Strani: 1

FIN-311684 sporočil: 18.716
[#2610589] 02.08.16 03:24
Odgovori   +    18
V Luki Koper se ukvarjajo predvsem s politiko, če bi se vsaj ukvarjali sami s sabo oz. le s sabo bi že zdavnaj ugotovili, da drugega tira z državnim denarjem ne bo in bi dali pobudo za gradnjo proge do Trsta, ki bo prej ko slej zgrajena, kajti Slovenija nikoli ne bo zgradila tako modernih prog kot Italija in Avstrija. Zakaj ne? V Sloveniji javni sektor »poje« vso akumulacijo in država ni sposobna financirati nobenih večjih javnih investicij. Namesto v investicije so vse naše kapacitete usmerjene v zadolževanje in plačevanje računov iz preteklosti, ki nas po Mramorju že stane 4% BDP oz 1,5 milijard oz. celi drugi tir "damo" letno le za obresti, ker pa javni dolg zaradi prevelikega in predragega javnega sektorja še vedno raste, bodo rasle tudi obresti.
najobj sporočil: 26.691
[#2610606] 02.08.16 10:14 · odgovor na: FIN-311684 (#2610589)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: najobj 02.08.2016 10:20
[FIN-311684]
V Luki Koper se ukvarjajo predvsem s politiko, če bi se vsaj ukvarjali sami s sabo oz. le s sabo bi že zdavnaj ugotovili, da drugega tira z državnim denarjem ne bo in bi dali pobudo za gradnjo proge do Trsta, ki bo prej ko slej zgrajena, kajti Slovenija nikoli ne bo zgradila tako modernih prog kot Italija in Avstrija. Zakaj ne? V Sloveniji javni sektor »poje« vso akumulacijo in država ni sposobna financirati nobenih večjih javnih investicij. Namesto v investicije so vse naše kapacitete usmerjene v zadolževanje in plačevanje računov iz preteklosti, ki nas po Mramorju že stane 4% BDP oz 1,5 milijard oz. celi drugi tir "damo" letno le za obresti, ker pa javni dolg zaradi prevelikega in predragega javnega sektorja še vedno raste, bodo rasle tudi obresti.

... OK, zdaj pa še povej, zakaj bi se v Trstu trudili z razvojem svoje konkurence v Kopru ...

P.S.: ker že nekaj cajta samo flancajo, bi se Financarji počasi že lahko odločili, ali so za razvoj Luke Koper, ki ga brez drugega tira očitno ni, ker so zmogljivosti luke že na meji zmogljivosti železnice ... aja, in 1,5 milijard oz. celi drugi tir vsako leto zmanjka za penzije, tako da je zadolževanje itak naša usoda ...
FIN-244947 sporočil: 65
[#2610612] 02.08.16 11:03
Odgovori   +    2
Če luke koper ne bomo prodali, potem bo to nova zgodba NLB ki jo bo potrebno z našimi davki dokapitalizirati. Dokler ni privatnega lastništva ne bo resnega interesa po dvigu konkurenčnosti. Država naj ima le tolikšen delež da bo vplivala na pozitiven razvoj in s tem na več davkov.
FIN-311684 sporočil: 18.716
[#2610615] 02.08.16 11:14 · odgovor na: najobj (#2610606)
Odgovori   +    4
[najobj]
> [FIN-311684]
> V Luki Koper se ukvarjajo predvsem s politiko, če bi se vsaj ukvarjali sami s sabo oz. le s sabo bi že zdavnaj ugotovili, da drugega tira z državnim denarjem ne bo in bi dali pobudo za gradnjo proge do Trsta..

... OK, zdaj pa še povej, zakaj bi se v Trstu trudili z razvojem svoje konkurence v Kopru ...
Po prometu, ki se v prihodnosti obeta iz Luke Koper bi Italijanske železnice morale takoj biti za..., če pa niso za, potem je nekaj narobe z bodočim razvojem Luke in je verjetno investicija v drugi tir, ki bi se vrnila v 150 letih neupravičena.
najobj sporočil: 26.691
[#2610642] 02.08.16 15:16 · odgovor na: FIN-311684 (#2610615)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: najobj 02.08.2016 15:22
[FIN-311684]
> [najobj]
> > [FIN-311684]
> > V Luki Koper se ukvarjajo predvsem s politiko, če bi se vsaj ukvarjali sami s sabo oz. le s sabo bi že zdavnaj ugotovili, da drugega tira z državnim denarjem ne bo in bi dali pobudo za gradnjo proge do Trsta..
> ... OK, zdaj pa še povej, zakaj bi se v Trstu trudili z razvojem svoje konkurence v Kopru ...
Po prometu, ki se v prihodnosti obeta iz Luke Koper bi Italijanske železnice morale takoj biti za..., če pa niso za, potem je nekaj narobe z bodočim razvojem Luke in je verjetno investicija v drugi tir, ki bi se vrnila v 150 letih neupravičena.
... čuj, nisem glih najbolj ziher, da bodo Italijani zelo veseli, ko bi s svojo železnico omogočili razvoj Luke Koper in s tem onemogočili razvoj svoje luke v Trstu ...

P.S.: vložek v infrastrukturo se običajno ne povrne v času običajnega človeškega življenja, zato običajno privatnik(i) ne vlaga(jo) svojega denarja v gradnjo infrastrukture in je zato gradnja infrastrukture običajno naloga države, ki za sebe pričakuje, da bo trajala bolj dolgo ... evo, in ziher tega sl.wikipedia.org/wik...BEeleznica v Sloveniji ne bi bilo nikoli, če o gradnji železnice ne bi odločali daljnovidni vladarji na dunajskem dvoru, ampak bi kratkovidni znanstveniki na Financah na osnovi ekonomske učinkovitosti številk v excelovih tabelah odločali, kaj se splača gradit ...
FIN-311684 sporočil: 18.716
[#2610648] 02.08.16 15:47 · odgovor na: najobj (#2610642)
Odgovori   +    0
[najobj]
> [FIN-311684]
> > [najobj]
> > > [FIN-311684]
> > > V Luki Koper se ukvarjajo predvsem s politiko, če bi se vsaj ukvarjali sami s sabo oz. le s sabo bi že zdavnaj ugotovili, da drugega tira z državnim denarjem ne bo in bi dali pobudo za gradnjo proge do Trsta..

> > ... OK, zdaj pa še povej, zakaj bi se v Trstu trudili z razvojem svoje konkurence v Kopru ...

> Po prometu, ki se v prihodnosti obeta iz Luke Koper bi Italijanske železnice morale takoj biti za..., če pa niso za, potem je nekaj narobe z bodočim razvojem Luke in je verjetno investicija v drugi tir, ki bi se vrnila v 150 letih neupravičena.

... čuj, nisem glih najbolj ziher, da bodo Italijani zelo veseli, ko bi s svojo železnico omogočili razvoj Luke Koper in s tem onemogočili razvoj svoje luke v Trstu ...

Luka Koper, ki je pravkar preživela nespreten državni udar (drugič ne bo, ker bo udar bolj pripravljen), ne bo dolgo v državni lasti, ker državna lastnina v slovenskih podjetjih preprosto ne deluje. Tudi Telekom ne bo, Petrol, NLB, železnice, Dars...mi smo prezadolžena država na robu finančne vzdržljivosti...4%BDP le za obresti dajemo..še kakšna prodaja obveznic za dvig plač v javnem sektorju za 50%, potem pa nova kriza in PUF, naenkrat ugotovimo, da moramo vse prodati, kot danes Grki. Paket »Luka Koper + SŽ« po prav lepo zavita škatlica.

Strani: 1