9 min
Aktivno v zaščito omrežij in odjem električne energije
31 min
Električna (moto)mobilnost pri BMW ima nov, a drag obraz
1 ura
GEN-I v novo izdajo zelenih obveznic: kakšni so njegovi finančni načrti 1
1 ura
Mercedes s prenovo razreda G še izboljšal in olajšal terensko vožnjo
2 uri
Odstopil šef T-2 1
2 uri
Tako se dela posel v kmetijstvu (PRO)
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Odškodninska odgovornost bank pri kibernetskih napadih in drugih neodobrenih plačilih
3 ure
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje 3
4 ure
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice 1
5 ur
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
5 ur
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
5 ur
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
5 ur
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
6 ur
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
6 ur
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
6 ur
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
8 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
11 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
11 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

tstih sporočil: 5.199
Zadnja sprememba: tstih 10.04.2018 11:12
[jeanmark]
Sicer lep zapis ampak ena ključnih sprememb po moje bo, da se bo lastništvo avtomobila v glavnem zamenjalo z najemom. In da se bodo tudi vozila krepko spremenila, ker ne bo več potrebe, da voznik (in ostali) gledajo naprej.
Tole moje razmisljanje niso napovedi. Bolj provokacije za siritev razmisljanja izven okvirov clanka.

Kot supply sider sem preprican, da je zasedenost parkirisc na dobrih lokacijah posledica dejstva, da obstajajo. Vsako praznjenje parkirisca naredi parkirisce bolj privlacno za uporabo; nekako tako, kot vsako kapljico nafte, ki jo zahodnjaki trajnostno in krozno prihranimo, z veseljem porabijo Kitajci. PROVOKACIJA: Prijetnejsih parkirisc ne bo.

Podobno supply side je tudi moje razmisljanje o izposoji vozil, ki v Londonu nadomesca lastnistvo. Po moje le do trenutka, ko London postane prometno prijetnejsi. PROVOKACIJA: Prijetnejsega prometa ne bo.

Slovenija je prometno zelo prijetna. In prebivalstvo ne raste. Nasa edina prava motnja je (prometno) precej neprijeten in nekompetentnen zupan glavnega mesta. Tako, da si zlahka predstavljam tudi trend v drugo smer. Zaradi varnejsega in hitrejsega prometa se zna transport celo individualizirati in dobimo vsak svojo kapsulo. PROVOKACIJA: Manj vozil ne bo.

Je pa seveda zanimiv razmislek, ali se gospodarstvo sploh usmeri v drugacno resitev za mesta s 60.000 prebivalci na km2 in za mesta s 600 prebivalci na km2 - ali pa nadaljujejo s prakso one size fits all. Ce to slednje, potem smo obsojeni na sprejemanje prakse velikih mest, pa ceprav je nasa glavna (in edina) prednost, da to nismo in da nam tega ni treba. In bomo na koncu vsi vozili kolesa, kot v Pekingu. PROVOKACIJA: Politiki bodo neprijetnosti (deljenje, drazje parkiranje in voznja v mestu) skusali razglasili za prijetne in jih zapisati v zakone.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen