Zasebnost
1 ura
Objavljamo seznam projektov gradnje javnih najemnih stanovanj po vsej Sloveniji
1 ura
Minister Maljevac do leta 2026 napoveduje gradnjo pet tisoč stanovanj, trenutno kaže na slabih 1.500
8 ur
V Avstriji in Češki smo preizkusili številko ena med evropskimi karavani 1
8 ur
Najbolj brani članki danes
9 ur
Simon Anko, BS: Digitalni evro ne bo ukinil gotovine
10 ur
Kaj trenutno delajo v največjih bankah pri nas: jih kaj skrbi?
10 ur
Kibernetska varnost: stoodstotne ni, potrebni so dobri sistemi za hitro zaznavanje napadov
10 ur
Od konca maja bo prijava v portal SPOT mogoča le prek SI-PASS
11 ur
Igre bodo. Bo tudi kaj kruha?
11 ur
Trije primeri: Kaj s presežki denarja počnejo slovenska podjetja? 4
11 ur
Top službe – AZN, Banka Slovenije, Kemijski inštitut, DHL, Knauf, Henkel, Krka, Helios ...
12 ur
Prek razpisa po tri tisoč evrov za podjetnice na začetku poslovne poti
12 ur
Kako bodo podnebne spremembe podražile vaše zavarovanje
13 ur
Kakšno startup okolje načrtujejo na gospodarskem ministrstvu do leta 2030
13 ur
Pri Oplu še vedno odločeni za električni prehod 1
13 ur
Tovarna olja Gea: lani z izgubo, kaj pa letos?
13 ur
V LTH Castings so bili v minulih dneh tarča kibernetskega napada
14 ur
Omejitve pri Airbnbju: ljubljanski župan Janković trenutno ne vidi razlogov za njihovo omilitev
14 ur
Kako visoko je šla na dražbi cena apartmaja v Ankaranu
16 ur
(Finančna konferenca) Marcel Fratzscher, DIW: Nemčija naložbeno podhranjena, ECB zamuja z rezi v obrestne mere 2

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
If you own a Volkswagen with a diesel engine in the U.S., the company will buy back your car and give you as much as $10,000. If you drive in Europe, you may only get a piece of pipe.
...
The reasons for the wide disparity between the proposals stems from equally large differences in legal and regulatory structures in each region. The tab on the eastern side of the Atlantic has been held in check by factors ranging from the lack of U.S.-style class-action lawsuits to regulators who have approved repairs that were insufficient for their American counterparts.
...
The Wolfsburg, Germany-based carmaker has also been the beneficiary of EU environmental rules, which are less strict on diesel engines. Europe doesn’t clearly ban switch-off devices -- the bit of software at the heart of the scandal -- and allow them to be used if they help protect the engine.
www.bloomberg.com/ne...-in-the-eu

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(