Strani: 1

0126Bacis sporočil: 1.128
[#2706596] 10.04.18 06:20
Odgovori   +    7
Lepo razloženo!
Če bodo pristojni elektro-vozionarji in zeleni aktivisti uspeli dojeti pa je drugo vprašanje.

Priporočam ogled grafov s predavanja:

www.giz-dee.si/Porta...5%BEja.pdf
skrabam sporočil: 139
[#2706606] 10.04.18 07:31
Odgovori   +    5
Na obzorju se kaže meglen obris JEK 2.
ogo sporočil: 1.909
[#2706615] 10.04.18 08:40 · odgovor na: 0126Bacis (#2706596)
Odgovori   +    2
[0126Bacis]
Lepo razloženo!
Če bodo pristojni elektro-vozionarji in zeleni aktivisti uspeli dojeti pa je drugo vprašanje.

Priporočam ogled grafov s predavanja:

www.giz-dee.si/Porta...5%BEja.pdf
Privatizirat elektro distribucijo in proizvodnjo, pa bo rešeno kot keks, v dveh desetletjih max.

Če bi telekomunikacije po svetu pustili v državnih rokah, bi še danes imeli dialup inter net 14400 bitov na sekundo.
Brat Solidor sporočil: 121
[#2706673] 10.04.18 11:41 · odgovor na: skrabam (#2706606)
Odgovori   +    0
Če ribje steze za hidroelektrarne ne bodo dovolj, bo resno treba razmisliti o 3 manjših JE.
kzupanc sporočil: 7.859
[#2706711] 10.04.18 13:59 · odgovor na: 0126Bacis (#2706596)
Odgovori   +    1
[0126Bacis]
Lepo razloženo!
Če bodo pristojni elektro-vozionarji in zeleni aktivisti uspeli dojeti pa je drugo vprašanje.

Priporočam ogled grafov s predavanja:

www.giz-dee.si/Porta...5%BEja.pdf
Seveda. Treba pa je vedeti, da avtov doma ne bomo mogli polniti podnevi oz. ob večji obremenjenosti omrežja, ampak v glavnem le ponoči (pametna omrežja) in prek vikenda; pa tudi ne, ko bo mrzlo in veliko toplotnih črpalk. Toplotne črpalke bodo (morale!!!, to je vsakemu kekcu že zdaj menda jasno) imeti backup na les, ELKO, plin,...Moč ne bo razpoložljiva vedno in poljubno, ampak v smislu izravnavanja obremenitve.
najobj sporočil: 25.435
[#2706730] 10.04.18 15:30 · odgovor na: kzupanc (#2706711)
Odgovori   +    2
[kzupanc]
> [0126Bacis]
> Lepo razloženo!
> Če bodo pristojni elektro-vozionarji in zeleni aktivisti uspeli dojeti pa je drugo vprašanje.
>
> Priporočam ogled grafov s predavanja:
>
> www.giz-dee.si/Porta...5%BEja.pdf
Seveda. Treba pa je vedeti, da avtov doma ne bomo mogli polniti podnevi oz. ob večji obremenjenosti omrežja, ampak v glavnem le ponoči (pametna omrežja) in prek vikenda; pa tudi ne, ko bo mrzlo in veliko toplotnih črpalk. Toplotne črpalke bodo (morale!!!, to je vsakemu kekcu že zdaj menda jasno) imeti backup na les, ELKO, plin,...Moč ne bo razpoložljiva vedno in poljubno, ampak v smislu izravnavanja obremenitve.
... čuj, ampak če bodo svoje avte vsi polnili ponoči, potem bo obremenitev ponoči večja kot podnevi, tako da se bo totim pametnim omrežjem čisto zmešalo, ker sploh ne bodo vedela, kdaj je noč in kdaj dan ...

P.S.: karkoli kdorkoli danes sanja, električni avtomobili bodo vedno ostali eksotika, kot so eksotika danes, pametni avtomobili pa nikoli ne bodo tako pametni, da bi vozili sami, ker fizika je fizika, biologija pa biologija, jebiga ...
kzupanc sporočil: 7.859
[#2706800] 11.04.18 08:46 · odgovor na: najobj (#2706730)
Odgovori   +    0
[najobj]
> [kzupanc]
> > [0126Bacis]
> > Lepo razloženo!
> > Če bodo pristojni elektro-vozionarji in zeleni aktivisti uspeli dojeti pa je drugo vprašanje.
> >
> > Priporočam ogled grafov s predavanja:
> >
> > www.giz-dee.si/Porta...5%BEja.pdf

> Seveda. Treba pa je vedeti, da avtov doma ne bomo mogli polniti podnevi oz. ob večji obremenjenosti omrežja, ampak v glavnem le ponoči (pametna omrežja) in prek vikenda; pa tudi ne, ko bo mrzlo in veliko toplotnih črpalk. Toplotne črpalke bodo (morale!!!, to je vsakemu kekcu že zdaj menda jasno) imeti backup na les, ELKO, plin,...Moč ne bo razpoložljiva vedno in poljubno, ampak v smislu izravnavanja obremenitve.

... čuj, ampak če bodo svoje avte vsi polnili ponoči, potem bo obremenitev ponoči večja kot podnevi, tako da se bo totim pametnim omrežjem čisto zmešalo, ker sploh ne bodo vedela, kdaj je noč in kdaj dan ...

P.S.: karkoli kdorkoli danes sanja, električni avtomobili bodo vedno ostali eksotika, kot so eksotika danes, pametni avtomobili pa nikoli ne bodo tako pametni, da bi vozili sami, ker fizika je fizika, biologija pa biologija, jebiga ...
Precejšen del vozil bo električen in zelo pameten. Seveda vozila niso samo avtomobili za stotine kilometrov dnevno po avtocestah. Motorna vozila so vse od koles z motorjem do avtobusov. Revolucija v prometu se že začenja dogajati.
najobj sporočil: 25.435
[#2706826] 11.04.18 09:54 · odgovor na: kzupanc (#2706800)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: najobj 11.04.2018 09:57
[kzupanc]
> [najobj]
> > [kzupanc]
> > > [0126Bacis]
> > > Lepo razloženo!
> > > Če bodo pristojni elektro-vozionarji in zeleni aktivisti uspeli dojeti pa je drugo vprašanje.
> > >
> > > Priporočam ogled grafov s predavanja:
> > >
> > > www.giz-dee.si/Porta...5%BEja.pdf
> > Seveda. Treba pa je vedeti, da avtov doma ne bomo mogli polniti podnevi oz. ob večji obremenjenosti omrežja, ampak v glavnem le ponoči (pametna omrežja) in prek vikenda; pa tudi ne, ko bo mrzlo in veliko toplotnih črpalk. Toplotne črpalke bodo (morale!!!, to je vsakemu kekcu že zdaj menda jasno) imeti backup na les, ELKO, plin,...Moč ne bo razpoložljiva vedno in poljubno, ampak v smislu izravnavanja obremenitve.
> ... čuj, ampak če bodo svoje avte vsi polnili ponoči, potem bo obremenitev ponoči večja kot podnevi, tako da se bo totim pametnim omrežjem čisto zmešalo, ker sploh ne bodo vedela, kdaj je noč in kdaj dan ...
>
> P.S.: karkoli kdorkoli danes sanja, električni avtomobili bodo vedno ostali eksotika, kot so eksotika danes, pametni avtomobili pa nikoli ne bodo tako pametni, da bi vozili sami, ker fizika je fizika, biologija pa biologija, jebiga ...
Precejšen del vozil bo električen in zelo pameten. Seveda vozila niso samo avtomobili za stotine kilometrov dnevno po avtocestah. Motorna vozila so vse od koles z motorjem do avtobusov. Revolucija v prometu se že začenja dogajati.
... OK, najprej mi moraš povedat, kaj za tebe pomeni beseda "precejšen", ker za mene v odvisnosti od posameznega primera precejšen del lahko pomeni 5% ali pa 95% ...

P.S.: pametni avto za mene pomeni samo tisti avto, ki vozi sam brez pomoči rezervnega voznika ...
vrac sporočil: 9.128
[#2710414] 05.05.18 20:11
Odgovori   +    0
Valenčič, izgleda vsaj tako, je katastrofičar, ki pretirava namerno ali pa nima pojma. Na Švedskem načrtujejo elektrifikacijo celotnega prometa v državi s 16% novimi zmogljivostmi za proizvodnjo elektrike, Valenčič pa bluzi o nekajkratniku potrebnega povečanja v Sloveniji. Nekdo tu nima prav, velemojster Valenčič ali Švedi.

Tole je iz članka iz Financ:

tl.finance.si/893259...ehnologije
Imajo na Švedskem dovolj električne energije za e-vozila?
Švedska zdaj porabi 155 teravatnih ur električne energije. Če bi elektrificirali celoten promet, bi jih potrebovali dodatnih 25. To pomeni 16-odstotno rast, kar je približno enako, kot bodo po zdajšnjih načrtih pridobili z novimi naložbami v vetrne elektrarne.
najobj sporočil: 25.435
[#2710534] 07.05.18 11:05 · odgovor na: vrac (#2710414)
Odgovori   +    1
[vrac]
Valenčič, izgleda vsaj tako, je katastrofičar, ki pretirava namerno ali pa nima pojma. Na Švedskem načrtujejo elektrifikacijo celotnega prometa v državi s 16% novimi zmogljivostmi za proizvodnjo elektrike, Valenčič pa bluzi o nekajkratniku potrebnega povečanja v Sloveniji. Nekdo tu nima prav, velemojster Valenčič ali Švedi.

Tole je iz članka iz Financ:

tl.finance.si/893259...ehnologije

>Imajo na Švedskem dovolj električne energije za e-vozila?

>Švedska zdaj porabi 155 teravatnih ur električne energije. Če bi elektrificirali celoten promet, bi jih potrebovali dodatnih 25. To pomeni 16-odstotno rast, kar je približno enako, kot bodo po zdajšnjih načrtih pridobili z novimi naložbami v vetrne elektrarne.
... čuj, tukaj forum.finance.si/?m=...507&single preberi zadnji odstavek, potem pa komentiraj, kdo nima pojma ...
alek14 sporočil: 9.958
[#2710923] 09.05.18 16:15 · odgovor na: vrac (#2710414)
Odgovori   +    5
[vrac]
Valenčič, izgleda vsaj tako, je katastrofičar, ki pretirava namerno ali pa nima pojma. Na Švedskem načrtujejo elektrifikacijo celotnega prometa v državi s 16% novimi zmogljivostmi za proizvodnjo elektrike, Valenčič pa bluzi o nekajkratniku potrebnega povečanja v Sloveniji. Nekdo tu nima prav, velemojster Valenčič ali Švedi.
Abslutno ima prav Valenčič in tudi Švedi. Švedi kanijo elektrificirati švedski promet in ne slovenskega. V SLO je omrežje na gospodinjstvo dimenzionirano na 1kW odjema [čisto resno] na Švedskem pa na 10 kW. Zakaj? Švedi se pozimi grejejo na direkt elektriko ker jo imajo (hidro) toliko, da se z njo lahko obmetavajo in je najcenejši vir energije. Grejejo se na elektriko direkt brez TČ. Enako kot Norvežani. Švedi sedaj izvajajo projekte toplotne zaščite stavb zaradi katerih se jim sproščajo prenosne kapacitete za elektriko, ki jih nameravajo uporabiti za BEV.
Skratka, Švedi že imajo potrebno el. infrastrukturo za BEV.
V SLO imamo el. omrežje iz socializma l. 1970. Lokalno omrežje se lahko sesede, če ima pet zaporednih hiš TČ za zimsko gretje. To je naša realnost.
Pozabite na BEV čim prej. Sicer pa bodo BEV v SLO prej ali slej administrativno omejeni (prepovedani), ker pri današnji proizvodni strukturi elektrike povečujejo CO2 bolj kot dizli. Razen, če seveda ne zgradimo še kake JE, ki bo BEV filala ponoči. Pri naši strukturi elektrike bi se BEV filali 100% na TE.

Strani: 1