Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 8.789
[#3068377] 12:55
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: FIN-379669 12.09.2025 12:59
Po moje tehnično EU ne zaostaja za Kitajsko glede EV, niti za Japonsko ne. Ves point je v ceni izdelave baterij in elektro materiala... po domače, začne se pri ceni surovin. Tu pa so Kitajci v prednosti, ker so leta vlagali v ta vidik in kot največji odkupovalec (v manjši meri rudar) si tudi zagarantirali deleže.
In seveda tudi cena ostalih elementov v proizvodnji (proizvodna enota kot lokacija, strojne linije, zaposleni v bruto strošku, strošek elektrike...) ter volje po fleksibilnosti.
Vse našteto da Kitajcem možnost, da so vsaj 35% cenejši od evropske konkurence... kaže pa, da v določenih segmentih tudi vse do 50%.
Point, EU je postala drago proizvodno območje (po mnogih parametrih), pa še vse bolj uživaško so ljudje nastrojeni oz. delovno manj učinkoviti. Seveda, s staranjem prebivalstva se tudi to pozna. To je vse logično.
Rešitev? No, od tu dalje se debata šele začne.
alpha7B5sn sporočil: 1.347
[#3068382] 13:04
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: alpha7B5sn 12.09.2025 13:05
To sporočilo je izbrisal avtor (12.09.2025 13:05)
alpha7B5sn sporočil: 1.347
[#3068383] 13:07
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: alpha7B5sn 12.09.2025 13:07
To sporočilo je izbrisal avtor (12.09.2025 13:07)
FIN-544124 sporočil: 4.912
[#3068400] 14:30
Odgovori   +    3
Prepoved motorjev z notranjim zgorevanjem ogroža delovna mesta in slabi vse industrije po vsej Evropi. Treba jo je odpraviti,« je za Handelsblatt povedal Manfred Weber, vodja skupine EPP v evropskem parlamentu.
Točno tako !

Zanimivo je, da Weber in VDL prihajata iz iste politične stranke, imata pa tako različne poglede.

No, Weber je razumen mož, kar za VDL ne drži.

Brez veze vse razprave o baterijah, Kitajcih in cenah.

Že davno nazaj so strokovnjaki povedali, da elektro omrežje v EU omogoča okrog 25 % električnih avtomobilov.

Mimogrede, če danes takoj ljudje dobijo avtomobile zastonj jih večina nima kje napolniti.

Strani: 1