2 uri
Nemški proizvajalec komponent za avtoindustrijo Mubea zaganja proizvodnjo v Bosni
3 ure
Prevoznika Emirates in Flydubai po poplavah vzpostavljata normalne povezave
4 ure
Cene v hrvaškem turizmu bodo za pet do deset odstotkov višje kot lani 3
4 ure
Za sofinanciranje raziskav v podporo kmetijski politiki pet milijonov evrov
6 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
8 ur
Predlogi za dividende, v zelenem pa le delnica Krke
8 ur
Koliko odpravnine sta lani prejela predsednika uprave Petrola in Luke Koper
9 ur
V prvih dveh mesecih za tri odstotke več prihodkov od tujih turistov kot v enakem obdobju lani
9 ur
Kitajski Chery bo avtomobile izdeloval na pogorišču Nissanove tovarne v Barceloni
10 ur
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
11 ur
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 3
22 ur
Najbolj brani članki danes
23 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander 1
24 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
1 dan
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 9
1 dan
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 6
1 dan
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
1 dan
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
1 dan
Ko se upokoji vodja gradnje
1 dan
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
@Ker do leta 2030 sončna energija še ne bo prevladala, bodo avte polnili predvsem doma in ponoči. Ko bo sončna elektrika prevladala, pa jih bodo polnili podnevi na službenih parkiriščih. Ob moči polnjenja en kilovat bodo ponoči avtomobili lahko v povprečju napolnjeni v šestih urah. Če bi hoteli dnevno prevoziti sto kilometrov, bi z enim kilovatom polnilne moči potrebovali 16 ur, z dvema kilovatoma pa osem ur

In v naših garažah je kakšni 200 boksov, in ob predpostavki, da nihče ne polni avta za 100 km vožnjo, ampak vsaj 200 km, bo vsak el. avto vlekel čez noč (8 ur) 4 kW. Pa smo že v napajanju velikostnega reda MW. Kaj pa sedaj? Očevidno bo potreben nov visokonapetostni kabel do objekta, nova TP in kompletna predelava vsega električnega omrežja v garažnem objektu......... To bo še hudič!

Omenjena je tudi druga varianta, polnjenje med delovnim časom. Nekateri imamo srečo in imamo parkinge v okviru del. organizacije bolj ali manj na voljo, sam se sicer bolj poslužujem onega za bicikle. Pa že spet bo potreba, vsaj na naši šoli, kakšen dodaten MW priključne moči.......

Pa na papirju izgleda vse tako ajnfoh, 1-4 kW priklopimi brez problema...

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen