4 min
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
19 min
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
48 min
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
54 min
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
2 uri
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
2 uri
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
2 uri
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
3 ure
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
3 ure
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
3 ure
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
3 ure
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
4 ure
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti
5 ur
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
5 ur
Sedež združene NKBM in SKB bo v Ljubljani; Se bo izpraznila še ena velika bančna stavba v prestolnici? 1
6 ur
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu? (Oglas)
6 ur
Citroën razkriva sedemsedežni SUV C3 aircross
6 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani
6 ur
Praznik narave v Izoli
7 ur
Izrael raketiral Iran, nafta skočila na 90 dolarjev 9

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[darko32]
SAj ne vem kdo se dela norca iz ljudi. Poglobili bi progo skozi Ljubjano in sočasno nimajo pojma zakaj je Avstroogrska šla za gradnjo na nasipih. Pri tem vidimo samo en znak in to je podhod v Ljubljanski železniški posotaji, kjer ga zalije, če pride do hitrega naliva. Torej tukaj nekaj ne gre skupaj in to je kakšna je višina podtalnice na teh območjih.
Zato fantazirati o poglobitvi je milo rečeno zgrešena investicija. Vidim pa neko drugo rešitev in to je umetni tunel, ki bi pokril celotno traso do Brezovice. Tako bi rešili hrub in sočasno omogočili drugačni razvoj celotnega območja.
In ne pozabi,nekateri bi vložili 4 milijared v poglobitev, ki v končni fazi ne bi kaj dosti prinesla žel. prometu v Sloveniji. Istočasno so pa proti dobri miljardi za 2 TDK, ki omogoča nadaljnje povečevanje luškega prometa. Razumi kdor more

Glede nakupa novih vlakov pa sem skeptičen, ker kot vidimo so nekateri naročili več 100 vlakovnih garnitur in naši veleumi hočejo neke izvlečne stopnice, da prikrijejo zgrešeno načrtovanje. Dajmo raje razmislit kako bi perone prilagodili novim garnituram in začeli tudi tako graditi.
Novi peroni se grade v skladu z evropskimi predpisi, kar je pogoj za EU sofinanciranje. Torej ti je zdaj jasno, da mi ne moremo graditi peronov po lastnih željah, vsaj na koridorju ne. Problem je le, če stari vlaki ne ustrezajo novim predpisom. Pa ni velik strošek vgraditi nova vrata s premično rampo ob reviziji starih, novi bodo pa itak ustrezali novim specifikacijam.

Če gledamo proizvajalce nebo samo za nekaj garnitur spremenil tehnološkega načrta, ker to nekaj stane. Lahko pa zaradi enakih tehničnih karakteristik samo naredi recimo 50 garnitur več in da nižjo ceno. Pri nas pa perone prilagodimo tem razmeram. Zato ne vidm vlakov pred letom 2027 v Sloveniji.
Tega pa človek v luči prejšnih odgovorov ne razme.

Glede Koperske proge pa res ne razumem, kako lahko nekdo podaja takšne številke.
CERAR pravi, da bodo stari tir vrgli ven. MES je to celo potrjeval. Z izgradnjo drugega tira pa sedaj po teh izračunih se prikazuje, da bo stari tir ostal v funkciji za naslednjih 45 let.
Uradno ni bilo nikjer rečeno, da bodo strai tir ven vrgli. To je bilo objavljeno le na na strabneh nekih civilnih inicijativ! Se pa dela na tem, da se reševalni predori zgrade v polnem profilu in se omogoči kasnejša gradnja drugega tira. Šele potem se lahko staro progo ukine, verjetno bo pa ta tir še kar precej časa služil prometu.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen