Strani: 1

MAN-354355 sporočil: 489
[#3066467] 14.08.25 18:07
Odgovori   +    3
kdor ima 200k za avto jih ima tudi 220k.
FIN-379669 sporočil: 9.053
[#3066468] 14.08.25 18:47 · odgovor na: MAN-354355 (#3066467)
Odgovori   +    7
Ampak prodaja pada, ker Kitajci ne vidijo več nemška vozila kot absolutno nadpremijska napram njihovim... in ker so tudi Kitajci lokal patrioti, jih bo vse več prešaltalo na kitajska (cenejša) vozila.
0313EKINX sporočil: 978
[#3066471] 14.08.25 20:42 · odgovor na: FIN-379669 (#3066468)
Odgovori   +    5
[]
Ampak prodaja pada, ker Kitajci ne vidijo več nemška vozila kot absolutno nadpremijska napram njihovim... in ker so tudi Kitajci lokal patrioti, jih bo vse več prešaltalo na kitajska (cenejša) vozila.
Se popolnoma strinjam. Vse manj mlajsih se odloca za prestizne avtomobile. Znamka avta jim ne pomeni vec toliko, kot je njihovim starsem.

Se pa ne strinjam, da tisti, ki ima 200.000 EUR za avto, bo brez tezave dal 220.000 ali 250.000 EUR. Ni to res. Tudi ce imas toliko za avto, ne bos dal se naslednih 20.000 ali 50.000 EUR. Ne zato, ker ne mores. Ampak, zato, ker ti preprosto ni tolko do avta, da bi dal 250.000 EUR. Zakaj bi dal?
odvisnik sporočil: 3.555
[#3066473] 14.08.25 21:50 · odgovor na: 0313EKINX (#3066471)
Odgovori   +    0
[0313EKINX]
> []
> Ampak prodaja pada, ker Kitajci ne vidijo več nemška vozila kot absolutno nadpremijska napram njihovim... in ker so tudi Kitajci lokal patrioti, jih bo vse več prešaltalo na kitajska (cenejša) vozila.

Se popolnoma strinjam. Vse manj mlajsih se odloca za prestizne avtomobile. Znamka avta jim ne pomeni vec toliko, kot je njihovim starsem.

Kaj ni to pozitivno razmišljanje ?

Ajde ni ok za prodajalce megle, kar so znamke v zadnjih desetletjih postale.

Mislim, da je to bolj razlog.
You cannot ful all the People all the time ;).
FIN-379669 sporočil: 9.053
[#3066483] 15.08.25 13:07 · odgovor na: odvisnik (#3066473)
Odgovori   +    1
Porš je vreden 200 jurjev, morda 300 k ne... vendar za nekoga, ki ima denar, mu 100 jurjev več odkartat ni tak problem.

Glede znamk in preplačila velja za vso blago na tem svetu enako.

Tudi hišo preplačaš, če cel projekt prepustiš šmensi arhitektu. In to za vsaj 30%... ker arhitekt bo izbiral vse najdražje, unikatno, in še sam dal 10% v žep.
odvisnik sporočil: 3.555
[#3066491] 15.08.25 15:59 · odgovor na: FIN-379669 (#3066483)
Odgovori   +    0
[]
Porš je vreden 200 jurjev, morda 300 k ne... vendar za nekoga, ki ima denar, mu 100 jurjev več odkartat ni tak problem.

Glede znamk in preplačila velja za vso blago na tem svetu enako.

Tudi hišo preplačaš, če cel projekt prepustiš šmensi arhitektu. In to za vsaj 30%... ker arhitekt bo izbiral vse najdražje, unikatno, in še sam dal 10% v žep.
Načeloma je res tako in tudi sam imam raje znamke kot ne.
Mi je pa neumno preplacevat trenutne znamke, ko je večkrat gor le nalepka, kvalitete pa ni .


Sam sem tudi plačal arhitekto, ki ni ravno najcenejša in sem npr zadovoljen z izvedbo.
Podobno raje kupim kmetijski stroj z uveljavljeno znamko.
Ne kupujem pa npr avtomobilov, enostavno ne vidim dodane vrednosti, podobno pri vinih.

Kolega je npr kupoval pipe za kopalnico določene znamke, v lokalni trgovini je bila 700 eur, na spletu iz Nemčije 300 evrov identična.

Hočem povedati, da znamke nimajo več toliko veljave kot nekoč.
In dobiš za normalen denar dobro kvaliteto in danes je bolj pomembno, da poznaš tistega, ki ti proda, kot pa sam produkt.
0313EKINX sporočil: 978
[#3066497] 15.08.25 23:31 · odgovor na: odvisnik (#3066491)
Odgovori   +    0
[odvisnik]

Sam sem tudi plačal arhitekto, ki ni ravno najcenejša in sem npr zadovoljen z izvedbo.
Podobno raje kupim kmetijski stroj z uveljavljeno znamko.
Ne kupujem pa npr avtomobilov, enostavno ne vidim dodane vrednosti, podobno pri vinih.

Kolega je npr kupoval pipe za kopalnico določene znamke, v lokalni trgovini je bila 700 eur, na spletu iz Nemčije 300 evrov identična.

Hočem povedati, da znamke nimajo več toliko veljave kot nekoč.
In dobiš za normalen denar dobro kvaliteto in danes je bolj pomembno, da poznaš tistega, ki ti proda, kot pa sam produkt.
Uveljavljena znamka je pomembna zadeva. S tem ti proizvajalec jamci kakovost. Seveda pa mora uveljavljena znamka imeti tudi dober prodajni servis in se bolj pomembno, da ima dober servis.

Sam sem pred leti kupil rezervno padalo zelo uveljavljenega podjetja. Ko sem zelel rezervno padalo po enem letu "preloziti", so se "mojstri" praskali po riti. Gledali filmcke na YT ... pac... tukaj so pa zares zamocili. Do takrat sem kupoval "normalne" rezerve. Vsi smo jih znali prelagati. Tudi v mize
odvisnik sporočil: 3.555
[#3066498] 16.08.25 06:47 · odgovor na: 0313EKINX (#3066497)
Odgovori   +    0
[0313EKINX]
> [odvisnik]
>
> Sam sem tudi plačal arhitekto, ki ni ravno najcenejša in sem npr zadovoljen z izvedbo.
> Podobno raje kupim kmetijski stroj z uveljavljeno znamko.
> Ne kupujem pa npr avtomobilov, enostavno ne vidim dodane vrednosti, podobno pri vinih.
>
> Kolega je npr kupoval pipe za kopalnico določene znamke, v lokalni trgovini je bila 700 eur, na spletu iz Nemčije 300 evrov identična.
>
> Hočem povedati, da znamke nimajo več toliko veljave kot nekoč.
> In dobiš za normalen denar dobro kvaliteto in danes je bolj pomembno, da poznaš tistega, ki ti proda, kot pa sam produkt.

Uveljavljena znamka je pomembna zadeva. S tem ti proizvajalec jamci kakovost. Seveda pa mora uveljavljena znamka imeti tudi dober prodajni servis in se bolj pomembno, da ima dober servis.

Sam sem pred leti kupil rezervno padalo zelo uveljavljenega podjetja. Ko sem zelel rezervno padalo po enem letu "preloziti", so se "mojstri" praskali po riti. Gledali filmcke na YT ... pac... tukaj so pa zares zamocili. Do takrat sem kupoval "normalne" rezerve. Vsi smo jih znali prelagati. Tudi v mize

Dandanes se komot kupi znamko in proba čimveč potegnit iz podjetja, na koncu pa vse skup prodaš ali pa podjetje prične sparat na nepravih mestih.

Če je pomeben le dobiček, se mora nekje poznat.
Ponavadi ne vodijo inženirji podjetij;).
0313EKINX sporočil: 978
[#3066509] 16.08.25 09:19 · odgovor na: odvisnik (#3066498)
Odgovori   +    0
[odvisnik]
Dandanes se komot kupi znamko in proba čimveč potegnit iz podjetja, na koncu pa vse skup prodaš ali pa podjetje prične sparat na nepravih mestih.

Če je pomeben le dobiček, se mora nekje poznat.
Ponavadi ne vodijo inženirji podjetij;).
To je druga zgodba. Sam se vedno trdim, da je uveljavljena znamka pomembna. Ljudje kupujemo njene proizvode, zaradi "garancije" v kvaliteto. Zaradi servisa oziroma vzdrzevanja.

Ce bodo Kitajci vlozili ogromno denarja v servisno mrezo, se izkazali s kvaliteto svojih avtomobilov .... bodo cez 10 let zelo trda konkurenca Nemskim avtomobilom.
Ce pa bodo delali poceni, avtomobile zelo slabe kakovosti, ki se bodo iztrosili v 5, 6 letih, ne bo rezervnih delov, se boo na popravilo cakalo pol leta, ali se ne bo dalo popraviti .... pa bodo imeli Kitajci velike tezave.

Definitivno pa pri mlajsi generaciji avto ni vec statusni simbol. Vsaj ne v taksnem obsegu, kot je to bil nekoc.
odvisnik sporočil: 3.555
[#3066515] 16.08.25 11:27 · odgovor na: 0313EKINX (#3066509)
Odgovori   +    0
[0313EKINX]
> [odvisnik]

> Dandanes se komot kupi znamko in proba čimveč potegnit iz podjetja, na koncu pa vse skup prodaš ali pa podjetje prične sparat na nepravih mestih.
>
> Če je pomeben le dobiček, se mora nekje poznat.
> Ponavadi ne vodijo inženirji podjetij;).

To je druga zgodba. Sam se vedno trdim, da je uveljavljena znamka pomembna. Ljudje kupujemo njene proizvode, zaradi "garancije" v kvaliteto. Zaradi servisa oziroma vzdrzevanja.

Ce bodo Kitajci vlozili ogromno denarja v servisno mrezo, se izkazali s kvaliteto svojih avtomobilov .... bodo cez 10 let zelo trda konkurenca Nemskim avtomobilom.
Ce pa bodo delali poceni, avtomobile zelo slabe kakovosti, ki se bodo iztrosili v 5, 6 letih, ne bo rezervnih delov, se boo na popravilo cakalo pol leta, ali se ne bo dalo popraviti .... pa bodo imeli Kitajci velike tezave.

Definitivno pa pri mlajsi generaciji avto ni vec statusni simbol. Vsaj ne v taksnem obsegu, kot je to bil nekoc.

Mah ne vem.
Sam sem kupil prvi kitajski kmetijski stroj, sicer z EU nalepko pred 20 leti.
Zadeve so čisto spodobne za malo ,normalno rabo.
Kar imajo delov gor so ponavadi standardne mere oz kopije nečesa.
Tako da ni problem dobit.
Problem je le mogoče, da so stroji toliko poceni, da ti je škoda popravljat.
Sam bi moral vlozit 400do500 evrov v obrabne dele in manjše popravilo, to je cca 30 posto novega.
Bolje se mi je zdelo kupit novega, cene je bila podobna kot pred 15 leti npr.

Kar se avtov tiče po moje ni panike.
Toliko se spet ne morejo pokvariti in če si ti kvari po 7 letu, to itak ni več prvi avto.
Sam gledam npr cen dacie in se kljub starosti in nizki novi ceni, tudi cene rabljenih držijo.
Tako da očitno imajo neko zaupanje ljudi, čeprav nizko cenovna znamka.

Vzdrževanje servisne mreže ipd je drago.
Danes se itak večinoma ne popravlja temveč menja cele sklope.
Pri ženinem seniku nekaj nagaja volan.
Mehanik pooblascenc je rekel, da če bo popravljal bo menjal cel komplet.
Cena cca 2k avto pa letnik 2015 in 300k.
Tako da volan bo še cukal, dokler pač bo, ko bo preveč, grem na odpad po dele verjetno;)


Problem je le, da so se tudi odpadni deli v zadnjih 30 letih lepo podražili.

Kitajske znamke bojo že veliko naredile, če imajo poceni, normalne cene za dele.

Visoke cene so znane sploh pri traktorjih, proti tem so avtopooblascenci še poceni ;)

Strani: 1