Strani: 1

0126Bacis sporočil: 1.130
[#2679128] 17.10.17 05:59
Odgovori   +    5
Kdor verjame bo zveličan!

Tole pa prvi šef Elektro-Ljubljana ( 2 minuti):
4d.rtvslo.si/arhiv/d.../174496502
bc123a sporočil: 45.292
[#2679146] 17.10.17 08:14
Odgovori   +    8
»Gre torej za razmeroma skromno količino električne energije, ki jo bo sistem brez težav zagotovil. Še več, že samo proizvodnja energije iz sončnih elektrarn v letu 2015 je znašala približno 270 gigavatnih ur, kar bi torej pokrilo 84 odstotkov ocenjene porabe električnih vozil v letu 2030,« so nadaljevali na ministrstvu.
Računali so naprej: »Ob oceni, da bi z električnim avtomobilom letno prevozili deset tisoč kilometrov, bi bila dnevna poraba, razporejena le na delovne dni, približno 40 km. Ob porabi 0,16 kilovatne ure na kilometer, bi bila dnevna poraba 6,4 kilovatne ure. Ker do leta 2030 sončna energija še ne bo prevladala, bodo avte polnili predvsem doma in ponoči. Ko bo sončna elektrika prevladala, pa jih bodo polnili podnevi na službenih parkiriščih. Ob moči polnjenja en kilovat bodo ponoči avtomobili lahko v povprečju napolnjeni v šestih urah. Če bi hoteli dnevno prevoziti sto kilometrov, bi z enim kilovatom polnilne moči potrebovali 16 ur, z dvema kilovatoma pa osem ur.«
Nor je vsak, ki gradi strategijo na toliko domnevah in cejih.

Ja, se dobro da so se spomnili, da obnovljivi viri pri nas pomenijo v glavnem soncne elektrarne. Potem je pa trebalo hitro nastrikati zraven argumentacijo kako gre to skupaj s polnjenjem ponoci.

S taksnimi nimas kaj debatirati. Ker ti v odgovor na vprasanje, kako bo ob sedanji infrastrukturi to mozno enostavno zabluzijo, da bo pa takrat ze vse drugace.
MarijanMacek sporočil: 1.463
[#2679148] 17.10.17 08:16
Odgovori   +    7
@Ker do leta 2030 sončna energija še ne bo prevladala, bodo avte polnili predvsem doma in ponoči. Ko bo sončna elektrika prevladala, pa jih bodo polnili podnevi na službenih parkiriščih. Ob moči polnjenja en kilovat bodo ponoči avtomobili lahko v povprečju napolnjeni v šestih urah. Če bi hoteli dnevno prevoziti sto kilometrov, bi z enim kilovatom polnilne moči potrebovali 16 ur, z dvema kilovatoma pa osem ur

In v naših garažah je kakšni 200 boksov, in ob predpostavki, da nihče ne polni avta za 100 km vožnjo, ampak vsaj 200 km, bo vsak el. avto vlekel čez noč (8 ur) 4 kW. Pa smo že v napajanju velikostnega reda MW. Kaj pa sedaj? Očevidno bo potreben nov visokonapetostni kabel do objekta, nova TP in kompletna predelava vsega električnega omrežja v garažnem objektu......... To bo še hudič!

Omenjena je tudi druga varianta, polnjenje med delovnim časom. Nekateri imamo srečo in imamo parkinge v okviru del. organizacije bolj ali manj na voljo, sam se sicer bolj poslužujem onega za bicikle. Pa že spet bo potreba, vsaj na naši šoli, kakšen dodaten MW priključne moči.......

Pa na papirju izgleda vse tako ajnfoh, 1-4 kW priklopimi brez problema...
0221EF13 sporočil: 138
[#2679152] 17.10.17 08:24
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: 0221EF13 17.10.2017 08:30
Nebuloze.
Hišne polnilnice se pričnejo pri 4kW, ne pri 1kW.
Za našo sosesko, ki ima 400 parkirišč, bi 17% pomenilo 70 avtomobilov.
Torej 70 polnilnih mest s 4kW, kar pomeni, da je to poraba (270kW), kot bi na novo priključil 20 stanovanj.
Na trafo je priključenih vsaj 5-7 takšnih sosesk, torej cca 1MW porabe več.
Ne me hecat, da je trafo toliko predimenzioniran...
Torej tudi kabli od RTPja do trafota ne zdržijo.

Zakaj nihče od novinarjev tega ne vpraša? Dejte se malo pripravit, saj imate koga, ki vam to malo pripravi (že moj primer bi bil lahko izhodišče).
In tukaj je primer za počasno najmanjšo možno polnilnico. Kje so potem šele hitre polnilnice s po par 100kW na enoto, ko bo samo ena pumpa morala biti priključena z 1MW odvodom, tista čez cesto pa še z dodatnim megawatom.
BlazVo sporočil: 2.400
[#2679166] 17.10.17 08:55
Odgovori   +    7
16 kWh na 100 km je nerealna ocena. Realna ocena je 25 kWh.

Tudi 10.000 km na leto je nerealna ocena. Mlajši aktivni uporabniki, ki bodo verjetno prvi kupci el. avtov, naredijo vsaj 15-20k na leto.

Kaj pomeni cifra 200.000 avtov? Če ne bo več na trgu ICE avtov, to pomeni vsako leto 50k novih el. avtov. Torej leta 2036 500k, 2040 pa 700k. Imajo tudi to pokrito in preračunano?

Če se bo takole planiralo zadeve, bo res štala.
hocevarb sporočil: 449
[#2679167] 17.10.17 09:01 · odgovor na: 0221EF13 (#2679152)
Odgovori   +    1
[0221EF13]
Nebuloze.
Hišne polnilnice se pričnejo pri 4kW, ne pri 1kW.
Za našo sosesko, ki ima 400 parkirišč, bi 17% pomenilo 70 avtomobilov.
Torej 70 polnilnih mest s 4kW, kar pomeni, da je to poraba (270kW), kot bi na novo priključil 20 stanovanj.
Na trafo je priključenih vsaj 5-7 takšnih sosesk, torej cca 1MW porabe več.
Ne me hecat, da je trafo toliko predimenzioniran...
Torej tudi kabli od RTPja do trafota ne zdržijo.

Zakaj nihče od novinarjev tega ne vpraša? Dejte se malo pripravit, saj imate koga, ki vam to malo pripravi (že moj primer bi bil lahko izhodišče).
In tukaj je primer za počasno najmanjšo možno polnilnico. Kje so potem šele hitre polnilnice s po par 100kW na enoto, ko bo samo ena pumpa morala biti priključena z 1MW odvodom, tista čez cesto pa še z dodatnim megawatom.
Vaša vprašanja so zelo na mestu. Na reševanje takšnih težav se pripravljajo v distribucijah in tudi v družbi ELES. Z nekaterimi se dogovarjam za poročanje o takšnih projektih. Nekatera razmišljanja distribucij so povzeta tu:
oe.finance.si/886026...m-konceptu

Smisel strategije o altenativnih virih je tudi v tem, da se pospeši iskanje rešitev za boodoče probleme. Brez panike, bi rekel Švejk :-)
0513ANITO sporočil: 6.247
[#2679168] 17.10.17 09:04 · odgovor na: hocevarb (#2679167)
Odgovori   +    0
[hocevarb]
> [0221EF13]
> Nebuloze.
> Hišne polnilnice se pričnejo pri 4kW, ne pri 1kW.
> Za našo sosesko, ki ima 400 parkirišč, bi 17% pomenilo 70 avtomobilov.
> Torej 70 polnilnih mest s 4kW, kar pomeni, da je to poraba (270kW), kot bi na novo priključil 20 stanovanj.
> Na trafo je priključenih vsaj 5-7 takšnih sosesk, torej cca 1MW porabe več.
> Ne me hecat, da je trafo toliko predimenzioniran...
> Torej tudi kabli od RTPja do trafota ne zdržijo.
>
> Zakaj nihče od novinarjev tega ne vpraša? Dejte se malo pripravit, saj imate koga, ki vam to malo pripravi (že moj primer bi bil lahko izhodišče).
> In tukaj je primer za počasno najmanjšo možno polnilnico. Kje so potem šele hitre polnilnice s po par 100kW na enoto, ko bo samo ena pumpa morala biti priključena z 1MW odvodom, tista čez cesto pa še z dodatnim megawatom.

Vaša vprašanja so zelo na mestu. Na reševanje takšnih težav se pripravljajo v distribucijah in tudi v družbi ELES. Z nekaterimi se dogovarjam za poročanje o takšnih projektih. Nekatera razmišljanja distribucij so povzeta tu:
oe.finance.si/886026...m-konceptu

Smisel strategije o altenativnih virih je tudi v tem, da se pospeši iskanje rešitev za boodoče probleme. Brez panike, bi rekel Švejk :-)
Ne boš verjel Borut, ampak rešitev za ta problem imajo proizvajalci Bakra (manj Aluminija).
0221EF13 sporočil: 138
[#2679180] 17.10.17 09:40 · odgovor na: hocevarb (#2679167)
Odgovori   +    11
Izpostavil sem samo primer, ki je navezan na razvod energije, ki je trenutno nerealen in v 10 letih+ niti približno ne bo rešen - samo poglejte koliko časa se je čakalo na 400kV daljnovod iz NEKa.

Drugi del problema je na plečih končnega porabnika - kako bo izgledala polnilnica v garaži? Namreč, trenutno ni nič.
Potrebno je pripeljati (verjetno 3fazni) kabel iz stanovanja do garaže po skupnih prostorih - kako se bo to urejalo?
Ali bodo garaže pripravljene na povečano požarno ogroženost zaradi polnilnic in li-ion baterij. Za plinska vozila so nekatere garaže prepovedane, bo mogoče tako, da li-ion avto ne bo smel v garažo?
Namreč eksplozija li-ion baterij je realnost. Sporščajo se pa izredno strupeni plini, pa še vse skupaj fino gori.
Bo potrebno uvesti nove protipožarne sisteme, ki jih sedaj ni?

Problemov veliko, rešitve pa vse po vrsti gostilniške.
najobj sporočil: 25.437
[#2679185] 17.10.17 09:46
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: najobj 17.10.2017 09:47
... Zakaj električni avti ne bodo sesuli elektroenergetskega sistema ...

... eh, električni avti ne bodo sesuli elektroenergetskega sistema predvsem zato, ker se bodo na ministrstvu za infrastrukturo do leta 2030 končno naučili poštevanko ...

P.S.: moja poštevanka pravi, da bodo do leta 2030 najmanj tri nove vlade s tremi novimi ministrstvi za infrastrukturo s tremi novimi strategijami ... khmm, če ne bo predčasnih volitev in jih bo še več ...
hocevarb sporočil: 449
[#2679189] 17.10.17 09:56 · odgovor na: 0513ANITO (#2679168)
Odgovori   +    1
[0513ANITO]

Ne boš verjel Borut, ampak rešitev za ta problem imajo proizvajalci Bakra (manj Aluminija).
Bojim se, da rešitve nima še nihče. Vsaj ne uporabne rešitve. Rešitev se išče tako med proizvajalci bakra kot tudi aluminja, pa tudi med gradbinci, arhitekti in drugimi. Tehniki vključujo v iskanje rešitev tudi ekonomiste in, ne boste verjeli, tudi psihologe, sociologe in druge družboslovce.

Problemi so preveč zahtevni, da bi jih lahko rešili tehniki sami :-)
jure1943 sporočil: 830
[#2679194] 17.10.17 10:13 · odgovor na: hocevarb (#2679189)
Odgovori   +    8
Problemi so preveč zahtevni, da bi jih lahko rešili tehniki sami :-)
to je seveda res, še bolj res pa je, da takih problemov ne morejo reševati družboslovci sami - še posebej pa ne tipa Cerar et Co.
bc123a sporočil: 45.292
[#2679195] 17.10.17 10:14 · odgovor na: hocevarb (#2679189)
Odgovori   +    6
[hocevarb]
> [0513ANITO]
>
> Ne boš verjel Borut, ampak rešitev za ta problem imajo proizvajalci Bakra (manj Aluminija).

Bojim se, da rešitve nima še nihče. Vsaj ne uporabne rešitve. Rešitev se išče tako med proizvajalci bakra kot tudi aluminja, pa tudi med gradbinci, arhitekti in drugimi. Tehniki vključujo v iskanje rešitev tudi ekonomiste in, ne boste verjeli, tudi psihologe, sociologe in druge družboslovce.

Problemi so preveč zahtevni, da bi jih lahko rešili tehniki sami :-)
Cuj. Problema, kako spravit 1 MW do garaze ne bodo resili psihologi.

Saj to je pa katastrofa, ki smo ji sedaj v zivo prica: tam eni pravniki in ekonomisti napisejo strategijo, inzenirji z malo kljukanja po digitroncku ali pa ze na pamet izracunajo da stvari ne bodo sle niti priblizno.

Q: elektroenergetsko omrezje ne bo zdrzalo
A: to bo reseno s smart omrezji
Q: ki jih se nimate

Q: Kje boste zagotovili 1 GW dodatne moci za polnjenje avtov
A: Polnilo se bo ponoci
Q: ok, skupna moc manjsa, ampak elektriko je treba nekje proizvesti
A: obnovljivi viri
Q: ponoci? soncne elektrarne?

itd.
hocevarb sporočil: 449
[#2679200] 17.10.17 10:20 · odgovor na: bc123a (#2679195)
Odgovori   +    0
[bc123a]

Saj to je pa katastrofa, ki smo ji sedaj v zivo prica: tam eni pravniki in ekonomisti napisejo strategijo, inzenirji z malo kljukanja po digitroncku ali pa ze na pamet izracunajo da stvari ne bodo sle niti priblizno.
Takšen občutek morda dobite, če spremljate različne spletne diskusije. Med pristojnimi pa so diskusije vse bolj konstruktivne.

Še to: ne vem, kdo je pisal strategijo za alternativna goriva. Predlog Energetskega koncepta Slovenije, ki je nekakšen krovni dokument, pa so pisali predvsem tehniki.
0513ANITO sporočil: 6.247
[#2679210] 17.10.17 10:49 · odgovor na: hocevarb (#2679200)
Odgovori   +    4
[hocevarb]
> [bc123a]
>
> Saj to je pa katastrofa, ki smo ji sedaj v zivo prica: tam eni pravniki in ekonomisti napisejo strategijo, inzenirji z malo kljukanja po digitroncku ali pa ze na pamet izracunajo da stvari ne bodo sle niti priblizno.

Takšen občutek morda dobite, če spremljate različne spletne diskusije. Med pristojnimi pa so diskusije vse bolj konstruktivne.

Še to: ne vem, kdo je pisal strategijo za alternativna goriva. Predlog Energetskega koncepta Slovenije, ki je nekakšen krovni dokument, pa so pisali predvsem tehniki.
No, pa jih prosim naštej...Da jih recenziramo...
hocevarb sporočil: 449
[#2679211] 17.10.17 11:01 · odgovor na: 0513ANITO (#2679210)
Odgovori   +    0
[0513ANITO]
Predlog Energetskega koncepta Slovenije, ki je nekakšen krovni dokument, pa so pisali predvsem tehniki.

No, pa jih prosim naštej...Da jih recenziramo...
Verjetno boste recenzirali delo, torej EKS, in ne avtorjev. Vsaj ponavadi se tako dela... sl.wikipedia.org/wik.../Recenzija

Odgovorni za EKS se niso skrivali: Klemen Potisek in Jože Dimnik z ministrstva za infrastrukturo, pri pripravi scenariejv pa je najbolj sodeloval Peter Novak, Energotech
0513ANITO sporočil: 6.247
[#2679212] 17.10.17 11:06 · odgovor na: hocevarb (#2679211)
Odgovori   +    3
[hocevarb]
> [0513ANITO]

Predlog Energetskega koncepta Slovenije, ki je nekakšen krovni dokument, pa so pisali predvsem tehniki.
>
> No, pa jih prosim naštej...Da jih recenziramo...

Verjetno boste recenzirali delo, torej EKS, in ne avtorjev. Vsaj ponavadi se tako dela... sl.wikipedia.org/wik.../Recenzija

Odgovorni za EKS se niso skrivali: Klemen Potisek in Jože Dimnik z ministrstva za infrastrukturo, pri pripravi scenariejv pa je najbolj sodeloval Peter Novak, Energotech
Naj ti odgovorim...

Po njih delij jih boste spoznali....
bc123a sporočil: 45.292
[#2679218] 17.10.17 11:23 · odgovor na: hocevarb (#2679211)
Odgovori   +    2
[hocevarb]
> [0513ANITO]

Predlog Energetskega koncepta Slovenije, ki je nekakšen krovni dokument, pa so pisali predvsem tehniki.
>
> No, pa jih prosim naštej...Da jih recenziramo...

Verjetno boste recenzirali delo, torej EKS, in ne avtorjev. Vsaj ponavadi se tako dela... sl.wikipedia.org/wik.../Recenzija

Odgovorni za EKS se niso skrivali: Klemen Potisek in Jože Dimnik z ministrstva za infrastrukturo, pri pripravi scenariejv pa je najbolj sodeloval Peter Novak, Energotech
Klemen Potisek = ekonomist
Dimnik Joze = res stromar, ampak on kot direktor direktorata prav gotovo ni sodeloval vsebinsko, bodimo no resni.
Peter Novak = strojnik

Bi pa res bilo nekaj vprasanj za zastaviti edinemu stromarju med njimi.
0513ANITO sporočil: 6.247
[#2679221] 17.10.17 11:26 · odgovor na: bc123a (#2679218)
Odgovori   +    2
[bc123a]
> [hocevarb]
> > [0513ANITO]
>
> Predlog Energetskega koncepta Slovenije, ki je nekakšen krovni dokument, pa so pisali predvsem tehniki.
> >
> > No, pa jih prosim naštej...Da jih recenziramo...
>
> Verjetno boste recenzirali delo, torej EKS, in ne avtorjev. Vsaj ponavadi se tako dela... sl.wikipedia.org/wik.../Recenzija
>
> Odgovorni za EKS se niso skrivali: Klemen Potisek in Jože Dimnik z ministrstva za infrastrukturo, pri pripravi scenariejv pa je najbolj sodeloval Peter Novak, Energotech

Klemen Potisek = ekonomist
Dimnik Joze = res stromar, ampak on kot direktor direktorata prav gotovo ni sodeloval vsebinsko, bodimo no resni.
Peter Novak = strojnik

Bi pa res bilo nekaj vprasanj za zastaviti edinemu stromarju med njimi.
Peter Novak= strojnik=veliki oportunist (žal)...ga poznam
kzupanc sporočil: 7.862
[#2679543] 18.10.17 14:19 · odgovor na: bc123a (#2679195)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> [hocevarb]
> > [0513ANITO]
> >
> > Ne boš verjel Borut, ampak rešitev za ta problem imajo proizvajalci Bakra (manj Aluminija).
>
> Bojim se, da rešitve nima še nihče. Vsaj ne uporabne rešitve. Rešitev se išče tako med proizvajalci bakra kot tudi aluminja, pa tudi med gradbinci, arhitekti in drugimi. Tehniki vključujo v iskanje rešitev tudi ekonomiste in, ne boste verjeli, tudi psihologe, sociologe in druge družboslovce.
>
> Problemi so preveč zahtevni, da bi jih lahko rešili tehniki sami :-)

Cuj. Problema, kako spravit 1 MW do garaze ne bodo resili psihologi.

Saj to je pa katastrofa, ki smo ji sedaj v zivo prica: tam eni pravniki in ekonomisti napisejo strategijo, inzenirji z malo kljukanja po digitroncku ali pa ze na pamet izracunajo da stvari ne bodo sle niti priblizno.

Q: elektroenergetsko omrezje ne bo zdrzalo
A: to bo reseno s smart omrezji
Q: ki jih se nimate

Q: Kje boste zagotovili 1 GW dodatne moci za polnjenje avtov
A: Polnilo se bo ponoci
Q: ok, skupna moc manjsa, ampak elektriko je treba nekje proizvesti
A: obnovljivi viri
Q: ponoci? soncne elektrarne?

itd.
Ponoči je poraba veliko manjša in so rezerve brez sonca. Je pa veter, včasih.
0513ANITO sporočil: 6.247
[#2679579] 18.10.17 17:30 · odgovor na: kzupanc (#2679543)
Odgovori   +    4
[kzupanc]
> [bc123a]
> > [hocevarb]
> > > [0513ANITO]
> > >
> > > Ne boš verjel Borut, ampak rešitev za ta problem imajo proizvajalci Bakra (manj Aluminija).
> >
> > Bojim se, da rešitve nima še nihče. Vsaj ne uporabne rešitve. Rešitev se išče tako med proizvajalci bakra kot tudi aluminja, pa tudi med gradbinci, arhitekti in drugimi. Tehniki vključujo v iskanje rešitev tudi ekonomiste in, ne boste verjeli, tudi psihologe, sociologe in druge družboslovce.
> >
> > Problemi so preveč zahtevni, da bi jih lahko rešili tehniki sami :-)
>
> Cuj. Problema, kako spravit 1 MW do garaze ne bodo resili psihologi.
>
> Saj to je pa katastrofa, ki smo ji sedaj v zivo prica: tam eni pravniki in ekonomisti napisejo strategijo, inzenirji z malo kljukanja po digitroncku ali pa ze na pamet izracunajo da stvari ne bodo sle niti priblizno.
>
> Q: elektroenergetsko omrezje ne bo zdrzalo
> A: to bo reseno s smart omrezji
> Q: ki jih se nimate
>
> Q: Kje boste zagotovili 1 GW dodatne moci za polnjenje avtov
> A: Polnilo se bo ponoci
> Q: ok, skupna moc manjsa, ampak elektriko je treba nekje proizvesti
> A: obnovljivi viri
> Q: ponoci? soncne elektrarne?
>
> itd.

Ponoči je poraba veliko manjša in so rezerve brez sonca. Je pa veter, včasih.
Ja to pa zato, ker termoelektrarne in jedrska delujejo v pasu.

In mi se s Fotovoltaiko trudimo zjebat te elektrarne preko dneva, da so nerentabilne, da jih bomo ponoči izkoriščali, ko delujejo v pasu.

Ergo...ko boste zjebali elekktrarne, ki delujejo v pasu NE pričakujte poceni elektrike preko noči, ker je ne bo.
0507Iskra sporočil: 1
[#2681684] 01.11.17 16:54 · odgovor na: 0513ANITO (#2679579)
Odgovori   +    5
Kritika nima pomena, če se zraven ne ponudi alternativne rešitve. Kdor samo kritizira (stalni nezadovoljni nergači) ne prispeva konstruktivno k reševanju situacije.
Jaz kot tehnik se tudi v popolnosti zavedam izzivov, ki jih prinaša e-mobilnost. "Družboslovci" vidijo priložnosti, ideje... na nas tehnikih pa je da te ideje bodisi oživimo bodisi predelamo do mere uresničljivosti.
Verjamem da se bo vse uredilo samo od sebe. Nakupov e-vozil bo toliko, kolikor se jih bo dalo razumno polniti. Če bo potencialni e-voznik uvidel, da svojega e-konjička ne bo mogel polniti svojim potrebam primerno, se za nakup (še) ne bo odločil. Ko bodo rasle polnilne kapacitete, bo raslo tudi število e-vozil.
Fotovoltaične elektrarne na strehah vseh stanovanjskih objektov je (po moje) bližnja stvarnost. Prav tako lokalno shranjevanje el. energije. Vse skupaj pa centralno spremljano in do neke mere regulirano na strani el. distribucij. Tako rešimo (skoraj) vse težave z omrežjem. Izzivi z recikliranjem, varnostjo polnjenja, kot je že bilo nakazano s strani cenjenega kolega, ostajajo.
Za vse se bo našla rešitev. Če bomo sodelovali in ne bomo tipično "slovenski" bodo rešitve tudi v SLO, sicer pa v tujini. Če kaj vem je namreč to, da nas v tujini razvojno ne bodo čakali da se zmenimo.
Pozdravljam vse finančne vzpodbude pilotnim in razvojnim projektom, da vse skupaj poženemo. Kot sem pred časom prebral: "Začni počasi, ampak začni"
0221EF13 sporočil: 138
[#2683372] 10.11.17 15:45 · odgovor na: 0507Iskra (#2681684)
Odgovori   +    1
Začeti ja, tudi s spodbudami. Samo ne pa strategije s strani državnega aparata, da ima kaj za početi. Zaenkrat še ni alternative, da bi lahko že kar strategije v eno smer pisali. Mislim (osebno mnenje, še nikoli pa nisem videl izračuna, ki to zanikal!), da je osebni avto na bencin in/ali plin zaenkrat še najcenejša in najčistejša različica, če seveda realno upoštevaš faktorje kako spraviti energijo do avta. Elektrika nikoli ne bo postala prava alternativa, ker je predraga in shranjevanje le-te še ni niti v bližnji prihodnosti. Tisto, kar počne Kolektor v Idriji je že fino za razvoj, samo rentabilno pač ne bo. Bomo pa imeli izkušnjo z regulacijo omrežja, ki jo pa danes tudi še ni.

Strani: 1