Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Avtomobilisti hočejo bencin, Ursula von der Leyen se bo vžgala
Strani: 1
sporočil: 8.789
Zadnja sprememba: FIN-379669 12.09.2025 12:59
Po moje tehnično EU ne zaostaja za Kitajsko glede EV, niti za
Japonsko ne. Ves point je v ceni izdelave baterij in elektro
materiala... po domače, začne se pri ceni surovin. Tu pa so Kitajci
v prednosti, ker so leta vlagali v ta vidik in kot največji
odkupovalec (v manjši meri rudar) si tudi zagarantirali
deleže.In seveda tudi cena ostalih elementov v proizvodnji (proizvodna enota kot lokacija, strojne linije, zaposleni v bruto strošku, strošek elektrike...) ter volje po fleksibilnosti.
Vse našteto da Kitajcem možnost, da so vsaj 35% cenejši od evropske konkurence... kaže pa, da v določenih segmentih tudi vse do 50%.
Point, EU je postala drago proizvodno območje (po mnogih parametrih), pa še vse bolj uživaško so ljudje nastrojeni oz. delovno manj učinkoviti. Seveda, s staranjem prebivalstva se tudi to pozna. To je vse logično.
Rešitev? No, od tu dalje se debata šele začne.
sporočil: 1.347
Zadnja sprememba: alpha7B5sn 12.09.2025 13:05
To sporočilo je izbrisal avtor (12.09.2025 13:05)
sporočil: 1.347
Zadnja sprememba: alpha7B5sn 12.09.2025 13:07
To sporočilo je izbrisal avtor (12.09.2025 13:07)
sporočil: 4.912
Prepoved motorjev z notranjim zgorevanjem ogroža delovna mesta in slabi vse industrije po vsej Evropi. Treba jo je odpraviti,« je za Handelsblatt povedal Manfred Weber, vodja skupine EPP v evropskem parlamentu.Točno tako !
Zanimivo je, da Weber in VDL prihajata iz iste politične stranke, imata pa tako različne poglede.
No, Weber je razumen mož, kar za VDL ne drži.
Brez veze vse razprave o baterijah, Kitajcih in cenah.
Že davno nazaj so strokovnjaki povedali, da elektro omrežje v EU omogoča okrog 25 % električnih avtomobilov.
Mimogrede, če danes takoj ljudje dobijo avtomobile zastonj jih večina nima kje napolniti.
Strani: 1