6 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
6 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
6 ur
Najbolj brani članki danes
8 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
8 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
9 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
9 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
9 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
9 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
10 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
10 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
10 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
10 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
10 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
11 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
11 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
12 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
13 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
13 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
13 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.920
Zadnja sprememba: najobj 02.08.2016 15:22
[FIN-311684]
> [najobj]
> > [FIN-311684]
> > V Luki Koper se ukvarjajo predvsem s politiko, če bi se vsaj ukvarjali sami s sabo oz. le s sabo bi že zdavnaj ugotovili, da drugega tira z državnim denarjem ne bo in bi dali pobudo za gradnjo proge do Trsta..
> ... OK, zdaj pa še povej, zakaj bi se v Trstu trudili z razvojem svoje konkurence v Kopru ...
Po prometu, ki se v prihodnosti obeta iz Luke Koper bi Italijanske železnice morale takoj biti za..., če pa niso za, potem je nekaj narobe z bodočim razvojem Luke in je verjetno investicija v drugi tir, ki bi se vrnila v 150 letih neupravičena.
... čuj, nisem glih najbolj ziher, da bodo Italijani zelo veseli, ko bi s svojo železnico omogočili razvoj Luke Koper in s tem onemogočili razvoj svoje luke v Trstu ...

P.S.: vložek v infrastrukturo se običajno ne povrne v času običajnega človeškega življenja, zato običajno privatnik(i) ne vlaga(jo) svojega denarja v gradnjo infrastrukture in je zato gradnja infrastrukture običajno naloga države, ki za sebe pričakuje, da bo trajala bolj dolgo ... evo, in ziher tega sl.wikipedia.org/wik...BEeleznica v Sloveniji ne bi bilo nikoli, če o gradnji železnice ne bi odločali daljnovidni vladarji na dunajskem dvoru, ampak bi kratkovidni znanstveniki na Financah na osnovi ekonomske učinkovitosti številk v excelovih tabelah odločali, kaj se splača gradit ...

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen