Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.941
Zadnja sprememba: najobj 03.08.2016 15:17
[komendator]
> ... OK, ampak če bo kolesarska povezava od Rateč do Ljubljane delno potekala po obstoječih kolesarskih poteh, delno pa po državnih in občinskih cestah(!), potem tota rdeča tabla ne bo kaj dosti pomagala pri varnosti ...
>
> P.S.: kdor je na kolesarskih stezah z zakonom zapovedal enosmerni promet, je kompletni kreten ...
Bo, sem že večkrat videl kolesarje, ki so peljali po precej bolj prometnih, regionalnih cestah (npr., Kranj - Mengeš). Predlagana trasa je gotovo optimalna, obstajajo pa še alternative, vendar manj direktne.
Zakon je pač uzda... Enosmernost na kolesarskih stezah ima svoj smisel (hitrost kolesarjev, načelo zaupanja,..). In ni povsod enako. Določene ločene poti imajo večnamenski status (npr. od Mojstrane do Rateč), namenjene so tudi pešcem, rolarjem, lastnikom pripadajočih zemljiš,.., imajo zarisano dvopasovnost, ali pa ne,.. Žal je specializiranih poti bistveno premalo (ljudje se v strahu za svoje življenje znajdejo, kakor vedo in znajo), vendar vsak dan več in s tem se tudi urejenost in varnost počasi povečuje.
... čuj, probaj si predstavljat, kako bi zgledal promet, če bi bile vse ceste izključno enosmerne, ker so hitrosti avtomobilov bistveno višje od kolesarjev in je zato dvosmerni promet dosti bolj nevaren ... khmm, kar seveda pomeni, da bi po genialni logiki kolesarskega fanatika, ki je pisal enosmerno zakonodajo, bilo dvosmerni promet za avtomobile treba nujno prepovedati in ga nadomestiti izključno z varnejšim enosmernim ...

P.S.: tukaj forum.finance.si/?m=...257&single opisan primer je samo en iz moje kolesarske prakse, ker sem o enosmerni kolesarski norosti na totem forumu že večkrat pisal in je brezveze ponavljat, kaj šele da bi pisal o primerih, ko se po prepisih s kolesom sploh ne moreš vozit ...

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(