Strani: 1

tilenrexi sporočil: 6.775
[#2603843] 26.06.16 18:27
Odgovori   +    1
To sporočilo je izbrisal avtor (27.06.2016 07:40)
2good4u sporočil: 47
[#2603844] 26.06.16 18:32 · odgovor na: tilenrexi (#2603843)
Odgovori   +    2
[tilenrexi]
Naslov je zavajujoč.
Res je, hvala.
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2603846] 26.06.16 18:39
Odgovori   +    4
Angleži bodo pa še tukaj izviseli. hahahaha
pobalin sporočil: 14.456
[#2603857] 26.06.16 20:04
Odgovori   +    5
da bi bilo nepravično, da bi oškodovani v Evropi dobili manjše odškodnine zaradi drugačnega sodnega sistema
Tale je dobra. Vsebinsko namreč pomeni, da je evropska komisarka izjavila, da je ameriški sodni sistem bolj pravičen od evropskega. Vprašanje je še, katerega evropskega.
kar znaša približno 4500 evrov na vozilo
ima slovenske tablice 34.291 spornih avtomobilov omenjenih znamk
Oho, VW Jackpot! To bi pomenilo neto priliv dobrih 154 MEUR v Slovenijo. Lep enkraten dvig kupne moči dvomilijonske nacije! Gospod Mramor si že mane roke. Keep pistonheads rolling. :-)
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2603864] 26.06.16 20:28 · odgovor na: pobalin (#2603857)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: tilenrexi 26.06.2016 20:29
To sporočilo je izbrisal avtor (27.06.2016 07:40)
ogo sporočil: 3.087
[#2603869] 26.06.16 21:33 · odgovor na: tilenrexi (#2603864)
Odgovori   +    1
A za tekočino za šipe pucat. :)
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2603872] 26.06.16 21:50 · odgovor na: ogo (#2603869)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: tilenrexi 26.06.2016 21:59
To sporočilo je izbrisal avtor (27.06.2016 07:41)
anon-167896 sporočil: 18
[#2603875] 26.06.16 22:08 · odgovor na: tilenrexi (#2603864)
Odgovori   +    1
Saj zato pa smo tam, kjer smo. V Sloveniji stranko, ki je plačala za avto vsaj 25 kEUR, enostavno podkupiš s flašo penine in popustom pri servisu oz. drugače: z mize mu vržeš drobtine in je srečen ter se po forumih hvali kako je Audi fajn, v resnici pa so ga lepo nateg....

Poceni, vsaj za Audi.

Ampak, glavno je, da ima naš Slovenc penino. Pa poceni servis, pa na Audija v garaži ne pozabit.

No pa na zdravje.
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2603876] 26.06.16 22:11 · odgovor na: anon-167896 (#2603875)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: tilenrexi 26.06.2016 22:14
To sporočilo je izbrisal avtor (27.06.2016 07:41)
premza sporočil: 4.276
[#2603879] 26.06.16 22:44
Odgovori   +    4
Jaz še vedno ne razumem, zakaj so oškodovanci le kupci/vozniki spornih vozil? Kaj pa vsi ostali, ki so vdihovali strupe, ki so iz teh vozil prihajali?
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2603880] 26.06.16 22:47 · odgovor na: premza (#2603879)
Odgovori   +    0
Zato, ker ti nimaš pogodbe.
premza sporočil: 4.276
[#2603881] 26.06.16 22:52 · odgovor na: tilenrexi (#2603880)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: premza 26.06.2016 22:56
[tilenrexi]
Zato, ker ti nimaš pogodbe.
Sem pa državljan države, ki ima zakone in plačujem davke, da država te zakone uveljavlja (tudi s kaznovanjem kršiteljev). In zakoni urejajo tudi osnovne pravice, med katere sodi tudi zdravo življensko okolje.

Po moje bi bilo edino prav, da države tožijo Volkswagen. Ker pa država direktno ni bila oškodovana (ker ni dihala prekomerno zastrupljenega zraka), so do iztožene odškodnine upravičeni tisti, ki jim je bila ta z zakonom določena pravice kršena, torej njeni državljani.
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2603882] 26.06.16 22:54 · odgovor na: premza (#2603881)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: tilenrexi 26.06.2016 22:54
Katere osnovne pravice? Imaš kakšno pogodbo z državo o tem, kako čist zrak moraš dobiti?
premza sporočil: 4.276
[#2603883] 26.06.16 23:00 · odgovor na: tilenrexi (#2603882)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: premza 26.06.2016 23:02
[tilenrexi]
Katere osnovne pravice? Imaš kakšno pogodbo z državo o tem, kako čist zrak moraš dobiti?
Ja! EURO norme točno določajo koliko strupenih plinov sme spučati v zrak vozilo. Doseganje teh norm je pogoj, da se lahko vozilo proda v EU. Sporni Volkswagni teh norm niso dosegali in so tako direktno kršili zakonodajo ne le kupoprodajne pogodbe.

en.wikipedia.org/wik..._standards
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2603884] 26.06.16 23:03 · odgovor na: premza (#2603883)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: tilenrexi 26.06.2016 23:05
Saj bodo plačali kazni tudi ustreznim institucijam.
pobalin sporočil: 14.456
[#2603911] 27.06.16 07:40 · odgovor na: premza (#2603881)
Odgovori   +    1
[premza]
Po moje bi bilo edino prav, da države tožijo Volkswagen. Ker pa država direktno ni bila oškodovana (ker ni dihala prekomerno zastrupljenega zraka), so do iztožene odškodnine upravičeni tisti, ki jim je bila ta z zakonom določena pravice kršena, torej njeni državljani.
Če je država zaradi goljufanja pri emisijah pobrala manj davkov, je bila direktno oškodovana (tudi) država. To je veliko lažje izračunati in izterjati kot vpliv na zdravje ljudi. Mraaaamor! :-)
pobalin sporočil: 14.456
[#2604489] 29.06.16 17:32
Odgovori   +    0
If you own a Volkswagen with a diesel engine in the U.S., the company will buy back your car and give you as much as $10,000. If you drive in Europe, you may only get a piece of pipe.
...
The reasons for the wide disparity between the proposals stems from equally large differences in legal and regulatory structures in each region. The tab on the eastern side of the Atlantic has been held in check by factors ranging from the lack of U.S.-style class-action lawsuits to regulators who have approved repairs that were insufficient for their American counterparts.
...
The Wolfsburg, Germany-based carmaker has also been the beneficiary of EU environmental rules, which are less strict on diesel engines. Europe doesn’t clearly ban switch-off devices -- the bit of software at the heart of the scandal -- and allow them to be used if they help protect the engine.
www.bloomberg.com/ne...-in-the-eu
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2604566] 30.06.16 08:04 · odgovor na: pobalin (#2604489)
Odgovori   +    0
Ne vem, v čem bi bil problem. "Stvarna napaka" je jasna zadeva.

Strani: 1