43 min
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
1 ura
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
1 ura
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
1 ura
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
1 ura
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
2 uri
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb
3 ure
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
3 ure
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
3 ure
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 1
3 ure
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
3 ure
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
4 ure
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
4 ure
Delo: Nama v roke nemškega sklada
5 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
5 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
5 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1
5 ur
Primerjava: v kateri banki imajo najvišje plače
6 ur
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico (Oglas)
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Triglav, zdravstvena zavarovalnice je pripojena matični zavarovalnici 1

Strani: 1

0126Bacis sporočil: 3.028
[#2706596] 10.04.18 06:20
Odgovori   +    7
Lepo razloženo!
Če bodo pristojni elektro-vozionarji in zeleni aktivisti uspeli dojeti pa je drugo vprašanje.

Priporočam ogled grafov s predavanja:

www.giz-dee.si/Porta...5%BEja.pdf
anon-8475 sporočil: 219
[#2706606] 10.04.18 07:31
Odgovori   +    5
Na obzorju se kaže meglen obris JEK 2.
ogo sporočil: 3.087
[#2706615] 10.04.18 08:40 · odgovor na: 0126Bacis (#2706596)
Odgovori   +    2
[0126Bacis]
Lepo razloženo!
Če bodo pristojni elektro-vozionarji in zeleni aktivisti uspeli dojeti pa je drugo vprašanje.

Priporočam ogled grafov s predavanja:

www.giz-dee.si/Porta...5%BEja.pdf
Privatizirat elektro distribucijo in proizvodnjo, pa bo rešeno kot keks, v dveh desetletjih max.

Če bi telekomunikacije po svetu pustili v državnih rokah, bi še danes imeli dialup inter net 14400 bitov na sekundo.
anon-294977 sporočil: 132
[#2706673] 10.04.18 11:41 · odgovor na: anon-8475 (#2706606)
Odgovori   +    0
Če ribje steze za hidroelektrarne ne bodo dovolj, bo resno treba razmisliti o 3 manjših JE.
kzupanc sporočil: 10.519
[#2706711] 10.04.18 13:59 · odgovor na: 0126Bacis (#2706596)
Odgovori   +    1
[0126Bacis]
Lepo razloženo!
Če bodo pristojni elektro-vozionarji in zeleni aktivisti uspeli dojeti pa je drugo vprašanje.

Priporočam ogled grafov s predavanja:

www.giz-dee.si/Porta...5%BEja.pdf
Seveda. Treba pa je vedeti, da avtov doma ne bomo mogli polniti podnevi oz. ob večji obremenjenosti omrežja, ampak v glavnem le ponoči (pametna omrežja) in prek vikenda; pa tudi ne, ko bo mrzlo in veliko toplotnih črpalk. Toplotne črpalke bodo (morale!!!, to je vsakemu kekcu že zdaj menda jasno) imeti backup na les, ELKO, plin,...Moč ne bo razpoložljiva vedno in poljubno, ampak v smislu izravnavanja obremenitve.
najobj sporočil: 31.920
[#2706730] 10.04.18 15:30 · odgovor na: kzupanc (#2706711)
Odgovori   +    2
[kzupanc]
> [0126Bacis]
> Lepo razloženo!
> Če bodo pristojni elektro-vozionarji in zeleni aktivisti uspeli dojeti pa je drugo vprašanje.
>
> Priporočam ogled grafov s predavanja:
>
> www.giz-dee.si/Porta...5%BEja.pdf
Seveda. Treba pa je vedeti, da avtov doma ne bomo mogli polniti podnevi oz. ob večji obremenjenosti omrežja, ampak v glavnem le ponoči (pametna omrežja) in prek vikenda; pa tudi ne, ko bo mrzlo in veliko toplotnih črpalk. Toplotne črpalke bodo (morale!!!, to je vsakemu kekcu že zdaj menda jasno) imeti backup na les, ELKO, plin,...Moč ne bo razpoložljiva vedno in poljubno, ampak v smislu izravnavanja obremenitve.
... čuj, ampak če bodo svoje avte vsi polnili ponoči, potem bo obremenitev ponoči večja kot podnevi, tako da se bo totim pametnim omrežjem čisto zmešalo, ker sploh ne bodo vedela, kdaj je noč in kdaj dan ...

P.S.: karkoli kdorkoli danes sanja, električni avtomobili bodo vedno ostali eksotika, kot so eksotika danes, pametni avtomobili pa nikoli ne bodo tako pametni, da bi vozili sami, ker fizika je fizika, biologija pa biologija, jebiga ...
kzupanc sporočil: 10.519
[#2706800] 11.04.18 08:46 · odgovor na: najobj (#2706730)
Odgovori   +    0
[najobj]
> [kzupanc]
> > [0126Bacis]
> > Lepo razloženo!
> > Če bodo pristojni elektro-vozionarji in zeleni aktivisti uspeli dojeti pa je drugo vprašanje.
> >
> > Priporočam ogled grafov s predavanja:
> >
> > www.giz-dee.si/Porta...5%BEja.pdf

> Seveda. Treba pa je vedeti, da avtov doma ne bomo mogli polniti podnevi oz. ob večji obremenjenosti omrežja, ampak v glavnem le ponoči (pametna omrežja) in prek vikenda; pa tudi ne, ko bo mrzlo in veliko toplotnih črpalk. Toplotne črpalke bodo (morale!!!, to je vsakemu kekcu že zdaj menda jasno) imeti backup na les, ELKO, plin,...Moč ne bo razpoložljiva vedno in poljubno, ampak v smislu izravnavanja obremenitve.

... čuj, ampak če bodo svoje avte vsi polnili ponoči, potem bo obremenitev ponoči večja kot podnevi, tako da se bo totim pametnim omrežjem čisto zmešalo, ker sploh ne bodo vedela, kdaj je noč in kdaj dan ...

P.S.: karkoli kdorkoli danes sanja, električni avtomobili bodo vedno ostali eksotika, kot so eksotika danes, pametni avtomobili pa nikoli ne bodo tako pametni, da bi vozili sami, ker fizika je fizika, biologija pa biologija, jebiga ...
Precejšen del vozil bo električen in zelo pameten. Seveda vozila niso samo avtomobili za stotine kilometrov dnevno po avtocestah. Motorna vozila so vse od koles z motorjem do avtobusov. Revolucija v prometu se že začenja dogajati.
najobj sporočil: 31.920
[#2706826] 11.04.18 09:54 · odgovor na: kzupanc (#2706800)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: najobj 11.04.2018 09:57
[kzupanc]
> [najobj]
> > [kzupanc]
> > > [0126Bacis]
> > > Lepo razloženo!
> > > Če bodo pristojni elektro-vozionarji in zeleni aktivisti uspeli dojeti pa je drugo vprašanje.
> > >
> > > Priporočam ogled grafov s predavanja:
> > >
> > > www.giz-dee.si/Porta...5%BEja.pdf
> > Seveda. Treba pa je vedeti, da avtov doma ne bomo mogli polniti podnevi oz. ob večji obremenjenosti omrežja, ampak v glavnem le ponoči (pametna omrežja) in prek vikenda; pa tudi ne, ko bo mrzlo in veliko toplotnih črpalk. Toplotne črpalke bodo (morale!!!, to je vsakemu kekcu že zdaj menda jasno) imeti backup na les, ELKO, plin,...Moč ne bo razpoložljiva vedno in poljubno, ampak v smislu izravnavanja obremenitve.
> ... čuj, ampak če bodo svoje avte vsi polnili ponoči, potem bo obremenitev ponoči večja kot podnevi, tako da se bo totim pametnim omrežjem čisto zmešalo, ker sploh ne bodo vedela, kdaj je noč in kdaj dan ...
>
> P.S.: karkoli kdorkoli danes sanja, električni avtomobili bodo vedno ostali eksotika, kot so eksotika danes, pametni avtomobili pa nikoli ne bodo tako pametni, da bi vozili sami, ker fizika je fizika, biologija pa biologija, jebiga ...
Precejšen del vozil bo električen in zelo pameten. Seveda vozila niso samo avtomobili za stotine kilometrov dnevno po avtocestah. Motorna vozila so vse od koles z motorjem do avtobusov. Revolucija v prometu se že začenja dogajati.
... OK, najprej mi moraš povedat, kaj za tebe pomeni beseda "precejšen", ker za mene v odvisnosti od posameznega primera precejšen del lahko pomeni 5% ali pa 95% ...

P.S.: pametni avto za mene pomeni samo tisti avto, ki vozi sam brez pomoči rezervnega voznika ...
vrac sporočil: 11.068
[#2710414] 05.05.18 20:11
Odgovori   +    0
Valenčič, izgleda vsaj tako, je katastrofičar, ki pretirava namerno ali pa nima pojma. Na Švedskem načrtujejo elektrifikacijo celotnega prometa v državi s 16% novimi zmogljivostmi za proizvodnjo elektrike, Valenčič pa bluzi o nekajkratniku potrebnega povečanja v Sloveniji. Nekdo tu nima prav, velemojster Valenčič ali Švedi.

Tole je iz članka iz Financ:

tl.finance.si/893259...ehnologije
Imajo na Švedskem dovolj električne energije za e-vozila?
Švedska zdaj porabi 155 teravatnih ur električne energije. Če bi elektrificirali celoten promet, bi jih potrebovali dodatnih 25. To pomeni 16-odstotno rast, kar je približno enako, kot bodo po zdajšnjih načrtih pridobili z novimi naložbami v vetrne elektrarne.
najobj sporočil: 31.920
[#2710534] 07.05.18 11:05 · odgovor na: vrac (#2710414)
Odgovori   +    1
[vrac]
Valenčič, izgleda vsaj tako, je katastrofičar, ki pretirava namerno ali pa nima pojma. Na Švedskem načrtujejo elektrifikacijo celotnega prometa v državi s 16% novimi zmogljivostmi za proizvodnjo elektrike, Valenčič pa bluzi o nekajkratniku potrebnega povečanja v Sloveniji. Nekdo tu nima prav, velemojster Valenčič ali Švedi.

Tole je iz članka iz Financ:

tl.finance.si/893259...ehnologije

>Imajo na Švedskem dovolj električne energije za e-vozila?

>Švedska zdaj porabi 155 teravatnih ur električne energije. Če bi elektrificirali celoten promet, bi jih potrebovali dodatnih 25. To pomeni 16-odstotno rast, kar je približno enako, kot bodo po zdajšnjih načrtih pridobili z novimi naložbami v vetrne elektrarne.
... čuj, tukaj forum.finance.si/?m=...507&single preberi zadnji odstavek, potem pa komentiraj, kdo nima pojma ...

Strani: 1