Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Miro Cerar je zgodovina, drugi tir ostaja

Strani: 1 2

rename sporočil: 9.008
[#2702343] 14.03.18 18:13
Odgovori   +    50
Tocno to ze vseskozi trdimo:

Da se drugi tir ne splača, je ugotovila tudi analiza družbe PNZ, v kateri so zapisali: »Izidi ekonomske analize kažejo, da obravnavana investicija na ravni osrednje Evrope v 30-letnem obdobju ni ekonomsko upravičena. Ekonomska neto sedanja vrednost naložbe je negativna. Neposredne in posredne koristi tudi na ravni osrednje Evrope v 30-letnem obdobju niso tolikšne, da bi opravičevale naložbo, koristi so na ravni Slovenije še precej manjše, zato je naložba na tej ravni še manj ekonomsko upravičena.«

Cena je pa skladna s tistim vicem, ko je sv.Peter sel v javni razpis za nova Nebeska vrata (z oboki vred).
Bosanc je dal ponudbo 400 milijonov (200 delo, 200 material)
Avstrijc 600 (boljsi material in bolj natancna izdelava)
Zidarjev SCT pa 3 milijarde.

Sv,Peter ga je vprasal, od kje taksna cena, pa je Zidar rekel: milijarda tebi, milijarda meni, 600M damo Avstrijcu, da bo tiho, 400 pa Bosancu, da bo naredil, kar rabis...
Inside sporočil: 1.002
[#2702349] 14.03.18 18:34
Odgovori   +    7
Ja zgodba niti približno ni tako enostavna. 2tir se je zaključil nekje takrat ko so ljudje videli da so Zidar&co ukradli krat? pri AC in drugih gradbenih projektih nakar so nekateri sli v zapor eni propadli. Nato se je zgodil TEŠ, kjer spet kup stvari ni štimalo. Tako se železnice, ki rabi nad 10mrd ne da delat.
Zanimivo da se vsi zavedajo da je 2tir potreben vendar bi vsak stvar delal po svoje. Razvidno navzkrižje interesov v vrhu politike. Tako drzava ne more imeti niti en cilj kaj sele strategijo razvoja logistike, infrastrukture...
Državljan Vili je videl da vlada muti s projektom in priskočil na pomoč ter lepo ruši casovnico. Zato ga pustijo na miru, mene npr. ce bi probal se vtikat v zdravstvo bi odrezali v šusu magar na grd nacin, gledamo boj Mrevljeta, Loredana,..nič od nič nek Vili pa zanje uspehe, naključje ne ker odgovarja vsem da se ne dela. Se EUju bomo denar vračali.
Jasno da je tir koristen predvsem sosedom manj pa nam ker nič ne kasirajo od voženj vlakov. Borih 10mio, to se za obnovo 10km ni.
Hudič bo ce se zruši koperska proga za ene par mesecev. Pa da jih vidim kako skačejo po luftu.
FIN-454644 sporočil: 6.445
[#2702353] 14.03.18 18:39 · odgovor na: rename (#2702343)
Odgovori   +    6
Vidis, kaj je evropeizacija. Bolj kompleksno. Balkanska je bila: Siptar je prosil Slovenca, naj ne posilja pomoci prek Beograda, ker se tam zatakne 90%.
rename sporočil: 9.008
[#2702358] 14.03.18 18:43 · odgovor na: FIN-454644 (#2702353)
Odgovori   +    9
Vem.
Sem se iz tistih casov, ko smo raje neposredno vlagali na Kosovu in v Makedoniji, namesto v sklad za nerazvite.
Sicer se je na koncu izkazalo, da je bilo to se slabse, saj je bila firma potem lastnik izgubaskih podjetij in je morala pokrivati izgube, ce bi pa nakazali v sklad, bi pa izgubili samo nakazan denar.
FIN-454644 sporočil: 6.445
[#2702359] 14.03.18 18:47 · odgovor na: rename (#2702358)
Odgovori   +    9
Moja stara mama je rekla: kokr se obrnes, mas rt zadej. Najbrze ne rabis prevoda.
0307PBSXX sporočil: 224
[#2702370] 14.03.18 19:24
Odgovori   +    4
To sporočilo je izbrisal avtor (15.03.2018 00:44)
FIN-454644 sporočil: 6.445
[#2702372] 14.03.18 19:35 · odgovor na: 0307PBSXX (#2702370)
Odgovori   +    15
V Hrastovlje naj gre in pogleda fresko. Mrtvaski ples.
0430ABAKU sporočil: 743
[#2702479] 14.03.18 23:50
Odgovori   +    31
Vrhunska lumparija je bila že to, da nalašč niso hoteli narediti referenduma skupaj s predsedniškimi volitvami.
Vladi si je prav zadala cilj, da ljudje ne bi dobili možnosti.
0307PBSXX sporočil: 224
[#2702496] 15.03.18 00:38
Odgovori   +    28
Zadnja sprememba: 0307PBSXX 15.03.2018 00:44
Rabimo dva nova tira zgrajena na pošten način brez kraje pa čez celo Slovenijo napočez in podolgem. Eno celovito modernizacijo železnice.
Menda bo cmerar zvečer nekaj jamral, le kaj?
Spelje naj se.
A je Milojka že odstopila, le kaj še čaka? Jo bo treba s stolom vred ven nest.
Pa na drugmu stolu cmerarčka
Pa na tretjem stolu židane čebele
pa na četrtem stolu drugotirnega gašperšiča
pa na petem stolu tatico otrok, ki bo šla potem na s.p., da se ji bosta cedila med in mleko, ko avša računat ne zna
pa na šestem stolu palestinca
pa na sedmem stolu ...
pa se koloni še z Lj. magistrata farmacevtski opankar pridruži
pa iz murgel na pručki še tamalga prinesejo
za njim pa šarko podplaninski peš ko še stolčka nima bo pa berilo bral žebral
...
To bo povorka.
Saj bodo kmal volitve
FIN-311684 sporočil: 15.181
[#2702502] 15.03.18 05:23
Odgovori   +    22
Kdo bo 2TDK spravil v likvidacijo?
vrac sporočil: 9.129
[#2702503] 15.03.18 06:08 · odgovor na: rename (#2702343)
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: vrac 15.03.2018 06:10
[rename]
Tocno to ze vseskozi trdimo:

Da se drugi tir ne splača, je ugotovila tudi analiza družbe PNZ, v kateri so zapisali: »Izidi ekonomske analize kažejo, da obravnavana investicija na ravni osrednje Evrope v 30-letnem obdobju ni ekonomsko upravičena. Ekonomska neto sedanja vrednost naložbe je negativna. Neposredne in posredne koristi tudi na ravni osrednje Evrope v 30-letnem obdobju niso tolikšne, da bi opravičevale naložbo, koristi so na ravni Slovenije še precej manjše, zato je naložba na tej ravni še manj ekonomsko upravičena.«
Če bi takrat odločevalci razmišljali in bi računal rentabilnost upravičensti izgradnje železnic po slovenskem ozemlju za časa AO PNZ , bi še danes vozili tovor s konji.
zgagar sporočil: 8.635
[#2702512] 15.03.18 07:23
Odgovori   +    14
............... sicer sem proti referendumom za vsak pasji drekec - vendar pa je ta odločitev VS popolnoma pravilna še posebno v luči formule v excelu.banda požrešna je začela krasti še predno so se dela na 2 tiru sploh začela!cmerar naj pa na drevo spleza.amen
mazini sporočil: 48
[#2702513] 15.03.18 07:28
Odgovori   +    2
Avtorjem predlagam obisk okulista, njihova kratkovidnost je del epidemije imenovane neoliberalizem in je verjetno posledica suficita širine v postopkih edukacije.
FIN-454644 sporočil: 6.445
[#2702514] 15.03.18 07:29 · odgovor na: 0430ABAKU (#2702479)
Odgovori   +    17
Temu se rece aroganca. Aroganca je odnesla ze Ropa. Folk ga je mel dost.
FIN-311684 sporočil: 15.181
[#2702515] 15.03.18 07:41
Odgovori   +    10
Demokracija...ne dopušča niti funkcionarskega magalomanstva, raztegnjenega vse do netolerance do sodnih odločitev... ki, kot ta v primeru referenduma o drugem tiru, sporočajo vitalni in prisiljujoče nujni element demokracije: proračunski denar ne pripada vladi, volitve in glasovanja morajo biti poštena, zakon je treba spoštovati in velja tudi za vlado, referendumi niso rušenje države, kritiki niso ugrabljenci "starih sil" in volja premierja ni zakon absolutista...je rekel ustavnik in filozof Andraž Teršek v Večeru.
MarijanMacek sporočil: 1.479
[#2702519] 15.03.18 07:59 · odgovor na: rename (#2702343)
Odgovori   +    5
[rename]
Tocno to ze vseskozi trdimo:

Da se drugi tir ne splača, je ugotovila tudi analiza družbe PNZ, v kateri so zapisali: »Izidi ekonomske analize kažejo, da obravnavana investicija na ravni osrednje Evrope v 30-letnem obdobju ni ekonomsko upravičena. Ekonomska neto sedanja vrednost naložbe je negativna. Neposredne in posredne koristi tudi na ravni osrednje Evrope v 30-letnem obdobju niso tolikšne, da bi opravičevale naložbo, koristi so na ravni Slovenije še precej manjše, zato je naložba na tej ravni še manj ekonomsko upravičena.«
Veš s temi analizami je pa tako, kakor naročnik svetuje. Poglejmo si namenito študijo OECD iz leta 2015.

Leta 2015 je Mednarodni prometni forum pri OECD v študiji projekt označil kot preveliko tveganje za Slovenijo in davkoplačevalce.

1) Vsi vemo, da je študijo vodil človek iz severno nemške luke, ki jim Koper uspešno odžira kontejnerski promet.

2) V študiji so številne netočne (je že pokazal čas) ocene. Predviden obseg kontejnerskega prometa (študija sicer govori o naravni rasti na podlagi rasti omejenega zaledja) doleta 2030 je luka dosegla že po 2 letih. Seveda na račun SN luk. In kaj je dejal Damjan, posredni cita, kozorog: www.vlaki.info/forum...start=750:

Po doslej znanih podatkih je študija, ki jo je za ministrstvo pripravil transportni forum (ITF) pri organizaciji za ekonomsko sodelovanje iz razvoj (OECD) pokazala, da je drugi tir ekonomsko neučinkovita naložba in da v Luki Koper ne bo prišlo dovolj blaga, da bi bil tir rentabilen. Bojazni, da Luka ne bo imela pretovora, že vseskozi prihajajo tudi z ministrstva za infrastrukturo. Ekonomist Jože P. Damijan jih je ovrgel s podatki iz svoje projekcije iz leta 2012. Takrat je računal, da se bo pretovor Luke Koper do leta 2030 po pesimističnem scenariju povečal iz sedanjih 18 milijonov ton na leto na 28 milijonov ton, po optimističnem pa na 39 milijonov ton, kar je dvakrat več kot danes. “Po treh letih ugotavljam, da sem bil preveč pesimističen. Pretovor je na ravni najbolj optimističnih scenarijev, predvsem se povečuje pretovor kontejnerjev z Daljnega vzhoda. Verjamem, da Luka lahko zagotovi dva milijona TEU kontejnerjev letno,” pravi. A številke tako kažejo, da bo sedanji industrijski tir zapolnjen do leta 2019..

In jasno je, da je potrebno Luko v vzponu uspešno blokirati, čeprav z izmišljeni,mi analizami in recimo sanjarjenu o tovornih žičnicah etc...
anon-298924 sporočil: 15
[#2702520] 15.03.18 08:00
Odgovori   +    11
Se Vam mar ne zdi, da v senci tega fiaska nastaja še en, zelo podoben: nakup osemkolesnikov za vojsko, kjer je vlada očitno izbrala najdražjo varianto, brez razpisa, očitno tudi s podporo Nemčije, kot glavnega proizvodnega deležnika v poslu - netransparentno, nestrokovno in še kaj.
Pa so vsi lepo tiho!!
rx170 sporočil: 3.956
[#2702530] 15.03.18 08:43
Odgovori   +    3
Študija OECD vsebuje težko logično napako, druge nisem videl in je ne morem komentirati vsekakor pa je možno pri vrednotenju koristi z malo računske spretnosti prikazati marsikaj.

KAr se tiče odločitve sodišča: če mora vladna stran prikazati pluse in minuse, potem se tega ne spomnim pri EU ali NATO referendumu. Iz odločitev US in VS torej sledi, da je članstvo Slovenije v EU in NATU pravzaprav neustavno.

PRičakujem jasne konsekvence.
TA1 sporočil: 214
[#2702539] 15.03.18 09:03
Odgovori   +    9
Kakšni amaterji!!! Ne da ne znajo uporabljati excela, niti organizacij ne znajo navajati pravilno. Negativna selekcija pri kadrovanju, nepotizem, korupcija ...lepo se imamo v tej Sloveniji, ni kaj!
usimoncic sporočil: 3.245
[#2702540] 15.03.18 09:11 · odgovor na: rx170 (#2702530)
Odgovori   +    8
[rx170]
Študija OECD vsebuje težko logično napako, druge nisem videl in je ne morem komentirati vsekakor pa je možno pri vrednotenju koristi z malo računske spretnosti prikazati marsikaj.

KAr se tiče odločitve sodišča: če mora vladna stran prikazati pluse in minuse, potem se tega ne spomnim pri EU ali NATO referendumu. Iz odločitev US in VS torej sledi, da je članstvo Slovenije v EU in NATU pravzaprav neustavno.
V bistvu imaš prav. Samo 15 let prepozno si se spomnil. To me spominja na naše rabote s Hrvati, ko mi vreščimo kje vse so nas oškodovali, oni so pa šli na sodišče in iztožili izplačilo vlog varčevalcev LB.
najobj sporočil: 25.444
[#2702559] 15.03.18 09:59 · odgovor na: MarijanMacek (#2702519)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: najobj 15.03.2018 10:05
[MarijanMacek]
> [rename]
> Tocno to ze vseskozi trdimo:
>
> Da se drugi tir ne splača, je ugotovila tudi analiza družbe PNZ, v kateri so zapisali: »Izidi ekonomske analize kažejo, da obravnavana investicija na ravni osrednje Evrope v 30-letnem obdobju ni ekonomsko upravičena. Ekonomska neto sedanja vrednost naložbe je negativna. Neposredne in posredne koristi tudi na ravni osrednje Evrope v 30-letnem obdobju niso tolikšne, da bi opravičevale naložbo, koristi so na ravni Slovenije še precej manjše, zato je naložba na tej ravni še manj ekonomsko upravičena.«
Veš s temi analizami je pa tako, kakor naročnik svetuje. Poglejmo si namenito študijo OECD iz leta 2015.

Leta 2015 je Mednarodni prometni forum pri OECD v študiji projekt označil kot preveliko tveganje za Slovenijo in davkoplačevalce.

1) Vsi vemo, da je študijo vodil človek iz severno nemške luke, ki jim Koper uspešno odžira kontejnerski promet.

2) V študiji so številne netočne (je že pokazal čas) ocene. Predviden obseg kontejnerskega prometa (študija sicer govori o naravni rasti na podlagi rasti omejenega zaledja) doleta 2030 je luka dosegla že po 2 letih. Seveda na račun SN luk. In kaj je dejal Damjan, posredni cita, kozorog: www.vlaki.info/forum...start=750:

Po doslej znanih podatkih je študija, ki jo je za ministrstvo pripravil transportni forum (ITF) pri organizaciji za ekonomsko sodelovanje iz razvoj (OECD) pokazala, da je drugi tir ekonomsko neučinkovita naložba in da v Luki Koper ne bo prišlo dovolj blaga, da bi bil tir rentabilen. Bojazni, da Luka ne bo imela pretovora, že vseskozi prihajajo tudi z ministrstva za infrastrukturo. Ekonomist Jože P. Damijan jih je ovrgel s podatki iz svoje projekcije iz leta 2012. Takrat je računal, da se bo pretovor Luke Koper do leta 2030 po pesimističnem scenariju povečal iz sedanjih 18 milijonov ton na leto na 28 milijonov ton, po optimističnem pa na 39 milijonov ton, kar je dvakrat več kot danes. “Po treh letih ugotavljam, da sem bil preveč pesimističen. Pretovor je na ravni najbolj optimističnih scenarijev, predvsem se povečuje pretovor kontejnerjev z Daljnega vzhoda. Verjamem, da Luka lahko zagotovi dva milijona TEU kontejnerjev letno,” pravi. A številke tako kažejo, da bo sedanji industrijski tir zapolnjen do leta 2019..

In jasno je, da je potrebno Luko v vzponu uspešno blokirati, čeprav z izmišljeni,mi analizami in recimo sanjarjenu o tovornih žičnicah etc...
... čuj, meni je hecno, da novi narodni heroj Državljan Vili že pol leta govori o drugem "drugem tiru", pa še ni povedal niti tega, kje bi tir potekal, kaj šele kdo in kako bi ga gradil, če je že o ceni glupo govoriti, ker na krasu noben ne ve, kaj točno ga čaka ... no, še najbolj hecno pa je, ko na ta vprašanja že pol leta vedno znova odgovori - tudi včeraj v Odmevih - da mu mediji ne pustijo do besede ob dejstvu, da ima za konkretno predstavitev svojega drugega "drugega tira" 24 ur na dan 7 dni v tednu na voljo svojo lastno Nova24TV ...
BeliF sporočil: 1.084
[#2702582] 15.03.18 10:43 · odgovor na: usimoncic (#2702540)
Odgovori   +    0
[usimoncic]
> [rx170]
> Študija OECD vsebuje težko logično napako, druge nisem videl in je ne morem komentirati vsekakor pa je možno pri vrednotenju koristi z malo računske spretnosti prikazati marsikaj.
>
> KAr se tiče odločitve sodišča: če mora vladna stran prikazati pluse in minuse, potem se tega ne spomnim pri EU ali NATO referendumu. Iz odločitev US in VS torej sledi, da je članstvo Slovenije v EU in NATU pravzaprav neustavno.

V bistvu imaš prav. Samo 15 let prepozno si se spomnil.
hitro povejte britancem :)
1357 sporočil: 4.064
[#2702617] 15.03.18 12:18
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: 1357 15.03.2018 12:21
Drugi tir in vse dogajanje okoli njega je najboljši dokaz da v glavah večine slovencov še vedno vlada socializem. spomnite se samo dogajanj v Luki Koper povezanih na to temo ali pa cirkusov Vilija Kovačiča in Duhovnika. Temu se reče kratko in jasno kruhoborstvo, ki izhaja iz zablojene socialistične miselnosti "vse je naše in vsiodločamo o vsem" neglede ali smo usposobljeni za to in ali imamo kakršen koli dejanski interes razen kruhoborstva. Obstoja pa pri celi tej zgodbi še ena bolj temna plat medalje, ki je sicer teško dokazljiva je pa vidnih veliko indicev za to zgodbo. Vilija Kovačiča ni bilo nikjer 25 let ko se je ta drugi tir projektiral in trasiral ko je pa prišlo do točke začetka realizacije se pa od nekje pojavi "državljan Vili Kovačič" in zruši projekt. Čigav vse interes je v ozadju da se drugi tir še nekaj časa ne izgradi o tem ne bi špekuliral je pa potencialnih interesentov iz različnih sfer ( ekonomija, geopolitika, varnostna sfera) veliko. zato bi bilo za vse nas najraciponalneje da bi se dao izgradnjo tega tira in njegovo upravljanje nekomu v koncesijski obliki za naslednih nekaj desetletij in bi bil ves prblem rešen. Da imamo še danes nevarne čudake na oblasti ali v bližini nje bom ponazoril z dvema primeroma. Ko se je v 70 letih gradila avtocesta Ljubljana-Postojna je moral biti na Raubar komandi zgrajen viadukt čeprav bi zadoščal samo most(nadvoz) za prečenje železnice in ta viadukt je bil ves čas miniran, da bi se lahko v primeru vojaškega spoapda porušil. Na enak način so se v tistem času gradial tudi letališča kjer so morale biti vse pristajalno vzletne steze ves čas minirane in pripravljene za uničenje. Ta dva detajla sem napisal zato da bo vsem, ki boste to brali jasno s kakšnimi bedaki je bilo potrebono živeti ve nekdanji državi in en del teh bedakov še danes vedri in oblači v bližini vladajočih struktur vsake vlade.
MarijanMacek sporočil: 1.479
[#2702621] 15.03.18 12:54 · odgovor na: 1357 (#2702617)
Odgovori   +    2
[1357]
Da imamo še danes nevarne čudake na oblasti ali v bližini nje bom ponazoril z dvema primeroma. Ko se je v 70 letih gradila avtocesta Ljubljana-Postojna je moral biti na Raubar komandi zgrajen viadukt čeprav bi zadoščal samo most(nadvoz) za prečenje železnice in ta viadukt je bil ves čas miniran, da bi se lahko v primeru vojaškega spoapda porušil. Na enak način so se v tistem času gradial tudi letališča kjer so morale biti vse pristajalno vzletne steze ves čas minirane in pripravljene za uničenje. Ta dva detajla sem napisal zato da bo vsem, ki boste to brali jasno s kakšnimi bedaki je bilo potrebono živeti ve nekdanji državi in en del teh bedakov še danes vedri in oblači v bližini vladajočih struktur vsake vlade.
Kakšen b. si šele ti, ki pišeš tele pravljice. Slučajno vem od nekega visokega rezervnega inženirskega oficirja bivše JLA, da os tele o permanentnem miniranju ključnih objektov miti za b. Res pa je, da je vsak strateško pomemben objekt imel pripravljen eksploziv v zato določenem skladišču z vsem potrebnim materialom in načrti. Umsko zdrav človek pa v miru res ne bo postavljal naokoli tone eksploziva, prerado eksplodira in potrebuje bolj ali manj skrben nadzor. Zato so v miru bila skladišča in znani skladiščni pacovi, vodniki, ki so skrbeli za eksplozivna sredstva. In pri vsaki prekuciji se pozabi na "higieno" skladišč in prej ali slej poči. Potem so pa vsi drugi krivi, samo tisti ne, ki niso skrbeli za skladišče. Primer eksplozija na Lj. žel. postaji poleti 1945. Sicer si pa verjetno kot vsak povprečen slovenec že kdaj gradil in kupil cement v vrečah, v starih časih seveda na zalogo. In verejtno veš, kakšen je bil po letu dni, ali pa povprašaj starejše taušentkunstlerje.

Malo razmisli in nehaj pravljičarit.
1357 sporočil: 4.064
[#2702629] 15.03.18 13:17 · odgovor na: MarijanMacek (#2702621)
Odgovori   +    1
Ne vem če si dobro razumel poanto mojega sporočila.kaj za boga se ima vojska za utikati v civilno sfero, kje pa kako bo potekala cesta, ali kako in kje bo zgrajno kako civilno letališče,......O tem sem govoril i o teh idijotih, ki so nekoč skonstruirali in realizirali te in takšne nabuloze in nekateri od teh "bolnikov" še danes sedijo na uplivnih položajih v javnem ali pa celo državno administrativnoem sektorju. Bolano je že razmišljanje da objekt, ki ga gradiš že projektiraš tako da ga boš rušil. In to niso pravljice temveč realnost, žal, črna realnost naše polpretekle zgodovine.
FIN-454644 sporočil: 6.445
[#2702631] 15.03.18 13:29 · odgovor na: MarijanMacek (#2702621)
Odgovori   +    4
Moj pokojni sodelavec, Postojncan, je pripovedoval naslednjo ""pravljico"": ziveli so v bloku, oce je bil nadzorni na avtocesti. Mama ga je vsak dan zrla, zakaj tudi oni ne gradijo hise, tako kot stevilni njihovi znanci, ki jim zastonj na gradbisce vozijo zastonj beton z avtocestnega odseka viadukt. Je lagal?
rename sporočil: 9.008
[#2702660] 15.03.18 15:22 · odgovor na: vrac (#2702503)
Odgovori   +    0
[vrac]
> [rename]
> Tocno to ze vseskozi trdimo:
>
> Da se drugi tir ne splača, je ugotovila tudi analiza družbe PNZ, v kateri so zapisali: »Izidi ekonomske analize kažejo, da obravnavana investicija na ravni osrednje Evrope v 30-letnem obdobju ni ekonomsko upravičena. Ekonomska neto sedanja vrednost naložbe je negativna. Neposredne in posredne koristi tudi na ravni osrednje Evrope v 30-letnem obdobju niso tolikšne, da bi opravičevale naložbo, koristi so na ravni Slovenije še precej manjše, zato je naložba na tej ravni še manj ekonomsko upravičena.«

Če bi takrat odločevalci razmišljali in bi računal rentabilnost upravičensti izgradnje železnic po slovenskem ozemlju za časa AO PNZ , bi še danes vozili tovor s konji.
Ni primerljivo iz x+enega razloga.
Predvsem pa: ne moreš primerjati 27km proge s takratno odločitvijo za železniško infrastrukturo za časa AO, ko praktično ni bilo nobenega cestnega in letalskega prometa.

Ključno je to, da posodobitev enega odsega ne rešuje problema smotrnosti uporabe železniškega prometa, saj drugje vlaki ne bodo vozili nič hitreje.
In še in še, pa nima smisla.
Zakon je padel.
Vlada je padla.
Upajmo, da naslednja ne bo zagovarjala 1,5 milijardne investicije za 27km proge.
rename sporočil: 9.008
[#2702663] 15.03.18 15:29 · odgovor na: MarijanMacek (#2702519)
Odgovori   +    1
Preveč se napihuje pomen Luke Koper za slovensko gospodarstvo.
Številke (če Excel ni zjeban) ne lažejo.

Tudi Slivnik se je vozil s Hammerjem po Ljubljani, pa se mu ni splačalo.
Ampak se je za svoj denar.
Luka Koper bi se pa šla biznis s proračunskim.
MarijanMacek sporočil: 1.479
[#2702682] 15.03.18 18:07 · odgovor na: 1357 (#2702629)
Odgovori   +    0
[1357]
Ne vem če si dobro razumel poanto mojega sporočila.kaj za boga se ima vojska za utikati v civilno sfero, kje pa kako bo potekala cesta, ali kako in kje bo zgrajno kako civilno letališče,......O tem sem govoril i o teh idijotih, ki so nekoč skonstruirali in realizirali te in takšne nabuloze in nekateri od teh "bolnikov" še danes sedijo na uplivnih položajih v javnem ali pa celo državno administrativnoem sektorju. Bolano je že razmišljanje da objekt, ki ga gradiš že projektiraš tako da ga boš rušil. In to niso pravljice temveč realnost, žal, črna realnost naše polpretekle zgodovine.
Pa še kako se ima vojska vtikati v civilne zadeve, vsaj glede infrastrukture. Primer je recimo Švica. Si že slučajno opazil, zakaj je recimo ob letališču v Švici 2-3 km povsem ravna cesta? Ko boš malo razmilsil, ti bo jasno.
In vsi objekti, vsepovsod po Evropi so bili do konca hladne vojne (sedaj pač ne vem, ker nimam več stika s tozadevnimi posli, oziroma nosilci poslov) pripravljeni na rušenje, vgrajene so bile minske komore. Pa saj si se verjetno kdaj peljal čez Korensko sedlo, šele pred nekaj leti so Avstrijci začeli pospravljati ovire ob cesti. In poglej si kdaj jaške na kakšni cesti na nasipu. Niso telefonski ali kanalizacijski.....

Je že tako, da je potrebno imeti nekaj vojaške izobrazbe, če hočeš merodajno razpravljati o vojski. Vsekakor je pa pogoj za spodobno obrambo pred-priprava terena, torej pomembnih objektov.
MarijanMacek sporočil: 1.479
[#2702684] 15.03.18 18:14 · odgovor na: rename (#2702663)
Odgovori   +    0
[rename]
Preveč se napihuje pomen Luke Koper za slovensko gospodarstvo.
Številke (če Excel ni zjeban) ne lažejo.
Dokler je tvoj višek znanja Excel boš težko sodil o pomembnosti pristanišča za državo. K sreči je že od Marije Terezije naprej zavedanje, da so luke za državo precej pomembne. Sicer pa, katera firma v Sloveniji je pa nepogrešljiva, prav vsako stvar lahko kupimo drugje......

Torej ne mi srat, da recimo rabimo 3. razvojno os v neko zakotno podeželje, pa bo vsaj 3x dražja od 2TDK. Končno bi lahko vse firme preselili nekam ob obstoječi infrastrukturo! Pa sam nisem tega mnenja, izpade, pa da tebi tako razmišljanje ni tuje. Vsekakor je pa potrebna pametna mera. In cena 2TDK ni neka astronomska cena. Malo poglej koliko stanejo podobni projekti v tujini.

Strani: 1 2