Strani: 1

anon-207862 sporočil: 1.476
[#2572283] 06.01.16 16:02
Odgovori   +    7
Ok...če zadanem na lotu:
- kupim pametno hišo
- kupim pameten avto BMW
- kupim pameten telefon
- kupim pameten hladilnik
- kupim pametno uro
- kupim pametno tehtnico in fitness naprave
- kupim neumno sponzorošo
...do konca si zakompliciram lajf in se onesrečim med tem ko me zafrkavata tehnika in babnica. Kje je tu faza sreče; aaa
tisti dobitek na začetku, potem pa sreča bye bye nikoli več - a ne?!!!
klemenstp sporočil: 2.568
[#2572311] 06.01.16 18:04 · odgovor na: anon-207862 (#2572283)
Odgovori   +    0
[danezsem1x]
Ok...če zadanem na lotu:
- kupim pametno hišo
- kupim pameten avto BMW
- kupim pameten telefon
- kupim pameten hladilnik
- kupim pametno uro
- kupim pametno tehtnico in fitness naprave
- kupim neumno sponzorošo
...do konca si zakompliciram lajf in se onesrečim med tem ko me zafrkavata tehnika in babnica. Kje je tu faza sreče; aaa
tisti dobitek na začetku, potem pa sreča bye bye nikoli več - a ne?!!!
Potem imaš le še sladke probleme :)
klemenstp sporočil: 2.568
[#2572315] 06.01.16 18:05
Odgovori   +    0
A je naš župan Zoki že dobil sponzorskega?
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2572318] 06.01.16 18:41
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-207617 06.01.2016 18:46
To je zanimivo, kako je vsak nov avto uspel še malo zmanjšati težo, pa znižati težišče, pa zmanjšati porabo, pa povečati pospeške...

Mene v luči laganja o izpustih, laganja o co2, laganja o zračnem uporu, zanima še nekaj: koliko je laganja pri nazivni moči? In koliko pospeška je tako laganje dobilo v zadnjih letih (vedno je bilo prisotno v višini 5-10 odstotkov).

Nov Mercedes E 220d ima nazivnih 141 KW moči, tale BMW 730d ima 195 KW. Če bi ta dva avta neodvisno izmerili na valjarjih, kaki bi bili rezultati?

Zanimiva meritev, ki daje 120KW, medtem ko lastnik plačuje zavarovanje za 130KW: rototest-research.eu...artsID=933

Ali izmerjenih 90, nazivnih pa je 100 KW: rototest-research.eu...artsID=425

Najde se tudi nekaj grafov, kjer meritve pokažejo več kot tovarniške trditve, ampak redko in zelo malo. Se je kdo kdaj lotil tega, in kake posledice ima to za potrošnika, ki plačuje dražja zavarovanja, ker je na papirju avto močnejši kot v resnici?

Zavarovalnice so sicer privat firme, v svojih pogojih pa uporabijo moč vozila - ne vem če navedejo "moč vozila, kot zatrjuje proizvajalčeva dokumentacija" - pogoji (pomoje, popravite me, če se motim) veljajo za DEJANSKO moč vozila. Sicer je skupaj s preprlačevanjem šibkejšega avtomobila povsem enakovredno podplačevanje čipiranega. Težko bi čipiranje označili kot goljufanje zavarovalnice, dražje plačevanje v resnici šibkejšega motorja pa ne kot goljufanje potrošnika.

Je že kdo razmišljal o tem?
klemenstp sporočil: 2.568
[#2572319] 06.01.16 18:46 · odgovor na: anon-207617 (#2572318)
Odgovori   +    1
[NemirniTujec]
To je zanimivo, kako je vsak nov avto uspel še malo zmanjšati težo, pa znižati težišče, pa zmanjšati porabo, pa povečati pospeške...

Mene v luči laganja o izpustih, laganja o co2, laganja o zračnem uporu, zanima še nekaj: koliko je laganja pri nazivni moči? In koliko pospeška je tako laganje dobilo v zadnjih letih (vedno je bilo prisotno v višini 5-10 odstotkov).

Nov Mercedes E 220d ima nazivnih 141 KW moči, tale BMW 730d ima 195 KW. Če bi ta dva avta neodvisno izmerili na valjarjih, kaki bi bili rezultati?

Zanimiva meritev, ki daje 120KW, medtem ko lastnik plačuje zavarovanje za 130KW: rototest-research.eu...artsID=933

Ali izmerjenih 90, nazivnih pa je 100 KW: rototest-research.eu...artsID=425

Najde se tudi nekaj grafov, kjer meritve pokažejo več kot tovarniške trditve, ampak redko in zelo malo. Se je kdo kdaj lotil tega, in kake posledice ima to za potrošnika, ki plačuje dražja zavarovanja, ker je na papirju avto močnejši kot v resnici?

Zavarovalnice so sicer privat firme, v svojih pogojih pa uporabijo moč vozila - ne vem če navedejo "moč vozila, kot zatrjuje proizvajalčeva dokumentacija" - pogoji (pomoje, popravite me, če se motim) veljajo za DEJANSKO moč vozila. Sicer je skupaj s preprlačevanjem šibkejšega avtomobila povsem enakovredno podplačevanje čipiranega. Težko bi čipiranje označili kot goljufanje zavarovalnice, dražje plačevanje v resnici šibkejšega motorja pa ne.

Je že kdo razmišljal o tem?
Ja, nemci že kar nekaj časa to preverjajo, ampak nima vpliva na nič.
Za naš trg je predvsem zanimivo, zakaj plačujemo kasko zavarovanje na polno ceno vozila po ceniku in ne po dejanski ceni za katero smo kupili vozilo. Pri francozih so popusti od 6-10 tisoč evrov, pri kasku te pa opalijo za polno ceno, po kateri se sploh noben avto ne proda. Tudi to je nateg.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2572320] 06.01.16 18:50 · odgovor na: klemenstp (#2572319)
Odgovori   +    0
Ali jaz v praksi lahko kupim 1.9 TDI-ja s 66kw in ga čipiram na 100kw, pa ga zavarujem po razredu 66kw? Ali lahko zavarovalnica v primeru škodnega dogodka razveljavi pogodbo?
klemenstp sporočil: 2.568
[#2572323] 06.01.16 19:05 · odgovor na: anon-207617 (#2572320)
Odgovori   +    0
[NemirniTujec]
Ali jaz v praksi lahko kupim 1.9 TDI-ja s 66kw in ga čipiram na 100kw, pa ga zavarujem po razredu 66kw? Ali lahko zavarovalnica v primeru škodnega dogodka razveljavi pogodbo?
Po predpisih je vsak poseg v vozilo potrebno ustrezno homologirat.
V praksi ti nobena zavarovalnica tega ne bo šla preverjat (po moje niti ne znajo), pa tudi če se zaletiš pri npr 70 kmh, bi to dosegel tudi s 66kW.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2572362] 06.01.16 21:52
Odgovori   +    2
carreleasedates2017....-eldorado/

Za pol cene. Tale BMW mi deluje precej geriatrično v primerjavi s Caddiyem.
Pa pri 150 jurjev za avto te zanima poraba, pa traktorće pod pokrovom? Caddy muški V8, 500 konjev, brez kompliciranja.
MF-561169 sporočil: 380
[#2572408] 07.01.16 08:21 · odgovor na: anon-207617 (#2572318)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: MF-561169 07.01.2016 08:22
Powertrain performance
Wheel power 120 (163 / 161)
kW (PS / bhp)
at 1/min 4012
Total wheel torque / total reduction 331 (244)
Nm (lb-ft)
at 1/min 2826
Stated engine performance
Engine power 130 (177 / 174)

Tu dejansko ne ge za zavajanje.

Tovarne specificirajo moc motorja na vztrajniku, gornja meritev pa na kolesih. Razlika gre na racun pogonskega sklopa od motorja naprej (menjalnik, prenosi) in je povsem obicajna.
Jaz bi prej rekel, da je dejanska moc motorjev (sploh turbo dizlov) visja od nazivne...
anon-306927 sporočil: 206
[#2572435] 07.01.16 10:05 · odgovor na: anon-207617 (#2572318)
Odgovori   +    0
Mislim, da sem pred leti slišal, da se v EU meri in navaja samo dejanska moč motorja, med tem ko v ZDA merijo dejansko moč "na kolesih".
Ker motorji ne poganjajo koles direktno (kot to počnejo z dinamometrom na testih), ampak gre prenos moči preko sklope, menjalnika in diferenciala (?) na kolesa je moč EU avtomobilov na kolesih nižja od navedene moči motorja, pač zaradi mehanskih izgub pri prenosu. Tako, da ni nujno to spet neka prevara avtoindustrje.
anon-338219 sporočil: 220
[#2572443] 07.01.16 10:13
Odgovori   +    0
čas vnosa: 06.01.16 20:50
ne podpiram tega oslarija
boko3 sporočil: 94
[#2572699] 08.01.16 07:59 · odgovor na: PyotrNovak (#2572362)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 07.01.16 23:19
Jajčka to in caddy...za 165k...kupim za 50k hud avto za naše razmere...za 115k pa še stanovanje :-)
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2583762] 25.02.16 13:13
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-202494 25.02.2016 13:19
Moj BMW 525d A T (touring) model E39, prva registracija 10. december 2004 ima sedaj prevoženih 78.000 km in laufa kot ura (se je komaj ulaufal). Ima 2500ccm, 163KM in porabi od 6-8 l nafte na 100 km. Ima malo elektronike, motor ni navit in bo držal skoraj večno (nekateri vozijo tudi do miljon kilometrov) Za mene ima dovolj dobre pospeške, je zelo udoben in ima vso mogočo dodatno opremo. Boljšega avta ne rabim.

Zadnjič sem bil pri Avtoaktiv in se zanimal za BMW X3, pa so mi ponujali za mojega 6.000 evrov. Sem se samo nasmejal in se odpeljal domov, ter po poti razmišljal, kako dober avto imam. F.k the new features and new BMW 730d xDrive.

Sem v penziji, pa malo vozim.
Pa lep pozdrav.

Strani: 1