kot od parkirišča.
Morda zato, ker je umazan, smrdi, marsikaj polomljeno?
Bodo različni ponudniki.
No, tako bo izgledal tudi "souporabljen" avto. Ko bo nekdo pokozlal zadnje sedeze, poizkusil pocistiti, ti bos pa naslednji.
Svetujem preizkus, hodi prat v javno samopostrezno pralnico, pa bos videl, kako izgleda souporaba. Jaz hodim ze nekaj let. Ni treba zaceti ravno z avtom.

Je bila zadnjic v pralnici ena koza, ki je mirne duse v stroj vgrla blatno pasjo opremo. Stroj ni bil vec za uporabo, dokler ga niso lastniki pralnice ocistili, oprali, posesali, in razkuzili.
In tako bodo naredili tudi z avtom. Imel boš ponudnike, ki bodo vsakega osebno pregledali, takšne, ki bodo pregledali preko kamere, in takšne, ki bodo bruhanje prepustili naslednjemu vozniku.
tstih sporočil: 5.136
[#2706661] 10.04.18 11:07 · odgovor na: bc123a (#2706648)
Odgovori   +    1
[bc123a]
Joj, sanjate in gledate 10,20 let v prihodnost. A lahko se jaz dobim to kristalno kroglo.
Zaradi taksnih clankov potem ljudje mislijo, da so samovozeci avti ravno za ovinkom.
Saj ste jo ocitno med prvim in drugim stavkom dobili, ce v drugem stavku prerokujete, da niso.
bc123a sporočil: 44.939
[#2706665] 10.04.18 11:18 · odgovor na: jeanmark (#2706660)
Odgovori   +    6
[jeanmark]
In tako bodo naredili tudi z avtom. Imel boš ponudnike, ki bodo vsakega osebno pregledali, takšne, ki bodo pregledali preko kamere, in takšne, ki bodo bruhanje prepustili naslednjemu vozniku.
Seveda, tudi na slovenskih zeleznicah imas prvi razred. V teoriji :)

V praksi te pa gledajo kot bedaka ce hoces karto za prvi razred za IC vlak.

Vprasanje bo, ali bo res povprasevanje po highclass najemu, ce bos lahko imel svoj avto, po katerem ti ne bo bruhal nihce razen tvojih otrok.

Po moje je tu analogija s 5 zvezdic hoteli. Se v vsakem, ne glede kje sem bil, je bilo cisto in personal prijazen. Ampak ker so taksni ljudje, ki hodijo v 5* redki so cene nesorazmerno visoke.

Bo treba pocakat na to, kaj bo pri najemih rekel trg. Jaz sem se ves navdusen zapodil v Avant2Go, in ugotovil da se mi ne splaca. Ne splaca v smislu, da ne najdem prakticno nobenega scenarija, kjer bi bil cenejsi ali bolj ugoden drugace. Za manj denarja dobim taksi pa lahko dremam zraven. Brez avtonomne voznje.
bc123a sporočil: 44.939
[#2706667] 10.04.18 11:20 · odgovor na: tstih (#2706658)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: bc123a 10.04.2018 11:21
[tstih]
PROVOKACIJA: Prijetnejsih parkirisc ne bo.
PROVOKACIJA: Prijetnejsega prometa ne bo.
PROVOKACIJA: Manj vozil ne bo.
To niso nobene provokacije, ker raziskave o vplivu uberjevih nizkih tarif v ZDA (ki jih subvencionirajo VCji, hvala) kazejo tocno to kar ti pises. Ce se lahko nekdo z Uberjem pelje za $5 ali pa mora placati $3 za javni promet, bo vedno izbral uber.
jeanmark sporočil: 2.849
[#2706670] 10.04.18 11:28 · odgovor na: bc123a (#2706665)
Odgovori   +    1
Seveda, tudi na slovenskih zeleznicah imas prvi razred. V teoriji :)

V praksi te pa gledajo kot bedaka ce hoces karto za prvi razred za IC vlak.
V sloveniji z državnimi železnicami in želežničarji s priviligirnaim položajem. Imaš enako izkušnjo že v avstriji?

Vprasanje bo, ali bo res povprasevanje po highclass najemu, ce bos lahko imel svoj avto, po katerem ti ne bo bruhal nihce razen tvojih otrok.
Če ne bo, bo ta del pač imel svoje.
Po moje je tu analogija s 5 zvezdic hoteli. Se v vsakem, ne glede kje sem bil, je bilo cisto in personal prijazen. Ampak ker so taksni ljudje, ki hodijo v 5* redki so cene nesorazmerno visoke.
Aha. Ti bi 5 stars po socialistični ceni.
Bo treba pocakat na to, kaj bo pri najemih rekel trg. Jaz sem se ves navdusen zapodil v Avant2Go, in ugotovil da se mi ne splaca. Ne splaca v smislu, da ne najdem prakticno nobenega scenarija, kjer bi bil cenejsi ali bolj ugoden drugace. Za manj denarja dobim taksi pa lahko dremam zraven. Brez avtonomne voznje.
Jaz tudi ne. Pravim pa, da sprememba bo. Ti seveda ne. Ker tudi v avtonomno vožnjo ne verjameš (kmalu). Ok. Valid point. Ni pa treba sedaj to misel povsod zraven turit.
justei sporočil: 371
[#2706683] 10.04.18 12:25
Odgovori   +    2
Odločitve, ali naj podjetje posluje v središču ali na robu mesta, bi sprejeli glede na potrebe večine zaposlenih, s čimer bi povečali zadovoljstvo in posredno tudi storilnost.
Nisem sicer zamenjal veliko jobov, samo vsakič je bilo tako, da je v neki firmi bil job in firma je imela prostor kjer je ta job bil.

Če si tole prav predstavljam, bi se tukaj potem ob vsaki spremembi kadra izvedel nek referendum o tem, ali so se potrebe večine zaposlenih s tem spremenile do te mere, da bi bila potrebna poslovanje iz mesta preseliti na obrobje. Opremo damo na samovozeče kamione, sebe v samovozeče avte, ki nas odfurajo v samozamenljivo poslovno stavbo?
bc123a sporočil: 44.939
[#2706684] 10.04.18 12:28 · odgovor na: jeanmark (#2706670)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: bc123a 10.04.2018 12:45
[jeanmark]
> Po moje je tu analogija s 5 zvezdic hoteli. Se v vsakem, ne glede kje sem bil, je bilo cisto in personal prijazen. Ampak ker so taksni ljudje, ki hodijo v 5* redki so cene nesorazmerno visoke.

Aha. Ti bi 5 stars po socialistični ceni.
Ne, narobe se razumeva. Ampak recimo zadeva se je v sloveniji ustalila na ravnotezni tocki, kjer v ljubljani do novega intercontinentala nismo imeli nobenega 5* hotela, v celi sloveniji pa ne vem, ce so vec kot trije.

V okolju, kjer se avte renta bos bistveno bolj podvrzen temu, kaj bodo zeleli tvoji souporabniki, kot si sedaj, ko si ga lahko kupis.

(v bistvu govorimo o konceptu sharinga, samovoznega ali ne)

Strani: 1