Zasebnost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

klemenstp sporočil: 2.568
[NemirniTujec]
To je zanimivo, kako je vsak nov avto uspel še malo zmanjšati težo, pa znižati težišče, pa zmanjšati porabo, pa povečati pospeške...

Mene v luči laganja o izpustih, laganja o co2, laganja o zračnem uporu, zanima še nekaj: koliko je laganja pri nazivni moči? In koliko pospeška je tako laganje dobilo v zadnjih letih (vedno je bilo prisotno v višini 5-10 odstotkov).

Nov Mercedes E 220d ima nazivnih 141 KW moči, tale BMW 730d ima 195 KW. Če bi ta dva avta neodvisno izmerili na valjarjih, kaki bi bili rezultati?

Zanimiva meritev, ki daje 120KW, medtem ko lastnik plačuje zavarovanje za 130KW: rototest-research.eu...artsID=933

Ali izmerjenih 90, nazivnih pa je 100 KW: rototest-research.eu...artsID=425

Najde se tudi nekaj grafov, kjer meritve pokažejo več kot tovarniške trditve, ampak redko in zelo malo. Se je kdo kdaj lotil tega, in kake posledice ima to za potrošnika, ki plačuje dražja zavarovanja, ker je na papirju avto močnejši kot v resnici?

Zavarovalnice so sicer privat firme, v svojih pogojih pa uporabijo moč vozila - ne vem če navedejo "moč vozila, kot zatrjuje proizvajalčeva dokumentacija" - pogoji (pomoje, popravite me, če se motim) veljajo za DEJANSKO moč vozila. Sicer je skupaj s preprlačevanjem šibkejšega avtomobila povsem enakovredno podplačevanje čipiranega. Težko bi čipiranje označili kot goljufanje zavarovalnice, dražje plačevanje v resnici šibkejšega motorja pa ne.

Je že kdo razmišljal o tem?
Ja, nemci že kar nekaj časa to preverjajo, ampak nima vpliva na nič.
Za naš trg je predvsem zanimivo, zakaj plačujemo kasko zavarovanje na polno ceno vozila po ceniku in ne po dejanski ceni za katero smo kupili vozilo. Pri francozih so popusti od 6-10 tisoč evrov, pri kasku te pa opalijo za polno ceno, po kateri se sploh noben avto ne proda. Tudi to je nateg.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen