Strani: 1 2

anon-268539 sporočil: 2.339
[#2610641] 02.08.16 15:02
Odgovori   +    2
Pohvalno. Vendarle se premika...
anon-401291 sporočil: 74
[#2610644] 02.08.16 15:24
Odgovori   +    4
ja čist noro. In v kakšni meri bo to pomagalo kolesarjem?
crt sporočil: 27.194
[#2610650] 02.08.16 15:58
Odgovori   +    6
no, okej... kot kolesar si predvsem zelim solidne proge, niti ne toliko tega, kako je oznacena. recimo, ce sicer imas oznaceno kolesarsko stezo, ki pa poteka cez miljauznt stranskih dovozov na glavno cesto vsakih 5 m, potem to ni neka zmaga...
Korazijan sporočil: 386
[#2610651] 02.08.16 16:10 · odgovor na: crt (#2610650)
Odgovori   +    3
Ja, boljša bi bila kolesarska avtocesta čez SLO
anon-294418 sporočil: 4
[#2610652] 02.08.16 16:26 · odgovor na: anon-401291 (#2610644)
Odgovori   +    4
Nekaj junakom zagotovo, ker je treba gledati, da v podjetju, ki dobavlja table imajo tudi kakega kolesarja in njegova plača je na ta način zagotovoljena. Če pa je kolesar še direktor/lastnik potem pa še toliko bolje, tu so zneski še višji.

Realnost pa je žal kruta; namesto, da bi ministrstvo v sodelovanju z vsemi uradi, agencijami in občinami prvo načrtovalo, nato pa uredilo spodobne kolesarske poti širom države in pri tem celo pridobili kaka EU sredstva pa je žal utopija.
crt sporočil: 27.194
[#2610653] 02.08.16 16:39 · odgovor na: Korazijan (#2610651)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: crt 02.08.2016 16:39
[Korazijan]
Ja, boljša bi bila kolesarska avtocesta čez SLO
kar je res je res :)

www.citylab.com/city...rs/472059/
bobek13 sporočil: 4.301
[#2610655] 02.08.16 17:00
Odgovori   +    4
vsakic ko preberem kaksen naslov, da se nekaj dela za kolesarje, me stisne pri srcu - le kaksno bedarijo bodo mi spet servirali v "mojem" imenu in povrh vsega se "zame"... nothing good ever came from Ministry of whatever... tokrat je vsaj "samo" brezveze zapravljen denar...

:-)))

LpA

p.s.: da smo glupi in sadisti mi je jasno, ma vseeno si predstavljate, da se potegne 1m sirsa cesta in en straf na vsaki strani za kolesarje?! ;-)
sopranos sporočil: 11.404
[#2610661] 02.08.16 17:04 · odgovor na: (#2610654)
Odgovori   +    5
[abohte]
Kot jaz razumem v tem primeru kolesarska steza sploh ne bo označena, ampak bodo postavili zgolj usmerjevalne table.
Drugače pa tudi jaz nisem štekal, zakaj ne postavijo kolesarske steze v istem nivoju, kot je cesta, dokler nisem prebral Kafkinega Gradu.
Saj to. Milijone EUR zmečemo za te kolesarske steze, da se potem kolesarji vozijo po cestišču. Čeprav me to moti, jim ne zamerim, ker geniji, ki so si to zamislili, so sprejeli take predpise, da so kolesarske steze v mestih popolnoma neuporabne.
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2610665] 02.08.16 17:40
Odgovori   +    3
Le za kaj zapravljamo denar! Da se nekateri lahko trkajo po prsih, poglejte jaj smo naredili in kaj imamo pokazati. Če me vprašate na žalost nič, to so samo besede. Praksa pokvari ideje na papirju. Ravno sem se vrnil domov, na srečo nisem povozil nobenega kolesarja. Parkrat je malo manjkalo, da nisem zbil nonšalantno po cesti vozečih kolesarjev. Pa čeprav imajo zgledno narejeno kolesarsko stezo pločnike samo za njih, obarvan asfalt itd. Nekaj časa sem štel koliko jih je na stezi in koliko na cesti. Trije so bili na stezi, dvanajst na cesti, nekateri so vozili celo v napačni smeri. Čemu potem vse strategije in razmetavan denar? Za opravičilo, kolesarske steze so res narejene na horuk, njihovo pot na vsakih nekaj metrov sekajo izvozi od hiš, kar prav grobo spreminja nivoje za tudi 20 centimetrov. Nekaj v tej enačbi ne štima.
anon-347615 sporočil: 3
[#2610669] 02.08.16 18:36
Odgovori   +    1
čas vnosa: 02.08.16 16:24
Živim v občini, kjer (so že) bodo na novo LE označili te poti, ki so zelo slabe in vsem udeležencem nevarne državne in občinske poti. O obnovi le teh v bolj varne, seveda na DRSI (in še kje...) ni govora. Ko bodo namestili nove oznake in signalizacijo, naj razmišljajo še o tem problemu, tudi omenjena pobudnika tega projekta. Tako grem raje kot na kolo, peš na goro.
iskricaa sporočil: 267
[#2610680] 02.08.16 20:27 · odgovor na: anon-401291 (#2610644)
Odgovori   +    1
[]
ja čist noro. In v kakšni meri bo to pomagalo kolesarjem?
Khm... morda pa bo to pomagalo vsaj kakemu vaškemu veseljaku, ki se bo s kolesom sredi noči vračal domov. Rdečim tablam pa se bo skušal izogniti, saj ga bodo spominjale na jezno ženo.
iskricaa sporočil: 267
[#2610681] 02.08.16 20:32
Odgovori   +    3
Neurejene cestne bankine, luknje na vozišču, luknje ob betonskih jaških, nadstreški za avtobusne postaje tik ob kolesarskih stezah... vse to ostaja.

Se pa venomer najde denar za razne elaborate in študije. Še dobro, da so table rdeče. Mimogrede se bomo ob vseh luknjah (tresljajih) lahko počutili kot biki, ki se jim megli pred očmi.
Korazijan sporočil: 386
[#2610688] 02.08.16 22:00 · odgovor na: crt (#2610653)
Odgovori   +    1
Ja, gradijo tudi ob vzhodni ameriški obali od Maina do Key Westa na Floridi, ampak tam so bolj varčni, med drugim zbirajo prostovoljne prispevke za gradnjo (samoprispevek, remember:))
O kolesarskih avtocestah v Nemčiji pa smo že pisali, ampak je zdaj tak čas, da bi lahko ponovili.

www.nj.com/news/inde...orida.html
Skippy sporočil: 3.152
[#2610690] 02.08.16 22:14
Odgovori   +    2
Problem je v tem, da o kolesarstvu v Sloveniji odločajo tisti, ki nikoli ne sedejo na kolo. Zato venomer same neumnosti.

A je res tako težka rešitev, ki jo pogosto vidim v Avstriji? Razširiš smerno vozišče za 1 meter, narišeš črto in je kolesarska steza. Pa še avtomobilisti imajo več prostora za ukrepati v kritičnih situacijah. Ampak pri nas so kolesarji lahko na cesti med ostalimi vozili, če ni kolesarske ... kakor hitro pa daš kolesarsko, pa milijon neumnih projektantskih rešitev. Če smo lahko na cesti s prometom, bomo lahko na cesti še z ločeno črto.
crt sporočil: 27.194
[#2610697] 03.08.16 07:27 · odgovor na: Skippy (#2610690)
Odgovori   +    2
ja.

ampak iz tele novice imam nekako vtis (morda napacen), da itak sploh ne bodo nic spreminjali vozne podlage razen tega, da bodo postavili oznacevalne table.

nekako tako, kot matematik nima kljuca za konzerve, potem malo razmislja in konzervi rece: definiram te odprto.
FIN-466864 sporočil: 3.316
[#2610715] 03.08.16 09:07
Odgovori   +    0
čas vnosa: 02.08.16 22:09
kdaj bojo za prometne prekrške kolesarji enako odgovarjali kot ostali udeleženci v prometu...
naprimer vožnja po kolesarski stezi v napačno smer, skrtno nevarno v križiščih in nasproti pravilno vozeči kolesarji, oviranje prometa, objetnos in agresivnost idt...
ja to so naš zeleni kolesarji

Lp
anon-268539 sporočil: 2.339
[#2610718] 03.08.16 09:35
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-268539 03.08.2016 09:41
Pozdravljam kritičnost, posebno pozitivno, ne maram pa kritizerstva.
Enotna informacijska označitev bo pomagala predvsem tujcem, da ne zaidejo na bolj nevarne odseke. Že če je s tem rešeno samo eno življenje, je teh 40 tisočakov zelo dobro investiran denar.
Mimogrede; traso poznam, saj sem jo večkrat prevozil na kolesu in posamezne odseke celo na rolerjih. Gre za pozitiven premik, za dobro pobudo, seveda pa se vedno da storiti več in bolje...
najobj sporočil: 31.920
[#2610725] 03.08.16 10:04 · odgovor na: anon-268539 (#2610718)
Odgovori   +    1
[komendator]
Pozdravljam kritičnost, posebno pozitivno, ne maram pa kritizerstva.
Enotna informacijska označitev bo pomagala predvsem tujcem, da ne zaidejo na bolj nevarne odseke. Že če je s tem rešeno samo eno življenje, je teh 40 tisočakov zelo dobro investiran denar.
Mimogrede; traso poznam, saj sem jo večkrat prevozil na kolesu in posamezne odseke celo na rolerjih. Gre za pozitiven premik, za dobro pobudo, seveda pa se vedno da storiti več in bolje...
... OK, ampak če bo kolesarska povezava od Rateč do Ljubljane delno potekala po obstoječih kolesarskih poteh, delno pa po državnih in občinskih cestah(!), potem tota rdeča tabla ne bo kaj dosti pomagala pri varnosti ...

P.S.: kdor je na kolesarskih stezah z zakonom zapovedal enosmerni promet, je kompletni kreten ...
anon-268539 sporočil: 2.339
[#2610761] 03.08.16 13:07 · odgovor na: najobj (#2610725)
Odgovori   +    0
... OK, ampak če bo kolesarska povezava od Rateč do Ljubljane delno potekala po obstoječih kolesarskih poteh, delno pa po državnih in občinskih cestah(!), potem tota rdeča tabla ne bo kaj dosti pomagala pri varnosti ...

P.S.: kdor je na kolesarskih stezah z zakonom zapovedal enosmerni promet, je kompletni kreten ...
Bo, sem že večkrat videl kolesarje, ki so peljali po precej bolj prometnih, regionalnih cestah (npr., Kranj - Mengeš). Predlagana trasa je gotovo optimalna, obstajajo pa še alternative, vendar manj direktne.
Zakon je pač uzda... Enosmernost na kolesarskih stezah ima svoj smisel (hitrost kolesarjev, načelo zaupanja,..). In ni povsod enako. Določene ločene poti imajo večnamenski status (npr. od Mojstrane do Rateč), namenjene so tudi pešcem, rolarjem, lastnikom pripadajočih zemljiš,.., imajo zarisano dvopasovnost, ali pa ne,.. Žal je specializiranih poti bistveno premalo (ljudje se v strahu za svoje življenje znajdejo, kakor vedo in znajo), vendar vsak dan več in s tem se tudi urejenost in varnost počasi povečuje.
pobalin sporočil: 14.456
[#2610772] 03.08.16 14:01 · odgovor na: crt (#2610697)
Odgovori   +    1
[crt]
nekako tako, kot matematik nima kljuca za konzerve, potem malo razmislja in konzervi rece: definiram te odprto.
Dobra! Spominja me na državne/nacionalizirane firme, ki so bile prepuščene v samoupravno lastništvo delavcev. Edino v zvezi s tem, kar je bilo vsaj malo podobno lastništvu, so bili v demokratičnem kapitalizmu razdeljeni certifikati.

Bi pa opozoril na drobno a ključno razliko med sporočilom ministrtva in tem člankom. Prvo se bere kot "imamo dva zagnana zaposlena, ki sta med bicikliranjem po tujini dobila edit-copy-paste idejo, minister doktor Peter pa jima je zanjo odobril nekaj denarja - ker gre za manj kot stane ena recenzija ocene revizije četrte študije tretjega predloga za drugi tir.
www.mzi.gov.si/si/me.../771/8426/

Nataša Koražija pa je v ministrski piar neupravičeno/samovoljno vrinila eno ključno in popolnoma zavajajočo besedo:
Na ministrstvu za infrastrukturo bodo do sredine septembra z rdečimi tablami označili, kako lahko varno prekolesarite 109 kilometrov od Rateč do Ljubljane
Kako bodo rdeče table povečale varnost kolesarjev je misterij. Prav tako tudi, zakaj se v obdobju e-zemljevidov, navigacije, pametnih telefonov, neštetih aplikacij itn. ob funkcionalno in varnostno nespremenjeni infrastrukturi postavlja neke table.

Pri tej zadevi je zanimiv še detajl o kampanjskosti - ni toliko važno kaj, kot je važno kdaj, t.j. pravočasno za razne svečanosti:
Ministrstvo in Direkcija za infrastrukturo bosta skušala projekt realizirati do Tedna mobilnosti v sredini septembra.
Ker se mi ne zdi zanemarljivo vedeti, kdo so ljudje, ki na ministrstvih uspešno predlagajo svoje zasebne ideje, ki ne spadajo v njihov služben resor, dodajam, da je bila Milena Černilogar Radež pred leti predsednica kolesarske zveze Slovenije, službeno pa se ukvarja z energijo. Jože Taler je menda vodja pravne službe ministrstva.
pobalin sporočil: 14.456
[#2610773] 03.08.16 14:31 · odgovor na: anon-268539 (#2610718)
Odgovori   +    0
[komendator]
Pozdravljam kritičnost, posebno pozitivno, ne maram pa kritizerstva.
Enotna informacijska označitev bo pomagala predvsem tujcem, da ne zaidejo na bolj nevarne odseke. Že če je s tem rešeno samo eno življenje, je teh 40 tisočakov zelo dobro investiran denar.
Pozdravljam kritičnost kritizerstva, ker vem, da vsak (tudi jaz) včasih rabi pljusk mrzle vode. Vseeno bi rad vedel, če je znano, koliko tujcev vsako leto zaide na bolj nevarne odseke (npr. na tej trasi) in koliko žrtev je med njimi. Da ne bomo govorili o žrtvah, ki jih mogoče ni. Na podlagi podatkov in ne želja ali idej se lahko pogovarjamo o problemih in prioritetah, ali nam gre v prvi vrsti za domače kolesarje ali za tujce itn. So nam pomembni hard-core kolesarji ali gre za pomoč manj vajenim rekreativnim kolesarjem in družinskim potovanjem?

Kolikor sem mogel, sem si ogledal zemljevid trase. Moram reči, da se mi ne zdi prav velik prispevek k varnosti in širjenju dostopnosti/vabljivosti te trase. Govorim s stališča priletnega občasnega biciklista, ki se ne mara prerivati z avtomobili ali tovornjaki in se večinoma drži kolesarskih stez (npr. Parenzana, trasa stare proge mimo Mojstrane), kjer sem lahko kolesaril tudi z otroki. Pred leti sem presenečen ugotovil, da je okrog Münchna speljana (ljubljanskemu PSTju podobna) kolesarsko-sprehajalna pot, in da je očitno možno čisto ločeno od avtomobilov (družinsko) kolesariti tudi do npr. Neuschwannsteina. Mi česa takega nimamo niti od Ljubljane do Vrhnike!
najobj sporočil: 31.920
[#2610776] 03.08.16 15:14 · odgovor na: anon-268539 (#2610761)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 03.08.2016 15:17
[komendator]
> ... OK, ampak če bo kolesarska povezava od Rateč do Ljubljane delno potekala po obstoječih kolesarskih poteh, delno pa po državnih in občinskih cestah(!), potem tota rdeča tabla ne bo kaj dosti pomagala pri varnosti ...
>
> P.S.: kdor je na kolesarskih stezah z zakonom zapovedal enosmerni promet, je kompletni kreten ...
Bo, sem že večkrat videl kolesarje, ki so peljali po precej bolj prometnih, regionalnih cestah (npr., Kranj - Mengeš). Predlagana trasa je gotovo optimalna, obstajajo pa še alternative, vendar manj direktne.
Zakon je pač uzda... Enosmernost na kolesarskih stezah ima svoj smisel (hitrost kolesarjev, načelo zaupanja,..). In ni povsod enako. Določene ločene poti imajo večnamenski status (npr. od Mojstrane do Rateč), namenjene so tudi pešcem, rolarjem, lastnikom pripadajočih zemljiš,.., imajo zarisano dvopasovnost, ali pa ne,.. Žal je specializiranih poti bistveno premalo (ljudje se v strahu za svoje življenje znajdejo, kakor vedo in znajo), vendar vsak dan več in s tem se tudi urejenost in varnost počasi povečuje.
... čuj, probaj si predstavljat, kako bi zgledal promet, če bi bile vse ceste izključno enosmerne, ker so hitrosti avtomobilov bistveno višje od kolesarjev in je zato dvosmerni promet dosti bolj nevaren ... khmm, kar seveda pomeni, da bi po genialni logiki kolesarskega fanatika, ki je pisal enosmerno zakonodajo, bilo dvosmerni promet za avtomobile treba nujno prepovedati in ga nadomestiti izključno z varnejšim enosmernim ...

P.S.: tukaj forum.finance.si/?m=...257&single opisan primer je samo en iz moje kolesarske prakse, ker sem o enosmerni kolesarski norosti na totem forumu že večkrat pisal in je brezveze ponavljat, kaj šele da bi pisal o primerih, ko se po prepisih s kolesom sploh ne moreš vozit ...
anon-202165 sporočil: 970
[#2610777] 03.08.16 15:29 · odgovor na: najobj (#2610776)
Odgovori   +    0
Za tale tvoj problem iz priloge je pa rešitev precej enostavna. Prvih 100 metrov greš pač peš ob kolesu po pločniku (predvdevam da je tam), nato pa pravilno po kolesarski stezi :)

Glede na to kako ozke so ponavadi kolesarske steze, pa je čisto prav da so enosmerne.
najobj sporočil: 31.920
[#2610781] 03.08.16 15:39 · odgovor na: anon-202165 (#2610777)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 03.08.2016 15:41
[bacco979]
Za tale tvoj problem iz priloge je pa rešitev precej enostavna. Prvih 100 metrov greš pač peš ob kolesu po pločniku (predvdevam da je tam), nato pa pravilno po kolesarski stezi :)
... čuj, zakaj pa bi šel v trgovino peš in zraven potiskal še svoj bicikl, če pa je boljše, da grem v trgovino peš brez bicikla ? ...
Glede na to kako ozke so ponavadi kolesarske steze, pa je čisto prav da so enosmerne.
... ja, glede na hitrost in gostoto kolesarskega prometa in glede na hitrost in gostoto prometa pešcev na običajno sosednjih pločnikih je enosmernost nujna, ker je s hitrosti 20-30 km/h nemogoče zmanjšati hitrost na 5-10 km/h, ko se ti vsake pol ure približa kolesar, ki vozi v "napačno" smer ...

P.S.: pozabil si povedat, zakaj avtomobilski promet zaradi večjih hitrostih ne poteka izključno po enosmernih cestah ...
anon-202165 sporočil: 970
[#2610783] 03.08.16 15:54 · odgovor na: najobj (#2610781)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-202165 03.08.2016 16:00
Jah ne vem, jaz v 500 m oddaljeno trgovino grem raje peš, ker je preveč dela z odklepanjem / zaklepanjem + pospravljanjem kolesa. Jebiga, stanujem v bloku.

Dvosmerne ceste pa v glavnem imamo z ločenimi smernimi pasovi, sploh tam kjer so tudi kolesarske steze. Tega kar bi ti rad pa nisem videl še nikjer. Če pa že je dvosmerna kolesarska steza je tudi primerno široka in ločena od ceste. Je pa zadeva dokaj nepraktična za mesta.

A pri rdeči luči na semforju čakaš, čeprav ni nikjer nikogar?
anon-268539 sporočil: 2.339
[#2610787] 03.08.16 19:05 · odgovor na: najobj (#2610776)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-268539 03.08.2016 19:07
V bistvu si delno že sam odgovoril: pri najvišjih hitrostih, na avtocestah, so pasovi tudi fizično ločeni, z ograjo,.. in avtoceste so nek približek ideala in odgovor na zahteve sodobnega prometa. Seveda zasedajo ogromno prostora in drage so. Drugje se moramo zadovoljiti s talnimi označbami... Podobna logika vlada tudi v kolesarskem okolju: kjer je možno, so dovolj široke, označene in namenjene kolesarjem, bodisi enosmerne, ali dvosmerne.
Strinjam se, da je v določenih primerih kolesarjenje strogo po predpisih lahko tudi težko oz. sploh nemogoče.
anon-268539 sporočil: 2.339
[#2610790] 03.08.16 20:06 · odgovor na: pobalin (#2610773)
Odgovori   +    0
Pozdravljam kritičnost kritizerstva, ker vem, da vsak (tudi jaz) včasih rabi pljusk mrzle vode. Vseeno bi rad vedel, če je znano, koliko tujcev vsako leto zaide na bolj nevarne odseke (npr. na tej trasi) in koliko žrtev je med njimi. Da ne bomo govorili o žrtvah, ki jih mogoče ni. Na podlagi podatkov in ne želja ali idej se lahko pogovarjamo o problemih in prioritetah, ali nam gre v prvi vrsti za domače kolesarje ali za tujce itn. So nam pomembni hard-core kolesarji ali gre za pomoč manj vajenim rekreativnim kolesarjem in družinskim potovanjem?
Točnega podatka o ne/namerno zablodelih nihče nima. Reciva, da mi verjameš na besedo… O žrtvah (poškodovanih in umrlih) se pa vedno da dobiti uradno statistiko. Toda v slednje se verjetno ni smiselno spuščati (vsaj jaz nisem plačan za to), nenazadnje zato, ker se vendar ve, zakaj ni dobro kolesariti po teh cestah in je zato vožnja tudi prepovedana.
Ljudje so različni, srečujejo se tudi na cestah in poteh. Zanje gre, za njihovo varnost in zadovoljstvo.

Kolikor sem mogel, sem si ogledal zemljevid trase. Moram reči, da se mi ne zdi prav velik prispevek k varnosti in širjenju dostopnosti/vabljivosti te trase. Govorim s stališča priletnega občasnega biciklista, ki se ne mara prerivati z avtomobili ali tovornjaki in se večinoma drži kolesarskih stez (npr. Parenzana, trasa stare proge mimo Mojstrane), kjer sem lahko kolesaril tudi z otroki. Pred leti sem presenečen ugotovil, da je okrog Münchna speljana (ljubljanskemu PSTju podobna) kolesarsko-sprehajalna pot, in da je očitno možno čisto ločeno od avtomobilov (družinsko) kolesariti tudi do npr. Neuschwannsteina. Mi česa takega nimamo niti od Ljubljane do Vrhnike!
Za 40 tisočakov pač ne moremo pričakovati senzacije, je pa nekaj. S tvojim stališčem se ne bi mogel bolj strinjati in verjamem, da bo tudi pri nas še več teh želja in zahtev.
anon-409644 sporočil: 32
[#2610799] 03.08.16 21:14 · odgovor na: pobalin (#2610772)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 03.08.16 14:15
[pobalin]
Ker se mi ne zdi zanemarljivo vedeti, kdo so ljudje, ki na ministrstvih uspešno predlagajo svoje zasebne ideje, ki ne spadajo v njihov služben resor, dodajam, da je bila Milena Černilogar Radež pred leti predsednica kolesarske zveze Slovenije, službeno pa se ukvarja z energijo. Jože Taler je menda vodja pravne službe ministrstva.
Jaz še nisem slišal za javno idejo. Se mi zdi, da je kar vsaka ideja zasebna. Da pa je bil predlog uspešen, da je bil torej sprejet, pa je zaslužen predvsem minister.
aslugaa sporočil: 42
[#2610801] 03.08.16 22:00
Odgovori   +    0
Končno se je začelo premikati!
pobalin sporočil: 14.456
[#2610803] 03.08.16 22:37 · odgovor na: anon-409644 (#2610799)
Odgovori   +    0
[sars]
Jaz še nisem slišal za javno idejo.
Touché! :-) Mislil sem na pobudo.

Strani: 1 2