Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Tudi na cestah stojimo zaradi kulturno-političnega boja
Strani: 1
sporočil: 509
Drži, težava s tem je še najbolj politična. Kar ni čudno, ko je
ministrica tam po politični veji, ne zato, ker bi bila sposobna in
zmožna. In od nje potem tako navzdol. Krovne strategije, ki bi se s
tem spopadla in uredila, ni. Je samo kako spotoma iz minute v
minuto zadovoljiti vse razne izvajalce in ostale prisesane na njen
proračun.
sporočil: 111
Leva in desna politika pokleknila pred nevladniki? Edina, kot je
meni znano, ki je pokleknila pred nevladniki je leva opcija, ki nam
od 2008, v času ko je bil končan AC križ, vlada bolj ali manj
neprekinjeno. Ve se, da so se tej idiotizmi z neširjenjem
avtocestne infrastrukture začeli z Pahorjovo vlado in se od takrat
naprej samo stopnjujejo. Z golobovo vlado pa imamo de fakto vlado,
ki je sprega med "LDS" mafio in NVO, ki jim nudijo politično
podporo, katerim edini interes je, da so na oblasti in plenijo
državni denar.
sporočil: 218
Zadnja sprememba: LjubiteljCO2 03.09.2025 10:35
Ponovno preberi tole (škode je 300M€/leto)Kakšna je škoda prometnih zastojev in zakaj so ti dodaten »davek«
www.finance.si/kaksn.../a/9036375
+ komentarje:
forum.finance.si/?sp...ial_type=1
sporočil: 138
Po kateri poti naj gre tovor iz Barcelone v Budimpešto? Slovenija
je tranzitna država. Naravno dejstvo. Pika. Potrebujemo
štiripasovno cesto vzhod - zahod in tropasovno sever - jug. Denar
ni problem. Na odhodkovni strani mečemo skozi okno milijarde za
plače neučinkovitih ljubljanskih birokratov, da NVO-jevcev niti ne
omenjam. Na prihodkovni strani bomo kasirali cestnine. Kdor trdi,
da se ceste ne sme širiti, je navadno tele. Sprejeti je treba
zakon, ki bo takšnim teletom onemogočal sodelovanje v procesih
odločanja. Gradbena stroka (prava stroka) naj pripravi projekte,
potem pokličemo kitajsko gradbeno operativo in bo narejeno. To je
to.
sporočil: 1.067
potrebujemo stiripasoven tunel vzhod zahod. ce bos delal
stiripasovni kriz s centrom v lj, bomo namesto v dveh kolonah
cakali v stirih.
sporočil: 1
Rešujmo situacijo po paretovem pravilu.
Za to potrebujemo dvoje:
1. Prazne škatle za radar na vsakih 500m, da bo hitrost bolj enakomerna.
2. Prepoved za vožnjo tovornjakov v tranzitu med 6-9 in 14-16, itak stojijo, če so takrat na cesti in ne bodo dosti kasneje na cilju. Druga možnost je višja cestnina in vinjete za vse v tem obdobju. Naj več plačajo, če je nujno.
Za to potrebujemo dvoje:
1. Prazne škatle za radar na vsakih 500m, da bo hitrost bolj enakomerna.
2. Prepoved za vožnjo tovornjakov v tranzitu med 6-9 in 14-16, itak stojijo, če so takrat na cesti in ne bodo dosti kasneje na cilju. Druga možnost je višja cestnina in vinjete za vse v tem obdobju. Naj več plačajo, če je nujno.
Strani: 1