Strani: 1

darko32 sporočil: 2.617
[#2677052] 04.10.17 14:53
Odgovori   +    3
SAj ne vem kdo se dela norca iz ljudi. Poglobili bi progo skozi Ljubjano in sočasno nimajo pojma zakaj je Avstroogrska šla za gradnjo na nasipih. Pri tem vidimo samo en znak in to je podhod v Ljubljanski železniški posotaji, kjer ga zalije, če pride do hitrega naliva. Torej tukaj nekaj ne gre skupaj in to je kakšna je višina podtalnice na teh območjih.
Zato fantazirati o poglobitvi je milo rečeno zgrešena investicija. Vidim pa neko drugo rešitev in to je umetni tunel, ki bi pokril celotno traso do Brezovice. Tako bi rešili hrub in sočasno omogočili drugačni razvoj celotnega območja.

Glede nakupa novih vlakov pa sem skeptičen, ker kot vidimo so nekateri naročili več 100 vlakovnih garnitur in naši veleumi hočejo neke izvlečne stopnice, da prikrijejo zgrešeno načrtovanje. Dajmo raje razmislit kako bi perone prilagodili novim garnituram in začeli tudi tako graditi. Če gledamo proizvajalce nebo samo za nekaj garnitur spremenil tehnološkega načrta, ker to nekaj stane. Lahko pa zaradi enakih tehničnih karakteristik samo naredi recimo 50 garnitur več in da nižjo ceno. Pri nas pa perone prilagodimo tem razmeram. Zato ne vidm vlakov pred letom 2027 v Sloveniji.

Glede Koperske proge pa res ne razumem, kako lahko nekdo podaja takšne številke.
CERAR pravi, da bodo stari tir vrgli ven. MES je to celo potrjeval. Z izgradnjo drugega tira pa sedaj po teh izračunih se prikazuje, da bo stari tir ostal v funkciji za naslednjih 45 let.
MarijanMacek sporočil: 1.479
[#2677084] 04.10.17 16:04 · odgovor na: darko32 (#2677052)
Odgovori   +    3
[darko32]
SAj ne vem kdo se dela norca iz ljudi. Poglobili bi progo skozi Ljubjano in sočasno nimajo pojma zakaj je Avstroogrska šla za gradnjo na nasipih. Pri tem vidimo samo en znak in to je podhod v Ljubljanski železniški posotaji, kjer ga zalije, če pride do hitrega naliva. Torej tukaj nekaj ne gre skupaj in to je kakšna je višina podtalnice na teh območjih.
Zato fantazirati o poglobitvi je milo rečeno zgrešena investicija. Vidim pa neko drugo rešitev in to je umetni tunel, ki bi pokril celotno traso do Brezovice. Tako bi rešili hrub in sočasno omogočili drugačni razvoj celotnega območja.
In ne pozabi,nekateri bi vložili 4 milijared v poglobitev, ki v končni fazi ne bi kaj dosti prinesla žel. prometu v Sloveniji. Istočasno so pa proti dobri miljardi za 2 TDK, ki omogoča nadaljnje povečevanje luškega prometa. Razumi kdor more

Glede nakupa novih vlakov pa sem skeptičen, ker kot vidimo so nekateri naročili več 100 vlakovnih garnitur in naši veleumi hočejo neke izvlečne stopnice, da prikrijejo zgrešeno načrtovanje. Dajmo raje razmislit kako bi perone prilagodili novim garnituram in začeli tudi tako graditi.
Novi peroni se grade v skladu z evropskimi predpisi, kar je pogoj za EU sofinanciranje. Torej ti je zdaj jasno, da mi ne moremo graditi peronov po lastnih željah, vsaj na koridorju ne. Problem je le, če stari vlaki ne ustrezajo novim predpisom. Pa ni velik strošek vgraditi nova vrata s premično rampo ob reviziji starih, novi bodo pa itak ustrezali novim specifikacijam.

Če gledamo proizvajalce nebo samo za nekaj garnitur spremenil tehnološkega načrta, ker to nekaj stane. Lahko pa zaradi enakih tehničnih karakteristik samo naredi recimo 50 garnitur več in da nižjo ceno. Pri nas pa perone prilagodimo tem razmeram. Zato ne vidm vlakov pred letom 2027 v Sloveniji.
Tega pa človek v luči prejšnih odgovorov ne razme.

Glede Koperske proge pa res ne razumem, kako lahko nekdo podaja takšne številke.
CERAR pravi, da bodo stari tir vrgli ven. MES je to celo potrjeval. Z izgradnjo drugega tira pa sedaj po teh izračunih se prikazuje, da bo stari tir ostal v funkciji za naslednjih 45 let.
Uradno ni bilo nikjer rečeno, da bodo strai tir ven vrgli. To je bilo objavljeno le na na strabneh nekih civilnih inicijativ! Se pa dela na tem, da se reševalni predori zgrade v polnem profilu in se omogoči kasnejša gradnja drugega tira. Šele potem se lahko staro progo ukine, verjetno bo pa ta tir še kar precej časa služil prometu.
andrej71 sporočil: 1.393
[#2677086] 04.10.17 16:22 · odgovor na: darko32 (#2677052)
Odgovori   +    5
Matr si tečen s temi stopničkami. Pojdi malo čez mejo in bodi pozoren, kaj se zgodi, ko se novejšemu vlaku odprejo vrata. Res misliš, da tistih 300 Talentov, ki jih Avstrijci kupujejo, nima takih stopničk?

Poglej recimo tole sliko, sicer s Siemensom:

www.dokumentationsze...jet010.jpg

Kaj vidiš pod vrati?
darko32 sporočil: 2.617
[#2677671] 09.10.17 08:46 · odgovor na: andrej71 (#2677086)
Odgovori   +    0
[andrej71]
Matr si tečen s temi stopničkami. Pojdi malo čez mejo in bodi pozoren, kaj se zgodi, ko se novejšemu vlaku odprejo vrata. Res misliš, da tistih 300 Talentov, ki jih Avstrijci kupujejo, nima takih stopničk?

Poglej recimo tole sliko, sicer s Siemensom:

www.dokumentationsze...jet010.jpg

Kaj vidiš pod vrati?
No sedaj pa smo tu, kjer ni več megle. Razjasnimo kdo je forsiral naročilo SIMENSOV, ki so bili prototipi. Zakaj se ni že takrat planiralo, da se bo v bližnji prihodnosti tudi perononi popravljali.

Očitno vidimo sedaj lepo sliko brezglavega početja posameznikov, kateri se borijo samo za svoj ego in pri tem povzročajo škodo. Kot sam vidiš si pokazal sliko v ravnini in vlak vidim, da ni nagnjen v krivini. Torej bomo imeli sedaj dva problema in to je stopnica preveč v zrak in bo še bolj nevarna za vstopanje. ALi pa se bo ista stopnica zarila v peron pod ničelno točko.
Zato ti dobronamerno predlagam, da lepo narišeš simulacijo in pogledaš kaj se zgodi v krivini na obeh straneh tira oziorma na peronih. Zato sam kot FIZIK in matematik ne vidim rešitve v tem ampak vidim še eno zgrešeno investicijo.
darko32 sporočil: 2.617
[#2677674] 09.10.17 08:59 · odgovor na: MarijanMacek (#2677084)
Odgovori   +    0
[MarijanMacek]
> [darko32]
> SAj ne vem kdo se dela norca iz ljudi. Poglobili bi progo skozi Ljubjano in sočasno nimajo pojma zakaj je Avstroogrska šla za gradnjo na nasipih. Pri tem vidimo samo en znak in to je podhod v Ljubljanski železniški posotaji, kjer ga zalije, če pride do hitrega naliva. Torej tukaj nekaj ne gre skupaj in to je kakšna je višina podtalnice na teh območjih.
> Zato fantazirati o poglobitvi je milo rečeno zgrešena investicija. Vidim pa neko drugo rešitev in to je umetni tunel, ki bi pokril celotno traso do Brezovice. Tako bi rešili hrub in sočasno omogočili drugačni razvoj celotnega območja.

In ne pozabi,nekateri bi vložili 4 milijared v poglobitev, ki v končni fazi ne bi kaj dosti prinesla žel. prometu v Sloveniji. Istočasno so pa proti dobri miljardi za 2 TDK, ki omogoča nadaljnje povečevanje luškega prometa. Razumi kdor more
>
> Glede nakupa novih vlakov pa sem skeptičen, ker kot vidimo so nekateri naročili več 100 vlakovnih garnitur in naši veleumi hočejo neke izvlečne stopnice, da prikrijejo zgrešeno načrtovanje. Dajmo raje razmislit kako bi perone prilagodili novim garnituram in začeli tudi tako graditi.

Novi peroni se grade v skladu z evropskimi predpisi, kar je pogoj za EU sofinanciranje. Torej ti je zdaj jasno, da mi ne moremo graditi peronov po lastnih željah, vsaj na koridorju ne. Problem je le, če stari vlaki ne ustrezajo novim predpisom. Pa ni velik strošek vgraditi nova vrata s premično rampo ob reviziji starih, novi bodo pa itak ustrezali novim specifikacijam.

>
>Če gledamo proizvajalce nebo samo za nekaj garnitur spremenil tehnološkega načrta, ker to nekaj stane. Lahko pa zaradi enakih tehničnih karakteristik samo naredi recimo 50 garnitur več in da nižjo ceno. Pri nas pa perone prilagodimo tem razmeram. Zato ne vidm vlakov pred letom 2027 v Sloveniji.

Tega pa človek v luči prejšnih odgovorov ne razme.

>
> Glede Koperske proge pa res ne razumem, kako lahko nekdo podaja takšne številke.
> CERAR pravi, da bodo stari tir vrgli ven. MES je to celo potrjeval. Z izgradnjo drugega tira pa sedaj po teh izračunih se prikazuje, da bo stari tir ostal v funkciji za naslednjih 45 let.

Uradno ni bilo nikjer rečeno, da bodo strai tir ven vrgli. To je bilo objavljeno le na na strabneh nekih civilnih inicijativ! Se pa dela na tem, da se reševalni predori zgrade v polnem profilu in se omogoči kasnejša gradnja drugega tira. Šele potem se lahko staro progo ukine, verjetno bo pa ta tir še kar precej časa služil prometu.
Poglej oslarijo, katero se gremo.
Naroamo garniture, katere so naročene bolj po domače in to brez nekega plana. Že ob naročilu SIMENSOV se je lepo vedelo, da se bodo morali peroni posodabljati. TOrej s eje SIMENSE naročilo bolj po domače in zato ni nihče odgovoarjal. Sedaj pa se dela panika z nekimi izvlečnimi stopnicami. Sam osebno ne vidim neke rešitve v tem, saj je problem v krivini in nagibu garniture, ker se ista stopnica zarije pod 0 točko perona.

Glede poglobitve proge skozi Ljubljano pa je takšna ideja popolnoma zgrešena za naš žep, saj nimamo toliko denarja, da bi naredili kot tunel.

Glede proge za KOPER pa res ne razumem kdo se dela norca iz koga. Javno se govori, da se stara proga po končani izgradnji odstrani iz prometa in nadmesti z kolesarsko stezo. Če so tvoje trditve točne pomeni, da je LEBEN, MES,CERAR in ostali javno zavajali ljudi. Sočasno pa povzročajo škodo tudi železniškemu prometu, kjer javno ustvarjajo sliko, da so na železnicah sami goljufi in prevaranti.

Zato predlagam, da se pozanimaš o izjavah in slikovnih prikazih regulacije prometa med DIVAČO in KOPROM. Zato je neverjetno kaj bi storili posamezniki samo da bi ostali pri koritu. Sočasno pa ti predlagam, da greš lepo do tistih domačinov na tem koncu, kjer so jim obljubili boljše življenje.

Strani: 1